search
حلقه سفید

چگونه در سال 2022 در گوگل رتبه بالاتری کسب کنیم 15 نکته سئو برای دیده شدن در گوگل

اشتراک گذاری در :
انتشار : 1400/10/19
چگونه در سال 2022 در گوگل رتبه بالاتری کسب کنیم 15 نکته سئو برای دیده شدن در گوگل

در سال 2022، شما همچنان باید به جایگاه خود در رتبه بندی گوگل، اهمیت دهید.

گوگل حداقل در 10 سال گذشته ابزار و نیروی قدرتمندی در زندگی ما بوده است. قرارگیری در رتبه بالا در گوگل هنوز یکی از بزرگترین چالش‌ها است. اول اینکه در تمام زمینه ها بسیار رقابتی است. تخمین زده می شود که تقریباً 2.75 میلیون پست هر روز منتشر می شود و این آمار فقط مربوط به وردپرس است. در مرحله دوم، شما باید بفهمید الگوریتم گوگل چگونه کار می کند.

برای کمک به شما در شکستن کد نحوه رتبه بندی بالاتر در Google، ما 15 روش برتر را خلاصه کرده ایم. برخی از این موارد را ممکن است از قبل در حال پیاده سازی باشید. نکات دیگر ممکن است برای شما جدید باشد. در هر صورت، هر یک از این موارد را مرور کنید و بخش هایی را که می توانید در سال جدید تغییر دهید، بررسی کنید.

چرا رتبه گوگل شما هنوز مهم است؟

اگرچه چشم انداز بازاریابی دیجیتال با محبوبیت پلتفرم های جدید تکمیل شده است، اما رتبه بندی بالا در گوگل یکی از بهترین راه ها برای افزایش ترافیک وب سایت شماست. طبق داده های آنلاین، پنج نتیجه اولیه ارگانیک در صفحه اول بیش از 67٪ از کل کلیک ها را ایجاد می کنند!

در نهایت، اگر افراد بیشتری از وب سایت شما بازدید کنند، فرصت بیشتری برای تبدیل این بازدیدکنندگان به مشتریان جدید دارید. همچنین، اگر رتبه بالاتری نسبت به رقبای خود داشته باشید، می توانید برخی از مشتریان بالقوه آنها را جذب نمایید.

با این حال، این فقط در مورد جذب مشتریان جدید (یا منحرف کردن برخی از مشتریان بالقوه رقبای شما) نیست. همچنین به افزایش اعتبار برند یا کسب و کار شما کمک می کند. اگر بتوانید مخاطبان هدف خود را متقاعد کنید که یکی از معتبرترین منابع در حوزه کاری خود هستید، در نهایت به تبدیل بازدیدکنندگان به مشتریان پولی نیز کمک کرده اید.

15 نکته برای رتبه بندی بالاتر

1. بر سئوی درون صفحه تمرکز کنید

در سال 2022، بهینه سازی روی صفحه یکی از ساده ترین راه ها برای افزایش رتبه شما در گوگل است. نه تنها انجام آن زمان زیادی نمی برد، بلکه به سرعت نتایج را نیز خواهید دید. به طور خلاصه، به تمام عناصری که در صفحات وب سایت شما ظاهر می شود اشاره دارد که می توانید آنها را مانند سرفصل ها، عنوان صفحات و تصاویر بهینه کنید. از سوی دیگر، سئوی خارج از صفحه (که به همان اندازه مهم است) با ایجاد ارتباط برای موتورهای جستجو، به عنوان مثال، به دست آوردن بک لینک های بیشتر (موضوعی کلیدی که در ادامه این مقاله روی آن با جزئیات بیشتر تمرکز خواهیم کرد) مرتبط است.

در اینجا برخی از بهترین روش ها برای کمک به شما در زمینه سئو سایت آورده شده است:

  • از کلمات کلیدی خود در ابتدای تگ های عنوان خود استفاده کنید
  • روی ایجاد محتوای طولانی تمرکز کنید (حداقل 1800 کلمه را هدف قرار دهید)
  • کلمه کلیدی خود را دو تا سه بار در هر صفحه وارد کنید (پر کردن کلمات کلیدی نتیجه معکوس خواهد داشت)

2. از سئوی فنی غافل نشوید

به طور خلاصه، سئوی فنی به این معنی است که مطمئن شوید وب سایت شما به گونه ای طراحی شده است که موتورهای جستجو بتوانند به راحتی آن را ایندکس کنند. محتوا همچنان پادشاه است، اما اگر موتورهای جستجو نتوانند صفحات شما را پیدا کنند، بخزند و ایندکس کنند، تمام تلاش شما بیهوده خواهد بود.

