search
حلقه سفید

آناتومی یک طراحی وب سایت نمونه کار کامل برای به نمایش گذاشتن کار شما

اشتراک گذاری در :
انتشار : 1401/09/21
آناتومی یک طراحی وب سایت نمونه کار کامل برای به نمایش گذاشتن کار شما

وقت آن است که آستین ها را بالا بزنیم! امروز می‌ خواهیم به موضوع طراحی وب ‌سایت ‌های نمونه کارها و اینکه کارشناسان صنعت باید از آنها استفاده کنند، بپردازیم. بیاموزید که چگونه یک طراحی وب ‌سایت زیبا ایجاد کنید که به طور منحصر به فرد کار شما و اهمیت انجام آن را به نمایش بگذارد. شما می خواهید بازدیدکنندگان و مشتریان بالقوه شما را برای پروژه بعدی طراحی وب ‌سایت خود به خاطر بسپارند.

طراحی وب سایت نمونه کارها چیست؟

چرا به یک طراحی وب سایت نمونه کارها نیاز دارید؟

عناصر ضروری برای طراحی وب سایت نمونه کارها شما

آنچه برای ساختن یک طراحی وب سایت نمونه کارها نیاز دارید

طراحی وب سایت نمونه کارها چیست؟

طراحی وب ‌سایت نمونه کارها روشی منحصر به فرد برای به نمایش گذاشتن کار شما و آگاه کردن دیگران از خودتان است. این مانند یک پلت فرم همیشه سبز برای پروژه طراحی وب ‌سایت ها، مطالعات موردی و اطلاعات در مورد شما است. علاوه بر این، این یکی از بهترین راه‌ها برای بیان شخصیت، تجربه و توانایی‌های شماست.

داشتن طراحی وب ‌سایت خود به این معنی است که مشتریان همیشه می توانند شما را پیدا کنند و در صورت علاقه، با شما تماس بگیرند. اگر امروزه حضور آنلاین ندارید، از زمان خود عقب مانده اید. نمونه کارها راهی عالی برای عکاسان، طراحان طراحی وب ‌سایت ، توسعه دهندگان و طیف وسیعی از هنرمندان برای ارائه آنلاین کارشان است. این به شما امکان می دهد هویت خود را از طریق آثار خود منعکس کنید - عکس ها، طراحی وب ‌سایت های گرافیکی، طرح ها و غیره.

چرا به یک طراحی وب سایت نمونه کارها نیاز دارید؟

به طور خلاصه، شما به یک طراحی وب ‌سایت نمونه کارها برای نمایش کار خود نیاز دارید. چه یک فرد، یک تیم کوچک دو نفره یا یک شرکت ده نفره باشید، بسیار مهم است که یک رویکرد آنلاین منحصر به فرد داشته باشید. یک نمونه کار طراحی وب ‌سایت به شما کمک می کند تا از بقیه متمایز شوید، منحصر به فرد بودن خود را نشان دهید، اعتماد ایجاد کنید و مطمئن شوید که دیگران واقعاً می توانند شما را پیدا کنند.

حوزه های خاصی وجود دارد که در آن نمونه کارها طراحی وب ‌سایت اهمیت بیشتری نسبت به سایرین دارد. اگر خود را در یکی از موارد زیر می ‌بینید، می‌ توانید فرض کنید که به مجموعه ‌ای نیاز دارید، مانند کتابی که به کلمات نیاز دارد:

طراحی وب سایت

توسعه طراحی وب ‌سایت (برون سپاری، فروشگاه آنلاین)

طراحی وب ‌سایت گرافیک (طراحی لوگو، شناسه شرکت، آگهی، کاتالوگ، بسته بندی)

بازاریابی (بازاریابی دیجیتال، طراحی چاپ، سئو طراحی وب ‌سایت ، تبلیغات PPC))

طراحی وب ‌سایت هنری (تصویرسازی، ویدئو، صدا، عکاسی)

اما این فقط به همین جا ختم نمی شود، همین امر در مورد طراحان داخلی طراحی وب ‌سایت ، هنرمندان، مدل ها، نویسندگان و غیره نیز صدق می کند. ایده اصلی این است که شما یک خالق هستید و باید کار خود را به نمایش بگذارید. طراحی وب ‌سایت نمونه کارها به شما امکان می دهد این کار را با کیفیت بالا انجام دهید.

