search
حلقه سفید

طراحی دکمه برای طراحی وب سایت ها و اپلیکیشن های موبایل

اشتراک گذاری در :
انتشار : 1401/01/21
طراحی دکمه برای طراحی وب سایت ها و اپلیکیشن های موبایل

دکمه ها جزء اساسی هر طراحی UX طراحی وب سایت هستند و به این ترتیب، شایسته برنامه ریزی مناسب هستند. برای طراحی کامل دکمه، این قوانین اساسی را بررسی کنید.

دکمه در طراحی وب سایت یک عنصر اساسی رابط کاربری است که به شدت بر طراحی وب سایت تعامل شما تأثیر می گذارد. دکمه ها در طراحی وب سایت این قدرت را دارند که کاربران را مجبور به تبدیل، انجام یک عمل کنند. دکمه ها در طراحی وب سایت واسطه ای بین کاربر و محصول هستند و وظیفه دارند مکالمه بین فرد و دستگاه را ادامه دهند.

اما چگونه می توانید مطمئن شوید که طراحی دکمه در طراحی وب سایت شما امکان استفاده عالی را فراهم می کند و در عین حال امواج خلاقانه ای را در صفحه نمایش کاربران ایجاد می کند؟ همه چیز در مورد توجه به جزئیات در هنگام استفاده از ابزار نمونه سازی مورد علاقه خود است. در ادامه بخوانید تا دریابید که چگونه بازی طراحی دکمه در طراحی وب سایت خود را ارتقا دهید.

فهرست مطالب

  • قوانین اساسی طراحی دکمه در طراحی وب سایت
  • طراحی دکمه موبایل در اپلیکیشن های اندروید و iOS
  • تست طراحی دکمه طراحی وب سایت شما
  • کیت های رابط کاربری که می توانند طراحی دکمه های طراحی وب سایت شما را به سطح بالاتری ببرند

قوانین اساسی طراحی دکمه در طراحی وب سایت

همه چیز در زندگی دارای چند قانون اساسی است که باید آنها را در نظر گرفت. طراحی دکمه ‌ها در طراحی وب سایت از این نظر معمولی است که به نظر می‌رسد نسبتاً آسان است، اما با عوامل به ظاهر کوچک بسیاری همراه است که طراح باید در نظر بگیرد. اینها دستورالعمل هایی هستند که باید در طراحی UX در طراحی وب سایت بعدی خود دنبال کنید.

1. آن را قابل کلیک به نظر برسانید

هر زمان که کاربر از هر محصولی استفاده می کند، باید معنی و عملکرد هر عنصر را در رابط رمزگشایی کند. درست مانند سایر عناصر، شما نمی خواهید که کاربران برای درک و رمزگشایی هر یک از عناصری که می بینند زمان زیادی طول بکشد - هر چه بیشتر طول بکشد، قابلیت استفاده شما بدتر است.

در اینجا دلیلی است که باید متوقف شوید و تعجب کنید که آیا آن دکمه در طراحی وب سایت واقعاً قابل کلیک به نظر می رسد. به عنوان طراح در طراحی وب سایت ، شما با خلاقیت خود بسیار آشنا هستید. شما هر تعامل کوچک، هر پیوند را می دانید. از طرف دیگر، کاربران در طراحی وب سایت هرگز محصول شما را ندیده اند و هیچ ایده ای ندارند که چه کاری انجام می دهد یا چگونه کار می کند. شما نمی توانید مطمئن باشید که مردم آن دکمه را برای پیوند شیک آن تشخیص می دهند، و این شما هستید که جایی برای شک و تردید در ذهن آنها باقی نمی گذارید.

و بنابراین، سعی کنید از اشکال و سبک های دکمه ای در طراحی وب سایت استفاده کنید که همه ما با آن آشنا هستیم. این شامل دکمه‌های مربع در طراحی وب سایت ، دکمه های گرد در طراحی وب سایت یا اشکال دیگری از دکمه‌ هایی در طراحی وب سایت است که افراد می ‌توانند در سایر رابط‌های معمولی پیدا کنند. ما درک می کنیم که هر طراح در طراحی وب سایت می خواهد در کار خود اصیل باشد، اما اگر مردم نتوانند از آن استفاده کنند، ارائه چیزی واقعا منحصر به فرد فایده ای ندارد.