برای مثال، باید مطمئن شوید که:

  • تمام صفحات شما امن هستند
  • سایت شما برای موبایل بهینه شده است
  • شما هیچ محتوای سرقتی یا محتوای مشابهی در صفحات مختلف سایت خود ندارید
  • صفحات به سرعت لود می شوند
  • همه لینک ها کار می کنند

امنیت

گوگل به وب‌سایت‌هایی که HTTPS (مخفف پروتکل انتقال فرامتن امن) دارند، ترجیح می‌دهد. اساساً کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که هر اطلاعاتی که بین وب سایت و کاربر ارسال می شود ایمن است.

اگر به دلایل عجیبی هنوز HTTPS ندارید، دریافت گواهی SSL در سال 2022 برای احراز هویت وب سایت خود را در اولویت قرار دهید. از این گذشته، این نباید فقط به خاطر مماشات موتورهای جستجو باشد، بلکه باید امنیت کاربران خود را نیز حفظ کند. این واقعیت که گوگل برای این اقدام اضافی به شما پاداش خواهد داد، صرفاً یک حرکت خوب است.

سرعت

نه تنها صفحاتی که سریع‌تر بارگذاری می‌شوند، نرخ پرش شما را کاهش می‌دهند، بلکه الگوریتم Google نیز از آن به عنوان عاملی برای رتبه‌بندی وب‌سایت‌ها استفاده می‌کند. اگر مهارت‌های فنی زیادی ندارید، احتمالاً به یک آژانس SEO یا طراحی وب‌سایت نیاز دارید تا در این مرحله به شما کمک کند.

روش دیگر، ابزار PageSpeed گوگل می تواند مفید باشد. محتوای صفحات شما را تجزیه و تحلیل می کند، به شما بینشی در مورد امتیاز "شاخص سرعت" شما می دهد و سپس توصیه هایی برای افزایش زمان بارگذاری ارائه می دهد.

تجربه کاربری (UX)

کاربران و موتورهای جستجو باید به راحتی راه خود را در سایت شما پیدا کنند. پیمایش صفحات شما نه تنها باید ساده باشد، بلکه باید حرفه ای و جذاب به نظر برسد.

بهینه سازی موبایل

در حالی که همه این عناصر مهم هستند، بسیار مهم است که سایت شما برای دستگاه های تلفن همراه بهینه شود. هیچ بازدیدکننده ای برای اینکه بتواند محتوا را از طریق یک دستگاه تلفن همراه بخواند یا برای کلیک کردن روی یک دکمه تلاش کند، نباید آن را بزرگنمایی کند. قطعا در سال 2022 نه!

اگر هنوز متقاعد نشده اید که بهینه سازی موبایل یک معامله بزرگ است، این را در نظر بگیرید:

ترافیک بیشتری از طریق دستگاه های تلفن همراه نسبت به دسکتاپ ایجاد می شود. همچنین گوگل عمدتاً از نسخه موبایلی یک وب سایت برای رتبه بندی و فهرست بندی استفاده می کند.

در حالی که طراحی و طرح‌بندی واقعی وب‌سایت در تلفن همراه می‌تواند برای بهینه‌سازی تجربه کاربر متفاوت باشد، محتوا همچنان باید مانند سایت دسکتاپ باشد. بنابراین، اگر فکر می‌کردید که این کار به اندازه حذف برخی از بخش‌های متن ساده است، اینطور نیست. همانطور که احتمالاً برای بهبود سرعت صفحه خود به کمک متخصصان نیاز خواهید داشت، بهینه سازی موبایل نیز به بهترین وجه به شرکت های طراحی وب سایت مانند "وب اور" که بر روی سئوی فنی تمرکز دارند سپرده می شود.

از طرف دیگر، مانند آزمایش سرعت صفحه خود، یک ابزار خوب برای تست سازگار با موبایل، خود گوگل است. استفاده از آن واقعاً ساده است. تنها کاری که انجام می‌دهید این است که URL خود را وارد کنید و در کمتر از یک دقیقه، می‌تواند مشکلات رایجی مانند متنی که برای خواندن خیلی کوچک است، دکمه‌هایی که خیلی نزدیک هستند یا محتوایی که با اندازه صفحه نمایش مناسب نیست را نمایش دهد.