باید اینجا فریاد بزنید webever.ir شگفت انگیز است، من از آن برای طراحی وب ‌سایت شخصی خود استفاده می کنم. پشتیبانی سریع و برجسته است و سرورهای آنها سریعترین برای طراحی وب ‌سایت هستند.

مثالی از اینکه چرا به یک نمونه کار نیاز دارید

وقتی شخصی برای یک محصول، خدمات یا شرکت جدید به لوگو نیاز دارد چه اتفاقی می افتد؟ اکثر آنها جستجو را از طریق گوگل ساده شروع می کنند (یا ممکن است پیشنهادهایی از دوستان یا شرکای تجاری دریافت کنند). بنابراین اول، شما می خواهید قابل جستجو باشید. برای نشان دادن آن از دیدگاه مشتریان طراحی وب ‌سایت خود، در اینجا یک آزمایش کوچک وجود دارد.

با در نظر گرفتن رویکرد اکثریت، از گوگل استفاده کردم. من به سادگی با تایپ "کارنامه طراح لوگو" در نوار جستجو شروع می کنم و امیدوارم که شخص واقعی را پیدا کنم که بتواند لوگوی من را ایجاد کند. و اینجاست، یک دسته از طراحان لوگوی طراحی وب ‌سایت بالقوه برای گرفتن. من طراحی وب ‌سایت های آنها را مرور می کنم و به نظر می رسد همه آنها بسیار خوب هستند. حالا برای انتخاب فقط بحث ترجیحات، سلیقه و بودجه است.

همانطور که می بینید، انتخاب پیش روی من است. من می توانم یک فرد یا یک آژانس طراحی وب ‌سایت را انتخاب کنم. من می توانم در مورد خدمات هر یک بیاموزم، نمونه کارها را ببینم، در مورد آنها مطالعه کنم و جریان پروژه طراحی وب ‌سایت آنها را مطالعه کنم. اساساً، طراحی وب ‌سایت ‌های آنها به من این احساس را می‌دهد که آنها چه کسانی هستند، چه می‌کنند و اگر تصمیم به همکاری با آنها داشته باشم، چه انتظاری باید داشته باشم.

اکنون که حداقل یک دلیل را می دانید که چرا به یک نمونه کا طراحی وب ‌سایت ر نیاز دارید، وقت آن است که مهم ترین چیزهایی را که باید در طراحی وب ‌سایت خود گنجانده شود، درک کنید.

عناصر ضروری برای طراحی وب سایت نمونه کارها شما

هر پروژه طراحی وب ‌سایت به یک فرمول نیاز دارد - یک هدف. بدون آن، تحت تاثیر قرار دادن آن بسیار سخت خواهد بود.

هنگام ایجاد یک طراحی وب ‌سایت نمونه کارها، ابتدا از خود بپرسید که هدف چیست؟

فرمول اصلی یک طراحی وب ‌سایت نمونه کارها شامل لوگو، شعار، بهترین کار شما و اطلاعات تماس است. گاهی اوقات این کار می کند، اما در بسیاری از موارد، اجرای ضعیفی است. برای برجسته کردن نمونه کارها از یک منظر دیگر، عناصر کلیدی دیگری را در نظر بگیرید که تجربه کاربری پورتفولیوی طراحی وب ‌سایت شما را تقویت می کند: مطالعات موردی، توصیفات، وبلاگ و حتی پروژه طراحی وب ‌سایت ای که در حال حاضر روی آن کار می کنید. اینها عناصر حیاتی هستند.

