search
حلقه سفید

ارزش طراحی وب سایت من چقدر است؟ 3 اشتباهی که هنگام فروش باید از آن اجتناب کنید

اشتراک گذاری در :
انتشار : 1401/09/02
ارزش طراحی وب سایت من چقدر است؟ 3 اشتباهی که هنگام فروش باید از آن اجتناب کنید

بعد از اینکه زمان و تلاش زیادی را در طراحی وب سایت خود صرف کردید، ممکن است کمی از نگهداری خسته شده باشید و فکر کنید که هدف نهایی چیست.

اگر تمایلی به کنار گذاشتن کامل همه چیزهایی که روی آن سخت کار کرده اید را ندارید، پاسخ می تواند فروش طراحی وب سایت شما باشد. یا شاید شما فقط نیاز دارید که زمانی را برای تمرکز روی پروژه های طراحی وب سایت دیگر آزاد کنید.

قبل از انجام هر کاری، ارزش این را دارد که چند سوال مهم از خود بپرسید مانند "ارزش طراحی وب سایت من چقدر است؟" و "آیا باید طراحی وب سایت خود را بفروشم؟"

این مقاله قصد دارد به شما کمک کند به این سوالات پاسخ دهید تا بتوانید طراحی وب سایت خود را به یک سرمایه گذاری مالی قوی تبدیل کنید.

فهرست مطالب

آیا باید طراحی وب سایت خود را بفروشم؟

ارزش طراحی وب سایت من چقدر است؟

7 ماشین حساب ارزش طراحی وب سایت (و نحوه استفاده از آنها)

چگونه طراحی وب سایت خود را بفروشیم

4 نکته برای فروش طراحی وب سایت شما

3 اشتباهی که هنگام فروش طراحی وب سایت خود باید از آنها اجتناب کنید

آیا باید طراحی وب سایت خود را بفروشم؟

دلایل معتبر زیادی وجود دارد که چرا ممکن است بخواهید طراحی وب سایت خود را بفروشید:

1. شما به سقف برخورد کرده اید

ممکن است احساس کنید که طراحی وب سایت شما هم از نظر درآمد و هم از نظر ترافیک به پتانسیل خود رسیده است. اگر نمی ‌بینید که بیشتر از طراحی وب سایتتان سود می ‌برید - یا نمی‌ خواهید تلاش لازم را انجام دهید - احتمالاً زمان آن فرا رسیده است که ادامه دهید.

2. شما در بلاتکلیفی گیر کرده اید

ممکن است از طراحی وب سایت فعلی خود خسته شده باشید یا از اینکه وقت و منابع شما را می گیرد ناامید شده باشید. طراحی وب سایتی که ممکن است حدود ده سال پیش به آن علاقه داشته باشید ممکن است اکنون کمتر مرتبط باشد. بهتر است ادامه دهید تا اینکه به گذشته ای بچسبید که شما را خوشحال نمی کند.

3. شما می خواهید در پروژه های دیگر طراحی وب سایت سرمایه گذاری کنید

حتی اگر طراحی وب سایت بسیار موفق باشد، ممکن است وسوسه شوید که برای رفتن به فرصت های دیگر پول نقد کنید. گرفتن تجربه و موفقیت شما و قرار دادن آنها در یک پروژه جدید طراحی وب سایت می تواند فوق العاده لذت بخش باشد.

به هر دلیلی، اگر طراحی وب سایت خود را برای فروش انتخاب کردید، باید بدانید که چقدر ارزش دارد

ارزش طراحی وب سایت من چقدر است؟

گفتن اینکه در صورت فروش طراحی وب سایت خود دقیقا چقدر به دست می آورید دشوار است، اما راه های مختلفی برای به دست آوردن ایده ای عالی از آنچه باید انتظار داشته باشید وجود دارد.

یک قانون کلی این است که درآمد ماهانه خود را در 24 تا 36 ضرب کنید. بنابراین، اگر طراحی وب سایت شما 1000 دلار در ماه درآمد داشته باشد، می توانید انتظار 24000 تا 36000 دلار را داشته باشید.