3. به محتوای بی کیفیت (هرگز) بسنده نکنید

بک لینک ها (لینک های ارسال شده در یک وب سایت شخص ثالث که به وب سایت شما پیوند داده می شود) نقش بزرگی در الگوریتم گوگل دارند. بنابراین، یکی از اهداف اصلی شما باید این باشد که پست های خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید و همچنین مسیر را برای اشتراک گذاری مطالب توسط بازدیدکنندگان هموار کنید. تنها در صورتی می توانید از بازدیدکنندگان انتظار داشته باشید که این کار را انجام دهند که به طور منظم محتوای با کیفیت بالا ارسال کنید.

نه تنها بک لینک‌ها نشان می‌دهند که کاربران محتوای شما را مفید می‌دانند، بلکه به دیگران نشان می‌دهند که در مورد جایگاه خود آگاه هستید. و هر چه تعداد افراد بیشتری به محتوای شما لینک دهند، بیشتر به گوگل می‌گویند که محتوای شما معتبر و قابل اشتراک‌گذاری است.

با این حال، شما نباید فقط محتوا ایجاد کنید، بنشینید و منتظر بمانید تا دیگران آن را به اشتراک بگذارند. در عوض، باید فعالانه سعی کنید آن را با تماس با سایر وب سایت ها و برندهای معتبر دنبال کنید و از آنها بپرسید که آیا آنها علاقه مند به انتشار پستی که شما نوشته اید، هستند. به این ترتیب، می توانید بک لینک های خود را به محتوای مرتبط در وب سایت خود اضافه کنید. به‌علاوه، اگر وب‌سایت‌های معتبری را به وب‌سایت خود پیوند دهید، می‌تواند امتیاز اعتبار دامنه (DA) شما را افزایش دهد. بار دیگر خاطر نشان می کنیم که این استراتژی تنها در صورتی کار خواهد کرد که محتوای باکیفیت ایجاد کنید.

در مجموع، امروزه تمرکز بیشتر بر روی محتوای باکیفیت و مرتبط است تا تعداد کلمات کلیدی یک صفحه. قبلاً اشاره کردیم که حداقل باید 1800 کلمه را هدف قرار دهید، اما پست هایی که بیش از 3000 کلمه هستند حتی برای ایجاد پیوند بهتر عمل می کنند. در واقع، این کلمات کلیدی منفرد نیستند که خوانندگان را به صفحه شما متصل می کنند، بلکه کیفیت کلی محتوای شما هستند. به عبارت دیگر، نوشتن پست مرتبط، جذاب و خوب نوشته شده، بهترین گزینه برای شماست.

4. لینک های داخلی ایجاد کنید

در حالی که ما در مورد اهمیت بک لینک ها مطالب زیادی نوشته ایم، باید روی ایجاد لینک های داخلی نیز تمرکز کنید. پیوند داخلی، هایپرلینکی است که به صفحه دیگری در همان دامنه پیوند می دهد. به طور خلاصه، آنها به گوگل در یافتن و فهرست بندی صفحات وب شما کمک می کنند.

یکی از مزایای استفاده از لینک های داخلی این است که ممکن است محتوای لینکی که به آن اشاره کردید، دقیقاً با محتوا مطابقت داشته باشد. بنابراین، ایجاد آنها بسیار ساده است و لازم نیست به سایر وب سایت های شخص ثالث تکیه کنید. در حالت ایده آل، باید پیوندهای داخلی را در ابتدای صفحه وب قرار دهید. این همچنین می تواند به بهبود نرخ پرش شما کمک کند.

5. کلمات کلیدی LSI را درج کنید

کلمات کلیدی LSI (اشاره پنهان به مطلب) به عبارات مرتبطی اشاره دارد که موتور جستجویی مانند گوگل می تواند برای درک بهتر محتوای صفحه از آنها استفاده کند. با این حال، آنها کاملاً مترادف نیستند، بلکه عبارات و کلماتی هستند که ارتباط نزدیکی با کلمه کلیدی اصلی شما دارند.

