search
حلقه سفید

از این ترفندهای طراحی وب سایت برای رشد نمایی کسب و کار خود استفاده کنید

اشتراک گذاری در :
انتشار : 1401/06/06
از این ترفندهای طراحی وب سایت برای رشد نمایی کسب و کار خود استفاده کنید

رشد هر کسب و کاری، خوب، تجارت سختی است. شما دست خود را در هر گلدانی دارید در حالی که همزمان هر کلاهی را بر سر دارید. شما در مورد استراتژی های بازاریابی طراحی وب سایت، ایجاد محصول و برنامه های رشد، همه در یک روز نگران هستید.

با بسیاری از وظایف در حال انجام، می‌توان خیلی آسان اجازه داد که چیز کوچکی مانند حضور دیجیتال از بین برود. با این حال، این یک اشتباه بزرگ خواهد بود.

هاروارد بیزینس ریویو اخیراً مطالعه‌ای در مورد اینکه دقیقاً چه چیزی باعث می‌شود افراد بخواهند خرید از یک طراحی وب سایت خاص را تکمیل کنند، انجام داده است، و نتایج آن یک «قابل اعتماد» بود. با ایجاد احساس امنیت، راحتی و آسودگی در مشتریان هنگام بازدید طراحی وب سایت از مقصد آنلاین شما، شانس بسیار بیشتری دارید که نه تنها آنها را برای تکمیل خرید تشویق کنید، بلکه آنها را متقاعد کنید که به کاربران طراحی وب سایت قدیمی تبدیل شوند.

طراحی وب سایت قوی در ایجاد این قابلیت اعتماد بسیار مهم است. با ارائه یک مقصد آنلاین ساده و آسان برای پیمایش، کاربران طراحی وب سایت تجربه مثبت تری در سرتاسر طراحی وب سایت شما خواهند داشت و احتمال خرید آنها را افزایش می دهد.

بنابراین، در حالی که مواردی مانند شفافیت شرکت، گواهینامه‌ های عالی و یک محصول محکم، راه‌های آشکاری برای تقویت آشنایی مشتریان بالقوه هستند، طراحی وب ‌سایت به وضوح در هنگام تعیین اینکه آیا یک نام تجاری طراحی وب سایت قابل اعتماد به نظر می‌رسد یا نه، رتبه بالایی دارد.

به منظور متمایز شدن از سایرین، چند عنصر طراحی وب سایت آزمایش شده و واقعی وجود دارد که بازدیدکنندگان طراحی وب سایت شما را به مشتریان وفادار تبدیل می کند. نگران نباشید، من چیزی واضح مانند " طراحی وب سایت های پاسخگو" را نمی گویم -- عناصری مانند آن مشخص هستند.

مرتبط: 10 گام برای ایجاد یک تجربه دیجیتال جذاب طراحی وب سایت

در اینجا پنج روند برتر طراحی وب سایت و UX وجود دارد که باعث رشد سریع کسب و کار شما می شود.

1. صفحه فرود طراحی وب سایت ویدیو

گنجاندن ویدئو در طراحی وب سایت شما کار بیهوده ای است. منظورم این است که 78 درصد از کاربران طراحی وب سایت اینترنت هر هفته ویدیوها را به صورت آنلاین تماشا می کنند.

اما، فقط هر ویدیوی قدیمی YouTube را جاسازی نکنید. در عوض، طراحی وب سایت خود را با ایجاد یک صفحه فرود طراحی وب سایت ویدیویی به سطح بالاتری ببرید.

شما می توانید این ویدئو را به یک تماس مستقیم برای اقدام در یک صفحه طراحی وب سایت خاص، a la Salesforce هدف قرار دهید. یا می ‌توانید صفحه طراحی وب سایت ‌ای از کتاب Baesman را بردارید و یک ویدیوی همه‌جانبه ایجاد کنید که به صورت خودکار در صفحه اصلی طراحی وب سایت شما پخش می‌شود. هر یک از این رویکردها می‌ تواند اطلاعاتی را ارائه دهد یا هویت برند را به خانه برساند - اما هر دو باعث بهبود تجربه کاربری و تصور کاربران طراحی وب سایت از شرکت شما به عنوان یک کل می‌شوند.

