search
حلقه سفید

طراحی وب سایت رستوران واقعا لذیذ

اشتراک گذاری در :
انتشار : 1401/05/23
طراحی وب سایت رستوران واقعا لذیذ

طراحی وب سایت پیرامون غذا می تواند مشکل باشد. در مورد آن فکر کنید: عکس گرفتن از غذا دشوار است. چگونه می توانید عطر یک غذای عالی را به صورت دیجیتالی توضیح دهید؟

اما کارهای زیادی وجود دارد که می توانید هنگام طراحی وب سایت برای رستوران انجام دهید. ایده این است که یک طراحی وب سایت کاملا قابل استفاده ایجاد کنیم که مردم را گرسنه کند و هر آنچه را که قبل از ورود باید بدانند به بازدیدکنندگان طراحی وب سایت می گوید. در اینجا 10 نکته (و چند نمونه از طراحی وب سایت های خوب) وجود دارد که به شما کمک می کند از پروژه طراحی وب سایت رستوران حداکثر استفاده را ببرید.

نکته 1. در طراحی وب سایت با عکس های عالی شروع کنید

این ممکن است ساده ترین و سخت ترین کار برای گفتن باشد. عکاسی از غذا کار سختی است. یک حرفه ای استخدام کنید

تفاوت بین غذاهایی که زیبا و اشتها آور به نظر می رسند و غذاهایی که نور ضعیفی دارند و عکس های ضعیفی دارند می تواند طراحی وب سایت شما را ایجاد یا خراب کند. (همچنین طراحی وب سایت می تواند مردم را به جای اینکه به رستوران برود، از رستوران دور کند.)

از ظروف ظروف با رنگ روشن یا روشن استفاده کنید و غذاهایی را که رنگ خوبی دارند نشان دهید. روشنایی کلید طراحی وب سایت است. هر تصویر باید روشن و جذاب باشد. عکس های ساده از مقادیر کم غذا می توانند بهتر از بشقاب های بزرگ کار کنند. سبزیجات اغلب از گوشت ها جذاب تر به نظر می رسند و تزئینات زیادی برای رنگ اضافه می کنند.

همچنین از تصاویری استفاده کنید که فضای طراحی وب سایت شما را به نمایش بگذارد. تصاویر داخل یا بیرون رستوران یا افرادی که از غذا لذت می برند گزینه های بسیار خوبی برای طراحی وب سایت هستند.

نکته ۲: مردانی بسازید

وقتی صحبت از غذا خوردن در بیرون می‌آید، بازدیدکنندگان طراحی وب سایت بالقوه می‌خواهند بدانند چه چیزی در منو است. یک نسخه مبتنی بر طراحی وب سایت از منو ایجاد کنید. (فقط یک PDF را آنلاین نریزید.)

تعامل طراحی وب سایت را نیز در نظر بگیرید. چگونه می توانید منویی ایجاد کنید که بازدیدکنندگان طراحی وب سایت را به مکان فیزیکی شما جذب کند؟ شامل توضیحات آیتم های منو، عکس ها و قیمت ها طراحی وب سایت.

فراموش نکنید که منو طراحی وب سایت ها را به روز نگه دارید. هیچ چیز بدتر از این نیست که بخواهید چیزی را بخواهید، فقط وقتی به رستوران می رسید پیدا کنید که در دسترس نیست.

نکته 3: به بازدیدکنندگان طراحی وب سایت نشان دهید کجا باید بروند

ابزارهای نقشه برداری باید در طراحی وب سایت رستوران شما ادغام شوند. یک آدرس فیزیکی برای هر مکان، ابزارهای موقعیت جغرافیایی در نسخه های تلفن همراه و یک نقشه گوگل را درج کنید.

نقشه برداری را با یک سرویس مجاورت به سطح بعدی ببرید تا کاربران طراحی وب سایت بتوانند بفهمند که چقدر طول می کشد تا از مکان فعلی خود به یک رستوران بروند.

نکته 4: از ابزارهای آنلاین طراحی وب سایت استفاده کنید

یک طراحی وب سایت رستوران مفید، کلید موفقیت است. ابزارهای کاربر پسند طراحی وب سایت را ادغام کنید که می تواند به مردم کمک کند خدمات ارائه دهند.