البته عوامل زیادی وجود دارد که ارزش یک طراحی وب سایت را تعیین می کند. سود خالص، سود بلندمدت و جریان های درآمد طراحی وب سایت شما، همه ملاحظات مهمی برای خریدار بالقوه هستند. طراحی وب سایت هایی که ترافیک ارگانیک زیادی وارد می ‌کنند، اغلب ارزش بیشتری نسبت به آن ‌هایی دارند که به شدت به تبلیغات بازدیدکنندگان طراحی وب سایت خود متکی هستند (در اینجا تاکتیک‌ های اثبات ‌شده برای هدایت ترافیک بیشتر به طراحی وب سایت شما آورده شده است).

برای یک ایده (کمی) دقیق تر، می توانید از یک ماشین حساب آنلاین ارزش طراحی وب سایت یا ابزار ارزیابی دامنه برای تعیین قیمت راهنما بر اساس این عوامل دیگر استفاده کنید.

7 ماشین حساب ارزش طراحی وب سایت (و نحوه استفاده از آنها)

گزینه های زیادی برای ارزیابی طراحی وب سایت وجود دارد، از ماشین حساب صفحه گسترده گرفته تا ابزارهای اختصاصی و برخی از آنها به اطلاعات بیشتری نسبت به دیگران نیاز دارند. به همین دلیل، احتمالاً بین نتایج اختلاف نظر خواهید داشت.

چند ماشین حساب مختلف را امتحان کنید تا ایده خوبی از ارزش طراحی وب سایت خود داشته باشید، اما به خاطر داشته باشید که هر عددی فقط یک راهنما است. اگر تصمیم به فروش داشته باشید، ممکن است یک خریدار واقعی بیشتر یا کمتر پیشنهاد دهد.

نحوه استفاده از ماشین حساب ارزش طراحی وب سایت

ماشین ‌حساب ‌های ارزش طراحی وب سایت معمولاً به روشی مشابه کار می ‌کنند و از شما می ‌خواهند اطلاعات خاصی در مورد طراحی وب سایت خود وارد کنید تا مقدار راهنما تعیین شود.

در اینجا چند نمونه از ماشین حساب های ارزش طراحی وب سایت آورده شده است که می توانید از آنها برای تعیین ارزش طراحی وب سایت خود استفاده کنید:

1- Flippa

2- Empire Flippers

3- FitSmallBusiness

4- Worth Of Web

5- GoDaddy

6- SiteWorthTraffic

7- Siteprice.org

1. Flippa

Flippa ادعا می کند که " دقیق ترین ارزش گذاری موجود در بازار را در عرض چند دقیقه " به شما ارائه می دهد. فرآیند 6 مرحله ای طراحی وب سایت ساده است و فقط چند دقیقه طول می کشد.

قبل از اینکه بتوانید به گزارش دسترسی داشته باشید، باید اطلاعات خود را وارد کنید، از جمله نام، ایمیل و شماره تلفن.

2. Empire Flippers

Empire Flippers ادعا می کند که " بازار شماره 1 سرپرستی برای خرید و فروش مشاغل آنلاین مستقر و سودآور است."

ابزار ساده گام به گام به شما این امکان را می دهد که جزئیات کسب و کار خود را وارد کنید تا در چند دقیقه ارزش گذاری به دست آورید. شما باید آدرس ایمیل طراحی وب سایت خود و یک شماره تلفن اختیاری را برای دریافت ارزیابی طراحی وب سایت ارائه دهید.

3. FitSmallBusiness

ماشین حساب FitSmallBusiness دو ارزیابی را بر اساس درآمد شما و ضریب صنعت شما ارائه می دهد و ایده ای تقریبی از ارزش کسب و کار شما ارائه می دهد.

این ماشین حساب طراحی وب سایت شما را در نظر نمی گیرد، بنابراین ارزش استفاده از آن را همراه با یکی از ابزارهای ارزیابی دامنه زیر دارد.

4. Worth of Web

این ابزار توسط Worth of Web به شما این امکان را می دهد تا با وارد کردن آدرس اینترنتی، ارزش گذاری برای هر طراحی وب سایتی را بیابید. سپس یک گزارش فوری بدون نیاز به وارد کردن اطلاعات شخصی شما ارائه می دهد.

این یک ابزار عالی برای تخمین ارزش طراحی وب سایت های رقبای شما برای تعیین ارزش طراحی وب سایت شما است.

