search
حلقه سفید

طراحی وب سایت هتل 13 نمونه خیره کننده

اشتراک گذاری در :
انتشار : 1401/02/12
طراحی وب سایت هتل 13 نمونه خیره کننده

طراحی وب ‌سایت هتل‌ها باید سازگار باشد و به بخشی از تبدیل کاربران به مشتری نگاه کند. ما 13 مثال را برای کمی الهام گرفتن جمع آوری کرده ایم!

یک طراحی وب سایت برای یک هتل یا استراحتگاه تفاوت چندانی با طراحی وب سایت تجارت الکترونیک ندارد. در واقع، هدف نهایی کاملاً یکسان است - شما محصولی دارید که می خواهید بفروشید و باید آن را در بهترین نور ممکن بفروشید. بنابراین مشتریان بالقوه در طراحی وب سایت هتل به دنبال چه چیزی هستند؟

این ضرب المثل قدیمی که اولین تاثیر را به حساب می آورد قطعاً در طراحی وب سایت هتل صادق است. برای درک اینکه کاربران طراحی وب سایت چگونه ممکن است طراحی وب سایت شما را درک کنند، باید خود را به جای مسافر قرار دهید.

به چیزهای اصلی که هنگام رزرو هتل به آن توجه می کنید فکر کنید: عکس اتاق ها، محوطه، مناطق اطراف. احتمالاً در مورد مکان آن کنجکاو خواهید شد - آیا در مکان مناسبی است؟ آیا به حمل و نقل عمومی نزدیک است یا جاذبه های جالب؟ در دسترس بودن اتاق چگونه است و نرخ آن چقدر است؟

یافتن اطلاعات عملی تا حد امکان در طراحی وب سایت هتل شما بسیار سودمند است - مردم وقتی می توانند کارها را سریع و آسان انجام دهند، احساس موفقیت می کنند. آنها خسته نخواهند شد و اگر سیارات در یک راستا قرار گیرند و قیمت ها و در دسترس بودن خوب باشد، به احتمال زیاد با آن هتل اتاق رزرو می کنند.

مهمتر از همه، طراحی وب سایت هتل شما باید سازگار باشد. در این پست، ما 13 مورد از بهترین طراحی‌ وب ‌سایت های هتل را برجسته می‌کنیم و نکاتی را در مورد آنچه که همه طراحی‌ وب سایت های هتل باید شامل شوند ارائه می‌کنیم – برخی از همان ابتدا نمونه اولیه طراحی وب سایت. ما همچنین نکاتی را در مورد چگونگی ارتقای طراحی هتل و استراحتگاه طراحی وب سایت به سطح بعدی مرور خواهیم کرد.

ویژگی های مهم در طراحی وب سایت هتل

قبل از اینکه به 13 طراحی وب سایت برتر نگاهی بیندازیم، ابتدا به موارد ضروری برای طراحی وب سایت هتل عالی نگاه می کنیم.

از آنجایی که طراحی وب سایت هتل شما، از نظر تئوری، بسیار شبیه به یک طراحی وب سایت تجارت الکترونیک است، می خواهید تکنیک های مشابهی را به کار بگیرید که عبارتند از:

نمایش محصول: تصاویر بسیار زیبا، پیکسلی و با وضوح بالا از هتل و موقعیت مکانی آن

ناوبری آسان - مطمئن شوید که کاربر می تواند به سرعت اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کند. در نظر بگیرید که ممکن است نیاز داشته باشند اطلاعاتی در مورد موقعیت مکانی هتل، در دسترس بودن اتاق، یا اینکه آیا واریز وجه لازم است یا نه، بیابند.

بازاریابی واضح: مطمئن شوید که هر اتاق و خدماتی که هتل شما ارائه می دهد بسیار قابل مشاهده است و در پیچ و خم صفحات مختلف پنهان نیست.

طراحی ریسپانسیو – این باید برای هر طراحی وب سایت هتل مدرن امروزی باشد

اکنون که اصول اولیه را پوشش داده‌ ایم، بیایید به عناصر دیگری نگاه کنیم که واقعاً می‌توانند به طراحی وب ‌سایت هتل شما کمک کنند تا از سایرین متمایز شود. آن را به عنوان زمین آسانسور خود در نظر بگیرید - باید بهترین قسمت های هتل را در حداقل زمان ممکن بفروشد.