ما دکمه های گرد در طراحی وب سایت با سایه را توصیه می کنیم. ما دوست داریم به دکمه‌ ها در طراحی وب سایت سایه اضافه کنیم، زیرا حس عمقی را اضافه می‌کند که به کاربر نشان می‌دهد می‌توان روی دکمه در طراحی وب سایت کلیک کرد. همچنین می توانید یک ریز تعامل اضافه کنید تا زمانی که مکان نما روی دکمه در طراحی وب سایت قرار می گیرد، نوعی واکنش رخ می دهد. این می تواند یک تغییر جزئی در رنگ یا یک حرکت کوچک به سمت بالا باشد - بخش مهم این است که کاربر در طراحی وب سایت می داند که می توان روی آن عنصر کلیک کرد.

2. یافتن و پیش بینی آن را آسان کنید

درست همانطور که همه ما به نوع خاصی از طراحی دکمه ها در طراحی وب سایت از نظر شکل عادت کرده ایم، کاربران همچنین ایده ای دارند که دکمه ها در طراحی وب سایت در هر صفحه نمایش داده شده کجا باید قرار گیرند. ما یک صفحه طراحی وب سایت را باز می کنیم و انتظار داریم که بلافاصله دکمه در طراحی وب سایت را پیدا کنیم - هیچ کاربری در طراحی وب سایت هرگز از جستجوی اطراف برای فشار دادن دکمه در طراحی وب سایت لذت نبرده است.

اینها انتظارات از قبل شکل گرفته از هر طراحی وب سایتی است و بهتر است با آنها مبارزه نکنید. در عوض، سعی کنید آنها را در طراحی وب سایت خود به عنوان نقطه شروع اعمال کنید و ببینید چگونه می توانید آن را به چیزی که مطابق با سبک خود است ارتقا دهید.

دلیل اینکه نمی‌خواهید با تصورات مردم در مورد اینکه دکمه‌ ها در طراحی وب سایت کجا باید بروند مبارزه کنید این است که قابلیت استفاده به طراحی وب سایت قابل پیش ‌بینی نیاز دارد - از جمله طراحی دکمه در طراحی وب سایت. شما می خواهید محصول شما برای کاربران در طراحی وب سایت معنا پیدا کند و از قابلیت کشف و یادگیری خوب اطمینان حاصل کند. این بدان معناست که با انعکاس انتظارات افراد از طراحی وب سایت خود، برای آنها آسان ‌تر می‌شوید تا برای اولین بار محصول را مرور کنند و بیاموزند که چگونه کار می‌کند یا چه کاری می‌تواند برای آنها انجام دهد.

رنگ های متضاد داشته باشید تا توجه کاربر را به دکمه در طراحی وب سایت معطوف کنید و اهمیت دکمه در طراحی وب سایت را منتقل کنید. از فضای منفی به طور کامل استفاده کنید تا چشم را از طریق صفحه نمایش و مستقیماً به دکمه در طراحی وب سایت هدایت کنید، برخلاف اینکه به کاربر اجازه دهید قبل از اینکه بتواند دکمه در طراحی وب سایت را با وضوح ببیند، محتوا در طراحی وب سایت را بجود.هنگامی که به این فکر می کنید که طراحی دکمه در طراحی وب سایت شما چگونه بر قابلیت استفاده محصول شما تأثیر می گذارد، برای شما بسیار مهم است که نیاز به ثبات محصول خود را در نظر بگیرید. حتی اگر دکمه ‌تان در طراحی وب سایت را طوری جلوه دهید که مردم انتظار دارند و آن را در یک نقطه مشترک روی صفحه نمایش قرار دهید - اگر هر دکمه در طراحی وب سایت متفاوت به نظر برسد، مردم در مورد عملکرد یکسان یا رفتاری مشابه با بقیه گیج خواهند شد.

شما باید یک طراحی دکمه در طراحی وب سایت منسجم داشته باشید که در تمام صفحه های طراحی وب سایت شما بدرخشد، مهم نیست به چه ویژگی مربوط می شود. هنگامی که سبکی دارید که می توانید در همه دکمه های در طراحی وب سایت خود تکرار کنید، مکان استانداردی را برای دکمه ها در طراحی وب سایت خود ایجاد کنید. از منطق و انتظارات معمول کاربر پیروی کنید - برای مثال، وقتی با دکمه‌های در طراحی وب سایت «قبلی» یا «بعدی» مواجه می‌شوید، بیشتر کاربران انتظار دارند «قبلی» در سمت چپ و «بعدی» در سمت راست باشد.