فروخته نشده؟ اثبات در پودینگ است. با توجه به مطالعه وضعیت بازاریابی ویدئویی طراحی وب سایت Vidyard و Demand Metric در سال 2017 - که از 159 متخصص و کارآفرین B2B و B2C نظرسنجی کرد - پیش‌بینی می‌شود که 69 درصد از ترافیک طراحی وب سایت ویدیویی باشد، در حالی که 70 درصد از شرکت ‌کنندگان حرفه ‌ای طراحی وب سایت گزارش دادند که ویدیوها بهتر تبدیل می‌شوند. نسبت به سایر اشکال اطلاعات و محتوا طراحی وب سایت.

2. پیمایش اختلاف منظر طراحی وب سایت

در حالی که تجربیات دیجیتال طراحی وب سایت بدون شک بسیاری از جنبه های زندگی روزمره ما را بهبود بخشیده است، اما یک تأثیر منفی داشته است: مردم تنبل هستند. در واقع آنقدر تنبل است که کلیک کردن روی یک دکمه اغلب بسیار دور از قلمرو امکان است.

پیمایش اختلاف منظر طراحی وب سایت را وارد کنید.

این افکت اسکرول مانند ناهموار با تنبلی عمومی مصرف کنندگان طراحی وب سایت مبارزه کرده و در عین حال جذاب و از نظر طراحی وب سایت بصری جذاب است. با یک سوایپ ساده (a la Tinder)، کاربران طراحی وب سایت به راحتی اطلاعات شما را در حین ورود به صفحه طراحی وب سایت مصرف می کنند.

محبوبیت پیمایش اختلاف منظر طراحی وب سایت ‌هایی با پیمایش عمیق و تک صفحه ‌ای را نیز معرفی کرده است، و اطلاعاتی را که «بالاتر» هستند کمی کمتر ضروری نشان می ‌دهد، زیرا دیدن موارد زیر نیز آسان ‌تر است. در نهایت، این امر اولویت بندی محتوا طراحی وب سایت طراحی وب سایت را برای مدیریت آسان تر می کند و احتمال مشاهده همه چیز را برای کاربر طراحی وب سایت افزایش می دهد.

Make Your Money Matter پیمایش اختلاف منظر خود را به سطح بعدی رساند، با افکت هایی که یک جدول زمانی مصور را در بر می گیرد که هم به صورت افقی و هم به صورت عمودی پیش می رود و تضمین می کند که کاربران طراحی وب سایت را مجذوب خود می کند.

3. دعوت به عمل متحرک طراحی وب سایت

دعوت به اقدام یک شر ضروری در طراحی وب سایت است. این واقعیت باقی می ماند که مصرف کنندگان طراحی وب سایت شما نمی دانند چه کاری انجام دهند مگر اینکه شما صریحاً به آنها بگویید. زیاد. زیاد. بار.

با این حال، گفتن اینکه به مصرف کنندگان طراحی وب سایت خود چه کاری انجام دهند، دیگر کافی نیست. آنها محرک‌ ها و دستورالعمل ‌ها را از همه گوشه‌ های طراحی وب سایت می ‌بینند، بنابراین شما به چیزی اضافی نیاز دارید تا به هدفتان کمک کند برجسته شود.

افزودن یک انیمیشن کوچک به آیتم های اکشن مهم شما ممکن است فقط یک بلیط باشد. خواه این یک تعامل کوچک (مانند "لایک کردن" یک پست فیس بوک و دیدن انیمیشن های واکنش زیاد) باشد یا یک افکت ساده برای جلب توجه کاربران طراحی وب سایت ، احتمال بیشتری دارد که مصرف کنندگان طراحی وب سایت در هنگام فراخوان اقدام به انجام عملی کنند که شما در حال انجام آن هستید. توجه آنها را جلب می کند و تأییدیه تکمیل را ارائه می دهد.

نیاز به الهام دارید؟ Airbnb از اپلیکیشن انیمیشن خود، Lottie، استفاده می‌کند تا انیمیشن‌های گرافیکی طراحی وب سایت ظریف را در سرتاسر طراحی وب سایت و برنامه‌ های خود در کنار فراخوان‌ های اقدام خود قرار دهد.

4. تایپوگرافی سفارشی طراحی وب سایت

هر طراحی وب سایتی به متن نیاز دارد، اما روزهای خسته کننده Times New Roman، Arial یا هر فونت اصلی طراحی وب سایت دیگر مدت هاست که گذشته است. در عوض، پیام خود را با تایپوگرافی منحصر به فرد که هویت برند شما را در بر می گیرد و همزمان با کاربران ارتباط برقرار می کند، به سطح بعدی ببرید.