تصویر یا ویدیو پس زمینه در طراحی وب سایت

داشتن عکس های پانوراما از مناظر محوطه هتل می تواند به عنوان یک تصویر قهرمان یا عکس پس زمینه عالی برای صفحه اصلی طراحی وب سایت شما باشد. اما می‌توانید در اینجا خلاق باشید – یک نمایش اسلاید چرخ فلک از محوطه، مکان و اتاق‌ها نیز مانند جذابیت در طراحی وب ‌سایت هتل عمل می‌کند.

حتی ممکن است به کار در پیمایش اختلاف منظر، با یک تصویر ایستا در پس ‌زمینه و تصاویر یا متن مرتبط در بالای صفحه طراحی وب سایت ، در حین اسکرول کردن کاربر، فکر کنید.

رتبه بندی و بررسی در طراحی وب سایت

بعد، و یک الزام مطلق برای طراحی وب سایت هتل، بررسی ها و رتبه بندی ها به وضوح قابل مشاهده است. علاوه بر این، طبق گفته تریپ ادوایزر، بررسی ها می توانند تفاوت ایجاد کنند. یکی از بهترین راه‌ها برای گنجاندن این ویژگی در طراحی شما، داشتن رتبه ‌بندی ستاره‌ ها، بررسی ‌ها و توصیفات مشتریان قبلی است.

رتبه بندی ستاره ها تجزیه و تحلیل سریع راضی بودن مشتریان قبلی را آسان می کند. آنها همچنین می توانند کاربران طراحی وب سایت را به خواندن نظرات مثبت بکشانند. ایده دیگر این است که در طراحی وب سایت هتل خود، توصیه های نقل شده چشم نواز را در کنار رتبه بندی یا نظرات ستاره ها قرار دهید.

CTAهای قابل مشاهده

ناگفته نماند که CTAها باید همیشه قابل مشاهده باشند. بسیاری از طراحی‌ وب ‌سایت هتل های عالی، CTA را برای رزرو اتاق در گوشه سمت راست بالای صفحه قرار می‌دهند و همانطور که کاربر پیمایش می‌کند، آن را ثابت نگه می‌دارد. مشتریان بالقوه را مجبور نکنید که دکمه «اکنون رزرو کنید» را جستجو کنند، آنها ممکن است ناامید و خسته شوند، صرف نظر از اینکه طراحی وب سایت هتل شما چقدر زیبا است. حتی زمانی که هنوز از ابزار نمونه سازی کار می کنید.

درخواست تجدید نظر برای کاربران هدف

یکی دیگر از عوامل تشویقی که باید در طراحی وب سایت هتل خود لحاظ کنید، نمایش افرادی است که نمایانگر جمعیت اصلی مشتری شما هستند.

اگر یک هاستل هستید، نمایش تصویری که فردی شبیه به خودشان را نشان می دهد، مانند یک کوله گرد جوان، ممکن است تأثیر روانی مثبتی بر کاربران طراحی وب سایت شما داشته باشد. یا اگر یک هتل مجلل، یک مسافر تجاری با کت و شلوار، یا یک عروس و داماد هستید.

13 بهترین نمونه طراحی وب سایت هتل

بدون مقدمه، در اینجا خلاصه ای از 13 بهترین طراحی وب سایت هتل و استراحتگاه آورده شده است. در این لیست، همه چیز از بوتیک گرفته تا اجاره آپارتمان را خواهید یافت.

01. Phos Villas

برخی از طراحی وب سایت های هتل ها آنقدر خوب هستند که از عملکرد ساده رزرو اتاق یا ارائه اطلاعات در مورد محل اقامت فراتر می روند. طراحی وب سایت هتل Phos Villas یکی از این نمونه ها است.

از طریق پیمایش اختلاف منظر خیره کننده و داستان سرایی استثنایی، Phos Villas یک تور کوچک در منطقه Phos به همراه یک مهمانی سمعی و بصری برای چشم ها فراهم می کند.

