search
حلقه سفید

2 نوع طراحی وب سایت و چرا ممکن است به یکی نیاز نداشته باشید

اشتراک گذاری در :
انتشار : 1401/06/16
2 نوع طراحی وب سایت و چرا ممکن است به یکی نیاز نداشته باشید

ما قرار است توسط رقبای خود برای این مقاله برنامه ریزی کنیم. چرا یک آژانس طراحی وب سایت به مردم می گوید که به طراحی وب سایت نیاز ندارند؟

خوب، واقعاً فقط 2 دلیل اصلی برای داشتن یک طراحی وب سایت وجود دارد، و اگر شما این دلایل را ندارید (یا یکی از آنها را که فکر نکرده ایم) پس هیچ فایده ای ندارد که وقت و پول خود را هدر دهید.

ما اغلب با افرادی که طراحی وب سایت دارند صحبت می کنیم، اما واقعاً هدفی ندارد. آنها آن را دریافت کردند زیرا همه افراد دیگری دارند و این روزها این یکی از اولین چیزهایی است که هنگام شروع یک تجارت جدید طراحی وب سایت به ذهن می رسد.

آنها به معنای واقعی کلمه فقط برای علامت زدن جعبه دارند.

ما سعی می ‌کنیم این نوع مشتریان بالقوه را فیلتر کنیم، زیرا اگر مشتری طراحی وب سایت الزاماتی داشته باشد، چگونه می ‌توانیم بدانیم که چه چیزی را هدف قرار دهیم یا اینکه آیا آنها را برآورده کرده‌ایم. اگر مشتری متعاقباً برخی از الزامات را ایجاد کند و طراحی وب سایت آنها را برآورده نکند، ما فقط agro را نمی خواهیم.

دسته اول طراحی وب سایت ها به عنوان طراحی وب سایت مرجع هستند. جایی برای راهنمایی افرادی است که به اطلاعات بیشتری نیاز دارند، و این چیزی است که مردم وقتی نام شما را در گوگل جستجو می کنند، به جای یافتن رقبای شما، آن را پیدا می کنند.

این نوع طراحی وب سایت نیازی به استراتژی بازاریابی ندارد، به طراحی وب سایت فانتزی نیاز ندارد، فقط باید وجود داشته باشد، یک ناوبری ساده داشته باشد و زمانی که افراد نام شرکت طراحی وب سایت شما را جستجو می کنند در نتایج جستجو ظاهر شوند.

اگر این همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید، تقریباً هر آژانس طراحی وب سایت می تواند به شما کمک کند. فقط ارزان ترین طراحی وب سایت را انتخاب کنید که به نظر شایسته می رسد.

اما صادقانه بگوییم، می‌توانید یکی از آن طراحی وب سایت ‌های رایگان (یا طراحی وب سایت ‌های مقرون به صرفه) را که در همه جا تبلیغ می ‌شود، دریافت کنید. یک چیز اساسی برای قرار دادن اطلاعات شما. اما فقط انتظار نداشته باشید که کسب و کار جدیدی ایجاد کند. بهترین چیزی که می توانید به طور واقع بینانه در آن جبهه به آن امیدوار باشید این است که به شما کمک می کند تا از دست دادن تجارت جدید طراحی وب سایت خودداری کنید.

نوع دیگر طراحی وب سایت ، البته، نوعی است که برای ایجاد کسب و کار جدید در نظر گرفته شده است.

مشکل بزرگ زمانی رخ می دهد که این دو با هم مخلوط شوند. شما نوع اول را می فروشند، اما فکر می کنید که نوع دوم را می گیرید.

واقعیت این است که دستیابی به نوع دوم بسیار دشوارتر است. هزینه آن بسیار بیشتر است، یا زمان، پول یا هر دو. این اشتباه را نکنید که فکر کنید طراحی وب سایت خود را تبلیغ می کند و به طور خودکار مشتریان جدیدی را جذب می کند. علیرغم آنچه اکثر طراحان طراحی وب سایت معتبر به شما می گویند، اینطور کار نمی کند.

مهم است که تفاوت را بدانید و مهم است که بدانید کدام نوع را دارید.

حقیقت این است که اگر نمی‌ توانید نوع دوم طراحی وب سایت را بپردازید (یا نمی ‌خواهید در آن طراحی وب سایت سرمایه‌گذاری کنید)، و اگر نوع اول طراحی وب سایت برای شما جالب نیست، احتمالاً هیچ فایده‌ ای برای داشتن یک طراحی وب سایت وجود ندارد.

اگر مشاوره طراحی وب سایتی می خواهید که بسیار صادقانه باشد، باید با طراحی وب سایت تجارت الکترونیک OpenGlobal به شماره 09191440252 تماس بگیرید.

موفقیت در طراحی وب سایت یک تمرین تیک تاک نیست

به عنوان یک فرد غیر فنی بسیار آسان است که فرض کنیم موفقیت آنلاین طراحی وب سایت یک تمرین تیک تیک است. شما یک طراحی وب سایت دارید، تیک بزنید. شما آن را "SEO'd" کرده اید، علامت بزنید. شما یک حساب توییتر دارید، تیک بزنید. شما یک طراحی وب سایت بهینه سازی شده برای موبایل دارید، تیک بزنید. لیست ادامه دارد.

