search
حلقه سفید

12 راه برای بهینه سازی طراحی وب سایت برای جستجوی صوتی در سال 2022

اشتراک گذاری در :
انتشار : 1401/04/06
12 راه برای بهینه سازی طراحی وب سایت برای جستجوی صوتی در سال 2022

جستجوی صوتی طراحی وب سایت یک فناوری جدید است که به شما امکان می دهد با استفاده از اعلان های صوتی، چیزهایی را به صورت آنلاین جستجو کنید. اگرچه 11 سال است که از آن استفاده می شود، اما اخیراً مورد استفاده قرار گرفته است.

موقعیت کسب و کار خود را در اولین دنیای صوتی طراحی وب سایت که به سرعت نزدیک می شود

پذیرش گوشی های هوشمند به شدت افزایش یافته است، بنابراین منجر به تغییرات قابل توجهی در چشم انداز جستجو شده است. ما به سرعت در حال وارد شدن به دنیای اول صدا در مورد جستجوها هستیم.

علاوه بر این، از آنجایی که کسب ‌وکارها پلتفرم‌ های تجارت الکترونیک طراحی وب سایت را دسته جمعی می ‌پذیرند، شما هیچ گزینه ‌ای ندارید جز اینکه با بهینه ‌سازی محتوا طراحی وب سایت ، طراحی وب سایت و هر چیز دیگری برای همگام شدن با زمان ‌های در حال تغییر، ایمن باشید. همچنین بررسی کنید که چگونه طراحی وب سایت خود را برای جستجوی صوتی و تصویری بهینه کنید.

تقلا برای تعداد محدود مشتری واقعی است. و، شما نمی خواهید تکه پای را از دست بدهید.

بنابراین چگونه می توانید جستجوی صوت طراحی وب سایت ی و فناوری پوشیدنی را برای به دست آوردن مزیت رقابتی نسبت به مشتریان خود بهینه کنید؟

● یک برنامه عمل خوب ارائه دهید

با افزایش استفاده از صدا طراحی وب سایت برای جستجو، باید کسب و کار خود را با نیازهای جستجوی صوتی فعلی و آینده تطبیق دهید. این بدان معناست که شما باید یک استراتژی ایجاد کنید. شما باید تمام کلمات کلیدی مورد نیاز طراحی وب سایت خود، محتوای طراحی وب سایت موجود و نیازهای آینده خود را ارزیابی کنید. سپس باید محتوای طراحی وب سایت جدیدی تولید کنید.

● لیست آنلاین شوید

اگر یک تجارت محلی هستید، این برای شما خوب است. اما اگر نیستید، می توانید از این یکی صرف نظر کنید. اگر محلی هستید، یکی از راه‌ های آماده شدن برای جستجوی صوتی، اطمینان از اینکه در فهرست آنلاین قرار گرفته ‌اید، است.

برای مثال، اگر محصولات فناوری پوشیدنی را می فروشید، می دانید که اندازه نمایشگر آنها محدود است. علاوه بر این، گوشی های هوشمند از دستیارهای صوتی استفاده می کنند – به عنوان مثال، دستیار گوگل برای اندروید و سیری برای دستگاه های اپل.

برخلاف نتایج جستجوی متنی Google، دستیارها نمی توانند نتایج جستجو را به ویژه برای مشاغل محلی نشان دهند. درعوض، ابتدا فهرست‌ های تجاری را نشان می ‌دهند. خوب، در مرحله شما طراحی وب سایت خود را بهینه نمی کنید.

● در مورد کلمات کلیدی طراحی وب سایت خود تحقیق کنید

به یاد داشته باشید که مشتریان شما از جستجوی صوتی استفاده می کنند نه از کلمات کلیدی طراحی وب سایت. این بدان معناست که به دلیل ماهیت ارتباطات انسانی باید با افزایش طول کلمه کلیدی طراحی وب سایت مقابله کنید.

بنابراین به جای هدف قرار دادن کلمه کلیدی طراحی وب سایت مانند "کیک تولد آناناسی"، باید روی چیزی مانند "آیا فروشنده قابل اعتمادی برای کیک تولد آناناسی سراغ دارید؟" Voice به معنای ارائه گزینه های نتایج به شما نیست، بلکه شما را به عملکرد یک محصول هدایت می کند.

اگر هنوز در مورد آن گیر کرده اید، می توانید بر روی نرم افزار SEO طراحی وب سایت خوب سرمایه گذاری کنید تا به محدود کردن رشته کلیدواژه خاصی که برای طراحی وب سایت شما مناسب است کمک کند.

● برای جستجوی محلی طراحی وب سایت بهینه سازی کنید

پس از اینکه فهرست‌های محلی طراحی وب سایت خود را انجام دادید و محتوای محلی طراحی وب سایت تولید کردید، باید فهرست خود و محتوا طراحی وب سایت را برای جستجوی محلی بهینه کنید. بیشتر جستجوهای صوتی اطلاعات مربوط به سرعت هایی را هدف قرار می دهند که شخصی باید از آنها بازدید کند. به عنوان مثال، این می تواند در مورد "بهترین مکان ها برای خرید فست فود در نیوجرسی" یا شاید "مکان های فست فود در نیوجرسی" باشد.

چگونه طراحی وب سایت خود را برای جستجوی صوتی بهینه کنید:

● زمان بارگذاری صفحه طراحی وب سایت را کاهش دهید

هر سئوی هوشمند طراحی وب سایت می‌ داند که سرعت بارگذاری صفحه طراحی وب سایت یکی از مهم ‌ترین فاکتورهای رتبه‌ بندی است. و با افزایش حجم محتوای دیجیتال (از جمله صوت) آنلاین، سرعت بارگذاری طراحی وب سایت شما یک عامل تعیین کننده رتبه بندی در آینده خواهد بود.

