search
حلقه سفید

طراحی وب سایت تجارت الکترونیک 10 نمونه چشمگیر

اشتراک گذاری در :
انتشار : 1401/02/17
طراحی وب سایت تجارت الکترونیک 10 نمونه چشمگیر

طراحی‌های وب‌ سایت تجارت الکترونیک بسیار تکامل یافته ‌اند، به ‌طوری که می‌ توان آن را سخت نگه داشت. این طراحی وب ‌سایت‌ها فقط به کار خود ادامه نمی‌دهند - آنها هستند که مرزها را تحت فشار قرار می‌ دهند!

تجارت الکترونیک. این یک حضور بزرگ در سراسر اینترنت و در زندگی همه ما شده است. بیشتر و بیشتر، فروشگاه ها منابع زیادی را برای انتقال تجارت خود به صورت آنلاین سرمایه گذاری می کنند، با وعده دستیابی به مخاطبان بیشتر. اما چه چیزی یک طراحی وب سایت تجارت الکترونیک خوب را می سازد؟

ما لیستی از 10 طراحی وب سایت تجارت الکترونیک عالی را گردآوری کردیم که توانستند تمام کادرهای مناسب را علامت بزنند – که کار آسانی نیست. این پلتفرم‌ها مدرکی هستند که نشان می‌دهد طراحان می‌توانند خلاقیت خود را به کار بگیرند و در عین حال فضایی را ارائه دهند که کاربران را به خرید وادار کند.

اما قبل از اینکه به این موضوع بپردازیم که چرا این طراحی وب سایت ‌ها عالی هستند، اجازه دهید نگاهی به برخی از کسب ‌وکارهایی بیندازیم که با طراحی وب سایت همراه است.

3 مفهوم کلیدی کسب و کار برای طراحی وب سایت تجارت الکترونیک

  • تمرکز نوار جستجو: رساندن سریعتر کاربران به طراحی وب سایت
  • گیمیفیکیشن: تعامل و خلاقیت در طراحی وب سایت
  • ناوبری منو گرا: دادن نقشه به کاربران طراحی وب سایت
  • محتوا در تمرکز: گذاشتن کارت ها در طراحی وب سایت
  • مینیمالیسم: به کاربران طراحی وب سایت اجازه می دهد نفس بکشند و وسایل بدرخشند

3 مفهوم کلیدی کسب و کار برای طراحی وب سایت تجارت الکترونیک

ایجاد یک طراحی وب سایت فروش به این معنی نیست که شما به مدرک لیسانس در مدیریت بازرگانی نیاز دارید. با این حال، به این معنی است که شما در حال ایجاد پلتفرمی هستید که در آن تجارت قرار است اتفاق بیفتد - امیدوارم.

بنابراین، همیشه برای طراحان طراحی وب سایت خوب است که درک درستی از این مفاهیم اساسی کسب و کار داشته باشند تا طراحی وب سایت را برای موفقیت تنظیم کنند.

1. همه چیز در مورد نمایش محصول در طراحی وب سایت است

این ممکن است واضح ترین مورد باشد - اما کاملاً حیاتی است. صفحه محصول طراحی وب سایت باید دارای حداقل اجزا باشد زیرا ممکن است تصاویر محصول را از بین ببرند. طراحان طراحی وب سایت همیشه به دنبال راه‌ های خلاقانه ‌تر برای نمایش محصولات در طراحی وب سایت تجارت الکترونیک خود هستند، و برخی واقعاً مرزهای طراحی وب سایت معمولی را پیش می‌برند.

یک نمونه مدرن و نوآورانه از طراحی وب سایت چرخش نماهای 360 درجه از محصولات است - ویژگی که تعداد فزاینده ای از خرده فروشان مبلمان از آن استفاده می کنند. در حالی که یکی از ویژگی های این نوع ممکن است ارزش زیادی برای گفتن نداشته باشد، یک جفت جوراب، می تواند هنگام نمایش یک کابینت یا میز قدرتمند باشد.

طراحی وب سایت تجارت الکترونیک باید پتانسیل پشت محصولات را نشان دهد و کاربر طراحی وب سایت را به سمت بهترین ویژگی هایی که کالا دارد راهنمایی کند. روشی که شما برای نشان دادن ارزش واقعی پشت محصول انجام می دهید بسته به نوع محصول می تواند بسیار متفاوت باشد.