بسیاری از طراحان و طراحی وب سایت و سایر شرکت ‌های « طراحی وب سایت » این تصور را به وجود آورده ‌اند، زیرا آنها اینگونه تجارت می ‌کنند. آنها علاقه ای به موفقیت طراحی وب سایت شما ندارند، آنها فقط به فروش خدمات انتخابی خود علاقه مند هستند.

این برای ما مشکل ایجاد می کند، زیرا ما اینگونه کار نمی کنیم و گاهی اوقات به این معنی است که یک چشم انداز را از دست می دهیم.

اغلب اوقات، از ما دعوت می‌شود تا برای مشتری طراحی وب سایت بالقوه‌ای که می‌خواهد تعداد زیادی جعبه علامت زده شود، مناقصه کنیم. به عنوان مثال، آنها ممکن است یک طراحی وب سایت جدید، بهینه سازی موبایل، گوگل ادوردز و سئو طراحی وب سایت بخواهند. اکثر شرکت های طراحی وب سایت دیگر که مناقصه می کنند فقط می گویند "مطمئناً، مشکلی نیست، هزینه آن همین است". اما اغلب، ما نیاز داریم که عمیق ‌تر بپردازیم.

"بنابراین، شما یک طراحی وب سایت جدید می خواهید، اما در حال حاضر یک طراحی وب سایت دارید. طراحی وب سایت جدید برای چیست؟ مشکل قبلی چیست؟ آیا واقعاً به یک طراحی وب سایت کاملاً جدید نیاز دارید یا فقط به یک سیستم مدیریت محتوای جدید نیاز دارید؟ شما فقط نتایج ضعیفی از طراحی وب سایت فعلی خود می بینید."

"بنابراین، شما گوگل ادوردز را می خواهید، آیا بودجه شما محدود است؟ اگر چنین است، ممکن است برنامه های تبلیغاتی بسیار مقرون به صرفه تری وجود داشته باشد."

"بنابراین، می ‌خواهید طراحی وب سایت ‌تان برای موبایل بهینه شود. در حال حاضر طراحی وب سایت شما چند بازدیدکننده دارد؟ آیا نسبت بازدیدکننده به فروش (یا بازدیدکننده به پیشرو) برای بازدیدکنندگان فعلی طراحی وب سایت تلفن همراه شما کمتر است؟»

پاسخ به این نوع سوالات می تواند باعث صرفه جویی در هزینه های هدر رفته زیادی شود یا حتی می تواند به یک استراتژی کاملاً متفاوت اشاره کند.

با این حال، اغلب اوقات، ما پاسخ "ما فقط یک طراحی وب سایت جدید می خواهیم" دریافت می کنیم. یک تیک باکس وجود دارد که نیاز به علامت زدن دارد.

این نوع طراحی وب سایت ها هرگز کار نمی کنند، زیرا هیچ معیار عملکردی برای ساختن یا قضاوت در مورد آن وجود ندارد. هدف نامعلوم است.

ما در فشار دادن به مشتریان بالقوه خود و پرسیدن "سوالات صحیح" برای به دست آوردن معیارهای مورد نیاز بهتر می شویم، اما انجام این کار بدون آزار دادن آنها دشوار است.

"چرا نمی توانید فقط یک طراحی وب سایت برای ما بسازید؟ هیچ کس دیگری وقت ما را با این سوالات تلف نمی کند."

و مشکل همین است.

اکثر شرکت‌ های طراحی وب سایت این صنعت کاملاً خوشحال هستند که به شما کمک می‌کنند تا جعبه‌ های خود را علامت بزنید، با آگاهی کامل از این که سرمایه ‌گذاری شما برای خود هزینه ای ندارد.

طراحی وب سایت هنوز جدید است، بنابراین هنوز برای ما شهودی نیست. به همین دلیل، وقتی می شنویم که شخصی با یک طراحی وب سایت، یا با گوگل ادوردز، یا با سئو طراحی وب سایت یا رسانه های اجتماعی عملکرد خوبی دارد، به راحتی می توان فکر کرد که این کار برای شما مفید خواهد بود. که این چیزی ذاتی در خود مفهوم است که آن را موفق می کند.

اما اینطوری کار نمی کند.

چیزی که برای یک کسب و کار مفید است ممکن است برای دیگری کارایی نداشته باشد. این در مورد تطبیق ابزار با استراتژی، و تطبیق استراتژی با کسب و کار است. و سپس سخت تلاش کنید تا به نتیجه برسد.

فقط داشتن یک طراحی وب سایت موفق نخواهد بود.

فقط راه اندازی یک صفحه فیس بوک موفقیت آمیز نخواهد بود.

فقط پرداخت چند صد پوند در ماه در Google Adwords موفق نخواهد بود.

البته برخی از شرکت‌ طراحی وب سایت ها گهگاه خوش شانس می ‌شوند و موفقیتی به دست می ‌آورند که کاملاً درک نمی‌ کنند. اما تلاش برای راه اندازی کسب و کار طراحی وب سایت خود بر اساس شانس، استراتژی خوبی نیست.

اگر فقط می خواهید چند باکس را علامت بزنید و آن را فراموش کنید، شرکت های زیادی وجود دارند که می توانند به شما کمک کنند. اما اگر می‌ خواهید یک استراتژی مناسب برای موفقیت آنلاین طراحی وب سایت ایجاد کنید و از پاسخ دادن به سؤالات زیادی برای رسیدن به آن مشکلی ندارید، امروز با شماره 09191440252 با ما تماس بگیرید.