search
حلقه سفید

بهترین ابزارهای قدرتمند بازخورد طراحی وب سایت برای تیم های توسعه وب

اشتراک گذاری در :
انتشار : 1400/12/25
بهترین ابزارهای قدرتمند بازخورد طراحی وب سایت برای تیم های توسعه وب

به لطف فراوانی ابزارهای بازخورد مشتری و طراحی وب ‌سایت برای توسعه طراحی وب سایت، ده‌ها روش با فناوری پیشرفته برای دریافت بازخورد مستقیم مشتری در مورد محصول شما وجود دارد.

چگونه از بازخورد استفاده کنیم؟

زمانی که شما یک ارزیابی واقعی از مخاطبان هدف خود داشته باشید، می توانید عملکرد تیم خود را افزایش دهید، آنها را ارزیابی کنید یا مهارت های آنها را ارتقا دهید. جمع آوری بازخورد همچنین کلید ایجاد صفحات عالی طراحی وب سایت است که مخاطبان شما عاشق آن خواهند شد. در نهایت شما برای آنها طراحی می کنید. برای تیم طراحی وب سایت شما خوب است که بدانند چه کاری را به خوبی انجام می دهند و چه چیزی را باید بهبود بخشند.

اگر تیمی را مدیریت می کنید، می توانید از ابزارهای طراحی وب سایت برای تیم های توسعه طراحی وب سایت برای دریافت بازخورد استفاده کنید. سپس، ماموریت شما به عنوان یک مدیر این است که این داده ها را سازماندهی کنید تا آنها را به یک دانش مفید برای تیم خود تبدیل کنید. به این ترتیب، می توانید به آنها کمک کنید تا خودشان و همچنین پروژه هایی را که روی آنها کار می کنید، بهبود بخشند.

ابزار بازخورد طراحی وب سایت برای توسعه طراحی وب سایت

بنابراین، برای سهولت کار شما، در این مقاله در مورد بهترین ابزار قدرتمند بازخورد طراحی وب سایت برای تیم های توسعه طراحی وب سایت صحبت خواهیم کرد.

در اینجا بهترین آنها هستند:

1- BugHerd

BugHerd یکی از ابزارهای ساده ردیابی اشکال و بازخورد طراحی وب سایت برای توسعه طراحی وب سایت مستقر در ملبورن و استرالیا است. BugHerd بازخورد بصری را جمع‌آوری می‌کند، همراه با ابرداده، حاشیه‌نویسی و عکس صفحه. این بازخورد صفحه طراحی وب سایت را آماده برای اقدامات تیمی ارائه می دهد و این تیم های طراحی وب سایت و توسعه بازخورد طراحی وب سایت را مدیریت و عمل می کنند.

BugHerd بازخورد طراحی وب سایت را مستقیماً به عناصر صفحه با یک کلیک ساده پین می کند. سهولت استفاده از آن برای مشتریان و تیم شما، بازخورد طراحی وب سایت را روی دسکتاپ، تبلت یا موبایل با BugHerd می دهد. گرفتن زمینه بهترین راه برای رفع اشکالات و پاسخ به بازخورد طراحی وب سایت است. BugHerd دریافت اطلاعات فنی برای جمع آوری بازخورد را آسان می کند

هنگامی که BugHerd را در گردش کار خود قرار می دهید، می توانید از ادغام های مفیدی که آنها ارائه می دهند، مانند

گیت هاب

سستی

زاپیر

Integromat

این ابزار یک گزینه بازخورد درون صفحه را ارائه می دهد که به مشتریان امکان می دهد اشکالات را مستقیماً از طراحی وب سایت گزارش کنند. صفحه کار بصری مدیریت، تخصیص و اولویت بندی سریع وظایف را آسان می کند.