2. ناوبری در طراحی وب سایت داشته باشید که به معنای تجارت است

در حالت ایده‌ آل، شما یک طراحی وب ‌سایت تجارت الکترونیک می‌خواهید که کاربران طراحی وب سایت را به حرکت وادار کند، بنابراین آنها تا حد امکان موارد مختلف را ببینند. از آنها می خواهید که طراحی وب سایت را که معادل دیجیتالی یک قدم زدن در فروشگاه است، کاوش کنند. اما برای آن، طراحی وب سایت ناوبری باید هوشمندانه باشد.

در اینجا چند دستورالعمل اساسی وجود دارد که می توانید در مسیریابی طراحی وب سایت تجارت الکترونیک خود اعمال کنید:

برچسب ها مهم هستند. هنگام طراحی وب سایت نوار ناوبری بر اساس برچسب ها، بسیار مهم است که برچسب ها معرف و توصیفی باشند.

  • زیرمجموعه ها به همان اندازه مهم هستند. به یاد داشته باشید که در صورت نیاز، آنها را مجدداً فهرست کنید، زیرا برخی از زیرمجموعه ها می توانند به بیش از یک دسته تعلق داشته باشند و کاربران طراحی وب سایت به طور منطقی می توانند از یک راه یا روش دیگر به آن زیررده برسند.
  • دسته‌های سطح بالا را قابل کلیک کنید – بسیاری از کاربران طراحی وب سایت انتظار دارند که پیوندی کارآمد باشد و اگر اینطور نباشد، می ‌توانند کمی سردرگمی را تجربه کنند.
  • زمان و تلاش خود را روی یک نوار جستجوی طراحی وب سایت خوب سرمایه گذاری کنید که افراد را سریعتر به انواع خاصی از موارد می رساند.

دلیل ساده اهمیت ناوبری این است که کاربران طراحی وب سایت نمی توانند چیزی را که نمی توانند پیدا کنند بخرند. آنها به توانایی کاوش و یافتن اقلامی که احتمالاً می توانند خریداری کنند نیاز دارند. با طراحی وب سایت ناوبری خوب، کاربران بیشتر احتمال دارد که چندین مورد را قبل از ادامه پرداخت پیدا کنند.

3. هرگز کسب و کار پشت طراحی وب سایت را فراموش نکنید

همه طراحان طراحی وب سایت احساس می‌کنند که می‌ خواهند یک طراحی وب سایت از نظر بصری زیبا ارائه دهند – اما ما هرگز نمی ‌توانیم عملکردی را که یک طراحی وب سایت برای شرکت ارائه می ‌کند از دست بدهیم. در میان بسیاری از کاربردهایی که این شرکت برای طراحی وب سایت دارد، مهم ترین مورد نهفته است: درآمد.

طراحی وب سایت تجارت الکترونیک شما نیاز به فروش دارد. روشی که برای نمایش محصول پیش می‌روید، بزرگراه‌ هایی را برای مردم ایجاد می ‌کنید تا بتوانند مسیر را طی کنند و فرآیند خرید را تا حد امکان آسان کنید - همه این عوامل به تعداد افرادی که اقلام خریداری می ‌کنند کمک می ‌کند.

برای طراح UX طراحی وب سایت که در حال ایجاد پلتفرمی است که هدف اصلی آن فروش است، داشتن درک قوی از چند مفهوم بازاریابی طراحی وب سایت می تواند بسیار مفید باشد. با بازاریابی طراحی وب سایت چند ابزار وجود دارد که می تواند طراحی وب سایت تجارت الکترونیک شما را برای موفقیت تنظیم کند:

  • کمیاب بودن محصول طراحی وب سایت: آگاه کردن مردم از موجودی محدود بودن کالا ممکن است به مردم فشار کمی برای خرید آن بدهد.
  • ترس از دست دادن در طراحی وب سایت: مردم می ترسند معامله خوبی را از دست بدهند، به همین دلیل است که فروش کوتاه مدت چنین تأثیری دارد (مشتریان می ترسند اگر صبر کنند، فروش یا سهام تمام شود).
  • نظرات و نظرات: کاربران طراحی وب سایت بیشتر از فروشگاه به نظر سایر کاربران طراحی وب سایت اعتماد دارند. این بدان معناست که صفحه محصول طراحی وب سایت شما باید نظرات را نمایش دهد، ترجیحاً با تصاویری مانند رتبه بندی ستاره.

