search
حلقه سفید

7 بهترین روش طراحی وب سایت صفحه فرود

اشتراک گذاری در :
انتشار : 1401/06/10
7 بهترین روش طراحی وب سایت صفحه فرود

با وجود تعداد زیادی از سازندگان طراحی وب سایت صفحه فرود که این روزها در دسترس هستند، فکر کردن به اینکه فرآیند طراحی وب سایت مورد توجه قرار گرفته است آسان است. اما حتی با داشتن بهترین سازنده طراحی وب سایت صفحه فرود در کنار شما، باید ده ها انتخاب طراحی وب سایت داشته باشید که عملکرد صفحات طراحی وب سایت شما را تعیین می کند.

فرقی نمی کند که صفحات فرود طراحی وب سایت خود را از ابتدا ایجاد کنید یا با الگوها شروع کنید. شما هنوز هم مستعد اشتباهات طراحی وب سایت مشابهی هستید که من در سرتاسر طراحی وب سایت می بینم – و در اینجا هفت مورد از رایج ترین آنها وجود دارد که باید از آنها اجتناب کنید.

شماره 1: نداشتن طراحی وب سایت صفحات فرود کافی

تا کنون رایج‌ ترین اشتباهی که در طراحی وب سایت صفحه فرود می‌بینم، نداشتن تعداد کافی از آنها است. هر سرویسی که ارائه می ‌دهید باید طراحی وب سایت صفحه فرود اختصاصی خود را داشته باشد و هر محصول عمده ‌ای که می ‌فروشید نیز باید یکی از صفحات طراحی وب سایت مخصوص به خود را داشته باشد.

همین امر برای هر فروش تبلیغاتی که دارید صدق می کند.

بهتر از آن، چندین طراحی وب سایت صفحه فرود برای هر محصول/ خدمت ایجاد کنید و مخاطبان یا نقطه فروش متفاوتی را هدف قرار دهید. برای مثال، یک کسب و کار کوچک در مقایسه با یک شرکت بزرگتر، نیازهای متفاوتی از خدمات حسابداری دارد.

به همین ترتیب، برخی از طرفداران بازی‌ها با عناوین و ژانرهایی طنین انداز می‌شوند که دیگران این کار را نمی‌کنند. به جای تبلیغ یک کنسول با پیام ‌رسانی عمومی، ممکن است با هدف قرار دادن علایق گیمرهای خاص شانس بیشتری داشته باشید.

مشکل نداشتن طراحی وب سایت صفحات فرود کافی این است که پیام های شما برای مشخص کردن علایق خاص مخاطبان بسیار مبهم هستند، که برای به حداکثر رساندن تبدیل ها بسیار مهم است.

شماره 2: پیام های مبهم طراحی وب سایت

همانطور که در نکته قبل ذکر شد، نداشتن طراحی وب سایت صفحات فرود کافی منجر به پیام‌ های مبهم می ‌شود – و این یک مشکل جدی است. طراحی وب سایت عالی صفحه فرود با تعریف لیستی از مخاطبان هدف و ایجاد پیام های متناسب با هر یک از نیازهای خاص آنها شروع می شود.

به عنوان مثال فرض کنید در حال فروش نرم افزار سازمانی هستید. تقریباً برای هر نوع کسب‌ وکاری می‌ توانید دو مخاطب کلیدی را شناسایی کنید: خود مالک کسب ‌وکار و کارکنان سطح بالا با اختیار خرید. مالک کسب و کار بیشتر به این علاقه دارد که محصول شما چه مقدار پول می تواند در آنها صرفه جویی کند، در حالی که کارکنان ممکن است نسبت به مدت زمانی که محصول شما می تواند صرفه جویی کند بیشتر متقاعد شوند.

شماره 3: چیدمان های به هم ریخته طراحی وب سایت

از نظر طراحی وب سایت بصری، اولین اشتباهی که احتمالاً به آن دچار خواهید شد، چیدمان به هم ریخته است. سعی نکنید در اصول مبتکر باشید. به یک طرح بندی ساده پایبند باشید که به کاربران طراحی وب سایت کمک می کند در پیام شما حرکت کنند و مهم ترین عناصر صفحه طراحی وب سایت شما را ببینند.

هیچ طراحی وب سایت وجود ندارد که برای هر سناریویی کار کند، اما طرح تک ستونی تقریباً برای هر موقعیتی یک انتخاب محکم است. بار کاری روی دید کاربر را کاهش می ‌دهد، یک بخش کلیدی از اطلاعات را در یک زمان ارائه می ‌کند و تقریباً خود را برای موبایل بهینه می ‌کند.

مهمتر از همه، به هم ریختن طرح بندی تک ستونی طراحی وب سایت سخت است.

شماره 4: عناصر طراحی وب سایت منحرف کننده

این یکی به طور دردناکی نیز رایج است. بخش ‌هایی از صفحه فرود طراحی وب سایت شما وجود دارد که باید به محض دیدن آنها توجه کاربر طراحی وب سایت را جلب کند و بخش‌ هایی که نباید آن‌ها را ببینند. آیا واقعاً می ‌خواهید آن پاپ‌ آپ حواس‌ پرتی را از فراخوانی برای اقدام شما دور کند یا یک ویدیوی توضیحی که سفر کاربر طراحی وب سایت را در صفحه شما قطع کند؟

نمی ‌گویم نباید از پنجره‌های بازشو یا ویدیوهای توضیحی استفاده کنید، اما نمی ‌خواهید از آنها به قیمت عناصر مهم‌ تر استفاده کنید.