ابزارهای کارب طراحی وب سایت ر برای فکر کردن شامل گزینه سفارش آنلاین غذا برای تحویل یا تحویل، ایجاد یک رزرو یا بررسی یک مورد موجود و گنجاندن تقویم رویدادها در صورتی که موسسه شما میزبان موسیقی یا مهمانی است.

هر یک از این ابزارها باید به راحتی پیدا و استفاده شوند. در کنار هم قرار دادن آنها به درستی می توانند به افزایش فروش طراحی وب سایت نیز کمک کنند. چیزی که به خصوص خوب است این است که شما نیز مجبور نیستید آنها را از ابتدا بسازید. راه حل های "جعبه" زیادی برای کمک به پیکربندی این تنظیمات در طراحی وب سایت شما وجود دارد.

نکته 5: محتوای بیف آپ طراحی وب سایت

طراحی وب سایت خود را نیز سرگرم کننده کنید. برخی از موارد اضافی را از نظر محتوا طراحی وب سایت برای کمک به افراد برای ماندن در طراحی وب سایت شما برای مدتی فراهم کنید.

به بازدیدکنندگان طراحی وب سایت کمک کنید تا در مورد رستوران شما با سابقه کسب و کار یا اینکه برخی از دستور العمل های اصلی از کجا آمده اند، اطلاعات کسب کنند. حقایق سرگرم کننده را ارائه دهید یا جوایز و افتخاراتی را که کسب کرده اید فهرست کنید. وبلاگی را برای نمایش اخبار، به ‌روزرسانی‌های منو و موارد دیگر در نظر بگیرید تا مردم به طراحی وب سایت شما بازگردند.

نکته 6: یک طرح رنگی عمدی طراحی وب سایت را انتخاب کنید

خلق و خوی مناسب را با رنگ طراحی وب سایت تنظیم کنید. اکثر طراحی وب سایت ‌های رستوران‌ ها به دلایلی از رنگ‌ های روشن و شاد استفاده می‌ کنند – زیرا خلق و خوی مناسب را ایجاد می‌کنند و بازدیدکنندگان طراحی وب سایت را جذب می‌ک نند.

به عنوان مثال، قرمز در مطالعات نشان داده است که به تحریک اشتها کمک می کند. این باعث می‌شود هنگام طراحی وب سایت پروژه‌ های مبتنی بر غذا، انتخاب رنگ محبوبی باشد. یکی دیگر از ملاحظات رنگ، نام تجاری است، مطمئن شوید که انتخاب رنگ شما مکمل لوگو و پالت رنگ طراحی وب سایت رستوران شما باشد.

در نهایت به پالت رنگی طراحی وب سایت که با همکاری رنگ های غذایی که سرو می کنید فکر کنید. شما می خواهید که طرح رنگ کلی با تصاویر به خوبی کار کند. رنگ های متضاد می توانند به خوبی کار کنند تا بین عناصر "خوراکی" در صفحه طراحی وب سایت و پس زمینه جدا شوند.

نکته 7: آن را موبایل کنید

یک طراحی وب سایت رستوران موثر بر روی هر دستگاهی کار می کند. طراحی وب سایت ریسپانسیو یا حداقل یک نسخه موبایل، ضروری است. به این موضوع فکر کنید، اگر خارج از خانه هستید و به دنبال جایی برای غذا خوردن هستید، به احتمال زیاد مکانی را انتخاب می کنید که در تلفن خود جذاب به نظر می رسد.

مطمئن شوید که ویژگی‌های کلیدی مانند سفارش آنلاین و منوها روی صفح ه‌نمایش‌های کوچک ‌تر طراحی وب سایت نیز کار می‌کنند. ابزارهای مجاورت و نقشه برداری برای کاربران طراحی وب سایت در حال حرکت به همان اندازه مهم هستند.

نکته 8: اجتماعی و سرگرم کننده باشید

ابزارهای اشتراک گذاری اجتماعی را برای کمک به کاربران طراحی وب سایت در تعامل با شما قرار دهید. برخی از رستوران های زنجیره ای بزرگتر نیز خدمات مشتری، پیشنهادات ویژه و کوپن ها را از طریق رسانه های اجتماعی طراحی وب سایت ارائه می دهند.