نکته: می‌ توانید در مورد تأثیر بررسی‌ ها بر فروش آنلاین در مرکز تحقیقات اشپیگل، اطلاعات بیشتری در مورد تأثیر نقدهای آنلاین بر فروش بخوانید. چشم باز است!

اثبات اجتماعی: مانند بررسی ها، اثبات اجتماعی به کاربران طراحی وب سایتی که از ارزش کالا اطمینان دارند اعتماد القا می کند. به هر حال، همه آن مشتریان راضی نمی توانند اشتباه کنند، آیا می توانند؟

به‌ عنوان طراح طراحی وب سایت ، لازم نیست به این موضوع بپردازید که چگونه برند می‌تواند این نظرات را مهار و جمع ‌آوری کند، یا برنام ه‌ریزی پشت فروش. با این حال، فقط دانستن اینکه این مفاهیم کوچک در رقص طراحی وب سایت تجارت الکترونیک نقش دارند، می تواند تفاوت بزرگی در نحوه طراحی وب سایت صفحات ایجاد کند.

شما نه تنها می توانید آنها را در حین طراحی وب سایت به حساب آورید، بلکه سعی کنید راه هایی برای برجسته کردن آنها بدون توجه به محصول واقعی پیدا کنید تا یک طراحی وب سایت تجارت الکترونیک بسیار متقاعد کننده تر داشته باشید.

الگوهای برتر طراحی وب سایت تجارت الکترونیک و نمونه های عالی که آن را به درستی انجام داده اند

1. تمرکز نوار جستجو: رساندن سریعتر کاربران طراحی وب سایت به آنجا

روبی لین

روبی لین بیشتر به دلیل پلتفرمی برای خرید و فروش کالاهای دست دوم - عمدتاً عتیقه جات و جواهرات - شناخته می شود. در حالی که طراحی وب سایت کلی خیلی رنگارنگ یا پر از منوهای ناوبری نیست، آنها چیزی دارند که کاملاً درست انجام داده اند: نوار جستجوی آنها.

کاربران می توانند طراحی وب سایت تجارت الکترونیک را به دنبال هر چیزی که نیاز دارند کاوش کنند – و کلکسیونرهای عتیقه نمی توانند خوشحال تر از این باشند. نحوه طراحی وب سایت نوار جستجو قدرتمند است، زیرا به کاربران این امکان را می دهد که مشخص کنند کجا می خواهند آن جستجو انجام شود.

تصور کنید به دنبال یک فرش آنتیک هستید. در طراحی وب سایتی مانند آمازون یا روبی لین، تایپ کردن «قالین» می‌تواند به صدها و صدها نتیجه منجر شود. به طور منطقی، ما نمی ‌توانیم انتظار داشته باشیم که کاربران تمام آن صفحات طراحی وب سایت را مرور کنند – اما شاید اگر به آن‌ها این فرصت را می‌دادیم که مشخص کنند، این کار را انجام می‌دادند.

با انتخاب جستجوی تنها عتیقه جات با کلمه "قالیچه"، از بسیاری از نتایج بی ربط جلوگیری می کنیم، مانند یک تابلوی نقاشی بزرگ که فرش در آن تمرکز دارد. کاربر طراحی وب سایت حتی می تواند انتخاب کند که یک فروشگاه خاص در داخل Ruby Lane برای آن کلمه جستجو کند، که اگر کاربر ترجیح واقعی برای آن فروشگاه داشته باشد، می تواند بسیار مفید باشد.

به یاد داشته باشید، چیزهای کوچک می توانند تأثیر زیادی بر نتیجه نهایی طراحی وب سایت تجارت الکترونیک شما داشته باشند!

