منابع رایگان زیادی در اینترنت وجود دارد که کاملاً از طریق تبلیغات تأمین می شود. تبلیغات آنلاین یک تجارت بزرگ است!
بنابراین، چگونه می توانید یک قطعه از اکشن را دریافت کنید؟
خب، حقیقت ماجرا این است که در تبلیغات آنلاین طراحی وب سایت پول بسیار کمی وجود دارد. بازدیدکنندگان طراحی وب سایت زیادی (در حال صحبت با میلیونها نفر در ماه هستیم) برای کسب درآمد کافی برای زندگی لازم است.
اما، با بازدیدکنندگان طراحی وب سایت کمتر، مطمئناً می توانید درآمد جانبی خوبی کسب کنید.
اساساً 2 راه برای مدیریت تبلیغ کنندگان در طراحی وب سایت شما وجود دارد.
اولا، شما می توانید همه آن را خودتان مدیریت کنید. شما هزینه های خود را تعیین می کنید و سعی می کنید تبلیغ کنندگان طراحی وب سایت را جذب کنید. برای بسیاری از مشاغل، این روش سودآورترین روش را به اثبات رسانده است. این اساساً به این دلیل است که همیشه افراد زیادی وجود دارند که چیزی در مورد تبلیغات آنلاین طراحی وب سایت مؤثر نمی دانند و اگر الگوی فروش طراحی وب سایت شما به اندازه کافی قانع کننده باشد، در هر جایی تبلیغ می کنند.
تعداد زیادی از مشاغل بی پروا وجود دارند که از این طریق درآمد کسب می کنند (از جمله بسیاری از فهرست های عمومی کسب و کار آنلاین).
روش دیگر استفاده از آژانس تبلیغاتی طراحی وب سایت واسطه است.
بسیاری از این آژانس طراحی وب سایت ها در اطراف وجود دارند و بیشتر آنها به ازای هر کلیک به شما پرداخت می کنند. این بدان معناست که هر بار که شخصی روی آگهی کلیک می کند، به جای یک هزینه ثابت در ماه، یک هزینه تعیین شده دریافت می کنید. این روشی است که تبلیغ کنندگان طراحی وب سایت ترجیح می دهند پرداخت کنند. و به همین دلیل است که داشتن تعداد کم بازدید کننده طراحی وب سایت به این معنی است که شما درآمد زیادی نخواهید داشت. به خاطر داشته باشید که احتمالاً تنها 1٪ از بازدیدکنندگان طراحی وب سایت شما بر روی یک آگهی در طراحی وب سایت شما کلیک می کنند.
آژانس های تبلیغاتی طراحی وب سایت مختلف مبالغ متفاوتی را پرداخت می کنند و اکثر آنها بسته به تبلیغات طراحی وب سایتی که شما نمایش می دهید در واقع مبالغ متفاوتی را پرداخت می کنند.
تا کنون بهترین آژانس طراحی وب سایت واسطه گوگل ادسنس است. حتی اگر آن ها هرگز به شما نمی گویند که برای تبلیغاتی طراحی وب سایت که نمایش می دهید چقدر پول می پردازند، به نظر می رسد در نهایت بیشتر از هر کس دیگری پرداخت می کنند. نه به این دلیل که آنها سخاوتمندتر از رقبا هستند، بلکه به این دلیل که کلیک های بیشتری در طراحی وب سایت ایجاد می کنند.
گوگل تقریباً همه چیز را در مورد همه می داند. آنها تقریباً در هر طراحی وب سایتی که بازدید می کنید شما را ردیابی می کنند. بنابراین آنها می دانند که شما چه چیزی را دوست دارید، و می دانند که روی چه چیزی کلیک می کنید، بنابراین می توانند تبلیغات بسیار خوبی را هنگام بازدید از طراحی وب سایت ها برای شما هدف قرار دهند.
Google AdSense اساساً نقطه مقابل سیستم Google AdWords است. هنگامی که با استفاده از AdWords در گوگل تبلیغ می کنید، دقیقاً از همان سیستم می توان برای تبلیغات در طراحی وب سایت های دیگران، از طریق Google AdSense استفاده کرد.
