search
حلقه سفید

6 راه برای استفاده از فیس بوک برای موفقیت در بازاریابی

اشتراک گذاری در :
انتشار : 1401/10/03
6 راه برای استفاده از فیس بوک برای موفقیت در بازاریابی

فیسبوک اخیراً در اخبار بوده است، اما نه به دلایل بزرگ. ترس از داده های کمبریج آنالیتیکا. تبلیغات انتخاباتی دستکاری روس ها بررسی دقیق مارک زاکربرگ. به نظر می رسد که فیس بوک با موانعی پشت سر هم مبارزه کرده و در عین حال اعتماد مصرف کنندگان را به این فرآیند از دست داده است. این موضوع بسیاری از بازاریابان طراحی وب سایت‌ را متعجب کرده است، "آیا با توجه به رویدادهای اخیر، هنوز هم باید به بازاریابی در فیس بوک خود زحمت بدهید؟"

پاسخ کوتاه: بله.

وقتی صحبت از طراحی وب سایت‌ های رسانه ‌های اجتماعی می ‌شود، فیس ‌بوک همچنان تسلط دارد. اول اینکه در بین کاربران طراحی وب سایت‌ فعال ماهانه پیشتاز است، بنابراین مشتریان شما احتمالاً در طراحی وب سایت‌ حضور دارند. این پلتفرم بیش از 2 میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد (بله، این یک میلیارد با B است). این تعداد بیش از 500 میلیون نفر از YouTube در رتبه دوم قرار دارد.

مهمتر از همه، ROI بازاریابی آن چشمگیر است. به طور مداوم رتبه اول را برای ROI بازاریابی موبایلی کسب کرده است و به عنوان "مهمترین پلت فرم رسانه های اجتماعی برای بازاریابان در سراسر جهان" رتبه بندی شده است. فاصله بین لینکدین در رتبه دوم و فیس بوک حتی نزدیک هم نبود و لینکدین تقریباً 55 درصد از فیس بوک عقب تر بود.

فیس بوک بر رفتار خرید مصرف کننده طراحی وب سایت‌ تأثیر می گذارد. مطالعات نشان می دهد که بازاریابی در طراحی وب سایت‌ رسانه های اجتماعی بر آگاهی خریدار (55%)، توجه (71%) و تصمیمات پس از خرید (66%) هنگام ارزیابی و کشف یک محصول یا خدمات تاثیر می گذارد.

اما بازاریابی در فیس بوک می تواند مشکل باشد. طراحی وب سایت‌ رسانه های اجتماعی از زمان آغاز به کار خود در سال 2004 به شدت تغییر کرده است. بنابراین، برای بازاریابان ضروری است که توانایی های فیس بوک را درک کنند، بنابراین آنها می توانند از طراحی وب سایت‌ برای ایجاد فروش برای کسب و کار خود استفاده کنند. در این پست، قصد داریم شش روش مختلف برای استفاده از پلتفرم برای رشد کسب و کار خود به اشتراک بگذاریم.

صفحه شرکت فیس بوک خود را بهینه کنید

به طور منظم محتوای اصلی طراحی وب سایت‌ را ارسال کنید

محصولات خود را در محتوای طراحی وب سایت‌ عکس خود تگ کنید

یک کمپین تبلیغاتی فیس بوک را اجرا کنید

از بینش صفحه فیس بوک خود استفاده کنید

مطالب پیشنهادی: بهترین افزونه های طراحی وب سایت‌ فیس بوک برای ارتقاء استراتژی اجتماعی شما.

باید اینجا فریاد بزنید webever.ir شگفت انگیز است، من از آن برای طراحی وب سایت‌ شخصی خود استفاده می کنم. پشتیبانی سریع و برجسته است و سرورهای آنها سریعترین برای طراحی وب سایت‌ هستند.

تصویری از فیلیپ استمن که با پیراهنی آبی دکمه ‌دار به دوربین نگاه می‌ کند

فیلیپ استمن

مشاهده پلان ها

1. صفحه شرکت فیس بوک خود را بهینه کنید

اگر صفحه شرکت فیس بوک خود را از قبل تنظیم نکرده اید، باید این را اولویت اول خود قرار دهید. صفحه شرکت طراحی وب سایت‌ شما مکانی متمرکز خواهد بود که در آن پست ها را به اشتراک می گذارید، با طرفداران تعامل می کنید و حتی تبلیغات را اجرا می کنید. مهم است که بدانید صفحه طرفداران شرکت طراحی وب سایت‌ شما با پروفایل شخصی شما متفاوت خواهد بود.

