search
حلقه سفید

بهترین روش های بازاریابی ایمیلی برای ارسال ایمیل های بهتر در سال 2022

اشتراک گذاری در :
انتشار : 1401/10/10
بهترین روش های بازاریابی ایمیلی برای ارسال ایمیل های بهتر در سال 2022

در دنیای دیجیتال رقابتی فزاینده، گم شدن پیام شما در صندوق ورودی آسان است. بیش از 280 میلیارد ایمیل هر روز ارسال می ‌شود که منتظر باز شدن و کلیک ‌ها هستند، اما اغلب خوانده نمی ‌شوند.

با رقابت بسیار زیاد برای دریافت ایمیل شما در مقابل مشترکین، صرف زمان بر روی استراتژی بازاریابی ایمیلی می تواند خسته کننده به نظر برسد. اما قبل از نوشتن آن، بدانید که بازاریابی ایمیلی یکی از بالاترین نرخ بازگشت سرمایه در تاکتیک های بازاریابی دیجیتال را دارد. به ازای هر دلاری که برای بازاریابی ایمیلی خرج می کنید، در ازای آن 38 دلار درآمد خواهید داشت.

ارزش یک نگاه دیگر را دارد، درست است؟ خوشبختانه، نکات زیادی وجود دارد که به شما کمک می کند تا استراتژی بازاریابی ایمیلی خود را مزیت رقابتی داشته باشید. در این پست، ما در مورد 11 نکته صحبت خواهیم کرد که می توانید از همین الان شروع به انجام آن کنید تا نرخ تبدیل ایمیل و نرخ مشترک را افزایش دهید. اولین چیز اول است - به یک لیست نیاز دارید.

فهرست مشترکین قوی بسازید

پلتفرم اتوماسیون مناسب را انتخاب کنید

پیام خود را کوتاه و شیرین نگه دارید

خط موضوع کامل را بسازید

با مخاطبان خود درگیر شوید

اشتراک گذاری اجتماعی را به ایمیل های خود اضافه کنید

شامل یک فراخوان قوی برای اقدام

مشترکین خود را غرق نکنید

از دام اسپم اجتناب کنید

بهینه سازی موبایل را فراموش نکنید

تست کنید، اندازه بگیرید و تکرار کنید

1. فهرست مشترکین قوی بسازید

مهم نیست که استراتژی ایمیل مارکتینگ شما چقدر قوی باشد، اگر لیست مشترکی نداشته باشید، هرگز از مزایای آن بهره نخواهید برد. بازاریابی ایمیلی، طبق گفته انجمن داده و بازاریابی، ROI بزرگی را به همراه دارد - به میزان 4300٪ بازدهی سرمایه گذاری بازاریابی شما.

برای اینکه ROI را به گونه ‌ای افزایش دهید که بر درآمد شما تأثیر بگذارد، باید فهرست مشترکان ایمیل خود را بسازید، پرورش دهید و رشد دهید. پس چگونه در آن ثبت ‌نام‌ها رتبه ‌بندی را شروع می ‌کنید؟ در اینجا سه مکان آسان برای شروع وجود دارد.

یک وبلاگ راه اندازی کنید

اگر هنوز وبلاگی ندارید، به آن فکر نکنید، فقط آن را انجام دهید. بازاریاب هایی که از وبلاگ ها برای تولید سرنخ و ثبت نام استفاده می کنند، به طور متوسط 97 درصد مشتریان ورودی بیشتری نسبت به کسانی که وبلاگ نمی نویسند، می بینند. ما همچنین می توانیم شخصاً در webever.ir این را تضمین کنیم. چک لیست SEO را بررسی کنید که ما از آن برای افزایش ترافیک خود تا 571٪ استفاده کردیم.

فقط یکی از پست های وبلاگ آنها روزانه حدود 600 تا 800 بازدید می آورد. این 600 تا 800 بار ممکن است که بتوانید شخصی را وادار کنید تا در لیست ایمیل شما ثبت نام کند. چه کسی کمی ترافیک اضافی نمی خواهد؟

فرم‌های انتخابی

به همه چیز فرم های انتخاب را اضافه کنید. مردم وقت خود را صرف جستجوی دکمه «اشتراک» نخواهند کرد. برای آنها بیاورید. Unbounce متوجه شد که پاپ ‌آپ‌های روی کلیک 1147 درصد بهتر از پنجره‌ های خروجی خود عمل می‌ کنند.