2- Mopinion

Mopinion یکی از ابزارهای بازخورد طراحی وب سایت موفق برای توسعه طراحی وب سایت است که بازخورد را یک قدم جلوتر می برد و فرصت های تجزیه و تحلیل عمیق را برای کاربران خود ارائه می دهد. به لطف تجسم داده‌ها در زمان واقعی در داشبوردها و نمودارهای قابل تنظیم، می‌توانید به سرعت و کارآمد مقادیر زیادی از داده‌های بازخورد را در همه کانال‌های دیجیتال آن‌ها هضم کنید.

این ابزار همه کاره بازخورد کاربر، بازخورد طراحی وب سایت ‌ها، برنامه‌های تلفن همراه و کمپین‌های ایمیل را در زمان واقعی جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل می‌کند. به لطف رابط کاربری آسان Mopinion، می توانید فرم های بازخورد را هر طور که دوست دارید بسازید، طراحی و پیکربندی کنید.

همچنین می‌توانید بازخورد دریافتی را در داشبوردها و نمودارهای قابل تنظیم برای تحلیل‌های پیشرفته تجسم کنید. برای برداشتن یک قدم جلوتر، تیم‌های دیجیتال می‌ توانند با کمک هشدارهای هوشمند، این موارد بازخورد را به‌ موقع به اشتراک بگذارند و اقدام کنند.

Mopinion با بینش های عملی در مورد انگیزه رفتار مشتری در کانال های دیجیتالی شما، دیدگاه تازه ای در مورد سفر آنلاین به شما می دهد.

3- Birdeye

Birdeye یک پلتفرم بازاریابی تجربه همه‌جانبه است که داده‌ها و ابزارهایی را برای کس ب‌وکارهای چند مکانی فراهم می کند تا تجربیات عالی را در هر مرحله از سفر مشتری ارائه دهند.

ابزارهای در طراحی وب سایت با فهرست‌ها، بررسی‌ها و ارجاع‌ها، سرنخ‌های جدیدی را جذب می‌کند. آنها را با چت اینترنتی و قرار ملاقات ها به مشتریان تبدیل می کند و با نظرسنجی، تهیه بلیط و بینش آن مشتریان را خوشحال می کند.

Birdeye توسط 1000 کسب و کار چند مکان که مقر آنها در پالو آلتو است و توسط فارغ التحصیلانی از گوگل، آمازون، سیلزفورس و یاهو هدایت می شود، مورد اعتماد است. دارای طیف گسترده ای از محصولات از جمله

  • بررسی ها
  • لیست ها
  • صفحات
  • پیام رسانی
  • چت اینترنتی
  • پیامک انبوه
  • نظرسنجی ها
  • تهیه بلیط
  • بینش
  • محک زدن

4- WebEngage

WebEngage یکی از موفق ترین ابزارهای بازخورد طراحی وب سایت برای توسعه طراحی وب سایت است. با یکپارچه سازی داده های مشتری از منابع متعدد و ایجاد نمای واحدی از بازخورد مشتریان شما، سیلوهای داده را حذف می کند.

هزاران متخصص محصول و بازاریابی، سفرهای بصری چرخه عمر کاربر را در داشبورد WebEngage طراحی می‌کنند تا کاربران موجود را از طریق کمپین ‌های به موقع و مبتنی بر داده در چندین کانال تبدیل کنند.

آنها با ابزارهای تعریف کننده صنعت و تجزیه و تحلیل رویدادهای زمان واقعی، بینش عمیق تری در مورد داده های رفتاری مشتریان و استفاده از محصول دریافت می کنند. شما می توانید یکپارچه با تمام ابزارهای مورد علاقه خود ادغام کنید. WebEngage همچنین محصولات بسیاری را برای تقویت تجربه مشتری شما ارائه می دهد

  • تقسیم بندی مشتریان در طراحی وب سایت
  • شخصی سازی اپلیکیشن در طراحی وب سایت
  • ارکستراسیون کمپین در طراحی وب سایت
  • شخصی سازی طراحی وب سایت
  • تجزیه و تحلیل محصول و درآمد در طراحی وب سایت
  • پلت فرم داده های مشتری در طراحی وب سایت
  • بازاریابی و هدف گذاری مجدد در طراحی وب سایت

5- InMoment

InMoment آخرین ویجت بازخورد در لیست ما از بهترین ابزار قدرتمند بازخورد طراحی وب سایت برای توسعه طراحی وب سایت است. این یک پلتفرم بهینه ‌سازی تجربه مشتری مبتنی بر ابر است که فناوری را ارائه می‌کند و از سال‌ها تخصص ما برای باز کردن درک جامعی از نه تنها اقداماتی که افراد انجام می ‌دهند، بلکه همچنین احساساتی را که انجام می ‌دهند و چرا انجام می‌ دهند، استفاده می ‌کند.

