search
حلقه سفید

ارزش محتوا قبل از طراحی وب سایت

اشتراک گذاری در :
انتشار : 1401/03/16
ارزش محتوا قبل از طراحی وب سایت

من به تهیه محتوای طراحی وب سایت قبل از شروع طراحی وب سایت گرافیک اعتقاد زیادی دارم و این برای طراحی وب سایت ها و وبلاگ ها صدق می کند. بعضی ها با من بحث خواهند کرد، اما من در این نبرد خواهم جنگید و به آن می پردازم زیرا می دانم که محتوا قبل از طراحی وب سایت، رویکرد درستی است.

من به تهیه محتوای طراحی وب سایت قبل از شروع طراحی وب سایت گرافیک اعتقاد زیادی دارم و این برای طراحی وب سایت ها و وبلاگ ها صدق می کند. بعضی ها با من بحث خواهند کرد، اما من در این نبرد خواهم جنگید و به آن می پردازم زیرا می دانم که محتوا قبل از طراحی وب سایت، رویکرد درستی است.

من باور دارم:

طراحی وب سایت قوی رنگ ها، فونت ها و جعبه های طرح بندی را گسترش می دهد.

طراحی وب سایت قوی بر روی کاربر تمرکز دارد.

طراحی وب سایت باید حول محور کاربر، نیازهای او و نتیجه مطلوب بازدید از طراحی وب سایت باشد. باید روی چالش های کاربر و توانایی طراحی وب سایت برای حل این مسائل متمرکز شود.

نباید روی روندهای کدنویسی و قالب های از پیش بسته بندی شده متمرکز شود.

گرایش های طراحی وب سایت می آیند و می روند، اما تمرکز روی کاربر نباید

من ایمیل هایی از افرادی دریافت خواهم کرد که در مورد الزامات طراحی وب سایت خود بحث می کنند و بسیاری از اوقات این لیست ها بر روی معیارهای پروژه طراحی وب سایت خاص مانند اسکرول بی نهایت، منوهای همبرگر، تصاویر قهرمان، پس زمینه های ویدیویی و حرکت تمرکز می کنند.

به ندرت افراد به یک شرکت طراحی وب سایت مراجعه می کنند و داده هایی را بر اساس بازدیدکنندگان، نیازهای کاربر و اهداف نهایی بازدید از طراحی وب سایت ارائه می دهند.

صاحبان طراحی وب سایت ‌ها در گرایش‌ های طراحی وب سایت ، طراحی وب سایت ‌های رقبای خود و آنچه به اعتقاد آنها عناصر طراحی وب سایت مدرن و فعلی است، گرفتار می‌شوند. با انجام این کار، آنها ردیابی بازدیدکننده واقعی طراحی وب سایت را از دست می دهند.

اغلب مردم یک قالب طراحی وب سایت یا موضوع وبلاگ را انتخاب می کنند و درگیر ارائه گرافیکی یا زنگ ها و سوت های آن می شوند. این یک خرید احساسی است که میل به کمک به بازدیدکنندگان واقعی طراحی وب سایت را جایگزین می کند.

هنگامی که آنها تم سهام را خریداری می کنند، محتوای خود را مجبور می کنند تا در بلوک های محتوای موجود الگو قرار گیرد. یا بدتر از آن، آنها یک طراحی وب سایت سفارشی را مجبور می کنند که به همان سبک و ارائه طراحی وب سایت یک رقیب برتر پایبند باشد.

در بیشتر موارد این منجر به ناامیدی و پشیمانی خریدار می شود.

دلیل این اتفاق این است که این فرآیند مسیر خرید، طراحی وب سایت ، توسعه و در نهایت محتوا را دنبال می کند. آن مسیر در ترتیب اشتباه است. روند رو به عقب است و منجر به ناامیدی می شود.

محتوا ابتدا به تصمیمات طراحی وب سایت آموزش دیده منجر می شود

مستندسازی جریان کاربر مورد نظر، مسیرهای بازدیدکننده و فراخوانی برای اقدامات، کاری است که معمولاً پس از تکمیل طراحی گرافیکی انجام می شود. متأسفانه این رویکرد اشتباهی است زیرا شما را مجبور می کند محتوا را با موضوع یا طراحی وب سایت مطابقت دهید. باید دقیقا برعکس باشد.

قبل از اینکه عاشق یک طراحی وب سایت رقیب شوید، مشتاق یک قالب طراحی وب سایت سهام باشید یا با یک طراح گرافیک تماس بگیرید، باید در مورد اهداف و اهداف طراحی وب سایت یا وبلاگ خود فکر کنید.

شما باید شخصیت های کاربر خود، چالش های فردی آنها، راه حل های پیشنهادی خود و مسیرهایی را که می خواهید این بازدیدکنندگان در طراحی وب سایت طی کنند، مستند کنید.

در حالی که طراحی گرافیک بسیار مهم است، باید در زمان مناسب در پروژه انجام شود تا واقعاً به شما امکان دهد طراحی وب سایت ، محتوا و ارائه را در بهترین نور ممکن به نمایش بگذارید.