هنگام کار بر روی طراحی سایت نمونه کارها، به عناصری فکر کنید که مشتریان آینده شما باید بتوانند پیدا کنند. از خود بپرسید - هدف از مجموعه شما چیست؟ آیا می خواهید خدمات خود را بفروشید، آیا به دنبال شغل هستید و می خواهید استخدام شوید یا یک طراحی وب ‌سایت در مورد شماست؟ تمرکز اصلی طراحی وب ‌سایت نمونه کار شما باید جلب توجه بازدیدکنندگان طراحی وب ‌سایت باشد و عناصر زیر به شما در انجام این کار کمک می کنند.

ویترینی از کار شما

صفحه طراحی وب ‌سایت درباره شما

مطالعات موردی

گواهینامه ها

Call to Action (CTA)

وبلاگ و سندیکا

ویترینی از کار شما

تنها چند ثانیه طول می کشد تا توجه بازدیدکننده از بین برود، پس حتما از این ثانیه ها هوشمندانه استفاده کنید. مشتریان بالقوه شما ابتدا تصاویر را می بینند و اگر آنچه را که می بینند دوست داشته باشند، به جستجوی جزئیات بیشتر ادامه می دهند. به عبارت دیگر، شما نیاز به ارائه عالی و جذاب از آثار خود دارید.

این کار را می ‌توان به روش‌های مختلفی انجام داد - نمایش اسلاید عکس، ارائه ویدیو، گالری تصاویر کوچک، و غیره. برای مثال، اگر طراح لوگو هستید، مطمئن شوید که تصویری با کیفیت عالی از یک لوگو در انواع مختلف نشان می ‌دهید. لوگو را روی محصولات، کارت‌های ویزیت قرار دهید، آن را در رنگ‌های مختلف نشان دهید - این کار صلاحیت شما را افزایش می ‌دهد.

به این طراحی وب ‌سایت نمونه کارها نگاهی بیندازید. این توسط طراح و نویسنده لندنی، تیم اسمیت ساخته شده است. در آن، او کار خود را با استفاده از یک گالری بند انگشتی به نمایش می گذارد.

صفحه درباره شما

صفحه درباره شما به مشتریان بالقوه طراحی وب ‌سایت شما اجازه می ‌دهد ببینند چه کسی پشت کار است، نگاهی به اینکه شما چه کسی هستید و آیا می ‌خواهند با شما کار کنند یا خیر. شاید بپرسید از کجا شروع کنم؟ از ضروری ترین ها شروع کنید - از خودتان. برای آسان ‌تر کردن این کار، در اینجا چک لیستی از عناصر مهم صفحه وجود دارد:

اسم شما

واضح به نظر می رسد اما بسیاری از نمونه کارها آن را ندارند. اگر مشتری بالقوه طراحی وب ‌سایت شما بخواهد درباره شما تحقیق کند، مثلا لینکدین؟ سلام، من مت هستم… شروع خوبی برای ادامه داستانی درباره خودتان است.

عکس تو

یک تصویر لمس شخصی تری می دهد. پرتره ای از شما یا عکسی زیبا از شما که روی یک طرح جدید کار می کنید. این بدیع ترین راه برای دادن حسی به بازدیدکنندگان طراحی وب ‌سایت است که شما چه کسی هستید. آن را ساده اما جذاب کنید.

اطلاعات در مورد خودتان

شخصیت خود را با گفتن داستانی در مورد تجربه حرفه ای و شخصی خود نشان دهید. تحصیلات شما، کارهایی که آموخته اید، پروژه طراحی وب ‌سایت هایی که دوست داشتید با آنها کار کنید، جوایز و تقدیرنامه. از این صفحه برای نشان دادن مهارت های خود، طرز فکر و علایق خود استفاده کنید. آن را مختصر، دلپذیر و به یاد ماندنی کنید.