این تایپوگرافی منحصر به فرد طراحی وب سایت می تواند اشکال مختلفی داشته باشد (به معنای واقعی کلمه) یا در مناطق مختلف طراحی وب سایت شما یافت شود. برخی از برندها ممکن است انتخاب کنند که از این در طراحی وب سایت لوگوی خود استفاده کنند، در حالی که سایر مشاغل (مثل من) فونت سفارشی را در کل طراحی وب سایت می پاشند تا توجه را به محتوای مهم طراحی وب سایت جلب کنند، مانند این دعوت به اقدام برای ثبت نام در خبرنامه (در زیر). در نهایت، انتخاب نحوه و مکان استفاده از این گرایش به شما بستگی دارد.

5. هوش مصنوعی

علیرغم افزایش فروش تجارت الکترونیک طراحی وب سایت در فروشگاه‌های آجری و ملات، مردم همچنان هوس ارتباطات دارند، که احتمالاً یکی از دلایل محبوبیت هوش مصنوعی در همه اشکال آن است.

هوش مصنوعی در طراحی وب سایت می تواند اشکال مختلفی داشته باشد، اما برخی از نمونه های محبوب عبارتند از یادگیری ماشینی، شخصی سازی و چت بات ها. یادگیری ماشینی و شخصی‌سازی از یک پارچه تا حدی بریده می‌شود و احساس «خاص بودن» را در کاربران طراحی وب سایت ایجاد می‌کند که به نوبه خود وفاداری به برند را تقویت می ‌کند.با این حال، چت بات ها به طور مستقیم بر تجربه کاربر طراحی وب سایت تأثیر می گذارند. در حالی که آنها یک عنصر جذاب را ارائه می دهند، بزرگترین جاذبه برای ترکیب چت بات ها درطراحی وب سایت شما مربوط به خدمات مشتری است. کاربران طراحی وب سایت می ‌توانند در زمان واقعی سؤال بپرسند و پاسخ‌ها را دریافت کنند - که تجسم آن آسان است - و به سرعت اطلاعات را به دست آورند.

کوارتز نمونه ای درخشان از چت ربات ها در طراحی وب سایت اپلیکیشن همهجانبه است. از طریق یک رابط مکالمه و میم‌ های خنده‌ دار، احتمال بازگشت کاربران طراحی وب سایت برای مصرف محتوای طراحی وب سایت سرگرم‌ کننده بیشتر از خواندن یک مقاله خبری خسته ‌کننده در یک برنامه دیگر است.

با سرمایه گذاری در طراحی وب سایت، می توانید یک پایگاه مصرف کننده گسترده و اختصاصی ایجاد کنید که بارها و بارها از محصول شما استفاده کند. در حالی که عناصر طراحی وب سایت بیشتری وجود دارد که می توانید در طرح های طراحی وب سایت خود بگنجانید، در نهایت هر انتخاب باید:

  • به کاربران طراحی وب سایت احساس راحتی کنید.
  • نمایندگی برند طراحی وب سایت.
  • به وضوح توجه را به فراخوان های مهم جلب کنید.
  • به کاربران طراحی وب سایت اطلاعاتی را که برای انتخاب آگاهانه نیاز دارند، بدهید.
  • انتخاب سردبیران کارآفرین

به گفته یک تاجر سابق وال استریت چگونه میلیونرها برای رکود اقتصادی آماده می شوند

5 عادت خود مراقبتی هر کارآفرین موفق

  • به آنچه مردم از شما می پرسند با دقت گوش دهید. اینجاست که می توان قدرت پنهان خود را پیدا کرد.
  • مشتریان Gen Z بیشتر می خواهند. این استراتژی 3 مرحله ای به شرکت طراحی وب سایت شما کمک می کند تا آن را به آنها بدهد.
  • این بنیانگذار به طرز دیوانه ‌وارانه ‌ای یک محور بیماری همه ‌گیر را می ‌کشید وقتی که اف ‌بی‌آی با اسلحه در درب خانه او ظاهر شد، پول او را ضبط کرد و به شوهرش گفت که او هدف تحقیقات جنایی است.
  • با این امتیازات مبتنی بر خدمات، خدمات مشتری طراحی وب سایت را به سطح بعدی ببرید
  • اهداف کوتاه مدت خود را با این 3 مولفه برای موفقیت بلندمدت ت طراحی وب سایت عریف کنید