راه اندازی صفحه شرکت طراحی وب سایت‌ شما

برای راه اندازی صفحه شرکت طراحی وب سایت‌ خود، از اینجا شروع کنید و «کسب و کار» را انتخاب کنید.

در مرحله بعد، فیس بوک از شما یک سری سوالات در مورد منطقه جغرافیایی که دفتر مرکزی کسب و کار شما در آن است، دسته بندی صنعت شما و موارد دیگر از شما می پرسد. این اطلاعات ضروری خواهد بود زیرا در بخش "درباره" شما در صفحه فیس بوک شما نشان داده می شود.

این احتمالاً برخی از اولین اطلاعاتی است که مشتریان طراحی وب سایت‌ شما می بینند، بنابراین می خواهید مطمئن شوید که به طور مداوم دقیق و به روز است.

اضافه کردن تصاویر با کیفیت بالا

دو تصویر کلیدی وجود دارد که باید قبل از شروع تبلیغ صفحه خود اضافه کنید. آنها عکس نمایه و عکس روی جلد شما هستند. زمانی که شخصی صفحه طراحی وب سایت‌ شما را مرور می کند، صفحه شما را جستجو می کند یا حتی روی صفحه طراحی وب سایت‌ شما در فید خبری فیس بوک قرار می گیرد، این تصاویر دائماً نشان داده می شوند. بنابراین، باید مطمئن شوید که تصاویر باکیفیت هستند و به خوبی در کادر خود قرار می گیرند.

عکس نمایه شما احتمالاً لوگوی کسب و کار شما خواهد بود، در حالی که عکس روی جلد شما می تواند نمای دیگری از کسب و کار شما را نشان دهد، از جمله کلاژی از محصولات، مشتریان طراحی وب سایت‌ شما یا موارد دیگر.

ابعاد صحیح به شرح زیر است:

عکس نمایه – در صفحه طراحی وب سایت‌ شما در رایانه ها با وضوح 170×170 پیکسل، در تلفن های هوشمند با وضوح 128×128 پیکسل و در اکثر تلفن های همراه با وضوح 36×36 پیکسل نمایش داده می شود. برای نمایشگرهایی با وضوح بالاتر، ما رزولوشن 480 در 480 پیکسل را توصیه می کنیم.

-Cover Photo در رایانه ها با عرض 820 پیکسل در 312 پیکسل و در تلفن های هوشمند با عرض 640 پیکسل در 360 پیکسل نمایش داده می شود. باید حداقل 400 پیکسل عرض و 150 پیکسل ارتفاع داشته باشد. اگر با کیفیت در نمایشگرهای با وضوح بالاتر مشکل دارید، می توانید 1640 x 624 پیکسل را نیز امتحان کنید.

ابزار ویرایش عکس آنلاین Canva می تواند به شما در طراحی وب سایت‌ یک عکس جلد با کیفیت بالا کمک کند. یا می توانید از نرم افزارهایی مانند Adobe Photoshop، Sketch یا Affinity Designer استفاده کنید. علاوه بر این، در صورت نیاز به کمک، الگوهای اندازه‌گیری زیادی وجود دارد تا مطمئن شوید طراحی وب سایت‌ شما فضای موجود در قاب را به حداکثر می ‌رساند.

Zapier از یک لوگوی با کیفیت بالا به عنوان تصویر نمایه خود استفاده می کند و کارهایی را که کسب و کار در عکس روی جلد خود انجام می دهد به روشی خلاقانه به نمایش می گذارد.

Under Armour از لوگوی خود به عنوان تصویر نمایه خود استفاده می کند و یک تأثیرگذار و کمپین Will Finds A Way را در عکس جلد خود برجسته می کند.