3. به کاربران بگویید که هر دکمه در طراحی وب سایت چه کاری انجام می دهد. آنها را مجبور به حدس زدن نکنید

وقتی کسی به شما می گوید که میکروکپی مهم نیست، هرگز باور نکنید. مسلماً، یک نویسنده از این دفاع می ‌کند که هر کلمه در انتقال پیام اهمیت دارد، اما آن را کمتر از واقعیت نمی ‌کند. طراحی دکمه در طراحی وب سایت شما بدون میکروکپی مناسب کامل نمی شود.

لازم نیست متنی که در داخل دکمه در طراحی وب سایت شما قرار می گیرد به «OK» و «Cancel» محدود شود. در واقع، قابلیت استفاده شما با کنار گذاشتن آن شرایط عمومی و تمرکز بر عملکردی که هر دکمه انجام می دهد، بهبود می یابد. داشتن دکمه ‌هایی در طراحی وب سایت با خواندن «حذف دائم» یا «لغو رزرو» می‌تواند تضمین کند که کاربران در طراحی وب سایت شما هر دکمه در طراحی وب سایت را درک می ‌کنند و حتی با کاهش احتمال اشتباه کاربران در طراحی وب سایت ، قابلیت استفاده را بهبود می‌بخشد. یکی دیگر از نکات مفید طراحی دکمه در طراحی وب سایت ، غیرقانونی کردن جعبه‌ های بازشو است که فقط دکمه ‌های کلاسیک در طراحی وب سایت «ادامه» یا «لغو» را دارند. در عوض، سعی کنید کادرهایی ایجاد کنید که حداقل یک خط متن داشته باشند و توضیح دهند که چه اقدامی انجام می شود و چه معنایی برای کاربر دارد.

4. اندازه مهم است: دکمه هایی در طراحی وب سایت داشته باشید که افراد واقعاً می توانند روی آنها کلیک کنند

طراحی دکمه در طراحی وب سایت همچنین به این معنی است که تصمیم بگیرید که می خواهید هر دکمه در طراحی وب سایت چقدر بزرگ باشد. این یک جزئیات کوچک به نظر می رسد، در حالی که در واقع چیزی جز سطحی است.

اندازه دکمه در طراحی وب سایت شما به ویژه برای طراحی های موبایل مهم است. بزرگ کردن بیش از حد یک دکمه در طراحی وب سایت منجر به یک صفحه نمایش شارژ بصری می شود، در حالی که دکمه ای که در طراحی وب سایت خیلی کوچک است را نمی توان با یک انگشت معمولی کلیک کرد. آزمایشگاه لمسی MIT در سال 2003 مطالعه ای را منتشر کرد که نشان داد بیشتر نوک انگشتان 8 تا 10 میلی متر عرض دارند.

مفهوم واضح این است که شما نمی خواهید یک دکمه در طراحی وب سایت کوچکتر از 10 میلی متر باشد - مگر اینکه بخواهید قابلیت استفاده از طراحی خود را به خطر بیاندازید که کاربران شما انگشتان بسیار ریز دارند. هدف ایجاد یک سلسله مراتب بصری در شما طراحی دکمه در طراحی وب سایت این بدان معناست که مهمترین عملکردها، تبدیل اولیه هر صفحه نمایش داده شده، باید بزرگترین دکمه در طراحی وب سایت در دید باشد. این همچنین زمانی اعمال می شود که دو دکمه در طراحی وب سایت مخالف دارید - با بزرگتر کردن دکمه در طراحی وب سایت نتیجه مثبت از دکمه در طراحی وب سایت منفی، مهمتر به نظر می رسد.

امروزه هیچ طراح نمی تواند بدون نگرانی در مورد پاسخگویی زندگی خود را ادامه دهد، حتی وقتی صحبت از طراحی دکمه در طراحی وب سایت می شود. هنگام مشاهده و تعامل با طراحی وب سایت خود، باید استفاده احتمالی از چندین دستگاه را در نظر بگیرید. این را می توان با محاسبه تغییر تعریف شده در اندازه دکمه در طراحی وب سایت بسته به اندازه صفحه نمایش که کاربران ترجیح می دهند انجام داد.

