search
حلقه سفید

طراحی سایت نمونه کارها با تایپوگرافی بزرگ

اشتراک گذاری در :
انتشار : 1401/04/28
طراحی سایت نمونه کارها با تایپوگرافی بزرگ

هدف هر طراحی سایت نمونه کار این است که کار شما را به نمایش بگذارد. این یک امر داده شده است.

اما شما همچنین می خواهید کار خود را به گونه ای بفروشید که جلب توجه کند. شما می توانید این کار را با تصاویر بصری یا با تمرکز بر محتوا انجام دهید. یا با طراحی سایت تایپوگرافی بزرگ که باعث می شود افراد در طراحی سایت شما مطالعه کنند.

هر نمونه کار نمی تواند با تایپوگرافی بزرگ کار کند. من معمولاً این کار را در نمونه کارها برای توسعه دهندگان طراحی سایت یا نویسندگان بهترین کار می‌دانم، اما می‌تواند برای طراحان طراحی سایت نیز در قالب‌های کوچک ‌تر کار کند.

صرف نظر از اینکه چه نوع پورتفولیویی را می سازید، این پست پر از ایده هایی برای طراحی سایت تایپوگرافی بزرگ است که تضمین می کند مردم را درگیر و چسبیده به طراحی سایت شما نگه دارد.

عنوان پادشاه است

در دنیای سئو طراحی سایت ضرب ‌المثلی وجود دارد که می‌گوید «محتوا پادشاه است». به طور کلی این درست است.

اما وقتی در مورد طراحی سایت صفحه صحبت می ‌کنم، می ‌توانم استدلال کنم که عنوان پادشاه است. اولین متنی که بازدیدکننده طراحی سایت می بیند مشخص می کند که آیا آنها به خواندن ادامه می دهند یا اینکه بلافاصله برگه را می بندند. باید سعی کنید سرفصل های بزرگی برای طراحی سایت خود طراحی کنید، اما آنها را آنقدر بزرگ نکنید که از محتوای شما (یعنی کار شما) پیشی بگیرند. ).

به طراحی سایت مایک دکر نگاهی بیندازید تا منظور من را بفهمید.

هدر صفحه اصلی طراحی سایت از نوع بسیار بزرگ استفاده می کند. این به فروش هدف طراحی سایت (یک طراحی سایت شخصی با نام صاحب طراحی سایت) به همراه برخی جزئیات در طراحی سایت (توضیحات او) کمک می کند. درست از اولین بارگیری صفحه طراحی سایت ، باید اطلاعات کافی در مورد مایک داشته باشید تا تصمیم بگیرید که آیا می خواهید در نمونه کارها او عمیق تر شوید. با این نوع متن، به مهارت‌ های کپی ‌نویسی عالی نیاز دارید، اما این به طور طبیعی با تمرین به دست می ‌آید.

یکی دیگر از سبک های جایگزین، نمونه کارها از Tobias Ahlin است.

این از سرفصل های مختلف در سراسر صفحه طراحی سایت برای تجزیه طرح و ساختار شبکه استفاده می کند. شما می توانید از عناوین بزرگ مانند این هنگام نمایش کار خود برای جلب توجه به پروژه های طراحی سایت مورد علاقه خود استفاده کنید.

من نمی توانم دقیقاً به شما بگویم که چگونه عناوین صفحه خود را ساختار دهید. هر نمونه کار متفاوت خواهد بود.

اما اگر از تایپوگرافی بزرگ استفاده می کنید، مطمئن شوید که متن عنوان شما توجه مردم را به خود جلب می کند.

سلام شخصی را امتحان کنید

یکی از چیزهایی که در مورد کپی رایتینگ در طراحی سایت دوست دارم، تنوع است. شما می توانید یک روز یک طراحی سایت شرکتی خفه کننده طراحی کنید، سپس روز بعد طراحی سایت شخصی خود را کاملا برعکس کنید.

به عنوان مثال، مارک توماس از سبک "سلام شخصی" با هدر بزرگ خود استفاده می کند.

این باعث ایجاد حس درگیر شدن با بیننده طراحی سایت و آوردن آنها به یک مکالمه دیجیتال می شود.