Blue Apron همه چیز را یک قدم فراتر برد و حتی یک ویدیو به عکس روی جلد خود اضافه کرد که مشتریان طراحی وب سایت‌ خود را در محیط های مختلف از محصولات خود استفاده می کنند. ابعاد مورد نیاز برای یک ویدیوی کاور فیس بوک 820*312 می باشد همچنین مدت زمان ویدیو باید بین 20-90 ثانیه باشد.

بهینه سازی صفحه شما

هنگامی که صفحه طراحی وب سایت‌ شما راه اندازی شد و اطلاعات لازم اضافه شد، تاکتیک های مختلفی وجود دارد که می توانید برای بهینه سازی صفحه طراحی وب سایت‌ خود و در معرض دید هر چه بیشتر آن استفاده کنید. برخی از پیشنهادات عبارتند از:

کلمات کلیدی طراحی وب سایت‌ را به صفحه خود اضافه کنید. مهم است که به یاد داشته باشید که "نام صفحه طراحی وب سایت‌ شما با تگ عنوان مطابقت دارد و توضیحات کوتاه شما به عنوان تگ توضیحات متا عمل می کند." بنابراین، مطمئن شوید که نام صفحه طراحی وب سایت‌ و توضیحات شما حاوی یک کلمه کلیدی تمرکز است و به طور دقیق آنچه صفحه شما در مورد آن است را توصیف می کند.

یک دکمه فراخوان در صفحه طراحی وب سایت‌ خود اضافه کنید. فیس بوک به شما امکان می دهد یک دکمه فراخوان به عمل را به صفحه طراحی وب سایت‌ خود اضافه کنید که درست در زیر عکس روی جلد شما نشان داده می شود. می‌توانید «با شما رزرو کنید، با شما تماس بگیریم، درباره کسب‌وکارتان بیشتر بدانید، با شما خرید کنید تا کمک مالی کنید، برنامه‌ تان را دانلود کنید یا بازی خود را انجام دهید» را انتخاب کنید. به عنوان مثال، Airtable از کاربران طراحی وب سایت‌ دعوت می کند تا برای خبرنامه خود مستقیماً از صفحه فیس بوک خود "ثبت نام" کنند.

برای افزودن این ویژگی به صفحه خود، روی گزینه "افزودن دکمه" در زیر عکس روی جلد خود کلیک کنید و دکمه ای را که می خواهید ببینید را انتخاب کنید.

شرکت ها با این دکمه به موفقیت بزرگی دست یافته اند. به گفته برایان کیم از Dollar Shave Club، «در طول یک آزمایش سه هفته‌ای، دکمه Sign-Up call-to-action 2.5 برابر نرخ تبدیل بالاتری نسبت به سایر مکان‌های اجتماعی مشابه با هدف جذب کاربر جدید طراحی وب سایت‌ ارائه کرد. ”

2. به طور منظم محتوای اصلی طراحی وب سایت‌ را ارسال کنید

اکنون که صفحه طراحی وب سایت‌ شما بهینه شده است، می توانید شروع به ارسال محتوا برای اشتراک گذاری با مخاطبان طراحی وب سایت‌ خود کنید. اما چه چیزی را باید به اشتراک بگذارید؟ پست های شما باید به کسب و کار شما مرتبط باشد، اما همیشه نباید مستقیماً محصول یا خدمات شما را تبلیغ کند. انواع محبوب پست ها عبارتند از:

ویدیویی با کیفیت بالا که محصول شما را به نمایش می گذارد، دقیقاً مانند Gap.

یا مقاله ای مرتبط با موضوعی که مشتریان طراحی وب سایت‌ شما برای آن ارزش پیدا می کنند مانند ویلیامز سونوما.

یا حتی مسابقه ای برای جذب مشتریان طراحی وب سایت‌ و طرفداران خود مانند Fitbit.

پس از اینکه الگوریتم فیس‌بوک تعداد پست‌های ارگانیکی را که برای کسب ‌وکارها نشان می ‌دهد کاهش داد، مهم‌ تر از همیشه این است که پست‌ های خود را تا حد امکان جذاب کنید. روشی که الگوریتم تصمیم می‌گیرد چه پست‌هایی در فید یک شخص نشان داده شود، از طریق ارزیابی موجودی و سیگنال‌ها، انجام یک پیش‌بینی و سپس تخصیص امتیاز مرتبط است.