به عنوان مثال، اگر کلمه کلیدی اصلی شما اینفلوئنسر مارکتینگ است، کلمات کلیدی LSI می توانند کلمات و عباراتی مانند رسانه های اجتماعی، کمپین های بازاریابی، برندها، اینستاگرام، بازاریابان، تاییدیه ها و غیره باشند.

مطمئنا، هنوز هم می توانید از مترادف ها استفاده کنید، اما باید از کلمات کلیدی LSI نیز استفاده کنید. دلیل این امر این است که موتورهای جستجو در طول زمان تکامل یافته اند. امروزه دیگر نیازی به تراکم کلمات کلیدی ندارید تا گوگل متوجه شود صفحه شما چیست.

در واقع، دیگر به اندازه کافی خوب نیست که محتوای خود را برای تعداد انگشت شماری از کلمات کلیدی بهینه کنید. در عوض، گوگل می خواهد بفهمد که صفحه شما به طور کلی درباره چیست. بنابراین، از این نوع کلمات کلیدی برای تأیید اینکه محتوای شما در واقع مربوط به موضوع است استفاده می کند.

به علاوه، استفاده از کلمات کلیدی LSI همچنین به بهبود عمق موضوعی شما کمک می کند و همچنین به ارتباط بیشتر کمک می کند. در سال 2022، عمق موضوعی اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد. بنابراین، مطمئن شوید که محتوای خود را بر اساس سایر کلمات کلیدی مرتبط و موضوعات فرعی نیز بسازید و گسترش دهید.

از این گذشته، از آنجایی که ابزارهای آنلاین رایگانی وجود دارد که این تحقیق را برای شما انجام می دهند، شما هیچ بهانه ای ندارید که «تلاش اضافی» نکنید. برای مثال می‌توانید ابزاری مانند LSIGraph یا KeySearch را بررسی کنید تا کلمات کلیدی مرتبط LSI را شناسایی کنید.

6. "E-A-T" بیشتر

در حالی که SEO به عنوان یکی از ابزارهای اصلی همیشه در رتبه بندی گوگل بحث می شود، Google E-A-T مخفف سه حرف دیگری است که می تواند در سال جدید به شما کمک کند. این سه حروف مخفف تخصص، اقتدار و اعتماد است. اینها سه عنصری هستند که گوگل هنگام بررسی پتانسیل رتبه بندی وب سایت شما به آنها توجه می کند. اگر وب سایت شما روی موضوعات به اصطلاح YMYL (معروف به پول یا زندگی شما) تمرکز کند، بیشتر ارزش خواهد داشت. اینها معمولاً شامل محتوایی است که اطلاعات پزشکی، حقوقی، ایمنی یا مالی را ارائه می دهد.

تخصص به اعتبار و تجربه نویسنده(های) شما اشاره دارد. آیا وقتی بازدیدکنندگان وارد وب سایت شما می شوند، محتوایی را پیدا می کنند که توسط نویسندگانی قابل اعتماد و با تجربه نوشته شده باشد؟ برای نشان دادن تخصص خود، می‌توانید برای مثال، بیوگرافی کوتاه نویسنده را در وب‌سایت خود بگنجانید، مانند کاری که واقعاً شما انجام داده‌اید.

اقتدار اساساً به نماینده آنلاین شما و شناختی که دریافت می کنید مربوط می شود. این دلیل دیگری است که چرا باید از منابع معتبر برای پیوند مجدد به محتوای خود استفاده کنید. برای مثال، اگر می‌خواهید از نوع مناسب مطبوعات اشاره‌هایی دریافت کنید، یک بیانیه مطبوعاتی می‌تواند ارزشمند باشد.

قابل اعتماد بودن ارتباط زیادی با دو عنصر دیگر دارد. اگر نشان داده باشید که واجد شرایط نوشتن در مورد موضوع خود هستید و سایر منابع برای ارزشی که ارائه می‌دهید به شما مراجعه می‌کنند، Google شما را قابل اعتماد می‌داند.

بسیاری از استراتژی های دیگری که در این پست وبلاگ مورد بحث قرار گرفته اند، در نهایت می توانند به شما در بهبود نمره E-A-T خود کمک کنند. به عنوان مثال، مقالات با کیفیت بالا به نشان دادن تخصص شما در زمینه کاری شما و تثبیت کسب و کار شما به عنوان یک چهره معتبر کمک می کند، و همچنین امنیت سایت می تواند به ایجاد اعتماد بیشتر کمک کند.