اگر نمی ‌خواهید پنجره‌های بازشو انجام دهید، می‌توانید کاری را که ما در webever.ir انجام می ‌دهیم انجام دهید و پس از اینکه خواننده 75% اسکرول کرد، یک اسلاید-این (همانطور که در زیر مشاهده می‌کنید) در پایین هر پست اضافه کنید. این کمی کمتر مزاحم است اما هنوز بسیار مؤثر است! چند پلاگین مختلف تولید سرنخ را که می توانید استفاده کنید بررسی کنید.

رسانه های اجتماعی

از رسانه های اجتماعی به نفع خود استفاده کنید. بیوگرافی خود را با قرار دادن پیوندی به خبرنامه خود بهینه کنید، تبلیغی را برای پیوند دادن محتوا و ارائه محتوا در پلتفرم های اجتماعی خود در نظر بگیرید. Nathalie Lussier با اولین چت توییتر و چالش بازاریابی ایمیلی خود، لیست ایمیل خود را 3000 مشترک افزایش داد.

در این پست نکات بیشتری در مورد ساخت لیست به اشتراک می گذاریم: چگونه یک لیست ایمیل سریع و موثر بسازیم (استراتژی های اثبات شده)

هنگامی که یک لیست تماس سنگین تهیه کردید، با آن چه باید کرد؟

2. پلتفرم اتوماسیون مناسب را انتخاب کنید

75 درصد از درآمد ایمیل از طریق کمپین های ایمیل خودکار ایجاد می شود. منطقی است، درست است؟

همانطور که لیست شما بزرگ می شود، نمی توانید یک همستر دیوانه در چرخ بی پایان ایمیل های دستی باشید. اگر می خواهید مقیاس کنید، باید خودکار کنید. 72 درصد از بازاریابان می گویند که اتوماسیون برای استراتژی سازمانی آنها مفید است و 78 درصد از بازاریابان می گویند که مزایای اتوماسیون بازاریابی به طور مستقیم به درآمد کمک می کند.

پس چگونه اتوماسیون را به کار می گیرید؟ ابتدا، هنگامی که مشتری یا مشترک جدیدی به دست می آورید، مطمئن شوید که فرآیندی برای ارسال ایمیل خوش آمدگویی به آنها در 24 ساعت اول وجود دارد. ارزش وقت شما را دارد ایمیل های خوش آمد به طور متوسط 320 درصد بیشتر از سایر ایمیل های تبلیغاتی درآمد ایجاد می کنند.

دومینو تنها با بهینه ‌سازی ایمیل ‌های خوش ‌آمدگویی خود، نرخ‌های باز را ۱۱ درصد بهبود بخشید و نرخ کلیک را ۲۳ درصد افزایش داد.

در مرحله دوم، ایمیل‌ های طولانی ‌تر را به کمپین ‌های قطره ‌ای تقسیم کنید. نرخ‌ های باز برای کمپین‌های قطره‌ای ۸۰ درصد بیشتر از ایمیل‌ های غیر خودکار و یک ‌بار ارسال است و میانگین نرخ کلیک برای ایمیل‌های کمپین قطره‌ای سه برابر بیشتر است. سونی با کمپین قطره‌ای خود برای اعضای باشگاه وفاداری سونی Rewards شاهد افزایش 157 درصدی کلیک‌ها بود.

و سونی تنها نیست. بسیاری از کسب و کارها هستند که از اتوماسیون برای رشد سرسام آور استفاده کرده اند. Monin، برند شربت ‌های طعم ‌دار لذیذ، از اتوماسیون ایمیل برای تقسیم ‌بندی مشتریان خود بین B2C و B2B استفاده کرد، زیرا آنها به کمپین ‌های بازاریابی متفاوتی نیاز دارند. کار کرد. کمپین ایمیل خودکار Monin's Day's Day نزدیک به 40 درصد از درآمد ایمیل را در یک ماه به ارمغان آورد. که نسبت به سال قبل 20 درصد افزایش داشته است.

Peloton بلافاصله پس از اینکه مشتری یکی از دوچرخه های ثابت خود را خرید یا برنامه را دانلود کرد، ایمیل های خوش آمدگویی ارسال می کند.