بهترین نوع محتوا طراحی وب سایت‌ برای فیس بوک

سوال میلیون دلاری همه می پرسند این است که چگونه می توانید پست های خود را جذاب تر کنید؟

یک قانون سرانگشتی: وقتی شک دارید، بصری باشید. مطالعات نشان می‌دهد که محتوای بصری - گرافیک طراحی وب سایت‌ ، تصاویر و ویدیوها - 2.3 برابر بیشتر از پست‌های متنی درگیر می ‌شوند.

برای اینکه کارها را یک گام جلوتر برداریم، ویدیو از تصاویر و پست های فقط متنی در مورد تعامل بهتر عمل می کند. مطالعات نشان داده است که "46٪ از بینندگان می گویند که در نتیجه تماشای یک ویدیوی مارک در رسانه های اجتماعی خرید کرده اند."

به عنوان مثال، اگر به ویروسی ترین پست های فیس بوک در سال 2017 نگاه کنید، متوجه چیزی منحصر به فرد خواهید شد: تقریباً همه آنها به صورت ویدیو بودند. تنها یک مقاله بود که در 15 مورد برتر قرار گرفت. کاربران طراحی وب سایت‌ با ویدیوهایی که مستقیماً در فیس بوک آپلود می شوند درگیر هستند و این یکی از عناصر ایجاد یک پست بسیار قابل اشتراک گذاری است.

اگر بخش بازاریابی ناب دارید (یا حتی اگر فقط شما هستید)، محتوای ویدیویی گاهی اوقات می‌تواند ترسناک باشد. اما ناراحت نباش ابزارهای زیادی برای کمک به شما وجود دارد. سه مورد عالی برای بررسی عبارتند از:

-Wave.video این ابزار دارای 200 میلیون کتابخانه از ویدئوها، تصاویر و فایل های صوتی است. این به شما امکان می دهد فیلم خود را آپلود کنید، جلوه های متنی، فیلترهای ویدیویی و انتقال اضافه کنید. همچنین به شما امکان می دهد فوراً اندازه ویدیو را به بیش از 30 فرمت اجتماعی تغییر دهید، از جمله فرمت مربع، قالب عمودی استوری اینستاگرام و جلد فیس بوک.

-Biteable این طراحی وب سایت‌ خود را به عنوان «ساده ‌ترین سازنده ویدیوی جهان» معرفی می ‌کند و صادقانه بگویم که بسیار دقیق است. این ابزار به شما امکان می دهد فیلم را آپلود کنید، ویرایش کنید، صداها و انتقال ها را اضافه کنید. این یک ابزار عالی برای ایجاد محتوای قابل اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی است و حتی به شما امکان می دهد مستقیماً از طراحی وب سایت‌ در کانال های اجتماعی خود پست کنید.

-Magisto این ابزار از هوش مصنوعی استفاده می کند تا به راحتی ویدیوها را برای شما جمع آوری کند. به عبارت دیگر، کلیپ ‌هایی را که می ‌خواهید در ویدیو نمایش داده شوند، تهیه می ‌کنید و نرم ‌افزار آنها را به سبکی که شما ترجیح می‌ دهید کنار هم قرار می‌دهد. هیچ ویرایشی لازم نیست

3. محصولات خود را در محتوای عکس خود تگ کنید

فیسبوک اکنون به کسب و کارها این امکان را می دهد که قابلیت خرید را به پست های خود اضافه کنند. این ویژگی به مشتریان طراحی وب سایت‌ مرورگر این امکان را می‌ دهد تا پس از کلیک بر روی تصویری که در فید آنها ظاهر شده است، اطلاعات محصول را جمع ‌آوری کرده و حتی محصول را خریداری کنند.

شما می توانید محصولات خود را مانند افرادی که در پلتفرم تگ می کنند برچسب گذاری کنید. به دنبال نماد کیف خرید کوچک بگردید. در مرحله بعد، می ‌توانید با تایپ نام محصول و افزودن پیوندی به صفحه محصول از طراحی وب سایت‌ خود، محصولات خود را برچسب گذاری کنید.