در زیر نمونه ای از صفحه «درباره» از یک مدیر هنری، Marcin Dmoch است. او خود را با استفاده از طراحی وب ‌سایت رنگ های روشن و قطعات کوچک داستان هایی که در مورد تجربه حرفه ای و بهترین پروژه های طراحی وب ‌سایت خود بیان می کند، معرفی می کند. او همچنین یک CV قابل دانلود را برای چاپ آسان یا ارسال مجدد فایل به دیگران پیوست کرده است. این یک طراحی وب ‌سایت تمیز است که شامل تمام عناصر کلیدی مورد نیاز برای یک صفحه طراحی وب ‌سایت درباره موثر است.

مطالعات موردی

مطالعات موردی یا ارائه بهترین راه برای نشان دادن دامنه کامل پروژه های طراحی وب ‌سایت شما هستند. هر پروژه طراحی وب ‌سایت باید داستان خود را داشته باشد که پیشرفت کل فرآیند طراحی وب ‌سایت را از ابتدا تا نتیجه نهایی نشان دهد. این فرآیند خلاقانه را با تعداد زیادی عکس و یادداشت که نشان می ‌دهد در پشت هر پروژه طراحی وب ‌سایت وجود دارد، بشکنید.

به این ترتیب بازدیدکنندگان طراحی وب ‌سایت شما می‌توانند درک کنند که پروژه‌های شما چگونه هستند و چگونه از مرحله برنامه ‌ریزی اولیه تا تکمیل حرکت کرده‌اید. در اینجا مؤلفه هایی وجود دارد که باید در مطالعه موردی خود لحاظ کنید:

هدف پروژه: چرا پروژه طراحی وب ‌سایت را شروع کردید؟

هدف: آنچه شما به انجام رساندید.

رویکرد: چگونه آن را به انجام رساندید.

مدت زمان پروژه: طراحی وب ‌سایت چقدر طول کشید.

نقش شما: چگونه به تیم یا پروژه طراحی وب ‌سایت کمک کردید.

نمای کلی محصول نهایی: تصاویر، ویدیوها، پیوندها و غیره

در اینجا یک مثال خوب از نشان دادن مطالعات موردی از داریان روزبروک، طراح طراحی وب ‌سایت و مشاور برندسازی آورده شده است. او از نمونه کار خود برای ارائه کار قبلی از طریق مقاله ای استفاده می کند که ماهیت هر پروژه را آشکار می کند.

مثال دیگر webever.ir است. آنها یک طراحی وب ‌سایت نمونه کارها ندارند، اما صفحه مطالعات موردی آنها نمونه خوبی از یک طراحی خوب است که برای نشان دادن کاری که به آن افتخار می کنند به مشتریان بالقوه طراحی وب ‌سایت است.

آیا ساخت بخش مطالعات موردی شما زمان می برد؟ البته، اما برای هر طراحی وب ‌سایت نمونه کار ضروری است.

گواهینامه ها

داشتن کلماتی از مشتریان طراحی وب ‌سایت شما می تواند برای کسانی که به تازگی وارد صفحه شما شده اند بسیار معنادار باشد. می ‌توانید مهارت‌ های خود را فهرست کنید و بگویید چقدر عالی هستید، اما اجازه دهید دیگران بگویند که این می ‌تواند تأثیر زیادی داشته باشد. با مشتریان قبلی خود تماس بگیرید و از آنها قیمت هایی بخواهید که می توانید در طراحی وب ‌سایت خود استفاده کنید. افرادی که از همکاری با شما لذت می برند، با کمال میل از کار خوب شما با یک گواهی تمجید می کنند.

آیا با مشکلات خرابی و طراحی وب ‌سایت دست و پنجه نرم می کنید؟ webever.ir راه حل میزبانی است که برای صرفه جویی در وقت شما طراحی شده است! ویژگی های ما را بررسی کنید

این مثال را در زیر از طراح گرافیک Francesca McWhirter بررسی کنید. برای اینکه صفحه گواهینامه‌ اش واقعاً پاپ باشد، او با یک تصویر قهرمان پویا شروع می ‌کند و سپس با توصیفات مشتری طراحی وب ‌سایت در زیر آن ادامه می ‌دهد.

