search
حلقه سفید طراحی سایت و فروشگاه های اینترنتی
اشتراک گذاری در :
انتشار : 1399/03/11
/blogfiles/44b.jpg

طراحی سایت فروشگاهی یکی از مهم ترین بخش های طراحی سایت است. فروشگاه های اینترنتی بخش بزرگی از وب سایت ها را تشکیل می دهند و بطور قطع می توان فروشگاه های اینترنتی را بعد از وب سایت های شرکتی در مقام دوم از نظر تعداد وب سایت دسته بندی کرد. در طراحی فروشگاه اینترنتی باید جنبه های مختلف زیادی را مورد نظر قرار داد تا بر اساس آنها یک فروشگاه اینترنتی موفق راه اندازی گردد. آنچه بدیهی است، مهم ترین عامل در فروشگاه اینترنتی، محصول است. محصول مهم ترین عاملی است که کاربران را به سمت سایت شما هدایت می کند و باعث می شود کاربران از سایت شما خرید کنند. فروش محصولات عمومی که در همه فروشگاه های حقیقی و مجازی به وفور وجود دارد، قطعا با شکست مواجه خواهند شد. محصول ارائه شده در فروشگاه آنلاین باید دارای مزیت رقابتی باشد تا کاربران را به سمت خود جلب کند. مزیت رقابتی می تواند تاثیر زیادی در بعد های مختلفی داشته باشد. مزیت رقابتی می تواند مزیت شما در قیمت کالا، نوع کالا، برند کالا و یا حتی در ماهیت کالا باشد. این مزیت فروشگاه شما باعث جذب افراد بیشتر در فروشگاه شما شده و فروش را به سرعت افزایش دهد. فروش در کل یک کار روانشناسانه است و این روانشناسی در فروش آنلاین که بصورت رودررو با مشتری در ارتباط نیستندبسیار مهمتر است، زیرا شما ارتباط مستقیم با مشتری ندارید و بازخورد او را در مورد محصولات خود نمی بینید. در فروش حضوری شما با دریافت واکنش کاربران از زبان گرفته تا ارتباط چشمی، می توانید فرآیند خود را مدیریت کنید ولی این ساختار در فروش اینترنتی وجود ندارد و کاربر بر اساس عکس، شرح محصولات شما اقدام به خرید می کند. پس داشتن عکس و شرح مناسب لازمه کلیدی فروشگاه اینترنتی شماست.

موضوع دیگری که در فروشگاه اینترنتی باید به آن توجه داشته باشید. موضوع اعتماد کاربران است. اعتماد کاربران یکی از کلیدی ترین گزینه ها در فروشگاه های اینترنتی است. جلب اعتماد خریدار که در یک وب سایت اقدام به خرید کند بسیار مشکل است. برای جلب اعتماد بیشتر هرگز از برندسازی غافل نباشید زیرا برند شما اعتبار است. مردم سعی می کنند که از یک برند نامدار خرید کنند تا از یک فروشگاه بی نام و نشان.

instagram whatsapp call