Swell Water Bottle از این ویژگی برای نمایش و فروش بطری های آب خود در صفحه فیس بوک طراحی وب سایت‌ خود استفاده می کند. در بسیاری از پست‌های آن‌ها، بنر «برای جزئیات کلیک کنید» را می‌بینید که در گوشه سمت راست بالا ظاهر می‌شود.

پس از کلیک بر روی برچسب، پیوندی به صفحه محصول بطری آب باز می شود و محصولات مرتبط حتی در زیر تصویر نشان داده می شوند.

از آنجا، کاربران طراحی وب سایت‌ می توانند روی لینک کلیک کرده و برای خرید محصول به فروشگاه آنلاین Swell ارسال شوند. این یک ابزار عالی برای هدایت خرید است زیرا به عنوان یک قیف عمل می کند که مشتری طراحی وب سایت‌ را به سمت صفحه خرید حرکت می دهد. این می تواند به ویژه برای فعال کردن خریدهای بیشتر ارزشمند باشد، به خصوص با کسانی که به طور معمول در صفحه طراحی وب سایت‌ شما مرور می کنند.

4. فعال کردن، تشویق و مشارکت با نظرات مشتریان طراحی وب سایت‌

مشتریان طراحی وب سایت‌ شما مایه حیات کسب و کار شما هستند و اغلب چیزی برای گفتن دارند. چه مثبت باشد چه منفی، باز هم این فرصت را به شما می دهد تا آنها را به سفیران پرشور برند خود تبدیل کنید. بنابراین، فعال کردن گزینه بررسی در صفحه فیس بوک ضروری است.

برای فعال کردن برگه نظرات خود، روی «تنظیمات» و سپس «ویرایش صفحه» کلیک کنید.

سپس به پایین بروید و «افزودن برگه» را انتخاب کنید.

در نهایت، روی Reviews کلیک کنید.

اهمیت نظرات مشتریان طراحی وب سایت‌ در صفحه فیس بوک شما قابل اغراق نیست. یک نظرسنجی در سال 2017 نشان داد که:

تقریباً 85٪ از مشتریان "به بررسی های آنلاین به اندازه توصیه های شخصی اعتماد دارند."

مشتریان طراحی وب سایت‌ قبل از اعتماد کردن به یک کسب ‌وکار به طور متوسط 7 نظر را بررسی می‌کنند - نسبت به سال گذشته 6 بررسی.

مشتریان طراحی وب سایت‌ زمانی ارزش قائل هستند که مارک ‌ها به نظرات پاسخ می ‌دهند: «30 درصد آن را به‌عنوان کلیدی برای قضاوت در مورد کسب ‌وکارهای محلی می ‌خوانند».

بررسی های مثبت می تواند تاییدی باشد که شرکت شما به آن نیاز دارد. Webever.ir پس از امتحان کردن خدمات ما، نظرات تحسین برانگیز زیادی دریافت می کند.

با این حال، اگر نظری دریافت کردید که خیلی مثبت نیست، نگران نباشید. بررسی های منفی به کسب و کارها فرصتی برای آزمایش و نمایش توانایی های پشتیبانی مشتری خود می دهد. می توانید برای پاسخ به بررسی و اصلاح موارد در مقابل مخاطبان طراحی وب سایت‌ خود وقت بگذارید.

به عنوان مثال، زمانی که شخصی زمان کمتری را در The Illicit Still داشت، نگرانی های خود را در صفحه فیس بوک شرکت بیان کرد. Illicit Still با دلسوزی پاسخ داد و برای حل این مشکل تلاش کرد.

بررسی ها می توانند دریچه ای برای مشتریان طراحی وب سایت‌ شما فراهم کنند تا به بزرگترین فروشنده شما تبدیل شوند. مطمئن شوید که این ویژگی را فعال کرده ‌اید، بنابراین تجربیات مثبت (و شاید چند مورد منفی) می‌تواند به اشتراک گذاشته شود تا بتوانید با مشتریان طراحی وب سایت‌ خود ارتباط برقرار کرده و آنها را تقویت کنید. از اینکه از مشتریان طراحی وب سایت‌ خود بخواهید که برای شما بازخورد بگذارند نترسید.