2. گیمیفیکیشن: تعامل و خلاقیت در طراحی وب سایت

به سادگی شکلات

Simply Chocolate در طراحی وب سایت تجارت الکترونیک خود کاملاً نوآورانه است. فروشگاه واقعی دقیقاً همانجا در صفحه اصلی است، به طوری که کاربران طراحی وب سایت فقط باید برای بررسی انواع مختلف شکلات اسکرول کنند – و چه پیمایش باشکوهی است.

Simply Chocolate توانسته است یک جلوه پیمایش اختلاف منظر واقعاً چشمگیر ایجاد کند، جایی که کاربران طراحی وب سایت می توانند نه تنها از نوار، بلکه از اجزای اصلی آن در حالی که به آرامی در حال پرواز هستند، قدردانی کنند. این کاملاً جادویی است زیرا کاربران طراحی وب سایت می توانند شکلات ها را کاوش کنند و حتی بسته بندی آنها را با کلیک روی بسته بندی باز کنند.

هنگامی که کاربر طراحی وب سایت روی بسته بندی هر نوار شکلاتی کلیک می کند، باز می شود و طراحی وب سایت اطلاعات عمیق تری در مورد آن نوار خاص ارائه می دهد. اطلاعات کلیدی مانند فهرست کامل مواد تشکیل دهنده و ارزش غذایی به شیوه ای عینی ارائه شده است - اما کل طراحی وب سایت هنوز با تصاویر و کپی های خود شخصیتی را به نمایش می گذارد.

این یک طراحی وب سایت تجارت الکترونیک است که بسیار خوب است ... ما می توانیم آن را گاز بگیریم!

Bellroy

Bellroy یک تولید کننده کیف پول استرالیایی با طراحی وب سایت تجارت الکترونیک منحصر به فرد است. این طراحی وب سایت دارای ناوبری خوب با نوارهایی در بالای صفحات طراحی وب سایت و همچنین پاورقی با تمام پیوندهای مناسب است. اما نکته اصلی برای ما کاری است که آنها با صفحه Slim Your Wallet خود انجام دادند.

این صفحه به منظور نشان دادن تفاوت واقعی بین کیف پول بلروی و کیف پول معمولی است - با فشار دادن ارزش منحصر به فرد آنها به جلو. بالای صفحه با مقایسه و یک نوار لغزنده غالب است: شما می توانید تصمیم بگیرید که چه تعداد کارت در کیف پول ها وجود دارد.

با افشای این دو کیف پول، مشاهده نکردن ارزش در محصول غیرممکن می شود. کیف پول های بلروی برای مردانی که از کیف پول های چاق و چاق که هرگز در جیب جا نمی شوند متنفر هستند بسیار مناسب است و طراحی وب سایت آن ها این واقعیت را به یک نکته کلیدی برای فروش تبدیل می کند. آوردن کاربر با نوار لغزنده به ویژه خلاقانه و موثر است. این طراحی وب سایت عالی در کار است!

3. ناوبری منو گرا: دادن نقشه به کاربران طراحی وب سایت

لنگلی

لانگلی لوازم جانبی عکاسی را به عکاسانی که دوست دارند وارد مناطق وحشی جهان شوند می فروشد. این اغلب شامل پشت سر گذاشتن شهرهای بزرگ و شروع سفری است که در آن باید همه وسایل خود را همیشه همراه داشته باشید - مانند بالا رفتن از یک کوه برای عکاسی از یک پرنده کمیاب.

Langly در طراحی وب سایت تجارت الکترونیک خود به سمت افرادی که از محصولات آنها استفاده می کنند، کار شگفت انگیزی انجام می دهد - صفحه اصلی آنها به تنهایی پیاده روی های طولانی، صبح زود و هوای تازه فراوان را تداعی می کند.

ما دوست داریم که آنها یک نوار ناوبری در بالا داشته باشند، و همچنین منویی که وقتی بالای «فروشگاه» می رویم باز می شود. نتیجه این است که کاربران طراحی وب سایت می ‌توانند نگاه دقیق ‌تری به همه چیزهایی که در فروشگاه ارائه می ‌شود داشته باشند، اما همچنین می‌توانند یک میانبر برای مهم ‌ترین دسته‌ های خود انتخاب کنند: کیف‌های دوربین و بند.