بر اساس مطالعه ای که توسط Backinko انجام شد، طراحی وب سایت هایی که دارای محتوای ساده و قابل هضم هستند در صفحات اول SERP رتبه بهتری دارند. همین مطالعه همچنین نشان داد که گوگل (و در توسعه، موتورهای جستجو) صفحات طراحی وب سایت با زمان بارگذاری پایین را ترجیح می دهند.

● از سئوی طولانی مدت طراحی وب سایت استفاده کنید

در حالی که استفاده از کلمات کلیدی طراحی وب سایت طولانی مانند چند وقت پیش محبوب نیست، یکی از راه های عالی برای بهینه سازی طراحی وب سایت شما برای جستجوی صوتی است.

دو دلیل اصلی وجود دارد که چرا مانند یک طلسم عمل می کند. یکی این است که جستجوهای صوتی از طریق یک رشته متن طولانی تر انجام می شود. ثانیاً، دستیارهای هوشمند طوری طراحی شده‌ اند که پاسخ ‌هایی شبیه به پاسخ‌ ها را برای همه سؤالاتی که ما می‌کنیم ارائه دهند.

در نتیجه، استفاده از سئوی طراحی وب سایت طولانی مدت به ما کمک می کند تا برای قطعه های برجسته بهینه سازی کنیم. در نتیجه، همیشه شما را مستقیماً به بالای نتایج جستجو می‌فرستد.

● سوالات مخاطبان خود را هدف قرار دهید.

بیشتر جستجوهای صوتی طراحی وب سایت به صورت سؤال است. به سوالاتی که مردم از الکسا، سیری یا دستیار گوگل می ‌کنند فکر کنید. همه آنها به صورت سؤال هستند. به عنوان مثال، "چگونه سگم را حمام کنم؟" چنین سوالاتی همیشه اطمینان حاصل کنید که محتوای طراحی وب سایت مناسبی دارید که متناسب با اقدامات مخاطبان شما باشد.

● محتوای مناسب طراحی وب سایت با جستجوی صوتی تولید کنید

همیشه اطمینان حاصل کنید که محتوای محاوره ای طراحی وب سایت و خوانا تولید کرده اید. برای اینکه صدای خودکار به وضوح خوانده شود، مطمئن شوید که در کلاس نهم چیزی نوشته شده است.

● محتوای طراحی وب سایت محلی بیشتری تولید کنید

جستجوهای صوتی طراحی وب سایت بسیار زیادی برای محتوای محلی طراحی وب سایت است. با تولید محتوای طراحی وب سایت مرتبط محلی که نیازهای محلی مردم شما را برآورده می کند، به بهبود سئوی طراحی وب سایت جستجوی صوتی و فناوری پوشیدنی شما کمک زیادی می کند. اما، لازم نیست کسب و کار شما محلی باشد تا بتوانید محتوای محلی تولید کنید.

همچنین می‌توانید حجم زیادی از محتوای محلی طراحی وب سایت را تهیه کنید که علیرغم موقعیت مکانی شما، به کسب و کار شما ترافیک بیشتری می‌آورد.

● تجربه کاربری طراحی وب سایت همه چیز است

بر خلاف SERP های معمولی، جستجوی صوتی بر روی یک طراحی وب سایت برای پرس و جو تمرکز می کند. مطمئن شوید که دستیار صوتی طراحی وب سایت می ‌تواند به سرعت به تمام اطلاعات مورد نیاز شما دسترسی پیدا کند. این همچنین به این معنی است که طراحی وب سایت شما باید سازگار با موبایل، سریع و ایمن از HTTP باشد.

● از طرح و قالب بندی ساخت یافته طراحی وب سایت استفاده کنید.

در یکی از مطالعات Backlinko، آنها دریافتند که حدود 40.7٪ از تمام پاسخ‌ های صوتی طراحی وب سایت Google از یک قطعه ویژه Google است. گاهی اوقات به عنوان پاسخ ‌های سریع از آن ‌ها یاد می ‌شود، این پاسخ‌ ها خلاصه ‌ای از طراحی وب سایت ‌های منتخب هستند و اغلب شامل پیوندی به منبع اطلاعات هستند.

برای اینکه طراحی وب سایت شما برجسته شود، باید اطمینان حاصل کنید که پاسخ‌های مختصری به سؤالات ارائه می ‌دهید که عمدتاً توسط مخاطبان شما پاسخ داده می‌شود

● از سئوی طراحی وب سایت معمولی تسلیم نشوید

وقتی روی تولید محتوای عالی و انجام سئوی طراحی وب سایت قدیمی خود تمرکز می کنید، احتمالاً در جستجوی صوتی نیز عملکرد خوبی خواهید داشت. به همین دلیل است که طراحی وب سایت هایی که دارای تعامل اجتماعی بالا، رتبه بندی بهتر و اعتبار دامنه بالایی هستند در جستجوی صوتی بهتر عمل می کنند.

صدا در حال تبدیل شدن به حس بزرگ بعدی در صنعت طراحی وب سایت است. برای اینکه کسب‌ وکارها در سال 2022 در صدر قرار بگیرند، باید بتوانند SEO طراحی وب سایت جستجوی صوتی بهتری را در کنار سئوی طراحی وب سایت معمولی انجام دهند.

اگر می ‌خواهید نمونه‌ های خاص ‌تری را ببینید، Bookmark، یک آژانس بازاریابی جهانی با خدمات کامل، درباره راه‌ های بهینه ‌سازی محتوای طراحی وب سایت موجود برای صدا نیز نوشته است.