مشتریان تمایل بیشتری به بازدید فیزیکی از رستوران هایی دارند که با آنها درگیر هستند. حال و هوا یا صدای رستوران شما چیست؟ از همان صدا یا لحن در رسانه های اجتماعی استفاده کنید. بازدیدکنندگان طراحی وب سایت را تشویق کنید تا از ابزارهایی مانند چک کردن استفاده کنند تا دیگران بدانند کجا هستند - و چه می ‌خورند.

رفتار اجتماعی مشتریان را با پاداش یا تخفیف برای اشتراک ‌گذاری تشویق کنید. هیچ چیز به اندازه تبلیغ شفاهی خوب نمی تواند به جذب افراد بیشتری به مکان و طراحی وب سایت شما کمک کند. یک گالری از عکس های مشتریان واقعی را در نظر بگیرید، اما مراقب باشید که فقط بهترین تصاویر را اضافه کنید. (فقط به تمام آن اینستاگرام های خوش خوراک فکر کنید!)

نکته 9: رتبه ‌بندی‌ها یا گواهی‌ طراحی وب سایت ها را ادغام کنید

یک طراحی وب سایت رتبه بندی رایج را به طراحی وب سایت خود پیوند دهید. مردم دوست دارند بدانند که کجا غذا خوب است. رتبه‌ بندی‌ها یا بررسی‌ ها یا توصیفات مشتریان می ‌تواند به آسان ‌تر تصمیم ‌گیری برای بازدید از مؤسسه طراحی وب سایت شما کمک کند.

با ادغام سرویسی مانند Yelp، مشتری می تواند نظرات را در قالبی آشنا بخواند. همچنین می توانید یک سیستم رتبه بندی طراحی وب سایت داخلی را انتخاب کنید که می توانید خودتان آن را بسازید یا از یک فروشنده شخص ثالث استفاده کنید. رتبه ‌بندی طراحی وب سایت و بررسی‌ها می‌ توانند خوب باشند، اما توجه داشته باشید که همیشه نم ی‌توانید قبل از اینکه یکی از این ابزارها را به طراحی وب سایت خود اضافه کنید، کنترل کنید که افراد چه می‌گویند.

یکی دیگر از گزینه‌ها گنجاندن نظرات مشتریان طراحی وب سایت است. با چند مشتری معمولی طراحی وب سایت مصاحبه کنید و سؤال کنید که چرا آنها مدام برمی گردند و از آن نظرات (و یک یا دو عکس) برای جذب بازدیدکنندگان طراحی وب سایت جدید استفاده می کنند.

نکته 10: اصول طراحی وب سایت را فراموش نکنید

فراموش نکنید که اطلاعات اولیه رستوران را در یک مکان اصلی در طراحی وب سایت خود قرار دهید. اطلاعات تماس، آدرس و ساعات کار باید به راحتی پیدا شود.

همچنین به سایر اطلاعات مهم مانند اینکه آیا رزرو لازم است یا کد لباس خاصی دارید توجه کنید. اضافه کردن فرمی برای کاربران طراحی وب سایت برای ارسال بازخورد پس از بازدید یا ثبت نام در لیست ایمیل برای معاملات یا سایر تبلیغات را در نظر بگیرید.

نتیجه

یک طراحی وب سایت رستوران می تواند یک پروژه ط طراحی وب سایت ی پیچیده باشد، اما با برنامه ریزی و توسعه مناسب آنقدرها هم سخت نیست. مخاطب را در نظر بگیرید و به عناصر طراحی وب سایت که تقریباً برای هر نوع طراحی وب سایتی رایج است فکر کنید. چند ویژگی کلیدی مخصوص صنعت رستوران را نیز ادغام کنید.

ابزارهای استفاده و موقعیت جغرافیایی احتمالاً مهمترین عناصری هستند که در فرآیند طراحی وب سایت به آنها فکر خواهید کرد، در حالی که رنگ و عکس عناصر بصری حیاتی هستند. آیا در گذشته روی طراحی وب سایت رستوران کار کرده اید؟ طرح های خود را در نظرات با ما در میان بگذارید.