5. برای همه چیز دکمه ای نداشته باشید

ارائه تک تک عملکردها در یک صفحه به کاربران ممکن است ایده خوبی به نظر برسد، اما این یک تله است. مردم احساس می‌ کنند که می ‌خواهند همه گزینه ‌ها را در اختیار داشته باشند، اما در واقع ما از موج تصمیم‌هایی که باید گرفته شود، قدردانی نمی ‌کنیم. همانطور که هم در پارادوکس انتخاب و هم در قانون هیک اشاره شد، دادن گزینه های زیاد به کاربران در طراحی وب سایت باعث می شود آنها دچار انجماد شوند و احساس غمگینی کنند.

مطمئناً، قرار دادن همه دکمه‌ ها در طراحی وب سایت روی صفحه اصلی جالب به نظر می‌رسد – با این تفاوت که محصول شما عرشه پرواز هواپیما نیست. نیازی نیست که شما قابلیت استفاده از محصول را به خطر بیندازید تا کاربران در طراحی وب سایت را با چند کلیک صرفه جویی کنید. سعی کنید راه هایی را بیابید که بتوانید با استفاده از طراحی دکمه خود به عنوان ابزار، کاربران را به یک روش منطقی به نتیجه دلخواه برسانید. سرمایه گذاری مدتی برای یک چارچوب مناسب از معماری اطلاعات، مکان خوبی برای شروع است.

طراحی دکمه ‌ها در طراحی وب سایت فقط به این نیست که دکمه ‌ها در طراحی وب سایت چگونه به نظر می ‌رسند یا چه کار می‌ کنند، بلکه به نحوه ارائه آن‌ها به کاربر نیز مربوط می‌شود. منطقی باشید و عجله نکنید - مسیرهایی را ایجاد کنید که مردم بتوانند به راحتی دنبال کنند و چارچوبی از جاده ها را نصب کنید که به تمام نکات مهم محصول شما منتهی می شود.

6. همیشه بازخورد ارائه دهید یا خشم کاربر را در معرض خطر قرار دهید

زمانی که نیلسن وضعیت نمایان بودن سیستم را در کتاب اکتشافی برای کاربردپذیری خود قرار داد، شوخی نکرد. برخلاف یک شخص واقعی، کامپیوتر به شما بازخورد نمی دهد مگر اینکه شما آن را مجبور به انجام این کار کنید. در یک مکالمه واقعی، زبان بدن افراد همیشه به ما نشان می‌دهد که به حرف‌ های ما گوش می‌دهند و می‌ فهمند. این کار مکالمه را بسیار ساده تر می کند - و این همان کاری است که کاربران در طراحی وب سایت هنگام استفاده از محصول شما انجام می دهند. این مانند مکالمه بین شخص و نرم افزار است.

محصول شما باید همیشه و به موقع به کاربران در طراحی وب سایت اطلاع دهد که این فرمان ثبت شده است. اجازه دهید زمان زیادی قبل از اینکه سیگنال به کاربر داده شود بگذرد، و کاربر ممکن است حتی متوجه نشود که این سیگنال به چه چیزی در ارتباط است.

یک راه خوب برای اطمینان از اینکه چیزی در ترجمه گم نمی شود این است که حالت دکمه را در طراحی دکمه در طراحی وب سایت خود تعریف کنید.

هر زمان که یک کاربر در طراحی وب سایت با یک دکمه در طراحی وب سایت تعامل می کند، باید حالت آن را تغییر دهد تا به کاربر در طراحی وب سایت اطلاع دهد که چیزی در نتیجه اقدامات او اتفاق می افتد. آنها باید بدانند که یک واکنش از سوی کامپیوتر وجود دارد.

در یک یادداشت مرتبط، ریزتعامل ها همچنین راهی عالی برای انتقال وضعیت سیستم به کاربر هستند، همانطور که پست قبلی وبلاگ را بررسی کرده ایم. با یک ریز تعامل هوشمند، می‌توانید ارتباط بین کاربر و نرم‌ افزار را صاف کنید – این واقعیت که می‌توانید از طراحی وب سایت این تعاملات کوچک لذت زیادی ببرید، فقط یک امتیاز است.