یکی از جملات مورد علاقه من در این زمینه این است:

«محتوا مقدم بر طراحی است. طراحی وب سایت در غیاب محتوا طراحی وب سایت نیست، دکوراسیون است. - جفری زلدمن پیام رسانی و محتوا بلوک های سازنده و پایه طراحی وب سایت هستند. این بدان معناست که قبل از در نظر گرفتن هر گونه رنگ، فونت و طرح ‌بندی، باید به دقت فکر و مستندسازی شوند.

عناصر طراحی باید پیام‌ های کلیدی و مهم ‌ترین محتوا را تکمیل، برجسته و به نمایش بگذارند.

روی محتوای مناسب طراحی وب سایت تمرکز کنید

در حالی که من می گویم شما باید قبل از شروع طراحی وب سایت محتوا نوشته شده باشد، نمی گویم که باید تمام محتوای خود را نوشته باشید. انجام این کار برای اکثر صاحبان طراحی وب سایت و مشاغل دشوار خواهد بود.

من مشتریان را تشویق می کنم که روی بخش ها و صفحات اصلی طراحی وب سایت تمرکز کنند. در طول فرآیند فروش، من معمولاً از طریق طراحی وب سایت آنها سر می زنم و به دنبال مناطقی می گردم که فکر می کنم از قالب های طراحی وب سایت سفارشی سود می برند. اینها بر اساس مشتری، صنعت و جمعیت هدف متفاوت خواهد بود.

در اینجا برخی از زمینه های رایجی که می توانند از استراتژی اول محتوا بیشترین بهره را ببرند آورده شده است:ر

  • صفحه اصلی طراحی وب سایت.
  • صفحه اصلی درباره ما یا شرکت.
  • صفحه خدمات اصلی و صفحات خدمات فردی.
  • ویترین فروشگاه اصلی و صفحات تک محصولی.
  • بخش منابع، دسته‌ها و/ یا آیتم‌های منبع.
  • شخصیت ها
  • قالب های صفحه فرود طراحی وب سایت
  • صفحه اصلی وبلاگ و پست های وبلاگ فردی
  • صفحه تماس

گاهی اوقات من فقط چند قالب طراحی سفارشی و گاهی اوقات پانزده تا بیست را پیشنهاد می کنم. این واقعاً به پیچیدگی محتوا طراحی وب سایت و تغییرات در جریان محتوا طراحی وب سایت و دعوت به اقدامات بستگی دارد.

همانطور که در پروژه طراحی وب سایت ای با مشتری پیشرفت می کنیم، دوست داریم تا حد امکان اطلاعات بیشتری در مورد عناصر اصلی و نحوه تغییر آنها بر اساس مناطق مختلف طراحی وب سایت داشته باشیم.

عناصر محتوایی که در یک محتوا قبل از رویکرد طراحی وب سایت اهمیت دارند:

  • سرفصل ها و سرفصل های فرعی.
  • پیام های اصلی.
  • متن پاراگراف.
  • پرسونای کاربر و مسیرهای بازدیدکننده.
  • فراخوان به اقدامات.
  • تصاویر
  • فیلم های
  • جهت یابی
  • حساب های رسانه های اجتماعی
  • بهینه سازی موتور جستجو
  • هرچه طراح گرافیک شما بیشتر بداند و در دسترس باشد، طراحی وب سایت شما منحصر به فردتر و هدفمندتر خواهد شد.

یافتن تعادل

همه موقعیت ها اجازه نمی دهند یک محتوا قبل از رویکرد طراحی وب سایت وجود داشته باشد. شما باید تعادل را پیدا کنید و باید نبردهای خود را انتخاب و انتخاب کنید.

اگر قرار است این رویکرد دشوار باشد، پیشنهاد می‌کنم با عناصر جهانی مانند ناوبری، سئو طراحی وب سایت و فراخوان به اقدامات شروع کنید. سپس با بررسی شخصیت های کاربر طراحی وب سایت و مسیرهای بازدیدکنندگان آنها، تمرکز را محدود کنید.

روی عناصر شناخته شده تمرکز کنید و با شروع از صفحه اصلی طراحی وب سایت ، آنها را در طراحی وب سایت ببافید و سپس اجازه دهید طرح از مرکز مرکزی خود ساخته شود. در حین حرکت در این فرآیند، روی بازدیدکننده، آنچه که او نیاز دارد و در نهایت چه اقدامی می‌ خواهید انجام دهد، متمرکز بمانید.

این فرآیند می تواند طاقت فرسا به نظر برسد، اما مانند هر چیز دیگری در زندگی، باید آن را به قطعات تقسیم کنید و فهرست بزرگ را ذره ذره ارزیابی کنید.

آیا می توانیم کمک کنیم؟

اگر برای طراحی وب سایت مجدد یا راه اندازی یک طراحی وب سایت جدید آماده می شوید، مایلیم به شما کمک کنیم. ما یک رویکرد ترکیبی از قصد کاربر، طراحی وب سایت و سئو ارائه خواهیم داد.

اما برای سوالات و بسیاری از آنها آماده باشید. هر چه بیشتر در مورد شما و بازدیدکننده شما بدانیم، بیشتر می توانیم به اهداف و اهداف بازاریابی شما کمک کنیم.