7. هدف جستجو را مطابقت دهید

آیا می دانید مخاطبان هدف شما واقعاً می خواهند در مورد موضوعاتی که قصد دارید درباره آنها بنویسید، بدانند؟ ممکن است فکر کنید که آنها از قبل همه اصول اولیه موضوعی مانند اینفلوئنسر مارکتینگ را می دانند و می خواهند تمام جزئیات عمیق را بدانند یا برعکس.

اساساً، گوگل به وب‌سایت‌هایی که محتوایی را به اشتراک می‌گذارند که مردم بیشتر در جستجوی آن هستند، پاداش می‌دهد. مخاطبان هدف شما معمولا چه چیزی را در نوار جستجوی گوگل وارد می کنند؟ آیا آنها برای راهنماهایی از قبیل چگونگی انجام موضوعی، یا مثال های واقعی یا نکاتی برای مبتدیان به اینترنت مراجعه می کنند؟

یک راه برای اطمینان از اینکه محتوای شما با هدف جستجو مطابقت دارد این است که به محتوایی که در صفحه اول رتبه بندی می شود نگاه کنید. آیا مقالات شما آن محتوا را پوشش می دهند؟ اگر نه، آن را به عنوان فرصتی برای استفاده مجدد از برخی از محتوای قدیمی خود ببینید تا با آنچه که مخاطبان هدف شما در حال حاضر به صورت آنلاین جستجو می کنند، مطابقت داشته باشد.

8. نرخ پرش خود را بهبود بخشید

اگر بازدیدکنندگان وارد سایت شما شوند، به یکی از صفحات شما نگاه کنند و در عرض چند ثانیه به صفحه جستجو برگردند، به رتبه بندی جستجوی شما آسیب می رساند. برای گوگل، این نشانه ای است که کاربران تحت تاثیر وب سایت شما قرار نگرفته اند. به عبارت دیگر، نرخ پرش کمتر نشان می دهد که کاربران واقعاً از مرور سایت شما لذت می برند.

نه تنها نرخ پرش پایین برای رتبه بندی جستجو بهتر است، بلکه به این معنی است که بازدیدکنندگان زمان بیشتری برای آشنایی بهتر با برند شما دارند که می تواند به افزایش فروش و وفاداری مشتری کمک کند. بالاخره، آیا این هدف واقعی شما در پایان روز نیست؟

برای بهبود نرخ پرش، مطمئن شوید که همه مهم‌ترین اطلاعات در بالای صفحه نمایش داده می‌شوند (به عبارت دیگر، بازدیدکنندگان مجبور نیستند برای یافتن اطلاعات مورد نیاز خود به پایین اسکرول کنند). افزودن فهرست مطالب (یا خلاصه ای از درباره ما) همچنین می تواند به بازدیدکنندگان کمک کند تا مستقیماً به بخش مربوط به درخواست آنها بروند. و برای سهولت هضم محتوای خود، مهم است که عناصر بصری مانند اینفوگرافیک ها و ویدیوها را اضافه کنید، که ما را به استراتژی سئو بعدی خود می رساند.

9. ویدئوهای خود را در صفحات وبسایت بگنجانید

در مورد محتوا و کلمات کلیدی مطالب زیادی نوشته شده است. اغلب اوقات، این بلافاصله با محتوای نوشتاری مانند پست‌های وبلاگ، مقالات سفید، گزارش‌های وضعیت صنعت و غیره مرتبط می‌شود. با این حال، محتوا می‌تواند (و باید) به شکل ویدیو نیز وجود داشته باشد.

در واقع، امروزه بیشتر از گذشته، ویدیوهایی را در نتایج جستجو مشاهده می‌کنید. به یاد داشته باشید، گوگل نه تنها نتایج متنی، بلکه ویدئو، تصاویر و مقالات خبری را نیز برای کمک به ایجاد تجربه کاربری بهتر ارائه می دهد.

علاوه بر جاسازی ویدیوها در صفحات وب، می‌توانید با ایجاد کانال YouTube خود این ویدیوها را آپلود ‌کنید تا به شما در دیده شدن بیشتر کمک کند. این کار نه تنها توجه گوگل را به خود جلب می کند، بلکه می تواند بازدیدکنندگان را برای مدت طولانی تری در سایت شما نگه دارد که همچنین به موتورهای جستجو کمک می کند تا بفهمند که وب سایت شما با هدف جستجو مطابقت دارد.