صفحه اصلی این طراحی وب سایت هتل دارای رویکرد سورئالیستی است. تصاویر مناظر فوس با کره هایی تزئین شده اند که شبیه سیارات هستند و با هر تغییر تصویر دور آسمان می چرخند. سپس کاربر طراحی وب سایت می تواند در این سفر اختلاف منظر حرکت کند و اطلاعات بیشتری در مورد ویلاهای پیشنهادی و خود منطقه پیدا کند.

02. Conscious Hotels

Conscious Hotels زنجیره ای از هتل های بوم گردی در سراسر آمستردام است. طراحی وب سایت این زنجیره دارای اطلاعات زیادی است، بنابراین باید به کاربر اجازه دهد تا به سرعت آنچه را که برایش مهم است پیدا کند. و این دقیقاً همان چیزی است که طراحی وب سایت هتل آن از طریق برخی از جادوگری طراحی وب سایت به خوبی فکر شده به آن می رسد.

صفحه اصلی طراحی وب سایت آن دارای یک منوی سوخاری ناوبری در بالای تصویر قهرمان یک نوار سازگار با محیط زیست، در کنار CTA و انتخابگر زبان با پرچم‌های کشور است. این دکمه‌ها عملاً از روی صفحه به سمت شما پرش می ‌کنند - که کمک می‌ کند.

چیزی که این دکمه ‌ها را به یک ویژگی برنده تبدیل می‌ کند این است که با اسکرول بیشتر به پایین صفحه، منو در پس زمینه سفید ثابت می ‌شود. این بدان معنی است که شما همیشه می توانید یک اتاق رزرو کنید، زبان خود را تغییر دهید یا به گزینه های دیگر نگاه کنید، مهم نیست در کجای پیمایش هستید.

توجه: تثبیت یک عنصر یا منو بر روی صفحه طراحی وب سایت هنگام پیمایش کاربر طراحی وب سایت در صفحه در واقع یک شکل اساسی از پیمایش اختلاف منظر است و اغلب در طراحی وب سایت هتل استفاده می شود.

قسمت بعدی صفحه، هنگامی که به پایین پیمایش می‌کنید، چهار کارت قابل کلیک را نشان می‌دهد که هتل‌های مختلف خود را با کپی‌ هایی که برای کلیک کردن روی آنها فریاد می‌زنند، نمایش می‌دهند. حرکت گاه به گاه تصاویر یا متن کمک می کند تا چیزها روان و جالب باشند، در حالی که کاربر طراحی وب سایت را تحت تأثیر قرار نمی دهد.

این طراحی وب سایت هتل نمونه ای عالی از ترکیب تعامل و قابلیت استفاده برای UX طراحی وب سایت عالی است.

03. هتل Particulier Montmartre

وقتی یک طراحی وب سایت به دلیل جلوه‌ های سمعی و بصری زیاد مشغول بارگذاری است، داشتن چیزی در آن برزخ برای چشم ‌ها می ‌تواند خوب باشد – در غیر این صورت احساس می‌کنید زمان شما تلف می‌شود.

Hôtel Particular Montmartre این کار را در طراحی وب سایت هتل خود با طرح کلی یک ساختمان پالادیایی با صفحه نمایش اسپلش در حین بارگیری صفحه طراحی وب سایت انجام می دهد. این به عنوان تأییدیه ای است که طراحی وب سایت کار می کند و همچنین به عنوان سرنخی در مورد آنچه که آنها قرار است شاهد باشند عمل می کند.

هنگامی که به صفحه اصلی می ‌رسید، فونت بزرگ مرکز صفحه را پر می‌ کند و طرح وحشیانه و متن پر نشده را بازتاب می ‌دهد که بلافاصله شما را به سمت تصاویر زیر می‌کشاند. طراحی وب سایت هتل آنها به این صورت است که چشمگیر باشد، برای جلب توجه شما.