5. GoDaddy

GoDaddy ارزش هر دامنه طراحی وب سایت را با نگاهی به میلیون ها فروش نام دامنه تاریخی طراحی وب سایت تخمین می زند. از یادگیری ماشینی و سال‌ ها داده‌های فروش واقعی بازار برای ایجاد یک قیمت اولیه ثابت برای فروش طراحی وب سایت ، معاملات یا مذاکرات استفاده می‌ کند.

در حالی که این ارزش کسب و کار و خود طراحی وب سایت را در نظر نمی گیرد، به شما ایده خوبی می دهد که اگر دیگر قصد استفاده از آن را ندارید، چقدر ممکن است دامنه وارد شود.

6. SiteWorthTraffic

SiteWorthTraffic یک ابزار رایگان است که ارزش و عملکرد کلی طراحی وب سایت را به سادگی با وارد کردن URL طراحی وب سایت تخمین می زند. برای ایجاد گزارش فوری نیازی به ثبت نام یا وارد کردن اطلاعات زیادی نیست.

باز هم، این ابزار در خود طراحی وب سایت واقعی و شیوه‌ های تجاری آن تأثیری نمی ‌گذارد، اما گنجاندن درآمد مبتنی بر آگهی یک نشانه مفید است. یک ویژگی عالی فهرست طراحی وب سایت ‌هایی است که اخیراً تخمین زده شده است، که ممکن است بینش بیشتری در مورد ارزش طراحی وب سایت شما ارائه دهد.

7. Siteprice.org

Siteprice.org یکی دیگر از ابزارهای رایگان ارزیابی دامنه طراحی وب سایت است که به شما امکان می دهد ارزش و عملکرد تخمینی طراحی وب سایت را با وارد کردن URL طراحی وب سایت مشاهده کنید.

در حالی که برخی از تخمین ها مانند قابلیت مشاهده رسانه های اجتماعی کمی مشکل به نظر می رسند، گزارش Siteprice شامل 100 طراحی وب سایت مشابه به همراه مقادیر آنها برای مقایسه است.

چگونه طراحی وب سایت خود را بفروشیم

اکنون می دانید ارزش طراحی وب سایت شما چقدر است. سوال طبیعی بعدی این است: کجا می توانید آن را به صورت آنلاین بفروشید؟

خرید و فروش طراحی وب سایت ها فرآیندی تقریباً مشابه خرید و فروش املاک و مستغلات است. دامنه طراحی وب سایت ها مانند آدرس های فیزیکی هستند و طراحی وب سایت ها مانند خود ویژگی ها هستند. بنابراین، استفاده از یک سرویس حرفه ای ایده خوبی است.

طراحی وب سایت خود را کجا بفروشیم؟

مانند هر فروش دیگری، بسیار مهم است که مطمئن شوید طراحی وب سایت خود را از طریق یک کارگزار طراحی وب سایت ایمن، مطمئن و معتبر به فروش می رسانید تا از مشکلات جلوگیری کنید.

با همکاری با یک شرکت حرفه ای که تجربه زیادی در فروش طراحی وب سایت دارد، می توانید بهترین قیمت و یک معامله راحت را تضمین کنید.

Flippa

ما به ماشین حساب ارزیابی کسب و کار Flippa در بالا نگاه کردیم، اما Flippa عمدتاً یک بازار برای خرید و فروش مشاغل آنلاین است. وقتی ارزش کسب و کارتان را فهمیدید، ممکن است بخواهید قدم بعدی را بردارید.

Flippa که خود را " پلتفرم شماره 1 برای خرید و فروش یک تجارت " توصیف می کند، فهرست مفیدی از کارگزاران طراحی وب سایت کسب و کار قابل اعتماد دارد که موقعیت مکانی، تخصص ها و محدوده قیمت مشاغلی را که آنها نمایندگی می کنند را نشان می دهد. سپس می توانید کسب و کار خود را با کارگزار انتخابی خود از طریق یک حساب Flippa فهرست کنید.

Empire Flippers

باز هم، Empire Flippers یک ماشین‌ حساب ارزش تجاری عالی ارائه می ‌کند و می ‌تواند از مرحله بعدی مراقبت کند و به شما این امکان را می‌دهد که نسبت به زمانی که طراحی وب سایت را به تنهایی بفروشید، درآمد بیشتری کسب کنید.

