search
حلقه سفید

شخصیت ها در طراحی وب سایت و نقش آنها

اشتراک گذاری در :
انتشار : 1401/07/10
شخصیت ها  در طراحی وب سایت و نقش آنها

اولین اقدام شما به محض بازدید از یک طراحی وب سایت چیست؟ شما گرافیک طراحی وب سایت ، عناصر رابط کاربری طراحی وب سایت ، لوگوتایپ (برند) و محتوای آن آخرین است. اما آیا تا به حال فکر کرده اید که چه چیزی باعث می شود که طراحی وب سایت را به جز محتوای خوب (یا بد) طراحی وب سایت به خاطر بسپارید؟ لوگو تایپ طراحی وب سایت و به خصوص گرافیک آن (در صورت وجود). در این مقاله سعی خواهیم کرد در مورد اهمیت شخصیت طراحی وب سایت ها یا ها و تأثیر آنها بر طراحی وب سایت شما صحبت کنیم.

چه چیزی نشان دهنده برند طراحی وب سایت شماست؟

آیا تا به حال فکر کرده اید که نشان دهنده برند طراحی وب سایت شما چیست؟ چه چیزی آن را برجسته و فوق العاده به یاد ماندنی می کند؟ اغلب اوقات این در واقع به نام و شعاری است که به برند خود داده اید، اما ما در اینجا به طور خاص در مورد شخصیت طراحی وب سایت ها و ها بحث خواهیم کرد. اگر می ‌پرسید طراحی وب سایت چیست، باید بدانید که این یک حیوان، شخص، شی و اساساً هر چیزی است که به‌ عنوان «شانس‌آور» در نظر گرفته می ‌شود، که من آن را بازنویسی می‌ کنم و می ‌گویم «پول بیاور» و اثری ایجاد می ‌کنم.

این روند استفاده از یا شخصیت های مختلف طراحی وب سایت برای ده ها، اگر نه صد سال است در شرکت های مختلف وجود دارد، زمانی که هیچ کس حتی نمی دانست اینترنت چیست، و بسیاری از آنها هنوز هم این نمادها را حفظ می کنند، زیرا مردم به آنها عادت کرده اند و اکنون برای آنها راحت تر است. ، چندین دهه بعد، برای شناخت همان نام تجاری طراحی وب سایت.

اینترنت به خوبی منتظر نشد و در حدود 5 سال گذشته بسیاری از شرکت های مبتنی بر طراحی وب سایت شروع به استفاده مناسب از کردند زیرا می خواستند شروع به پرورش اعتماد کنند و ظاهراً برای آنها کار می کند.

/شخصیت طراحی وب سایت دقیقاً چیست؟

ما قبلاً تعریف را ارائه کرده ایم، اما اشاره نکردیم که دقیقاً چیست. آیا لوگو است؟ تصویر در لوگو (در صورت وجود)؟ خب، بستگی دارد.

خود لوگو طراحی وب سایت را نمی توان به عنوان یک در نظر گرفت، زیرا صرفاً یک علامت تجاری است، مثلاً یک شناسه منحصر به فرد برای شرکت، در حالی که یک (که ترجیح داده می شود منحصر به فرد نیز باشد، برای جلوگیری از هرگونه سردرگمی طراحی وب سایت) اغلب اوقات یک تصویر بزرگ یا بزرگ است. کوچک، که شرکت به خوبی از آن استفاده می‌کند و به آن اجازه می‌دهد «منافع» آن‌ها را نشان دهد. عجیب به نظر می رسد، درست است؟ خوب، باید درک کرد که وقتی یک شرکت به خوبی از یکاستفاده می کند، اغلب اوقات مردم به آن اشاره می کنند نه به نام آن، به همین دلیل است که شما باید در طراحی وب سایت / تبلیغ یا شخصیت خود واضح و جدی باشید.

همچنین باید به خاطر داشته باشید که تصاویری که می توانید در یک طراحی وب سایت مشاهده کنید نیست. ممکن است یک یا صد تصویر در یک طراحی وب سایت وجود داشته باشد، اما شما نباید هر یک از آنها را به عنوان طراحی وب سایت در نظر بگیرید، این از دیدگاه بازدیدکنندگان طراحی وب سایت است، اما اگر شما کسی هستید که در واقع صاحب یک شرکت/ طراحی وب سایت هستید و می خواهید یک طراحی وب سایت برای نمایندگی سپس نام تجاری خود را ثابت نگه دارید و تمام تلاش خود را برای جلوگیری از سردرگمی انجام دهید. به عنوان یک قاعده کلی، یک معمولاً روی لوگو تایپ ها چاپ می شود، در صفحات طراحی وب سایت (نه لزوماً صفحه اصلی) و غیره نمایش داده می شود.