طراحی دکمه در طراحی وب سایت موبایل در اپلیکیشن های اندروید و iOS

دکمه ها در طراحی وب سایت پیچیده ترین جنبه طراحی UI در طراحی وب سایت نیستند، اما ضروری هستند. این مشکل عمدتاً در صفحه‌ نمایش‌های موبایل رخ می ‌دهد، زیرا فضای کاهش یافته هر گونه اشتباه طراحی وب سایت را بدتر می ‌کند و منجر به تجربه کاربری می‌شود که تحت تأثیر قرار نمی ‌گیرد. پیوندهای شکسته، دکمه ‌های غیرقابل کلیک در طراحی وب سایت یا پاسخگو و عدم بازخورد بصری تنها چند مشکل طراحی دکمه UI در طراحی وب سایت موبایل هستند که در سراسر صفحه می‌بینیم.

بنابراین چگونه دکمه‌ های رابط کاربری در طراحی وب سایت موبایل را طراحی کنیم که کاربران نتوانند به اندازه کافی از آن استفاده کنند؟ هفت نکته ما را در مورد طراحی دکمه ‌های خیره ‌کننده در طراحی وب سایت که به تعامل کاربر پاسخ می ‌دهند و بازخورد مفید و کاربردی ارائه می‌دهند، بخوانید. فراموش نکنید که ابزار نمونه سازی برنامه مورد علاقه خود را در دسترس داشته باشید!

1. به اصول اصلی طراحی UI در طراحی وب سایت پایبند باشید

وقتی صحبت از اصول طراحی UI در طراحی وب سایت برای طراحی دکمه ها در طراحی وب سایت می شود، مهم ترین چیزی که باید روی آن تمرکز کرد، هدف دکمه است. در طول دوره طراحی دکمه UI در طراحی وب سایت ، از خشم سه بعدی طراحی Skeuomorphic گرفته تا انقلاب طراحی مسطح و تب دکمه عمل شناور، دسترسی همچنان در اولویت کاربران قرار دارد. اما برای اینکه این اتفاق بیفتد، دکمه ها در طراحی وب سایت باید شبیه دکمه ها باشند. ما در مورد اندازه، شکل و لایه صحبت می کنیم.

کسی که به شما گفته اندازه مهم نیست، هرگز دکمه موبایل در طراحی وب سایت طراحی نکرده است. اندازه و شکل یک دکمه در طراحی وب سایت می تواند احتمال تعامل کاربر را ایجاد کند یا از بین ببرد. اگر کاربر نتواند یک عنصر قابل کلیک را شناسایی کند، قرار نیست با آن تعامل داشته باشد. اگر برای انگشتان آنها خیلی کوچک باشد، آنها نیز با آن ارتباط برقرار نمی کنند، اما مطمئناً اذیت خواهند شد.

اندازه

هنگامی که «تپ» روش ورودی اولیه برای برنامه تلفن همراه شما است، اصول طراحی متریال اندروید توصیه می‌کند که اهداف لمسی باید حداقل 48 x 48dp باشند و حداقل 8dp (یا بیشتر) بین آنها باشد. این برای اطمینان از تراکم اطلاعات و قابلیت استفاده متعادل است.

شکل

از نظر شکل، واقعاً بستگی به این دارد که برای چه چیزی طراحی می کنید. به عنوان مثال، در طراحی رابط کاربری اندروید، دکمه‌های متریال در طراحی وب سایت مسطح و برجسته باید 36dp ارتفاع، حداقل عرض 88dp و شعاع گوشه 2dp (مسطح)/ارتفاع پیش‌فرض 2dp (بالا) داشته باشند.

لایه گذاری

Padding، که اساساً فضای سفید اطراف محتوا یا مؤلفه‌ ها است، فضای تنفسی به رابط کاربری می‌ دهد و از تحت فشار قرار دادن کاربر جلوگیری می‌کند. اطلاعات بیشتر در مورد فضای سفید در طراحی UI در طراحی وب سایت را اینجا بخوانید.

2. از رنگ برای عملی کردن طراحی دکمه UI در طراحی وب سایت خود استفاده کنید

بصری طراحی دکمه UI در طراحی وب سایت در طول سال ها دستخوش تغییرات گسترده ای شده است، اما یک چیز تغییر نکرده است: استفاده از رنگ و کنتراست که کاربران در طراحی وب سایت را به سمت اقدامات معنادار راهنمایی می کند.