وقتی کسب و کار خود را با Empire Flippers فهرست می کنید، برای بیش از 90000 مشترک ارسال می شود. این باعث می شود طراحی وب سایت شما توسط افراد بیشتری دیده شود و علاقه واقعی بیشتری را به خود جلب کند. این اتصالات به Empire Flippers اجازه می دهد تا خریدارانی را که می دانند به دنبال نوع خاصی از طراحی وب سایت هستند را هدف قرار دهد.

آیا با مشکلات خرابی و طراحی وب سایت دست و پنجه نرم می کنید؟ webever.ir راه حل میزبانی است که با در نظر گرفتن عملکرد و امنیت طراحی شده است! برنامه های ما را بررسی کنید.

FE International

FE International یک کارگزار طراحی وب سایت حرفه ای است که دسترسی مستقیم به شبکه جهانی با بیش از 41000 سرمایه گذار واجد شرایط را ارائه می دهد.

این بدان معنی است که کسب و کار شما فقط به افرادی نشان داده می شود که واقعاً قادر به خرید هستند، بنابراین هیچ زحمتی از اتلاف وقت یا کلاهبرداران وجود ندارد. هدف FE International به حداکثر رساندن ارزش کسب و کار شما و همچنین کمک به شما برای آماده شدن برای فروش نهایی است.

4 نکته برای فروش طراحی وب سایت شما

متأسفانه اگر می ‌خواهید بهترین قیمت را داشته باشید، فروش طراحی وب سایت شما چیزی فراتر از ارزش دامنه و ارزش تجاری است.

مراحل خاصی وجود دارد که باید آنها را دنبال کنید تا مطمئن شوید که بهترین معامله را هنگام فروش طراحی وب سایت و تجارت خود به دست می آورید.

1. به ارزش بلندمدت فکر کنید

بیشتر محاسبات ارزش تجاری بر اساس سود است. این از نظر رسیدن به ارزش نقدی قابل قبول مفید است، اما ارزش بلند مدت کسب و کار شما را در نظر نمی گیرد.

پتانسیل شما برای رشد درآمد، حضور در رسانه های اجتماعی یا دیده شدن جستجو عوامل دیگری هستند که ارزش یک طراحی وب سایت را به صورت غیر پولی نشان می دهند. رشد مداوم طراحی وب سایت شما منجر به سود بیشتر و افزایش آگاهی از برند طراحی وب سایت می شود و در نتیجه آن را با ارزش تر می کند.

2. بازار هدف خود را درک کنید

مانند هر فروش دیگری، مهم است که بازار هدف خود را بشناسید: چه چیزی می خواهند، چه چیزی می توانند بپردازند، و چگونه به آنها بفروشند.

شما برای فروش یک طراحی وب سایت تجارت الکترونیک رویکرد متفاوتی نسبت به طراحی وب سایت مبتنی بر محتوا دارید و انتظار دارید خریداران مختلفی را جذب کنید. این حوزه ای است که استخدام یک کارگزار حرفه ای واقعاً برای شما مفید خواهد بود، زیرا آنها تجربه و تماس های لازم برای نزدیک شدن به بازار مناسب را به روش درست و با قیمت مناسب خواهند داشت.

3. درباره فروش سایر طراحی وب سایت ها تحقیق کنید

اگر قبلاً هرگز طراحی وب سایتی را خریده یا فروخته ‌اید، به احتمال زیاد نمی ‌دانید که چقدر پول ممکن است تغییر کند.

با یک کارگزار طراحی وب سایت صحبت کنید تا در مورد فروش قبلی طراحی وب سایت های آنها در صنعت شما یا سایر مشاغل مشابه بیشتر بدانید. این واقع بینانه ترین انتظارات را به شما می دهد زیرا آنها بر اساس تجربه زندگی واقعی هستند نه الگوریتم ها و ضرب کننده ها. همراه با قیمت ها، می توانید اطلاعات بیشتری در مورد اینکه چه اطلاعاتی باید در لیست قرار دهید و از چه تاکتیک های فروش طراحی وب سایت استفاده کنید، بیابید.

4. طراحی وب سایت خود را در مقابل افراد مناسب قرار دهید

در حالی که طراحی وب سایت های حراج زیادی وجود دارد، اما همه آنها خدمات یکسانی را ارائه نمی دهند و همه آنها برای این کار مناسب نیستند.