10. داده های آماری را به اشتراک بگذارید

گهگاه، می‌توانید سعی کنید محتوایی مانند حقایق و ارقام را که دیگران می‌توانند در وبلاگ خود نقل‌قول کنند، درج کنید. سازندگان محتوا اغلب به آمار لینک می دهند که می تواند بک لینک های ارزشمندی را برای شما به ارمغان بیاورد.

برای مثال می توانید آن را در قالب یک اینفوگرافیک اضافه کنید. همانطور که قبلاً ذکر شد، افزودن تصاویری مانند اینفوگرافیک می‌تواند به کاهش نرخ پرش شما کمک کند و در نهایت رتبه‌بندی صفحه جستجوی گوگل را نیز بهبود می‌بخشد.

"گروه نرم افزاری وب اور" نیز همواره در تلاش بوده تا با طراحی و اجرای نرم افزارها و اتوماسیون های سازمانی، اداری و وبسایت، به مشتریان در هر چه بهتر دیدن آمار و ارقام کمک می کند. این عمل باعث می شود، مشتریان درک بهتری از عملکرد و بهبود های حاصل شده بدست بیاورند.

11. نرخ کلیک خود را افزایش دهید

در حالی که رتبه بندی مهم است، باید مراقب ترافیک ارگانیک نیز باشید. به هر حال، چه فایده ای دارد که مخاطبان هدف شما از طریق جستجوی آنلاین به سایت شما برخورد کنند، اما واقعاً از وب سایت شما بازدید نکنند؟ به همین دلیل است که نظارت بر نرخ کلیک شما بسیار مهم است.

برای بهبود نرخ کلیک، روی ابرداده‌های خود مانند URL و توضیحات فراداده که در زیر نتیجه جستجو ظاهر می‌شود، تمرکز کنید. ممکن است ناچیز به نظر برسد، اما اگر این اطلاعات مرتبط و معتبر به نظر برسد، نرخ کلیک شما افزایش می یابد و در ازای آن، رتبه شما را نیز افزایش خواهد داشت.

همه موارد در نظر گرفته شده، URL های کوتاه تر و در عین حال توصیفی، بهتر کار می کنند. با توجه به برچسب‌های عنوان خود، از جذب احساسات خوانندگان خود نترسید. این یکی از معدود شانس‌هایی است که می‌توانید کاربران را متقاعد کنید که روی پیوند شما کلیک کنند.

12. در Google My Business پروفایل ایجاد کنید

کسب‌وکارها همچنین می‌توانند با ایجاد پروفایل در «Google My Business» رتبه بهتری در گوگل برای جستجوهای محلی کسب کنند. به طور خلاصه، پروفایل «Google My Business» به شما کمک می‌کند تا نحوه نمایش کسب‌وکارتان در محصولات گوگل مانند «جستجو» و «نقشه ها» را کنترل کنید.

بنابراین، دوباره بررسی کنید که همه جزئیات کسب و کارتان، مانند جزئیات تماس، ساعات کاری و آدرس، صحیح و کامل باشند. با توجه به صفحه راهنمای گوگل، ارتباط و برجستگی نقش کلیدی دارد.

اگر پروفایل «Google My Business» شما به آنچه مخاطبان هدف شما معمولاً جستجو می‌کنند پیوند نزدیکی داشته باشد، گوگل آسان‌تر می‌تواند نمایه شما را با جستجوهای درست مطابقت دهد. همچنین، اگر کسب و کار شما نظرات بیشتری در گوگل داشته باشد، می تواند به ارتقای رتبه محلی شما در گوگل کمک کند.

برای کمک به شما در این فرآیند، تعدادی ابزار و پلتفرم برنامه ریزی Google My Business وجود دارد که می توانید آنها را امتحان کنید. برای مثال می‌توانید Loomly، ContentCal، Sendible و Social Pilot را بررسی کنید. آنها نه تنها به طور خاص در «Google My Business» به شما کمک می کنند، بلکه بیشتر آنها با سایر پلتفرم های اجتماعی مفید نیز ادغام می شوند.