Call to Action (CTA)

دعوت به اقدام هدف مجموعه شما را تحسین می کند. برای کمک به ایجاد یک فراخوان برای اقدام برای طراحی وب ‌سایت خود، هدف طراحی وب ‌سایت خود را به خود یادآوری کنید. اقداماتی که می خواهید بازدیدکنندگان طراحی وب ‌سایت انجام دهند چیست؟ طراحی وب ‌سایت شما باید راه های مختلفی را ارائه دهد که مشتریان طراحی وب ‌سایت بتوانند با شما تماس بگیرند. مطمئن شوید که آدرس ایمیل کسب و کار خود را حتی اگر از فرم تماس استفاده می کنید، وارد کنید زیرا برخی از مشتریان طراحی وب ‌سایت آن را به فرم ها ترجیح می دهند.

در مثال زیر، آژانس خلاق Lounge Lizard راه های مختلفی را برای ارتباط با مشتریان ارائه می دهد. می ‌توانید از یک آدرس ایمیل استفاده کنید یا فرم «درخواست پیشنهاد» را پر کنید تا پیشنهاد را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید.

وبلاگ و سندیکا

وبلاگ نویسی روشی فوق العاده برای به اشتراک گذاشتن طرز فکر خود و افزودن ارزش به کسانی است که می خواهند همکاری کنند. ایجاد محتوای منظم وبلاگ به بازدیدکنندگان دلیلی برای بازدید مجدد از طراحی وب ‌سایت شما می دهد. همچنین برای سئو طراحی وب ‌سایت عالی است – گوگل محتوای کیفی را دوست دارد!

با این حال، وبلاگ ها تنها رویکرد نیستند. برای ایجاد سر و صدا در مورد کار خود، رسانه های اجتماعی نیز عالی عمل می کنند. به عنوان مثال، اینستاگرام با ۱ میلیارد کاربر فعال طراحی وب ‌سایت راهی عالی برای نمایش کار، سبک و نشان دادن شخصیت منحصر به فرد شما است. به ایجاد اعتماد و رشد مخاطبان طراحی وب ‌سایت مرتبط کمک می کند. بازاریابی محتوا همچنین می‌تواند به معنای کانال یوتیوب، پادکست یا وبینار شما باشد. راه مورد علاقه خود را انتخاب کنید و خود را بیان کنید. هنرمند خلاق السا میوز نمونه خوبی است، او وبلاگ خود را می نویسد و در اینستاگرام پست می کند.

فراموش نکنید که کار خود را سندیکا کنید! درست مانند سندیکای محتوا طراحی وب ‌سایت ، می‌توانید بهترین آثار خود را در مکان‌هایی مانند Behance و Dribbble آپلود کنید. بنابراین حتی اگر ممکن است یک طراحی وب ‌سایت نمونه کار شگفت انگیز داشته باشید، مطمئن شوید که از مزایای این شبکه های دیگر برای ترافیک رایگان اضافی استفاده کنید.

چیزهای اضافی برای گنجاندن

طراحی وب ‌سایت نمونه کار شما می تواند شامل هر چیزی باشد. جدا از عناصر کلیدی اساسی، موارد بیشتری وجود دارد که می تواند طراحی وب ‌سایت شما را بیشتر برجسته کند. یک نمونه آزمایشی کارآمد، نمونه‌ های رایگان مجموعه آیکون ‌ها، نرم‌افزار رایگان طراحی وب ‌سایت ، تم ‌ها و حتی پلاگین‌ ها.

اگر مهمانی در وبلاگ ها، پادکست ها، مطبوعات، کانال های سرگرمی دارید - حتما آنها را ذکر کنید. اگر مشتریان طراحی وب ‌سایت بخواهند درباره شخصیت و کار شما اطلاعات بیشتری کسب کنند، مصاحبه ها برای مطالعه بیشتر عالی هستند. همچنین، به دستاوردهای خود افتخار کنید و از به اشتراک گذاشتن جزئیات جوایز خود نترسید.