الزامات یک کامل طراحی وب سایت

خوب، در حالی که اینها برخی از الزامات تحمیل شده توسط کسی نیستند، این همان چیزی است که ما به عنوان "چک لیست" برتر برای یک طراحی وب سایت بسیار خوب در نظر می گیریم.

خلاق بودن. خلاقیت باید اولین مورد در لیست شما باشد زیرا کلید یک عالی طراحی وب سایت است. مهم نیست که شما چقدر خوب طراحی شده باشد، اگر فاقد خلاقیت باشد، فقط یکی دیگر از تصاویر فراوانی است که می توانید در وب پیدا کنید، و بازدیدکنندگان طراحی وب سایت شما آن را خیلی متمایز نمی یابند که خوب نیست. البته می توانید از یک حیوان به عنوان استفاده کنید، اما به آن هویت بدهید، آن را به نوعی خاص کنید، نه تصویر معمولی "گوریل".

فقط از تصاویر با کیفیت بالا در طراحی وب سایت استفاده کنید. بهترین راه برای طراحی وب سایت خود Adobe Illustrator است تا شما شکل های برداری را دریافت کنید. این نوع فایلی است که می‌خواهید تصویر خود را در آن داشته باشید، زیرا در صورت تغییر اندازه آن از کاهش کیفیت جلوگیری می‌کند و چه چیزی بدتر از ارائه طراحی وب سایت خود به عنوان یک تصویر تار و با کیفیت پایین است.

از بازارهای سهام اجتناب کنید من صدها را دیده ام که به صورت رایگان یا برای فروش با قیمت پایین در بازارهای سهام گرافیکی مانند GraphicRiver در دسترس هستند. در حالی که بسیاری از این طرح ‌ها استثنایی هستند، اگر قصد دارید یک کسب‌ وکار بلندمدت دارید و می‌خواهید سال‌ها از طراحی وب سایت مورد نظر به خوبی استفاده کنید، استفاده از هیچ یک از آنها را به شما توصیه نمی‌ کنم. دلیل اصلی اجتناب از آن بازارها این است که سازندگان آن طراحی وب سایت ها نیازهای شخصی شما را در نظر نگرفته اند، آنها یک گرافیک زیبا اما عمومی ایجاد کرده اند که به این معنی است که طراحی وب سایت شما شخصیتی کم به هیچ، یک نشانه بد خواهد داشت. اگر می خواهید کاری کنید که نشان دهنده برند طراحی وب سایت شما باشد. یکی دیگر از معایب استفاده از گرافیک های بورسی به عنوان طراحی وب سایت این است که می توانند توسط چندین نفر خریداری شوند که به این معنی است که شما دیگر منحصر به فرد نخواهید بود و به این ترتیب سردرگمی ایجاد خواهید کرد و برخی در واقع می توانند فکر کنند که شما "ارزان" هستید. درباره برند و هویت شما راه حل برای این کار، یافتن یک فریلنسر طراحی وب سایت است که در کاری که انجام می دهد بسیار ماهر باشد و پیشینه خوبی داشته باشد، که می توانید روی آن تکیه کنید.

مطالعه موردی: R U Hot Enuf?

تصمیم گرفتم یک مطالعه موردی را در این مقاله قرار دهم تا بتوانید نکاتی را که در بالا به آن پرداختیم بهتر درک کنید. همانطور که می بینید این نام نسبتاً عجیب طراحی وب سایت "R U HOT ENUF" یک شخصیت است، یک طراحی وب سایت الهام گرفته شده از ابرمرد که قدرت های فوق العاده خود را نشان می دهد و در واقع به جای سلاح یک دماسنج در دست دارد. نام این شعار شخصیت "Thom" است و می توانید ببینید که صاحبان طراحی وب سایت با درخواست از شما برای "دنبال کردن طراحی وب سایت Theo" در حساب های رسانه های اجتماعی به جای دنبال کردن "R U HOT Enuf" در رسانه های اجتماعی به "تکیه" می کنند.

ها و شخصیت ها در طراحی وب سایت

نهنگ توییتر

Formee

Cats who Code

ChubbyGrub

برنامه SilverBack

Sticker Mule

حداکثر CDN

Moo

موزیلا فایرفاکس

Dodgeball Interlink Conf

Mooze Design