5. یک کمپین تبلیغاتی فیس بوک را اجرا کنید

وقت آن رسیده است که استراتژی خود را به حالت تهاجمی وارد کنید و ببینید چگونه می توانید کمپین های بازاریابی را از طریق مدیر تبلیغات فیس بوک اجرا کنید. اولین کاری که باید انجام دهید این است که پیکسل ردیابی فیس بوک را در طراحی وب سایت‌ خود دریافت کنید. به این ترتیب می توانید شروع به ایجاد مخاطبانی از افرادی کنید که از طراحی وب سایت‌ شما بازدید کرده اند و بعداً می توانید آنها را مجدداً هدف گیری کنید.

تبلیغات فیس بوک می تواند راهی موثر و مقرون به صرفه برای جذب مشتریان جدید طراحی وب سایت‌ باشد.

به عنوان مثال، Bonobos از تبلیغات فیس بوک استفاده کرد و نتایج باورنکردنی بود. پس از اجرای یک کمپین با استفاده از تبلیغات چرخ و فلک، Bonobos متوجه افزایش 3 برابری در خریدهای آفلاین، افزایش 2 برابری بازده خرید آفلاین در هزینه تبلیغات، افزایش 3 برابری در خرید طراحی وب سایت‌ و افزایش 2 برابری بازده خرید طراحی وب سایت‌ در هزینه تبلیغات شد.

اما اجازه دهید واضح بگوییم: کمپین های تبلیغاتی فیس بوک بسیار متفاوت از افزایش صرف یک پست هستند. تقویت یک پست به سادگی باعث می شود یک پست با عملکرد خوب کمی برآمده باشد، بنابراین در فیدهای افراد بیشتری ظاهر می شود.

آیا با مشکلات خرابی و وردپرس دست و پنجه نرم می کنید؟ webever.ir راه حل میزبانی است که برای صرفه جویی در وقت شما طراحی شده است!

با این حال، کمپین های تبلیغاتی فیس بوک بسیار پیچیده تر هستند و افراد خاصی را هدف قرار می دهند. انواع مختلفی از تبلیغات فیس بوک وجود دارد:

تبلیغات دامنه: این تبلیغات مستقیماً به طراحی وب سایت‌ کسب و کار کلیک می کنند.

تبلیغات چرخ فلکی: اگر چندین محصول برای نمایش دارید یا می خواهید روایتی را که شامل یک سری عکس است به اشتراک بگذارید، این تبلیغات عالی هستند. کاربران طراحی وب سایت‌ می توانند از طریق آنها پیمایش کنند زیرا آگهی به صورت بومی در فید آنها ظاهر می شود.

تبلیغات پیشنهادی: این تبلیغات به شما این امکان را می دهد که یک کوپن درون فروشگاهی یا آنلاین برای خرید مشتریان طراحی وب سایت‌ قرار دهید.

تبلیغات ویدیویی: این نوع تبلیغات می تواند توجه افرادی را که در حال عبور از آنهاست به خود جلب کند. اکثر مردم ویدیوها را در فیس بوک طراحی وب سایت‌ با صدای بلند مشاهده نمی کنند، بنابراین مطمئن شوید که برای تأثیر عمیق تر، زیرنویس قرار داده اید.

تبلیغات سرنخ: اینها برای گرفتن سریع اطلاعات سرنخ مانند نام و ایمیل طراحی وب سایت‌ عالی هستند.

بوم: این نوع تبلیغات ویدئویی خیره کننده ارائه می دهد و پس از کلیک کاربر طراحی وب سایت‌ بر روی آن، در کل صفحه طراحی وب سایت‌ پخش می شود.

ذکر اسپانسر: این یک نوع تبلیغ عالی است که در فیدهای خبری کاربران طراحی وب سایت‌ تبلیغ می شود.

تبلیغات پویا: این تبلیغات یک قدم جلوتر از تبلیغات چرخ و فلک می روند و به محصولات شما پیوند داده می شوند، به این معنی که اگر موجودی آنها تمام شود، دیگر به صورت موجود نشان داده نمی شوند.

تبلیغات می تواند موتور بازاریابی طراحی وب سایت‌ بسیار ارزشمندی برای شما باشد، اما برای دستیابی به موفقیت باید به طور مستمر آنها را نظارت و بهینه سازی کنید. هنگام تنظیم تبلیغات خود، مطمئن شوید که:

کپی و طراحی تبلیغ خود را جایگزین کنید. شما می توانید بیش از یک تبلیغ در هر گروه تبلیغاتی داشته باشید، بنابراین تست A/B را انجام دهید و با چندین مجموعه کار کنید.