تا جایی که ممکن است، طراحی وب سایت ‌های بزرگ ‌تر و محبوب ‌تری را که شهرت دیرینه ‌ای دارند، انتخاب کنید. با این حال، شایان ذکر است که مخاطبان طراحی وب سایت زیاد همیشه بهترین مخاطب نیستند. اگر کسب و کار شما نسبتاً خاص است، بهتر است با یک کارگزار با تجربه و مخاطبین در آن بخش تماس بگیرید.

3 اشتباهی که هنگام فروش طراحی وب سایت خود باید از آنها اجتناب کنید

وقتی نوبت به فروش طراحی وب سایت شما می رسد، مشکلات زیادی وجود دارد که ممکن است به ضرر شما تمام شود یا فروش را به طور کلی از دست بدهید.

1. تمرکز بر آمار بی معنی طراحی وب سایت

افزودن لیست خود با آمارهای چشمگیر راه خوبی برای جذب خریداران بالقوه است. با این حال، از گنجاندن معیارهای بیهودگی که در واقع در مورد عملکرد تجاری اهمیت زیادی ندارند، مراقب باشید.

شفاف باشید و فقط آمار واقعی ارائه دهید، حتی اگر کمتر چشمگیر باشد. فهرست را روی نقاط قوت، دستاوردها و جذاب ترین داده های کسب و کار خود متمرکز کنید. نکات منفی را پنهان نکنید، اما نکات مثبت را واقعا برجسته کنید.

2. فراموش کردن طول عمر طراحی وب سایت

شاید شنیده باشید که ایجاد یک طراحی وب سایت اختصاص داده شده به جدیدترین موضوعات جذاب یا پرطرفدار راه خوبی برای کسب درآمد سریع است. مردم اغلب یک دامنه طراحی وب سایت را فقط برای پرتاب چند صفحه عجولانه خریداری می کنند تا بتوانند در زمانی که موضوع هنوز مرتبط است، آن را بفروشند.

این نوع طراحی وب سایت های کم تلاش و با کیفیت پایین به ندرت درآمد کسب می کنند. اگر می ‌خواهید با فروش طراحی وب سایت ‌ها سود ارزشمندی به دست آورید، به جای هجوم کوتاه‌ مدت، روی پتانسیل بلندمدت طراحی وب سایت تمرکز کنید. زمان و تلاش بیشتری می‌طلبد، اما به ارزش و قابلیت فروش تبدیل می‌شود.

3. طراحی وب سایت خود را قبل از فروش به بهترین شکل ممکن نسازید

ممکن است انجام دادن کارهای زیادی روی چیزی که به دنبال فروش آن هستید، غیر منطقی به نظر برسد، اما انجام این کار به شما کمک می کند تا در مورد قیمت بهتر مذاکره کنید. به آن مانند بازسازی خانه قبل از فروش فکر کنید.

همه چیز ممکن در طراحی وب سایت خود را بهینه کنید، از SEO طراحی وب سایت گرفته تا تاکتیک های کسب درآمد و استراتژی های جذب سرنخ و طراحی وب سایت ‌های بهینه ‌نشده می ‌توانند یک معامله برای خریداران باشند، زیرا می‌توانند یک طراحی وب سایت بهینه ‌نشده را با قیمت پایین ‌تری خریداری کنند و تنها با کمی کار برای افزایش سود خود تلاش کنند. اطمینان حاصل کنید که تا حد امکان از پتانسیل طراحی وب سایت خود بهره می برید.

طراحی وب سایت شما چقدر ارزش دارد؟ ابزارهایی وجود دارند که می توانند به شما شماره پارکینگ بدهند! اکنون ارزش طراحی وب سایت خود را بررسی کنید و ببینید چه عددی به دست می آورید.

خلاصه

فروش طراحی وب سایت شما یک نکته مهم است و ارزش آن را دارد که تا آنجا که ممکن است قبل از تعهد به ایده تحقیق کنید.

با صرف زمان برای تعیین ارزش، پتانسیل و بازار طراحی وب سایت خود، می توانید موفقیت آمیزترین فروش را تضمین کنید. اگر جدی فکر می کنید.