اگر بتوانید با لحن محاوره ای بنویسید، در طراحی سایت این نوع سرفصل ها مشکلی نخواهید داشت.

آنها به سرعت توجه شما را جلب می کنند و شما را تا انتها با محتوا درگیر می کنند.

اکنون ترنت والتون چیزی مشابه در طراحی سایت خود دارد، اما به جای احوالپرسی مستقیم، بیشتر در مورد کارهایی که انجام می دهد توضیح می دهد.

هر بار که بازدید کننده ای وارد طراحی سایت شما می شود باید بداند شما چه کار می کنید. هیچ چیز بدتر از این نیست که هنگام بازدید از نمونه کارها از یک شرکت (یا شخص) گیج و آزرده شوید.

سبک ترجیحی من انتخاب یک هدر خوشامدگویی قوی یا یک هدر مقدمه قوی است. البته می توانید هر دو را انجام دهید، اما خوب است که یکی از آن سرصفحه ها را بالاتر از دیگری قرار دهید.

من از طرفداران بزرگ طراحی سایت پاتریک دیوید هستم و سبک او فوق العاده است. تایپوگرافی بزرگ در واقع تنها بخشی از کل ترکیب است.

روی متن خود تمرکز کنید

اگر تایپوگرافی بزرگ دارید، به وضوح به دنبال جلب توجه هستید. شما می توانید این کار را حتی با رنگ های روشن، نمادها یا چیزی که فریاد می زند "هی به من نگاه کن!"

طراحی سایت نمونه کارها Finch به دلیل طراحی سایت خارق ‌العاده‌اش توسط Francisco Inchauste به طور گسترده شناخته شده است.

اگر به متن نگاه کنید، متوجه خواهید شد که دسته ‌ای از انواع با طرح‌ های رنگی متناوب وجود دارد. ناگفته نماند که برچسب نام کوچک زیر هدر در واقع حروف مختلف "فینچ" را برجسته می کند.

به کنتراست و نقش آن در طراحی سایت شما فکر کنید.

اندازه متن یکی از راه های ایجاد کنتراست است. اما شما می توانید این کار را از طریق بسیاری از روش های دیگر با ویژگی های اصلی CSS انجام دهید.

نمونه کاملا متفاوتی را در طراحی سایت Werkstatt با استفاده از انیمیشن ها و پنل های کشویی برای جلب توجه شما پیدا خواهید کرد.

اگر تایپوگرافی برای نمونه کار شما بسیار مهم است، سعی کنید آن را تقویت کنید. حتی یک رنگ اضافی می تواند کمک زیادی به گیرکردن بیشتر کره چشم در طراحی سایت شما کند.

از CTA های بزرگتر استفاده کنید

من اعتراف می کنم که هر نمونه کار به دکمه های CTA طراحی سایت نیاز ندارد. بله، آنها برای تشویق اقدامات کاربر طراحی سایت مفید هستند، و بله اضافه کردن آنها بسیار ساده است.

اما اگر به اقدامات کاربر طراحی سایت زیادی نیاز نداشته باشید چه؟ آیا CTA هنوز هم ارزشش را دارد؟

من می گویم بله، اما فقط در صورتی که به دنبال کار هستید یا می خواهید ارتباط را از طریق فرم تماس تشویق کنید. همین امر در مورد هر کسی که نمونه کار دارد و خبرنامه خود را نیز اجرا می کند صدق می کند.

طراحی سایت Rareview از تعداد زیادی دکمه جادار برای پیوند در محتوای خود استفاده می کند. پس از مطالعات موردی مختلف، تعدادی از این موارد را در صفحه اصلی طراحی سایت پیدا خواهید کرد.

اکثر این طرح ها از روند دکمه های روح پیروی می کنند که امروزه بسیار محبوب است. اگر می خواهید یک طرح مینیمالیستی برای صفحه طراحی سایت خود ایجاد کنید، می توانید از این سبک مشابه استفاده کنید.

اما من سبک Jib و CTAهای قرمز آنها را نیز دوست دارم.