همچنین مراقب باشید که چگونه عناصر طراحی وب سایت را سبک می کنید. انتخاب فونت های مبهم، لمس رنگ های پررنگ در مکان نامناسب یا یک تصویر حواس پرت کننده می تواند توجه را از قسمت هایی از صفحه طراحی وب سایت شما که باید بیش از همه برجسته باشد، دور کند.

شماره 5: CTAهای غیر قابل حذف

یکی از عناصر طراحی وب سایت که باید در هر صفحه طراحی وب سایت برجسته شود، فراخوانی برای اقدام است. هنگامی که کاربران طراحی وب سایت صفحه را به سمت پایین حرکت می کنند، باید این موارد را نادیده گرفت، اما دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است مورد توجه قرار نگیرند:

عناصر طراحی وب سایت حواس پرت کننده: همانطور که در نکته قبل ذکر شد، از سایر عناصر طراحی وب سایت که توجه کاربر طراحی وب سایت را از CTA های شما دور می کنند خودداری کنید.

قرار دادن CTA ضعیف: قرار دادن CTA های خود در صفحه طراحی وب سایت به این معنی است که مردم هرگز آنها را نبینند. در حالی که قرار دادن آنها بسیار دور از مزایای اصلی پیام شما می تواند انگیزه آنها را برای اقدام کاهش دهد، چه کاربران طراحی وب سایت آنها را ببینند یا نه.

فقدان انگیزه: CTA که افراد را وادار به انجام کاری می‌ کند، همیشه جلوتر از مواردی است که کمتر الهام ‌بخش است. این به پیامی که فراخوانی برای اقدام شما را احاطه می کند، به اندازه متن موجود در دکمه CTA طراحی وب سایت شما بستگی دارد.

فقدان کنتراست: ساده ترین راه برای متمایز کردن طراحی وب سایت بصری CTA در صفحه استفاده از کنتراست بالا است. رنگ‌ های پررنگ انتخاب واضحی هستند، اما می ‌توانید از اندازه، شکل و سبک نیز استفاده کنید، از دیگر انواع کنتراست هستند که می ‌توانید برای برجسته کردن CTA طراحی وب سایت خود استفاده کنید.

ایجاد CTA طراحی وب سایت هایی که الهام بخش عمل هستند برای هر صفحه فرودی که طراحی وب سایت می کنید ضروری است. با این حال، قبل از اینکه بتوانند این کار را انجام دهند، باید توجه کاربر طراحی وب سایت را جلب کرده و آنها را در جهت انجام اقدام مورد نظر راهنمایی کنند.

شماره 6: فرم های خود را برای تبدیل بهینه نمی کنید

هنگامی که صحبت از بهینه سازی برای تبدیل می شود، فرم های صفحه فرود طراحی وب سایت اغلب نادیده گرفته می شوند. زمانی که فرم ‌های شما آخرین مانعی است که کاربران طراحی وب سایت باید قبل از تبدیل بپرند، بسیار احمقانه است – که تمام هدف طراحی وب سایت صفحه فرود است.

گوگل آنالیتیکس ابزار بدی برای بهینه سازی فرم ها نیست، اما ممکن است از یک ابزار اختصاصی بهینه سازی فرم، نتایج بهتری دریافت کنید. Leadformly دارای مجموعه ‌ای از فرم‌ های بهینه ‌سازی شده است که می‌ توانید مستقیماً در صفحات فرود طراحی وب سایت خود جاسازی کنید.

شما همچنین گزارش‌های تحلیلی را برای فیلدهای فرم خاص دریافت می ‌کنید تا ببینید کاربران طراحی وب سایت در کجا با مشکل مواجه می‌ شوند و گزینه‌ های سفارشی ‌سازی برای بهبود طراحی وب سایت بدون نوشتن کد.

شماره 7: A/B چیزهای اشتباه را آزمایش می کند

در حدود پنج سال گذشته صحبت های زیادی در مورد تست A/B وجود داشته است. در اصل، این یک ایده عالی است، اما این تصور که شما باید هر دقیقه جزئیات را در صفحات فرود طراحی وب سایت خود آزمایش کنید، مضحک است.

افزایش 600 درصدی تبدیل با تغییر رنگ دکمه را فراموش کنید و هر کسی که ادعا می کند چنین نتایجی واقع بینانه است.

مردم به دلیل رنگ دکمه های CTA شما از شما خرید نمی کنند. آنها از شما خرید می کنند زیرا محصولات شما ارزش خرید دارند، نسخه طراحی وب سایت شما قانع کننده است و شما به طور موثر آنها را در سراسر فرآیند خرید پرورش می دهید.

من نمی گویم رنگ دکمه چیزی برای فکر کردن نیست، اما زمان را برای آزمایش جزئیات دقیق ماه ها تلف نکنید. روی عناصر طراحی وب سایت تمرکز کنید که در واقع بر تصمیمات خرید تأثیر می گذارند.

نکات بیشتری در مورد طراحی وب سایت صفحه فرود می خواهید

در مقاله امروز، برخی از اشتباهات طراحی وب سایت صفحه فرود را که واقعاً می خواهید از آنها اجتناب کنید، پوشش داده ایم. اما اگر می ‌خواهید نمونه ‌هایی از کارهایی که باید با صفحات فرود طراحی وب سایت خود انجام دهید، 15 مقاله و بهترین روش‌ها و نمونه‌ های فرم صفحه فرود و 101 نکته بهینه ‌سازی صفحه طراحی وب سایت فرود ما را برای مجموعه کاملی از نشانگرها بررسی کنید.