این طراحی وب سایت هوشمندانه است به طوری که باعث می شود توجه کمی از عکس های الهام بخش اقلام آنها در عمل منحرف شود - تمرکز روی محصول در کل طراحی وب سایت تجارت الکترونیک حفظ می شود.

نکته قابل ذکر همچنین اثر اختلاف منظر در صفحه اصلی آنها و همچنین محتوای عالی که در وبلاگ خود ارائه می دهند است. این یک طراحی وب سایت کاملاً برنامه ریزی شده در اطراف است.

100% خالص

نکته جالب در مورد 100% Pure این است که طراحی وب سایت تجارت الکترونیک آنها ساده است، در حالی که هنوز برخی از جنبه های پیچیده را ارائه می دهد که یک طراحی وب سایت خوب را به فروش می رساند.

به عنوان مثال، طراحی وب سایت ناوبری هر چیزی جز ساده است. در واقع، برای برنامه ریزی باید تلاش زیادی شده باشد. شما چندین دسته و برچسب دارید که همگی به کاربران طراحی وب سایت کمک می کنند موارد را بر اساس نتیجه دلخواه یا مشکل خاصی که می خواهند حل کنند پیدا کنند.

یکی از بخش‌ های به‌خوبی طراحی‌ شده منوی بزرگ تاشو آن‌ها این است که در هر دسته اصلی در بالا، کاربر طراحی وب سایت با چندین زیرمجموعه و همچنین صفحه «پرفروش‌ترین» روبرو می‌شود. این یک ایده عالی است، زیرا فقط شامل یک تصویر نیست تا کاربران طراحی وب سایت را درک کنند که از آن دسته چه انتظاراتی می‌توانند داشته باشند - بلکه به این دلیل که الهام‌بخشی به کاربران طراحی وب سایت بلاتکلیف می ‌دهد.

ما همچنین دوست داریم که آنها وبلاگ زیبایی خود را دارند، جایی که محتوایی را ارائه می دهند که با دقت برای کاربران طراحی وب سایت خود ساخته شده است. در مجموع، این یک طراحی وب سایت تجارت الکترونیک کلاسیک است که به کاربران طراحی وب سایت اجازه می دهد تا زمانی که می خواهند حرکت کنند - که برای هر طراحی وب سایت تجارت الکترونیک ایده آل است.

MeUndies

چه کسی لباس زیر راحت را دوست ندارد؟ MeUndies به دلیل کیفیت لباس هایش نامی برای خود دست و پا کرده است - اما طراحی وب سایت آنها نیز بد نیست. در چیزی که می توان آن را یک رویکرد نسبتاً کلاسیک برای طراحی وب سایت تجارت الکترونیک در نظر گرفت، طراحی وب سایت آنها تماماً در مورد ناوبری است.

هنگامی که کاربران طراحی وب سایت را کاوش می کنند، با یک نوار ناوبری بزرگ در بالای صفحه روبرو می شوند که در یک منوی کامل گسترش می یابد. علاوه بر این، آنها همچنین می توانند مستقیماً به سبک لباس زیری که می خواهند بپرند، با یک نوار باریک دوم که گزینه های فیلتر را بر اساس برش به آنها می دهد.

حتی بهتر؟ نوار دیگری در سمت چپ وجود دارد، با فیلترهای مختلفی که کاربران طراحی وب سایت می توانند برای جستجوی خود اعمال کنند.

به این دلیل است که این یک ویژگی فوق العاده است: چیزهای کمی وجود دارند که به اندازه انتخاب لباس زیر خصوصی هستند. هرکسی نوع خاصی دارد که به آن عادت کرده است. ماهیت آن بسیار شخصی است – و طراحی وب سایت MeUndies موفق شد آن را در طراحی وب سایت تجارت الکترونیک خود ثبت کند.

این به کاربران طراحی وب سایت قدرت کامل می دهد در حالی که با پر کردن صفحه نمایش با دکمه ها آنها را تحت فشار قرار نمی دهد. طراحی وب سایت از سبکی پیروی می کند و به گونه ای جریان دارد که به جای بمباران به کاربران کمک می کند. همه ما می دانیم که دادن دنیای انتخاب به کاربران طراحی وب سایت در عین حفظ سبک بصری خوب دشوار است – اما این طراحی وب سایت ثابت می کند که می توان آن را انجام داد.