از مخاطبان مشابه استفاده کنید. اگر یک .csv از ایمیل های مشتریان طراحی وب سایت‌ خود وارد کنید، فیسبوک می تواند مشتریان بالقوه طراحی وب سایت‌ مشابهی را که ممکن است به محصول یا خدمات شما علاقه مند باشند، هدف قرار دهد.

برای اجرای یک کمپین تبلیغاتی، از Ad Manager فیسبوک شروع کنید. پس از ورود به سیستم، می توانید صفحه شرکت طراحی وب سایت‌ خود را انتخاب کنید و سپس سربرگ، بدنه، گرافیک و طراحی وب سایت‌ خود را وارد کنید.

تبلیغات فیس بوک راهی عالی برای یافتن مشتریان جدید طراحی وب سایت‌ و ادامه بازاریابی برای مشتریان درگیر است. با کپی تبلیغات و طراحی وب سایت‌ مناسب، می توانید مشتریان طراحی وب سایت‌ جدیدی را برای تعامل با برند خود جذب و جذب کنید.

6. از بینش صفحه فیس بوک طراحی وب سایت‌ خود استفاده کنید

پس از اجرای همه این تاکتیک ها در سراسر طراحی وب سایت‌ خود، به راهی برای ارزیابی اینکه چه چیزی کار می کند و چه چیزی ممکن است برای کسب و کار شما ارزشش را نداشته باشد، نیاز دارید. شاید لازم باشد برنامه پست خود را تغییر دهید، یا شاید نیاز به اجرای تبلیغات هدفمندتری داشته باشید.

می توانید این اطلاعات را در برگه Insights در صفحه طرفداران کسب و کار خود بیابید. این ابزار می ‌تواند برای تصمیم‌ گیری آگاهانه در مورد محل تخصیص زمان و پول خود برای کمپین‌های آتی بسیار ارزشمند باشد.

می ‌توانید با کلیک کردن روی برگه Insights در نوار ابزار صفحه طرفداران کسب ‌وکارتان به این ویژگی دسترسی پیدا کنید.

معیارهای زیر در برگه خلاصه صفحه ظاهر می شود:

-1اقدامات در یک صفحه - این شامل تمام اقدامات (لایک، اشتراک گذاری، نظر) است که کاربر طراحی وب سایت‌ در صفحه طراحی وب سایت‌ شرکت شما انجام می دهد.

-2تعداد بازدید از صفحه طراحی وب سایت‌ - تعداد بازدیدهایی است که صفحه طراحی وب سایت‌ شما در یک بازه زمانی مشخص دریافت کرده است.

-3پیش ‌نمایش‌های صفحه طراحی وب سایت‌ – وقتی شخصی روی صفحه طراحی وب سایت‌ شما قرار می‌گیرد و در فید خبری او ظاهر می ‌شود، این پیش ‌نمایش صفحه طراحی وب سایت‌ در نظر گرفته می‌شود.

-4لایک های صفحه - این تعداد دفعاتی است که شخصی روی "لایک" کلیک کرده است تا صفحه فیس بوک شرکت شما را لایک کند.

-5دسترسی - این تعداد افراد منحصر به فردی است که شرکت شما در فیس بوک از طریق پست هایی در صفحه فیس بوک شرکت طراحی وب سایت‌ شما به دست آورده است.

-6تعاملات پست - این تعداد کل تعاملاتی است که همه پست های شما در یک دوره زمانی معین دریافت کرده اند. این شامل تمام پست هایی است که در صفحه طراحی وب سایت‌ فیس بوک شرکت خود ایجاد کرده اید.

-7بازدیدهای ویدیویی - تعداد کل بازدیدهای ویدیویی که ویدیوهای طراحی وب سایت‌ شما دریافت کرده‌اند. بعد از اینکه کسی حداقل به مدت 3 ثانیه تماشا می کند، یک نما در نظر گرفته می شود.