شما می توانید طراحی وب سایت خود را در طراحی وب سایت های دیگران با استفاده از Google AdWords تبلیغ کنید یا می توانید طراحی وب سایت های دیگران را در طراحی وب سایت خود با استفاده از Google AdSense تبلیغ کنید.
این دو روی یک سکه است.
معایب Google Adsense این است که شما تبلیغاتی را که در طراحی وب سایت شما ظاهر می شوند انتخاب نمی کنید، بلکه گوگل این کار را می کند. و تبلیغات مختلفی را برای افراد مختلف نمایش می دهد، بنابراین دیدن اینکه چه تبلیغاتی در طراحی وب سایت شما نمایش داده می شوند بسیار دشوار است.
شما اساساً فقط یک قطعه کد را در فضایی در طراحی وب سایت خود وارد می کنید که می خواهید تبلیغات نمایش داده شوند، و Google تبلیغات طراحی وب سایت را به طور خودکار در آن فضا درج می کند.
این بدان معنی است که می توانید تبلیغات رقبای خود را در طراحی وب سایت خود نشان دهید.
گزینه هایی برای مسدود کردن تبلیغات خاص، تبلیغ کنندگان خاص طراحی وب سایت و انواع خاصی از تبلیغات وجود دارد، اما این روش بی خطا نیست. شما اساسا باید به این ایده عادت کنید که این قسمت از طراحی وب سایت خود را به گوگل واگذار کرده اید. این بهایی است که شما می پردازید.
اگر نیاز به کنترل تبلیغاتی دارید که در طراحی وب سایت شما ظاهر می شود، Google AdSense را فراموش کنید و یکی از ارائه دهندگان دیگر را انتخاب کنید. بسیاری از آنها به شما این امکان را می دهند که دقیقاً کدام تبلیغات را از لیست نمایش دهید.
مانند بسیاری از آژانس های تبلیغاتی طراحی وب سایت واسطه، Google AdSense بر اساس تعداد افرادی که روی تبلیغات کلیک می کنند به شما پول می پردازد (اگرچه برای هر تبلیغ طراحی وب سایت متفاوت است و آنها نرخ آن را اعلام نکرده اند). بنابراین هر چه طراحی وب سایت شما کلیک های بیشتری ایجاد کند، درآمد بیشتری کسب می کنید. و به دلیل داده های گوگل در مورد همه، آنها می توانند تبلیغات طراحی وب سایت را بهتر از هر کس دیگری هدف قرار دهند تا بیشترین درآمد را برای شما به دست آورند.
OpenGlobal فقط طراحان طراحی وب سایت نیستند. ما میدانیم که اینترنت چگونه کار میکند و چه چیزی می تواند یا نمی تواند به صورت آنلاین کار کند تا برای کسب و کار شما درآمد کسب کند. امروز با ما با شماره 09191440252تماس بگیرید تا دریابید که چگونه می توانیم به شما کمک کنیم تا پتانسیل آنلاین طراحی وب سایت خود را به حداکثر برسانید.
نحوه بودجه بندی برای طراحی وب سایت تجارت الکترونیک
مجموعه ای از عوامل بی پایان وجود دارد که می تواند بر میزان هزینه یک طراحی وب سایت در هنگام فروش آنلاین تأثیر بگذارد. مقاله ای مانند این احتمالاً نمی تواند موضوع مورد نظر را رعایت کند.
اما چند اصل اساسی وجود دارد که باید در بودجه بندی طراحی وب سایت خود بدون توجه به نیازهای عملکردی خود به آنها توجه کنید.
اولین چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که الزامات عملکردی فروشگاه آنلاین طراحی وب سایت شما احتمالاً تأثیر بیشتری بر هزینه ها نسبت به الزامات طراحی وب سایت دارد.
چه طراحی وب سایت تجارت الکترونیکی شما دارای فید توییتر باشد یا نه، یا اینکه یک اسلایدر/فادر تصویر در صفحه اصلی طراحی وب سایت دارید، یا اگر به جای منوهای ثابت طراحی وب سایت ، منوهای کشویی دارید، باید تفاوت ناچیزی در هزینه داشته باشد، یا به طور واقعی، اصلا تاثیری روی هزینه نداره
اگر طراح طراحی وب سایت شما برای این نوع مفاهیم طراحی وب سایت هزینه اضافی می گیرد.