آنچه برای ساختن یک طراحی وب سایت نمونه کارها نیاز دارید

هنگامی که شما در حال ساخت یک طراحی وب ‌سایت هستید، مهم است که مطمئن شوید که موثر، کاربردی و نگهداری آن آسان است. انتخاب ابزار مناسب برای ساختن یک طراحی وب ‌سایت نمونه کار با ظاهر حرفه ای مهم است. یکی از بهترین و محبوب ترین پلتفرم های ساخت طراحی وب ‌سایت – طراحی وب ‌سایت یک راه حل عالی برای فریلنسرها است. طراحی وب ‌سایت از طریق تم ‌ها و افزونه‌ های موجود بیشماری به شما قدرت می ‌دهد.

قالب طراحی وب ‌سایت جنبه بصری طراحی وب ‌سایت شما را کنترل می کند: طراحی، رنگ ها و طرح. برعکس، افزونه ‌ها افزونه ‌های طراحی وب ‌سایت هستند که هسته اصلی نرم‌ افزار طراحی وب ‌سایت را گرفته و عملکرد آن را ویرایش یا حذف می ‌کنند.

عناصر صفحه مانند فرم های تماس، نمایش اسلایدهای تصویر، نوارهای بازشو بازاریابی قطعاتی از طراحی وب ‌سایت شما هستند که معمولاً با استفاده از افزونه طراحی وب ‌سایت ایجاد و اضافه می شوند. شما نباید طراحی وب ‌سایت خود را با افزونه های زیاد زیاد کنید، زیرا این کار (نه همیشه) طراحی وب ‌سایت شما را سنگین و کند می کند. در عوض، می‌ توانید طراحی وب ‌سایت خود را با استفاده از یک سازنده طراحی وب ‌سایت و چند افزونه ضروری دیگر ایجاد کنید. این می تواند در وقت شما صرفه جویی کند و به شما کمک کند تا نمونه کارها را سریعتر راه اندازی کنید (هنرمندان معمولا زمان زیادی برای ساخت طراحی وب ‌سایت های خود ندارند، درست است؟)

پس از انتخاب پلتفرم، چیزی که نیاز دارید نام دامنه و هاست است. اگر یک طراح آزاد هستید، ثبت نام خود در نام دامنه طراحی وب ‌سایت می تواند برای برندسازی شخصی عالی باشد.

یک هاست با کیفیت طراحی وب ‌سایت ، مانند webever.ir، تضمین می ‌کند که طراحی وب ‌سایت شما آنلاین می ‌ماند، برای پیمایش سریع است و همیشه برای مشتریان بالقوه طراحی وب ‌سایت شما در دسترس است. استفاده از ویژگی‌ های میزبانی شامل CDN می ‌تواند کمک کند تا اطمینان حاصل شود که تمام آن تصاویر ویترین زیبا به سرعت در سراسر جهان بارگیری می ‌شوند. و فراموش نکنید که آنها را بهینه کنید!

خلاصه

از نمونه کارها به عنوان فرصتی برای غافلگیری و تحت تاثیر قرار دادن مشتریان بالقوه طراحی وب ‌سایت خود استفاده کنید. طراحی وب سایت نمونه کارها به شما امکان می دهد تمام کارهای خود را در یک مکان به نمایش بگذارید. این نه تنها برای یک مشتری خوب به نظر می رسد، بلکه می تواند به شما در پروژه های بعدی طراحی وب ‌سایت الهام بخش نیز کمک کند.

مهارت ها و شخصیت خود را به دیگران بگویید. منحصر به فرد بودن خود را از طریق مطالعات موردی بیان کنید. قابل جستجو باشید و با رقبای خود همگام باشید. هیچ قانونی وجود ندارد و همه چیز تا زمانی پیش می رود که بتوانید به بازدیدکننده لبخند بزنید و شما را به یاد بیاورید.