-8فالوورهای صفحه - افراد می توانند از پست های شما در صفحه طراحی وب سایت‌ فیس بوک شما استفاده کنند و از آن خارج شوند، بنابراین این معیار نشان می دهد که شما چند دنبال کننده صفحه طراحی وب سایت‌ به دست آورده اید.

از آنجا، کاربران طراحی وب سایت‌ می ‌توانند گزینه ‌های مختلفی را از منوی سمت چپ انتخاب کنند، از جمله تبلیغات، فالوورها، لایک‌ها، دسترسی، بازدید از صفحه طراحی وب سایت‌ ، پیش‌نمایش صفحه، اقدامات در یک صفحه طراحی وب سایت‌ ، پست‌ها، محتوای برند، رویدادها، ویدیوها، داستان‌ها، افراد، و پیام ها

نمای «اقدامات روی صفحه» و «پست ‌ها» طراحی وب سایت‌ می‌تواند برای ارزیابی انواع و موضوعات پست‌ ها مفید باشد. این می تواند به شما کمک کند تلاش خود را با استفاده از داده های جدید برای کمپین های آینده متمرکز کنید.

صفحه "لایک" مکانی عالی برای درک تعداد طرفدارانی است که به دست آورده اید. نمودارها یک نگاه تاریخی در طول سال ها برای نشان دادن پیشرفت انجام شده ارائه می دهند.

همه این ابزارها می توانند در ارزیابی، حسابرسی و طراحی وب سایت‌ کمپین های بازاریابی و تقویم تحریریه شما برای فیس بوک بسیار مفید باشند.

خلاصه

نمی توان آن را انکار کرد: شما باید در فیس بوک بازاریابی کنید. علیرغم اشتباهات اخیر فیس بوک، این غول رسانه های اجتماعی هنوز اینجاست تا بماند. میلیاردها نفر روی پلتفرم هستند. نادیده گرفتن آنها به طور کامل یک اشتباه برای تلاش های بازاریابی دیجیتال طراحی وب سایت‌ شما خواهد بود.

برای جذب این جمعیت، با راه اندازی صفحه طراحی وب سایت‌ شرکت خود در فیس بوک شروع کنید. این به عنوان "پایه اصلی" شما عمل می کند که میزبان انواع محتوا و فراخوان برای اقدام برای مشتریان شما است. در مرحله بعد، به‌ روزرسانی ‌ها را در صفحه طراحی وب سایت‌ خود به اشتراک بگذارید و یک برنامه منظم برای ارسال پست داشته باشید. این به عنوان یک راه عالی برای جذب و افزایش دنبال کنندگان طراحی وب سایت‌ شما عمل می کند.

اگر محصولات طراحی وب سایت‌ فیزیکی می فروشید، از ویژگی "برچسب محصول" استفاده کنید. این به مشتریان طراحی وب سایت‌ شما کمک می‌کند تا تجربه خرید بی ‌نظیری در صفحه شما داشته باشند. نظرات مشتریان طراحی وب سایت‌ خود را مدیریت کنید و با مشتریان طراحی وب سایت‌ تعامل داشته باشید. به یاد داشته باشید، یک بررسی منفی به شما فرصتی می دهد تا اوضاع را درست کنید. از آن بهره ببرید و مشتری عصبانی را به فردی تبدیل کنید که از برند طراحی وب سایت‌ شما خوشحال شده است.

همچنین، فراموش نکنید که به طور منظم صفحات تجاری جعلی را با استفاده از نام برند خود بررسی کنید. شما باید از تصویر برند طراحی وب سایت‌ خود محافظت کنید و همچنین اطمینان حاصل کنید که مشتریان بالقوه فقط آنچه را که شما می خواهید ببینند می بینند. می توانید در اینجا بیشتر بخوانید: چگونه و چرا باید گزارش نقض علامت تجاری فیس بوک را ثبت کنیم.

مشتریان جدید طراحی وب سایت‌ را از طریق کمپین تبلیغاتی فیس بوک هدف قرار دهید. تمام پیشرفت های خود را در Insights فیس بوک مرور کنید. این داده‌ها به شما کمک می ‌کند تا تصمیمات بازاریابی آینده خود را بگیرید و آنچه را که در حال حاضر به خوبی کار می‌کند و چه چیزی نیاز به تغییرات بیشتری دارد را ترسیم کنید