یک اصل طراحی وب سایت که باید تأثیر قابل توجهی بر هزینه داشته باشد این است که آیا یک طرح کاملاً سفارشی برای شما ایجاد شده است یا اگر یک الگوی طراحی وب سایت خارج از قفسه دارید. بدیهی است که یک قالب خارج از قفسه باید به میزان قابل توجهی ارزانتر باشد.
با این حال، اغلب طراحان طراحی وب سایت از یک الگوی طراحی وب سایت خارج از قفسه استفاده می کنند و ادعا می کنند، یا القا میکنند که این یک طرح سفارشی است. برای یک فرد غیرمعمول دشوار است که تفاوت را تشخیص دهد.
اگر برای راه اندازی و راه اندازی طراحی وب سایت تجارت الکترونیک خود نیاز به صرفه جویی در هزینه ها دارید، از یک الگوی آماده استفاده کنید. یک طراح/توسعهدهنده طراحی وب سایت با صداقت برای ارائه این کار پیدا کنید. هنگامی که طراحی وب سایت شما هزینه خود را پرداخت می کند، اجازه دهید با سود خود هزینه طراحی وب سایت سفارشی را نیز بپردازد.
کاهش نیازهای عملکردی شما بسیار دشوارتر است.
اما می توانید با استفاده از یک توسعه دهنده طراحی وب سایت که تشخیص میدهد هیچ بسته نرم افزاری برای همه ی بسته های نرم افزاری تجارت الکترونیک طراحی وب سایت وجود ندارد، به طور بالقوه هزاران پوند صرفه جویی کنید. سیستم های مدیریت محتوای مختلف مزایا و معایب متفاوتی دارند. از هر طراح طراحی وب سایت که می گوید همیشه از فلان نرم افزار استفاده می کند دوری کنید زیرا بهترین است.
این بهترین نیست، فقط اولین موردی است که می توانند بفهمند.
اجازه ندهید کسی نیازهای شما را در "راه حل" خود جابجا کند. یک حرفه ای واقعی راه حل را با نیازهای طراحی وب سایت شما مطابقت خواهد داد.
اگر سیستم اشتباهی دارید، اضافه کردن عملکرد مورد نیاز برای شما هزینه زیادی دارد. و بسیاری از تکنیک های بازاریابی طراحی وب سایت که به طور خاص برای فروشگاه های آنلاین طراحی شده اند نیاز به عملکرد خاصی در طراحی وب سایت شما دارند. بنابراین لازم نیست فقط نیازهای فعلی خود را در نظر بگیرید، بلکه نیازهای بالقوه آینده خود را نیز در نظر بگیرید.
و اکنون مهمترین بخش از بودجه شماست.
بازار یابی.
اگر فکر میکردید که طراحی وب سایت شما بازاریابی است، یا فکر میکردید که قرار است خودش را بازاریابی کند، سخت در اشتباهید. با وجود میلیاردها طراحی وب سایت که همگی برای رتبه بندی یکسان موتورهای جستجو رقابت می کنند، هیچ طراحی وب سایتی نمی تواند خود را بازاریابی کند.
هیچ قانون سخت و سریعی در مورد میزان هزینه برای بازاریابی آنلاین وجود ندارد. اما هنگامی که بودجه ساخت طراحی وب سایت خود را تعیین کردید، باید حداقل دوباره همان بودجه را برای بازاریابی سال اول خود داشته باشید. حتی بهتر، 2-3 برابر بیشتر!
این یک عامل حیاتی است. اگر نمی توانید حداقل به اندازه ای که برای ساخت طراحی وب سایت هزینه می کنید برای اولین بازاریابی سال اول خود بودجه اختصاص دهید، پس شروع نکنید. شما پول خود را هدر خواهید داد.
اگر به دنبال یک رویکرد بی رحمانه صادقانه برای فروش آنلاین موفقیت آمیز هستید، اکنون با ما صحبت کنید.