یک CTA و یک دکمه زبان به وضوح در صفحه اصلی طراحی وب سایت قابل مشاهده است، که یک چرخ فلک است که تمام اتاق های لوکس را به نمایش می گذارد. کاربر طراحی وب سایت می تواند با استفاده از دکمه های رادیویی بین تصاویر جابجا شود تا اتاق مورد نظر خود را پیدا کند. با پیمایش به پایین صفحه، می‌توانید داستان سرایی عالی را مشاهده کنید، جزئیاتی در مورد رستوران، بار و سوئیت‌ های مختلف موجود به همراه عکس‌هایی از موقعیت مکانی در پاریس ارائه می‌کند.

طراحی وب سایت این هتل نه تنها جذاب است، بلکه سلسله مراتب اطلاعاتی خود را به گونه ای سازماندهی می کند که کاربر طراحی وب سایت ابتدا تمام اطلاعات مهم را ببیند، اما در صورت نیاز، می تواند یک تور بصری غنی را برای متقاعد کردن آنها انجام دهد. سپس این فقط قیمت است که عامل تعیین کننده است!

04. Le Mirabeau

طراحی وب سایت هتل Le Mirabeau دارای برخی گرافیک های شگفت انگیز و فریبنده صفحه اصلی طراحی وب سایت است. این شامل دو عکس است که با هم ادغام شده‌اند، به سبک پانوراما، از نمای کلی شهر در دره تا نمای هتل. روشی که این انتقال انجام می‌شود باعث می‌شود به نظر برسد که منظره شهر در حوضی بیرون از هتل منعکس شده است. امتیازهای برتر برای طراحی وب سایت خیره کننده سمعی و بصری!

طراحی وب ‌سایت هتل Le Mirabeau همچنین از یک مکان ‌نمای تعاملی با نورافکن در اطراف صفحه استفاده می‌کند، مانند مشعلی که در شب روی نما می‌درخشد (در تصویر شب است)، و در تصویر منظره، مانند امواج روی آب.

پایین تر از صفحه، آنها از تصاویر چرخ و فلک برای نشان دادن بسته های مختلف پیشنهادی مانند اسپا و رستوران لذیذ خود، همراه با اتاق های خود استفاده می کنند. یک دکمه منو در منوی پیمایش اصلی که در حین پیمایش ثابت می ماند، شما را به لیست ساده ای از تمام خدمات ارائه شده همراه با جزئیات تماس برای کسانی که به دنبال اطلاعات سریع و کمتر فانتزی هستند می برد.

حتی اگر هتل چشمگیر نبود، طراحی وب سایت هتل آنها مطمئناً چشمگیر است.

05. Bellevue Syrene

همانطور که صفحه طراحی وب سایت خوش طراحی Bellevue Syrene را پایین می برید، یک سفر داستان سرایی خوب با عکس های جذاب از مناظر و خلیج ناپل به شما پیشنهاد می شود. در طول داستان سرایی، طراحی وب سایت این هتل از عناصر همپوشانی به خوبی استفاده می کند، با فونت تزئین شده روی تصاویر با وضوح بالا.

در طول تجربه اسکرول داستان‌ گویی، این طراحی وب‌ سایت هتل از شما دعوت می‌کند تا روی دکمه ‌های کنار تصاویر کلیک کنید تا آنها را تغییر دهید، یا اجازه دهید به طور خودکار تغییر کنند. آنها با یک جلوه انتقالی زیبا به سمت راست می لغزند.

قسمت جالب این است که آنها یک اسپینر دارند که یک عدد در مرکز آن قرار دارد. این نشان می دهد که چه عددی تصویر نمایش داده می شود و چه مدت برای بارگذاری تصویر بعدی باقی مانده است. برای نمایش دستی تصویر بعدی، می‌توانید روی «صبحانه، رستوران» یا «بار» ضربه بزنید.

این طراحی وب سایت هتلی نفیس و در عین حال کاربردی به کاربر اجازه می دهد تا تمام طراحی وب سایت ها را با سرعت و اوقات فراغت خود کاوش و کشف کند.