مطمئن نیستید کدام پلتفرم بازاریابی ایمیلی را انتخاب کنید؟ این لیست از برخی توصیه ها را بررسی کنید. ما از طرفداران بزرگ MailChimp در webever.ir هستیم، اما 22 جایگزین MailChimp را نیز برای شما جمع آوری کرده ایم.

اکنون که می دانید چه زمانی و چگونه کمپین های خود را خودکار کنید، وقت آن است که به محتوا طراحی وب سایت فکر کنید.

3. پیام خود را کوتاه و شیرین نگه دارید

تقریبا نیمی از جمعیت مصرف کننده می گویند که ایمیل های زیادی دریافت می کنند. به صندوق ورودی خود فکر کنید. این یک مبارزه دائمی است که هر روز ده ها ایمیل را برای به دست آوردن اطلاعاتی که می خواهید جستجو کنید، درست است؟

در حالی که پست‌های وبلاگ و مقالات آنلاین می‌توانند با تعداد کلمات بالاتر از بین بروند. خوانندگان ایمیل شما نمی خواهند یک رمان کوچک بخوانند. آنها از شما می خواهند که دقیقاً به اصل مطلب برسید. این مثال را از Postmates بگیرید. پس از یک مقدمه کوتاه، آنها مستقیماً به نفع خواننده و به دنبال آن یک فراخوان واضح برای اقدام می ‌شوند.

اگر فکر نمی کنید ایجاز مهم است، به یاد داشته باشید که دامنه توجه بزرگسالان متوسط کمتر از هشت ثانیه است. بنابراین نقطه شیرین برای طول ایمیل چیست؟ در حالی که این معیار یک اندازه برای همه نیست، مطالعه اخیر بومرنگ نشان داد که ایمیل ‌های بازاریابی با ۱۲۵ کلمه یا کمتر نرخ پاسخگویی در حدود ۵۰ درصد داشتند (که بسیار بالاتر از میانگین است).

به این مثال از Evernote نگاه کنید. کوتاه، شیرین است و فراخوانی واضح برای اقدام دارد. خوانندگان می توانند پیام و CTA را در چند ثانیه هضم کنند.

پی پال همچنین کار بسیار خوبی در استفاده از تصاویر به جای کپی برای برانگیختن کنش انجام می دهد. به عنوان مثال، این ایمیل حاوی کمتر از 40 کلمه است اما سادگی استفاده از Paypal را برای یک تجربه پرداخت آسان نشان می دهد.

هنگامی که محتوای طراحی وب سایت خود را به اندازه کوچک کردید، وقت آن است که توجه خوانندگان طراحی وب سایت خود را به خود جلب کنید.

4. خط موضوع کامل را بسازید

اگر موضوع را اشتباه بگیرید، محتوا طراحی وب سایت مهم نیست. شما هرگز از پیش نمایش در صندوق ورودی مخاطبان طراحی وب سایت خود عبور نخواهید کرد. 47٪ از خوانندگان تصمیم می گیرند که آیا ایمیل را صرفاً بر اساس موضوع باز کنند یا نه.

بنابراین چگونه خوانندگان خود را برای باز کردن پیام خود ترغیب می کنید؟ یک راه این است که روش «منافع، منطق یا تهدید» را تمرین کنید، که صرفاً یک مزیت آشکار، عبارت «عقل سلیم» یا محتوای نوع «از دست ندهید» ارائه می‌ کند.

به عنوان مثال، Lonely Planet یک "مزایای" متمایز را با عنوان "یکی بخرید و هر چیزی را تا جمعه رایگان دریافت کنید" در این ایمیل ارائه می دهد. خوانندگان با کلیک بر روی ایمیل برای دریافت اطلاعات در مورد فروش سود می برند.

به عنوان مثالی از «منطق»، به این ایمیل از Barkbox نگاه کنید. اعضای آنها به وضوح حیوانات خانگی خود را دوست دارند و به طور منطقی به احتمال زیاد تولد خود را جشن می گیرند. موضوع «یک کیک تولد توله سگ به بارک باکس آوریل خود اضافه کنید» یک جذابیت منطقی برای مخاطبان طراحی وب سایت اصلی بارک باکس است.