4. محتوا در تمرکز: گذاشتن کارت ها

لوازم آرایشی کایلی

صرف نظر از اینکه شخص نسبت به خانواده کارداشیان چه احساسی دارد، نمی توان انکار کرد که کاری که کایلی جنر با برند آرایش خود انجام داد قابل توجه است. از بین تمام طراحی وب سایت های تجارت الکترونیک در این فهرست، Kylie Cosmetics ممکن است ساده‌ ترین طرح باشد – حتی اگر در طراحی بصری طراحی وب سایت آن به مینیمالیستی یا تمیزی نباشد.

دلیل اصلی اینکه ما این طراحی وب سایت را دوست داریم فقط به این دلیل نیست که کار فروش اقلام را انجام می دهد، بلکه به این دلیل است که فقط تا آنجایی که لازم است پیش می رود. هنگامی که سعی می کنید هر چیزی را به صورت آنلاین بفروشید، اکثر برندها مبالغ هنگفتی را برای تبلیغات و نمایش محصولات خود سرمایه گذاری می کنند – تولید محتوا در جایی که محصول می درخشد.

کایلی جنر نیازی به ایجاد تمام آن محتوا یا حتی در نظر گرفتن آن محتوا در طراحی وب سایت تجارت الکترونیک خود ندارد. دلیل ساده؟ طراحی وب سایت تجارت الکترونیک او اساساً افزودنی به نمایه ‌های رسانه‌ های اجتماعی او است، جایی که او واقعاً همه محصولات خود را به صورت رایگان برای میلیون‌ها نفر تبلیغ می ‌کند.

طراحی وب سایت خود چندین صفحه از محصولات است: چه آنها در یک لیست، چه شبکه ای یا به تنهایی در صفحه محصول. چیز دیگری ندارد. و این تا حدی زیبایی همه چیز است: بدون زمان و تلاش برای چیزهایی که به آنها نیاز نداریم. این تفکر تجاری است که به زیبایی در طراحی وب سایت اعمال می شود: ما فروش را به طراحی وب سایت و بازاریابی را به اینستاگرام واگذار می کنیم. چقدر باهوش!

ASOS

ASOS را می توان دقیقاً برعکس رویکرد کایلی جنر در طراحی وب سایت تجارت الکترونیک در نظر گرفت. به جای ساده و کوچک نگه داشتن آن، به سراغ بزرگ و پیچیده رفتند.

این طراحی وب سایت همه چیزهایی را که از چنین پلتفرم بزرگی انتظار می رود، دارد، از جمله یک منوی ناوبری بزرگ در بالا که کاربر طراحی وب سایت را به هر گوشه ای از طراحی وب سایت می برد. دارای دسته ها و زیرمجموعه های به خوبی برنامه ریزی شده است، از جمله طیف های مختلف لباس مانند لباس بارداری.

ASOS با گروهی از تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی، منابع زیادی را برای تبلیغ موارد خود سرمایه گذاری می کند. طراحی وب سایت آن طراحی شده است تا نه تنها محصولات، بلکه محتوا را نیز به نمایش بگذارد. این به خوبی با استراتژی تجاری ASOS کار می کند که نه تنها یک فروشگاه پوشاک است، بلکه در تنظیم روندها و تأثیرگذاری بر بازار نیز نقش دارد.

نکته واقعا عالی در مورد طراحی وب سایت تجارت الکترونیک ASOS این است که به تمام جزئیات کوچک توجه می کند. ورود به سیستم اجتماعی، خرده نان در فرآیند پرداخت، کپی خوب روی دکمه ها و پیوندها.

ASOS هنگام طراحی فروشگاه آنلاین خود بسیار جزئی‌گرا بود و نتیجه خود گویای آن است.

4. مینیمالیسم: به کاربران طراحی وب سایت اجازه می دهد نفس بکشند و اقلام بدرخشند

Grovemade

Grovemade یک برند خاص است که لوازم اداری دست ساز را به فروش می رساند که چوب ماده اصلی آنهاست. نکته جالب در مورد طراحی وب سایت تجارت الکترونیک Grovemade این است که ساده است و در هیچ مقطع زمانی کاربران را تحت تأثیر قرار نمی دهد.