کاربران در طراحی وب سایت تمایل به پیش بینی و آشنایی دارند، بنابراین از رنگ برای کمک به شناسایی و تفسیر محتوای برنامه شما و تعامل با عناصر مناسب استفاده کنید. به یاد داشته باشید که هر کدام از پالت رنگی را که انتخاب کنید تعیین می کند که کاربران در طراحی وب سایت چگونه عناصر موجود در رابط کاربری شما را تشخیص داده و به خاطر بسپارند. رنگ‌های موجود در رابط کاربری در طراحی وب سایت شما باید به کاربران کمک کنند تا دکمه ‌ها در طراحی وب سایت را پیمایش کنند و اقدامات پشت هر کلیک را پیش‌بینی کنند و همچنین با برند شما مطابقت داشته باشند.

کنتراست باید برای کمک به کاربران در انتخاب بین دکمه های مختلف استفاده شود. عدم امکان رمزگشایی بین عملکردها باعث ایجاد عدم اطمینان برای کاربران در طراحی وب سایت می شود و می تواند سفر آنها را کاهش دهد و تجربه کاربری ضعیفی را ایجاد کند و احتمالاً باعث شود آنها از برنامه شما کلیک کنند.

روی تشخیص و وضوح از طریق رنگ و کنتراست تمرکز کنید. قوانین طراحی دکمه UI در طراحی وب سایت برای کنتراست ساده هستند: کنتراست بالا برای اقدامات مثبت، کنتراست متوسط برای اقدامات منفی و کنتراست کم برای اقدامات خنثی. هر گونه کنش خنثی یا منفی که در کنار آن قرار می گیرد باید کنتراست رنگی کمتری داشته باشد تا با رعایت سلسله مراتب بصری، تاکیدی بر آن ها کم شود.

ios دارای طرح‌های رنگی روشن و تیره است که از کنتراست و شفافیت استفاده می‌کند تا عناصر رابط را تحت تأثیر قرار ندهند.

3. با حذف اصطکاک روی صفحه، به کاربران در طراحی وب سایت کمک کنید وظایف را اولویت بندی کنند

وقتی نوبت به وظایف اولویت ‌دار میرسد، باید هرگونه اصطکاک را که پیشرفت کاربر در طراحی وب سایت را کند می ‌کند حذف کنید تا مطمئن شوید که می‌تواند کار را انجام دهد. با جفت کردن رنگ و کنتراست با لایه بندی هوشمندانه، تسکین و سایه ظریف، می توانید توهم سه بعدی بودن را در یک صفحه تخت ایجاد کنید. این امر توجه را به اقدامات تبلیغ شده یا اولیه جلب می کند و آنها را از عناصر UI در طراحی وب سایت اطراف متمایز می کند. به طور مشابه، سایه و هایلایت به کاربران در طراحی وب سایت کمک می کند تا سلسله مراتب بصری را تفسیر کنند و بفهمند کدام مؤلفه ها تعاملی هستند.

برای تمایز بین دکمه‌های اصلی و ثانویه، نکات برجسته را بین مهم ‌ترین دکمه ‌ها اضافه کنید. استفاده صحیح از لایه بندی و سایه همراه با موقعیت مناسب عناصر به شما کمک می کند تا به آن تبدیل صفحه فرود در طراحی وب سایت بالاتر برسید زیرا کاربران در طراحی وب سایت احتمالاً متوجه دکمه Call to Action (CTA) می شوند و درگیر می شوند.

دکمه‌های Ghost، شفاف با شکل مستطیلی یا مربعی اصلی، که با یک خط بسیار نازک حاشیه‌ اند، می‌توانند راه خوبی برای از بین بردن اصطکاک از طراحی رابط کاربری شما باشند. با یک پس‌ زمینه هماهنگ هوشمندانه، دکمه‌های شبح به عنوان محتوای ثانویه عمل می‌کنند و توجه کاربر را به محتوا یا دکمه ‌های اصلی در طراحی وب سایت بدون اینکه کاربر را تحت تأثیر قرار دهند، جلب می‌ کنند.

مثال زیر را که مستقیماً از دستورالعمل های رسمی طراحی متریال گرفته شده است، در نظر بگیرید. برای ایجاد یک سلسله مراتب بصری که به وضوح اهمیت هر دکمه را نشان می دهد، با تصاویری برای هر دکمه در طراحی وب سایت بازی می کند.