نمونه ای از "تهدید" چیست؟ به این ایمیل از SXSW نگاهی بیندازید. تهدید، در این مورد، ترس از دست دادن مهلت ثبت نام است. هدف با این نوع خط موضوع ایجاد فوریت با خواننده شما است.

هنگامی که "قلاب" خود را شناسایی کردید، مطمئن شوید که قلاب کوتاه است. تحقیقات Invesp نشان می دهد که خوانندگان خطوط موضوعی کوتاه و شخصی را ترجیح می دهند. Grammarly این کار را با رویکرد "منافع شخصی" خود به خوبی انجام می دهد. این کوتاه و دقیق است، با یک مزیت واضح از ارائه نکات مفید. و فراموش نکنید که تمام ایمیل های خود را قبل از ارسال آنها تصحیح کنید.

اکنون که خط موضوع شما یک اثر هنری است و خواننده شما نمی تواند صبر کند تا ایمیل طراحی وب سایت شما را باز کند - بعد چه می شود؟

5. با مخاطبان طراحی وب سایت خود درگیر شوید

قبلاً در مورد اهمیت اختصار صحبت کرده ایم. با این حال، این نباید به قیمت جذب مخاطب طراحی وب سایت باشد. در حالی که بازاریابان می گویند که نرخ تعامل بالاتر اولویت اصلی بازاریابی ایمیلی آنها است، آنها همچنین اذعان می کنند که تعامل کار آسانی نیست.

چگونه مطمئن می شوید که خوانندگان شما توجه دارند؟ پس از پایان خواندن ایمیل شما به آنها دلیلی برای تعامل با شما بدهید.

برای مثال، ممکن است سعی کنید از آنها سؤال بپرسید. مغز انسان میل به پاسخ دادن به یک سوال را پس از پرسیدن دارد. حتی اگر پاسخی مستقیم نمی‌خواهید، یک سوال مناسب برند طراحی وب سایت شما را در ذهن خواننده ‌تان می‌ افکند.

دوم اینکه به محتوای طراحی وب سایت مرتبط لینک دهید. خوانندگان شما را با برند شما درگیر می کند. Pardot یک ابزار ساده برای کمک به اندازه‌گیری سطح تعامل محتوای ایمیل شما ارائه می‌ کند تا ببیند آیا به نتیجه رسیده‌ اید یا خوانندگان را خسته و گیج می‌ کنید.

سازمان ها با استراتژی های تعامل خلاق می شوند. تیم بازاریابی در Hammock آزمایشی را برای افزایش سطح تعامل با ایمیل‌های خبرنامه خود انجام داد.

به جای محتوای سنگین، آنها را کوتاه کردند، ایمیل را به عنوان یک «ایمیل ایده» به جای یک خبرنامه، دوباره قالب بندی کردند، و به جای اینکه همه آن ها را به یکباره از بین ببرند، محتوای عمیق تری را «مسخره کردند».

کار کرد. آنها با فرمت جدید خود شاهد افزایش 48 درصدی در نرخ باز بودند. اکنون که با مخاطبان خود درگیر هستید و آنها به شما پاسخ می دهند، زمان آن رسیده است که دامنه خود را گسترش دهید.

6. اشتراک گذاری اجتماعی را به ایمیل های خود اضافه کنید

اشتراک ‌گذاری پیام خود را برای مخاطبان طراحی وب سایت خود آسان کنید، در غیر این صورت - این کار را نمی ‌کنند. ایمیل ‌هایی که دارای دکمه ‌های اشتراک ‌گذاری اجتماعی هستند، 158 درصد بیشتر از ایمیل ‌هایی که دکمه ‌های اشتراک‌ گذاری آن‌ ها را ندارند، نرخ کلیک بیشتری دارند.

همانطور که در مورد طراحی وب سایت فکر می کنید، کاملاً روشن کنید که دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی شما در واقع چه چیزی را به اشتراک می گذارند. همه ما روی نماد «اشتراک ‌گذاری» کلیک کرده‌ایم تا آن را به چیزی غیر از محتوایی که می‌خواندیم پیوند دهیم. به این مثال از Salesforce نگاه کنید. دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی به وضوح نشان می دهد که چه چیزی به اشتراک گذاشته می شود و در کدام سیستم عامل.