بهترین بخش در مورد طراحی وب سایت این است که ما می توانیم شخصیت یکسانی را از هر صفحه احساس کنیم، زیرا آنها تصویری از نام تجاری را در ذهن کاربر طراحی وب سایت ایجاد می کنند. شما می توانید نه تنها از تصاویر زیبای محصولات آنها، بلکه از همه اقلام آنها در کنار هم قدردانی کنید. تقریباً مثل این است که در حال گشت و گذار در یک دفتر مدرن و کارآمد هستید. این احساس نزدیک و شخصی است، مانند یک برند کوچک.

نکته ای که به جذابیت آن می افزاید این است که طراحی وب سایت کاربر را با روند چگونگی به وجود آمدن این موارد و افرادی که مسئول رساندن آن به آنجا هستند در تماس قرار می دهد. پس از گشت و گذار در طراحی وب سایت Grovemade برای چند لحظه، تقریباً می توان احساس کرد که آنها را برای مدت طولانی می شناسید. وقتی صحبت از الهام بخشیدن به اعتماد به میان می آید، این احساس آشنایی می تواند چیز قدرتمندی باشد.

ما همچنین عاشق منوی ناوبری جمع شونده آنها هستیم، که در مورد برچسب ها کار عالی انجام می دهد. توجه داشته باشید که چگونه برچسب های بالا به خوبی برنامه ریزی شده اند، و چگونه برخی از زیرمجموعه ها را می توان در بیش از یک ستون یافت.

کول

Kvell یک فروشگاه اینترنتی است که مبلمان و دکور چوبی را با خطوط تمیز و سبک مینیمال به فروش می رساند. طراحی وب سایت تجارت الکترونیک آن ‌ها برای برندشان مناسب است، زیرا از همان سبک با فضای سفید فراوان و پراکندگی رنگ پیروی می ‌کند.

این طراحی وب سایت به دلایل زیادی متمایز است. جدا از جلوه های بصری عالی، انیمیشن ها و تعاملات طراحی وب سایت از همان ابتدا به ارزش افزوده می شود. هنگام پیمایش در صفحه فهرست محصولات، کاربران طراحی وب سایت می توانند اطلاعات کلیدی بیشتری را در مورد هر مورد با نگه داشتن مکان نما روی آن مشاهده کنند - که نمونه فوق العاده ای از جزئیات کوچک است که هم جذابیت و هم شخصیت می بخشد.

چیز بسیار موفق دیگر در مورد طراحی وب سایت تجارت الکترونیک Kvell فرآیند پرداخت آن است. هنگامی که کاربران طراحی وب سایت روی نماد سبد خرید کلیک می کنند، آن را گسترش می دهد تا کل فرآیند را همانجا نشان دهد. به روشی مشابه نوار پیشرفت، کاربران می توانند ایده روشنی از جایی که در این فرآیند هستند، چه کاری باقی مانده است و چقدر به خط پایان نزدیک هستند داشته باشند.

این یک روش نوآورانه برای اجرای پرداخت است و برای Kvell کاملاً خوب عمل می کند. این برای کاربر روان و بدون دردسر است، که کافی است بگوییم، در هر طراحی وب سایت تجارت الکترونیک ایده آل است.

بسته بندی

ایجاد یک طراحی وب سایت تجارت الکترونیک می تواند یک تلاش پیچیده باشد. این شامل بسیاری از عوامل مختلف است که هم بر طراحی وب سایت و هم بر تجارت تأثیر می گذارد. به ناوبری عالی و درک واقعی محصولات نیاز دارد تا آن را به بهترین شکل ممکن به نمایش بگذارد.

خبر خوب این است که تعداد کمی از طراحی وب سایت های تجارت الکترونیک عالی وجود دارد که می توانند الهام بخش همه ما برای ورود به پروژه بعدی خود باشیم. امیدواریم این لیست دارای یک یا دو طراحی وب سایت باشد که شما را به فکر راه هایی می اندازد که می توانید واقعاً با فروشگاه آنلاین بعدی خود پیشرفت کنید. به یاد داشته باشید، این طراحی وب سایت ها در مورد فروش هستند - اما آنها همچنین در مورد کمک به کاربر طراحی وب سایت هستند.