4. به کاربران با بازخورد بصری در طراحی دکمه UI در طراحی وب سایت خود پاداش دهید

بازخورد باید در هر مرحله از سفر کاربر نقش داشته باشد. به عنوان موجودات عادت، به کاربران انگیزه می دهد که بدانند کاری را به درستی انجام می دهند یا اینکه سیستم عملکرد آنها را تایید کرده است. طراحان در طراحی وب سایت می توانند این تعامل را از طریق بازخورد مفید شکل دهند.

به یاد داشته باشید که دکمه ‌ها در طراحی وب سایت اشیاء یک حالته نیستند و ما همیشه باید در مورد کاری که کاربر می‌ خواهد به‌ تازگی انجام داده است، بازخورد ارائه دهیم. زمان بسیار مهمی برای پاداش دادن به تعامل کاربر درست قبل از کلیک بر روی دکمه اصلی برای انجام یک کار مهم است، به عنوان مثال. در یک خبرنامه ثبت نام کنید یا یک نسخه آزمایشی رایگان دانلود کنید.

تغییر رنگ در دکمه به کاربران در طراحی وب سایت نشان می دهد که عملکرد آنها پذیرفته شده است. انیمیشن‌ ها و حرکت‌ های ظریف، قصد دکمه در طراحی وب سایت را نشان می‌ دهند و کاربر را تشویق می‌ کنند تا با آن کلیک دنبال کند - کاربر خوشحال، خوشحالم!

تست طراحی دکمه در طراحی وب سایت شما

تست هر طرح در طراحی وب سایت توسط کاربر موضوعی است که شایسته راهنمای خود است - به همین دلیل است که ما یکی را برای شما ساختیم! اگر می‌خواهید نگاهی عمیق‌تر به تئوری و عمل آزمایش داشته باشید، راهنمای ما برای تست کاربر را بررسی کنید. برای یک چت خلاصه ‌تر، بیایید به چند روش عالی بپردازیم که می‌توانید نحوه تعامل و واکنش کاربران به دکمه‌ های در طراحی وب سایت شما را آزمایش کنید.

تست ناوبری

قبل از اینکه بتوانید نگران این باشید که چگونه دکمه ها در طراحی وب سایت خود را عالی جلوه دهید، باید پایه های خود را بپوشانید و طراحی اصلی ناوبری خود را تأیید کنید. این کاملاً حیاتی است که همه دکمه‌های ناوبری اصلی در طراحی وب سایت شما کار خود را انجام دهند و کاربر را بدون هیچ مشکلی در اطراف طرح حمل کنند.

ما همیشه از ساخت قاب ‌های سیمی سریع از استخوان‌ های خالی محصول شما دفاع می ‌کنیم و شروع به آزمایش می‌ کنیم که معماری ناوبری و اطلاعات منطقی است. با استفاده از وایرفریم خود، می توانید نوعی آزمایش کاربر را برای پاسخ به سؤالات اساسی مانند:

  • آیا کاربران می توانند تمام ویژگی های اصلی را پیدا کنند؟
  • به طور متوسط برای هر ویژگی چقدر طول می کشد؟
  • آیا کاربران در طراحی وب سایت می‌دانند که هر ویژگی چگونه با سایر ویژگی‌ها در موضوعات مهم مرتبط است؟
  • آیا ناوبری برای کاربران منطقی است؟

تست A/B

وقتی صحبت از تنظیم دقیق طراحی دکمه در طراحی وب سایت می شود، شاید تعداد کمی از روش ها به اندازه تست A/B روشنگر باشند. این نوع تست که مورد علاقه خاص بازاریابان برای دکمه های CTA است، تماماً در مورد آزمایش دو نسخه مختلف از یک دکمه در طراحی وب سایت و مقایسه عملکرد آنها است. اگر تیم شما می خواهد چندین طرح دکمه های مختلف در طراحی وب سایت را همزمان آزمایش کند، آزمایش چند متغیره ممکن است یک گزینه سریعتر و کاربردی تر باشد.

نقشه های حرارتی

در حالی که نقشه‌ های حرارتی ممکن است در مقایسه با تست‌ های A/B در پاسخگویی به ما چندان مستقیم نباشند - این روش تست کاربر هنوز هم می‌تواند تاثیر زیادی بر محصول شما داشته باشد. این یک راه بسیار بصری دارد که به ما می گوید کاربران در طراحی وب سایت بیشتر روی کجا تمرکز می کنند، که می تواند در آزمایش طراحی دکمه در طراحی وب سایت شما بسیار مفید باشد.