80 درصد از بازاریابان طراحی وب سایت می گویند که تلاش های آنها برای اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی باعث افزایش ترافیک طراحی وب سایت شده است. این یک افزودن آسان به ایمیل‌های شما است که به خوانندگان شما و ارزش نهایی شما می ‌افزاید. به این ایمیل از Ballard’s)یک فروشگاه طراحی وب سایت اروپایی) نگاه کنید.

هر جعبه دارای طراحی وب سایت تمیز و ساده است که مزایای آن به وضوح برای هر پلت فرم اشتراک گذاری اجتماعی ذکر شده است. همچنین می ‌توانید افزونه ‌هایی را به وبلاگ خود اضافه کنید تا امکان اشتراک‌گ ذاری آسان محتوا بین طراحی وب سایت و پلتفرم‌ های اجتماعی ‌تان را فراهم کند.

در مورد وضوح، آیا از خوانندگان خود پرسیده اید که می خواهید بعد از خواندن ایمیل شما چه اقداماتی انجام دهند؟

7. شامل یک فراخوان قوی برای اقدام

اگر به خوانندگان خود نگویید چه می خواهید، آنها هرگز نمی دانند. هر ایمیلی به یک فراخوان قوی و واضح (CTA) نیاز دارد. تحقیقات نشان می دهد که CTA می تواند نرخ کلیک شما را تا بیش از 370 درصد افزایش دهد.

بازاریابی ایمیلی خود را به CTA های شخصی سازی شده (یا آنچه برخی «CTA های هوشمند» می نامند) مناسب است. در واقع، HubSpot دریافت که هدف قرار دادن یک CTA برای علاقه کاربر، 202٪ بیشتر از CTAهای عمومی منجر می شود.

CTA ها در اشکال و طعم های مختلفی وجود دارند. به مناسبت بیستمین سالگرد تاسیس، شرکت هواپیمایی easyJet، یک کمپین ایمیلی متشکل از لهجه‌های گرم و تکمیل کننده رنگ نارنجی این برند ارسال کرد. CTA ها داستانی را تعریف می کنند تا خوانندگان را برای ادامه ماجراجویی راهنمایی کنند.

از 12,473,608 ایمیل منحصربفرد ارسال شده، نرخ های باز "بیش از 100 درصد بیشتر از میانگین خبرنامه easyJet بود - با 25 درصد نرخ کلیک بیشتر...[و] در تمام بازارها، 7.5 درصد از مشتریان طراحی وب سایت easyJet که نسخه کاملا شخصی سازی شده را دریافت کردند، رفتند. برای رزرو در 30 روز آینده."

آیا با مشکلات خرابی و طراحی وب سایت دست و پنجه نرم می کنید؟ webever.ir راه حل میزبانی است که برای صرفه جویی در وقت شما طراحی شده است! ویژگی های ما را بررسی کنید

با اجرای چند تست ساده A/B، سبک ها و رنگ های دکمه را آزمایش کنید تا ببینید مخاطب طراحی وب سایت شما چه چیزی را ترجیح می دهد.

برای مثال 730DC را در نظر بگیرید. سازمان داوطلبانه مستقر در واشنگتن دی سی می ‌داند که مخاطبان طراحی وب سایتش به ‌روزرسانی‌های مکرر درباره رویدادها و فرصت‌های داوطلبانه می ‌خواهند. در نتیجه آنها یک خبرنامه روزانه ارسال می کنند. آنها همچنین بهترین زمان روز را بررسی کردند تا مطمئن شوند که پیام هایشان توسط مخاطبان طراحی وب سایت مورد نظرشان دیده می شود.

همچنین باید با فعال کردن تنظیمات برگزیده تماس، به مشترکان خود حق انتخابی در مورد اینکه چند وقت یکبار از شما می شنوند را بدهید، که به سادگی راهی برای مشترکین شماست تا به شما بگویند چند وقت یکبار به آنها ایمیل بزنید.

این احتمال را افزایش می دهد که آنها با محتوای طراحی وب سایت شما درگیر بمانند، و اگر بر تعداد ایمیل هایی که دریافت می کنند کنترل داشته باشند، تمایل کمتری به "لغو اشتراک" دارند.

9. از دام اسپم اجتناب کنید

در سال 2003، FTC قانون کنترل حمله به هرزه نگاری و بازاریابی غیر درخواستی (CAN-SPAM) را تصویب کرد. این واقعیت که بازاریاب ‌ها در قانونی گنجانده شده‌اند که از شهروندان در برابر هرزه ‌نگاری ناخواسته محافظت می ‌کند، باید به شما نشان دهد که مردم چقدر در مورد ارسال هرزنامه جدی هستند.