ماموریت InMoment این است که به مشتریان خود کمک کند تا تجربیات خود را در نقطه تلاقی ارزش، جایی که نیازهای مشتری، کارمند و کسب و کار در کنار هم قرار می گیرند، بهبود بخشند. راه حل های متعددی از جمله بررسی های اجتماعی و راه حل های حمایت و مشارکت کارکنان و همچنین پلت فرم صدای مشتری VoC را ارائه می دهد.

InMoment به شما ادغام‌های پلتفرمی را ارائه می‌ کند تا به طور یکپارچه در کسب ‌وکار فعلی شما جا بیفتد و بازخورد کاربران را دریافت کنید

  • ادوبی
  • مایکروسافت داینامیک
  • هابسپات
  • فیسبوک و گوگل
  • TripAdvisor
  • اوراکل
  • Salesforce

چرا باید از ابزار بازخورد برای طراحی وب سایت استفاده کنید؟

استفاده از ابزارهای بازخورد طراحی وب سایت برای توسعه طراحی وب سایت می تواند از بسیاری جهات به شما کمک کند. دلایل اصلی به شرح زیر است:

بهبود محصول و خدمات در طراحی وب سایت:

می توانید از نظرات مشتریان برای بهبود محصولات و خدمات خود استفاده کنید. با استفاده از این ابزارها، می‌توانید ویژگی‌های گمشده، زمینه‌های بهبود، و شکایات و نگرانی‌های مشترک مشتریان را شناسایی کنید. از آنجا می توانید محصولات و خدمات جدید را توسعه دهید یا آنچه را که قبلاً دارید بهبود بخشید.

اطلاعات برای سایر مشتریان در طراحی وب سایت:

اگر بازخورد مشتری را عمومی کنید، می توانید اطلاعاتی را در اختیار سایر مشتریان و مشتریان بالقوه قرار دهید. افراد تازه وارد به برند شما می توانند قبل از تصمیم گیری، نظر دیگران را در مورد محصولات و خدمات شما بخوانند.

احساسات مشتری و پیش بینی های تجاری در طراحی وب سایت:

اندازه گیری احساسات مشتری می تواند به شما کمک کند پیش بینی های دقیق تری داشته باشید. به عنوان مثال، اگر 20 درصد از مشتریان شما نظرات بدی را ارائه دهند یا از محصولات شما شکایت کنند، می توانید نرخ گردش مالی 20 درصدی مشتری را تخمین بزنید.

استراتژی و برنامه ریزی سطح بالا در طراحی وب سایت:

در نهایت، بازخورد مشتری یک دارایی مهم برای جمع آوری اطلاعات در مورد استراتژی کسب و کار سطح بالا شما است. پاسخ دادن به سوالاتی مانند اینکه در آینده کدام جمعیت شناسی را هدف قرار خواهید داد، چگونه کسب و کار خود را توسعه خواهید داد، برای شما آسان تر خواهد بود.

نتیجه

در این مقاله بهترین ابزارهای قدرتمند بازخورد طراحی وب سایت برای توسعه طراحی وب سایت را فهرست کرده ایم. با کمک این ابزارها، می توانید کمک بزرگی به طراحی وب سایت، تیم، کارمندان، مشتریان فعلی و بالقوه خود و به طور خلاصه کل کسب و کار خود داشته باشید.

اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که ابزاری را که فکر می کنید برای نیازهای کسب و کار شما مناسب تر است را برآورده کنید و از نزدیک شروع به کار کنید.