06. سیلان درخشان

طراحی وب سایت تفریحی The Resplendent Ceylon شما را به صفحه اصلی طراحی وب سایت می آورد که با وضوح بالا و ویدیوی بی صدا از شما استقبال می کند. این فیلم تصاویر هوایی از مناظر گرمسیری، اقامتگاه های مجلل، سواحل دریا و صبحانه های لوکس در حال آماده سازی را نمایش می دهد. از طرف دیگر، کاربر طراحی وب سایت می ‌تواند به محض اینکه روی صفحه قرار گرفت، دکمه «تماشای ویدیوی کامل» را انتخاب کند و به او امکان می‌دهد جزئیات بیشتری از ویدیوی پس ‌زمینه را ببیند.

در بالای تصویر ویدیو، آرد سوخاری منو برای اطلاعات بیشتر در مورد مسیرهای چای سیلان، پیشنهادات ویژه، اقامتگاه چادری و موارد دیگر وجود دارد. سپس کاربر طراحی وب سایت می تواند صفحه اصلی را به پایین اسکرول کند تا نقشه ساده شده این منطقه را با تصاویر کارتونی خوش ذوق از تمام مناظر و جاذبه های جزیره چای ببیند.

همانطور که صفحه را به پایین اسکرول می کنید، یک جزء ثابت وجود دارد که به کاربر طراحی وب سایت اجازه می دهد استراحتگاه و اتاق های مورد نظر خود را انتخاب کند، تاریخ ورود را انتخاب کند و کدهای تبلیغاتی را وارد کند. با زدن دکمه رزرو آنها را به یک فرم ساده هدایت می کند تا قبل از وارد کردن مشخصات کارت، نام و ایمیل خود را با تفکیک قیمت واضح به خالص و مالیات پر کنند. ما از اینکه چقدر سریع می توانید یک اتاق در اینجا رزرو کنید شگفت زده شدیم!

این طراحی وب سایت استراحتگاه نمونه ای عالی از این است که چگونه می توانید طراحی وب سایت خیره کننده را با قابلیت استفاده عالی ادغام کنید.

07. Sol Beach Club

Sol Beach Club مانند حرفه ای ها طراحی وب سایت هتل سرگرم کننده ای را انجام می دهد. به محض اینکه وارد صفحه اصلی طراحی وب سایت می‌شوید، صداهای جنگل در پس ‌زمینه طراحی وب سایت شروع به پخش می ‌کنند، با خش‌ خش برگ‌ ها و غوغای پرندگان. دکمه ای وجود دارد که می توانید از آن برای روشن و خاموش کردن صدا استفاده کنید، با کپی سرگرم کننده "به جنگل خوش آمدید" و "بازگشت به واقعیت".

شما بلافاصله این تصور را به دست می آورید که می توانید تعطیلات دلچسب و سرگرم کننده را در این طراحی وب سایت بیابید. نه کاملاً از نوع کوله ‌پشتی-هاستل، بلکه عمدتاً جمعیت هزاره ‌ای ماجراجو و بالغ را هدف قرار داده است، چیزی که از تصاویر مشخص است.

فونت ‌های پررنگ و لوگوی شیر یک طراحی زیبا، ظاهری و با طراوت طراحی وب سایت هتل را ایجاد می ‌کنند. چاپ های پررنگ پس زمینه طراحی وب سایت مانند برگ های نخل در پس زمینه طراحی وب سایت خاکستری قابل مشاهده است. آنها همچنین از پیمایش اختلاف منظر استفاده زیادی می کنند - همانطور که در صفحه به سمت پایین حرکت می کنید، سوشی و چاپستیک ها روی یک بشقاب می لغزند.

در همان صفحه یک چرخ فلک وجود دارد که می ‌توانید روی آن کلیک کنید تا تصاویر کارکنان مختلف، مانند سرآشپز سوشی، همراه با بیوگرافی را ببینید، که به شما این احساس را می‌دهد که آن‌ها واقعاً آدم ‌های دوستانه ‌ای هستند. ما به این طراحی وب سایت هتل امتیاز کامل برای بازاریابی می دهیم.

08. Casa Cook

کازا کوک خود را به عنوان یک سرزمین دورافتاده، مکانی برای استراحت و قطع ارتباط معرفی می کند. و طراحی وب سایت استراحتگاه آن نیز تفاوتی ندارد.