طراحی وب سایت FTC قوانین را به ‌طور کامل شرح می ‌دهد، و خواندن آن برای اطمینان از سازگاری شما ارزشمند است، اما در اینجا چند تا از ساده‌ترین قوانین سرانگشتی وجود دارد که به شما کمک می ‌کند از طبقه ‌بندی به عنوان هرزنامه ‌ها جلوگیری کنید:

از همه حروف بزرگ استفاده نکنید

اجتناب از رشته علامت تعجب (!!!)

لیست ایمیل نخرید

فرم‌ها را در ایمیل‌های خود جاسازی نکنید (به جای آن‌ها را پیوند دهید)

پیوست ‌هایی را به ایمیل‌های بازاریابی خود وارد نکنید

از کلمات محرک اسپم (رایگان، تضمینی، بدون تعهد و غیره) اجتناب کنید.

از فونت قرمز فاصله بگیرید

از بررسی املا استفاده کنید

ایمیل خود را با کلمات کلیدی پر نکنید

فراموش نکنید که به خوانندگان گزینه لغو اشتراک بدهید

از قرار دادن پیوندهایی به طراحی وب سایت هایی که ممکن است به عنوان هرزنامه علامت گذاری شوند در امضای ایمیل خود خودداری کنیداز قرار دادن پیوندهایی به طراحی وب سایت هایی که ممکن است به عنوان هرزنامه علامت گذاری شوند در امضای ایمیل خود خودداری کنید

به ازای هر 12.5 میلیون ایمیلی که به عنوان هرزنامه علامت گذاری می شود، تنها یک نفر پاسخ می دهد. در مورد ROI بد صحبت کنید. ارزش زمان و ریسک شما را ندارد. اگر می‌ خواهید مطمئن باشید که رعایت می ‌کنید، از ابزاری مانند GlockApps برای اجرای محتوای خود از طریق جستجوگر هرزنامه استفاده کنید.

هیچ چیز بدتر از ایجاد دقیق یک ایمیل نیست، فقط برای اینکه متوجه شوید که مستقیماً به پوشه اسپم مخاطبان طراحی وب سایت شما رفته است.

همچنین باید ایمیل های خود را با افزودن رکوردهای DKIM و SPF احراز هویت کنید. آموزش عمیق ما را در مورد نحوه احراز هویت ایمیل های خود بررسی کنید.

10. بهینه سازی موبایل را فراموش نکنید

به زبان ساده: همانطور که در مورد طراحی وب سایت ایمیل فکر می کنید، مطمئن شوید که آن را برای کاربران طراحی وب سایت تلفن همراه خود بهینه کرده اید. مشتریان طراحی وب سایت ترجیح می دهند از یک طراحی وب سایت یا اپلیکیشن موبایل خرید کنند. و به‌عنوان یک خرده ‌فروش، از شما انتظار می‌ رود که یک تجربه سازگار با موبایل ارائه دهید که مصرف ‌کننده را به سمت پایین قیف خرید سوق دهد.

خرده فروشانی که نتوانند هم ایمیل و هم صفحه فرود طراحی وب سایت را برای موبایل بهینه کنند، ممکن است خریداران بالقوه را برای همیشه دور کنند. تا 75 درصد از ایمیل‌ها در دستگاه‌های تلفن همراه باز می‌شوند و 57 درصد از کاربران طراحی وب سایت می‌گویند که برندی را با تجربه تلفن همراه بهینه ‌سازی ضعیف توصیه نمی‌ کنند - چه رسد به خرید از آنها.

هنوز به مدرک نیاز دارید؟ Boxed به کاربران طراحی وب سایت خود ایمیل های معامله هفتگی ارسال می کند. آنها با ادغام پیوندهای عمیق به برنامه تلفن همراه خود، 133 درصد تبدیل بیشتر به خرید را مشاهده کردند.

بنابراین چگونه می ‌توانید از یک تجربه عالی ایمیل تلفن همراه اطمینان حاصل کنید؟ چند نکته را باید در نظر بگیرید: برای جلوگیری از کندی بارگذاری، اندازه تصویر را کاهش دهید. برخی از کانال های ایمیل مانند (Outlook) جلوی نمایش تصاویر را می گیرند. از ابزاری مانند TinyPNG برای فشرده سازی تصاویر استفاده کنید تا در پوشه هرزنامه گیر نکنید.