کیت های رابط کاربری که می توانند طراحی دکمه های شما را به سطح بالاتری ببرند

در اینجا چند کیت رابط کاربری وجود دارد که با چندین سبک مختلف طراحی دکمه در طراحی وب سایت ارائه می شود - شاید در اینجا بتوانید مطابقت کامل برای آخرین پروژه خود یا یک پایه محکم که می تواند طراحی بعدی شما را شروع کند، پیدا کنید.

طراحی متریال

کیت Material Design UI هم گسترده و هم کاربردی است. از بیش از 170 مؤلفه مختلف برای استفاده در نمونه های اولیه برنامه تلفن همراه خود لذت ببرید، از جمله تمام دکمه ها و کنترل های عملی که ممکن است به آن نیاز داشته باشید. هر دکمه در حال حاضر با برخی از تعاملات اساسی یکپارچه شده با مؤلفه برای صرفه جویی در زمان همراه است، با سایه هایی که به شدت در طراحی وب سایت به چشم می خورد.

iOS

مانند سایر کیت های رابط کاربری در Justinmind، کیت رابط کاربری iOS از صدها جزء به روز تشکیل شده است که همه برای پروژه بعدی شما آماده هستند. از تمام دکمه ‌هایی که می‌خواهید، که همه آنها کاملاً مقیاس ‌پذیر و قابل تنظیم هستند، لذت ببرید. اجزاء همچنین دارای تعاملات اساسی اما کلاسیک هستند که منعکس کننده احساس و ظاهر iOS هستند.

کتابخانه وایرفریمینگ طراحی وب سیات

این کیت رابط کاربری با دکمه ‌های ساده ‌ای در طراحی وب سایت که به شکل‌ های جامد و لبه‌ های تیز هستند، نقطه شروع عالی در اکثر پروژه ‌های وایرفریم است. طراحی دکمه ساده و کلاسیک در طراحی وب سایت را انتخاب کنید و آن را بچرخانید تا هم سبک شما و هم با پروژه شما مطابقت داشته باشد. جدا از دکمه‌ ها در طراحی وب سایت ، تمام بلوک ‌های ساختمانی اساسی را که طراحان UX در طراحی وب سایت برای ایده گرفتن از زمین نیاز دارند، پیدا خواهید کرد. همه اینها در یک کیت UI!

این کیت UI قبلاً در Justinmind نصب شده است، اما اگر دوست دارید به مؤلفه‌های کتابخانه Web Wireframing نگاهی بیندازید.

Bootstrap

یک کیت UI متنوع تر و سرگرم کننده تر، Bootstrap دارای دکمه هایی در رنگ های مختلف با لبه های گرد است. طراحی دکمه در طراحی وب سایت جوان ‌تر است و گزینه‌ های بیشتری را برای کسانی که به دنبال رنگ‌ های کمی برای طراحی وب سایت خود هستند ارائه می‌دهد. دکمه ها شامل تمام کلاسیک ها و چندین گزینه کشویی می شوند.

می‌توانید در پست اختصاصی ما درباره کیت رابط کاربری Bootstrap با شکوه بیشتر بخوانید.

Kendo

کیت Kendo UI ابزاری سرگرم کننده است که می توانید در اختیار داشته باشید. دارای دکمه هایی برای همه اندازه ها، چه اولیه و چه ثانویه است. با چندین گزینه اندازه، ایجاد طراحی UX در طراحی وب سایت بعدی شما با Kendo بسیار ساده تر و سریعتر خواهد بود. ناگفته نماند، ما فقط عاشق طراحی دکمه در طراحی وب سایت در گروه دکمه هستیم!

بسته بندی

طراحی دکمه در طراحی وب سایت مهم است، هم به این دلیل که دکمه‌ ها در طراحی وب سایت به کاربران کمک می‌کنند محصول شما را هدایت کنند و هم به این دلیل که می‌توانند کاربران در طراحی وب سایت را وادار به تبدیل به هر نتیجه دلخواه کنند. آنها باید با دقت برنامه ریزی شوند، به طوری که کاربران شما می توانند فورا بدانند که دکمه ها کجا هستند و در عین حال هرگز برای فکر کردن به آن دکمه در طراحی وب سایت متوقف نشوند. آن را پر زرق و برق کنید، آن را مفید کنید - و به کاربران اجازه دهید از محصول شما با شکوه کامل لذت ببرند.