13. برند و محتوای خود را حسابرسی کنید

نام تجاری کلی شما نیز می تواند بر رتبه شما تأثیر بگذارد. همانطور که گفته شد، امتیاز Google E-A-T شما اساساً در نظر می گیرد که آیا می توان به برند شما اعتماد کرد. آیا با بازدیدکنندگان به عنوان یک متخصص در زمینه کاری خود برخورد می کنید؟ کیفیت محتوای شما نقش مهمی ایفا می کند، اگر بتوانید از این طریق برند خود را با ارزش کنید، در نهایت از آن در کسب درآمد بیشتر سود خواهید برد.

همچنین، در حالی که تمرکز زیادی روی تولید محتوای بیشتر است، فراموش نکنید که محتوای موجود خود را ممیزی کنید. اگر سطح فعلی تخصص یا استانداردهای شما از یک پست قدیمی بیشتر شده است، بهتر است آن را حذف کنید. شاید نیازهای مخاطب هدف شما تغییر کرده باشد؟ در هر صورت، محتوا را در سایت خود نگه ندارید زیرا فکر می کنید کمیت باعث بهتر دیده شدن شما می شود. درست مانند بسیاری از چیزهای زندگی، کمیت نباید جایگزین کیفیت شود.

14. نتایج خود را پیگیری کنید

نه تنها باید برند و محتوای خود را به طور مرتب بررسی کنید، بلکه نظارت بر نتایج SEO خود نیز بسیار مهم است. اگر چه به طور مستقیم سئوی شما را بهبود نمی بخشد، اما اگر ندانید چه میزان ترافیک ارگانیک دریافت می کنید، چه اهمیتی خواهد داشت؟ این همچنین به شما کمک می‌کند تا بررسی کنید که در واقع برای همه کلمات کلیدی مورد نظرتان رتبه‌بندی شده‌اید.

همچنین، آیا افزایش ترافیک به مشتریان و فروش بیشتر تبدیل می شود؟ سئو زمان‌بر است و اگر نتایج خود را ردیابی نکنید، نمی‌دانید کجا باید تغییرات ایجاد کنید و آیا ارزش زمان و تلاش را دارد یا خیر.

15. از استخدام کارشناسان نترسید

 

در حالی که عناصر فنی بیشتری مانند بهینه‌سازی موبایل و سرعت صفحه وب وجود دارد که تمایل بیشتری به واگذاری آن‌ها به حرفه‌ای‌ها دارید، به این معنی نیست که هر کار دیگری را باید خودتان انجام دهید. به طور مثال ممکن است یک نویسنده محتوای فریلنسر یا یک طراح UX نیاز داشته باشید، اگر جنبه دیگری وجود دارد که احساس می‌کنید به کمک نیاز دارید، از افراد حرفه‌ای کمک بگیرید. ما در مورد حضور آنلاین شما در کسب و کار صحبت می کنیم. این مسائل همانطور که می تواند باعث بهبود همه شاخص های شما بشود، می تواند شما را از مسیر کسب و کار خود نیز خارج نماید. بنابراین تمام نکات ذکر شده در این دوران اهمیت ویژه ای برای شما خواهد داشت و باید برای آن برنامه ای منحصر به فرد ایجاد کنید.

جمع بندی مطالب

اگر در گذشته از سئو می‌ترسیدید، ترس‌های قدیمی را با خود به سال جدید نکشید. مطمئناً، ما فهرست بلندبالایی از کارهایی که باید انجام داد و تغییر داد به اشتراک گذاشته‌ایم، اما همانطور که احتمالاً متوجه شدید بسیاری از این موارد به هم مرتبط هستند.

به عنوان مثال، محتوای با کیفیت بالا منجر به بک لینک های بیشتر می شود که اعتبار شما را افزایش می دهد. بهبود سرعت صفحه شما همچنین می تواند نرخ پرش شما را کاهش دهد که به گوگل نشان می دهد که مردم به سایت شما اعتماد دارند. شما در اینجا ایده را دریافت می کنید.

بنابراین، اگرچه ممکن است کار بیش از حد به نظر برسد، اما در واقع، وقتی روی یک جنبه کار می کنید، مشغول بهبود تعدادی از عناصر دیگر نیز هستید. و اگر نمی دانید از کجا شروع کنید، محتوای شما نقطه شروع بسیار خوبی است. زیرا در نهایت همه کلیک ها به محتوای شما باز می گردند.