ثانیاً، اندازه پیوندها و دکمه ‌ها را در ایمیل خود افزایش دهید تا خوانندگان بتوانند در اولین تلاش به راحتی موارد مورد نظر خود را انتخاب کنند. واقعیت جالب: طبق یک مطالعه MIT، یک انگشت اشاره بزرگسالان به طور متوسط 1.6-2 سانتی متر است که معادل حدود 45-57 پیکسل در یک دستگاه تلفن همراه است. به کاربران موبایل مجموعه وحشتناک "انگشت سوسیس" را ندهید. کار را برای آنها آسان کنید تا روی آنچه می خواهند کلیک کنند.

در نهایت، فراموش نکنید که یک نسخه متن ساده را اضافه کنید. حتی اگر روی طراحی وب سایت زیبای HTML خود زحمت کشیده اید، برخی از خوانندگان به سادگی ترجیح می دهند به صورت متن ساده بخوانند. اگر هنوز مطمئن نیستید که محتوای شما به صورت یکپارچه به موبایل ترجمه می شود، از ابزاری مانند Email on Acid استفاده کنید.

پس از طراحی وب سایت ، بهینه سازی موبایل و راه اندازی اولین کمپین خود، از دیدن اینکه چقدر برای شما کار می کند غافل نشوید.

11. تست، اندازه گیری، و تکرار

همه ما این ضرب المثل را شنیده‌ایم که می‌گویند «آنچه اندازه ‌گیری نمی ‌شود، بهبود نمی‌ یابد». بازاریابی ایمیلی نیز از این قاعده مستثنی نیست. بدون معیارهای تعریف شده و ردیابی مداوم، نتایج شما در نهایت دچار رکود می‌شوند و شما در این فکر خواهید بود که چه چیزی اشتباه رخ داده است. اگر پلتفرم طراحی وب سایت ایمیل شما دارای تست A/B داخلی است که اکثر آنها اکنون انجام می‌دهند، مکان بسیار خوبی برای شروع دیدن این است که چه چیزی در بین مخاطبان طراحی وب سایت شما طنین انداز می ‌شود.

باراک اوباما در طول مبارزات انتخاباتی خود در سال 2012 بیش از 690 میلیون دلار کمک مالی جمع آوری کرد که بخشی از آن به لطف تعهد مستمر به آزمایش ایمیل A/B بود.

می توانید معیارهای ایمیل را در Google Analytics با استفاده از برچسب های UTM ردیابی کنید. برای مشاهده کمپین خود، به Acquisition > Campaigns بروید. بسیاری از ابزارهای ایمیل مارکتینگ نیز این قابلیت را دارند که برچسب های UTM را به صورت خودکار برای شما اضافه کنند.

هر معیاری که برای اندازه گیری انتخاب می کنید، فقط یک بار آن را انجام ندهید. بعد از اینکه استراتژی خود را اصلاح کردید، توقف کنید و دوباره اندازه گیری کنید. استراتژی بازاریابی طراحی وب سایت ایمیلی همیشه باید در حال تکامل باشد.

خلاصه

تقریباً سه میلیارد کاربر ایمیل در سراسر جهان وجود دارد که روزانه تقریباً 300 میلیارد ایمیل را بررسی می کنند. با میانگین بازگشت سرمایه 122 درصد، بازاریابی ایمیلی یکی از هوشمندترین و مقرون به صرفه ترین ابزارهای موجود برای تیم های بازاریابی است.

اما اگر مصرف کننده متوسط روزانه بیش از 70 ایمیل دریافت می کند، بازاریابان باید برای کاهش صدای صندوق ورودی خلاق باشند. بازاریابی ایمیلی یک دلیل گمشده نیست. این فرصتی برای نوعی بازاریابی خلاقانه و مردمی است که در وهله اول افراد زیادی را به حوزه بازاریابی جذب می کند.

خطر در از خود راضی بودن نهفته است – صرفاً حذف ایمیل ‌های برش کوکی سال به سال بدون اندازه ‌گیری موفقیت یا برنامه ‌ریزی برای رشد.