بلافاصله چشمان شما را می گیرد و شما را به داخل می کشاند، تصاویر روستایی شگفت انگیز و با وضوح بالا از یک عرشه چوبی تیره، با چترهای حصیری، کف دست و فونت سفید جذاب است.

وقتی به پایین اسکرول می‌کنید، با نسخه ‌ای جذاب مواجه می‌شوید که همه چیز را در مورد استراحتگاه و اتاق‌ های پیشنهادی، به شیوه داستان ‌گویی توصیف می‌کند. به نظر می رسد ایده این است که کاربر طراحی وب سایت را وادار کنیم به محض ورود به این طراحی وب سایت ، سرعت خود را کم کند، استراحت کند و به حالت کشف برود.

در پایین تر، تصاویری از حومه شهر مایورکا به زیبایی دورافتاده، غذاهای ساده با محصولات تازه، همراه با اطلاعات جغرافیایی و فرهنگی در مورد این منطقه برای شما پذیرفته می شود.

اما این افراد در مورد تجارت نیز هستند. به محض اینکه وارد صفحه اصلی طراحی وب سایت می‌شوید، یک CTA «اکنون رزرو کنید» به رنگ فیروزه‌ای وجود دارد که به خوبی در برابر پس ‌زمینه سیاه و الوار قهوه‌ای در تصاویر طراحی وب سایت متضاد است و تقریباً آن را مانند آب کم‌ عمق از ساحل به نظر می‌ رساند.

09. Schweizerhof Zermatt

طراحی وب سایت هتل Schweizerhof Zermatt کارها را متفاوت انجام می دهد. آنها از طراحی وب سایت زیبای مکان نما به شکل نقطه ای استفاده می کنند که مکان نما را در اطراف صفحه طراحی وب سایت دنبال می کند و موج هایی را در برابر یک پیکسل کامل و منظره آفتاب گرفته دره سرسبز زرمات ایجاد می کند.

چیزی که ما واقعاً دوست داشتیم، دکمه CTA بسیار کاربردی و مفید در کنار صفحه بود، مانند یک نشانک عمودی که با نگه داشتن ماوس روی آن باز می شود و به شما امکان می دهد اتاق، رستوران یا اسپا را انتخاب کنید.

با پیمایش بیشتر به پایین صفحه، شما را در ترکیبی از طرح‌ های پس ‌زمینه کوه‌ها، پرندگان، خانه‌ها و گوزن‌ها همراه با کپی‌های گیرا و شاعرانه و تصاویر اتاق‌های مجلل آنها می ‌برد. ما واقعاً دوست داریم که مانند بسیاری از طراحی ‌های عالی طراحی وب سایت هتل‌ها، از این تکنیک داستانسرایی سرگرم ‌کننده برای نمایش بهترین خدمات خود مانند اتاق‌ها، غذا و بسته ‌هایشان استفاده کنند.

10. Samsara Ubud

طراحی وب سایت سامسارا اوبود همه چیز را ساده و زیبا نگه می دارد. این طراحی وب سایت از یک عکس هوایی بزرگ از استراحتگاه سامسارا استفاده می کند که توسط یک جنگل استوایی احاطه شده است و از کاربر طراحی وب سایت دعوت می کند تا برای خواندن «داستان» به پایین بروید.

آنها سپس با بحث در مورد استراحتگاه، توضیح بیشتر در مورد ویلاهای موجود و جلب شما با یک کپی ساده اما خلاقانه، محصول خود را به نمایش می گذارند. آن‌ها با تغییر پس ‌زمینه هر پاراگراف، با فونت سفید در مقابل پس‌ زمینه بالک و بالعکس، در تجربه پیمایش خود تنوع ایجاد می‌ کنند.

حتی منوی ثابت و دکمه های CTA طراحی وب سایت بسته به رنگ، رنگ را از سیاه به سفید تغییر می دهند. این طراحی وب سایت نمونه بسیار خوبی از نحوه جذب خواننده با استفاده از طراحی کپی و بصری است.

11. Michelberger

تصور کنید ترند بودن یا هیپستر بودن یک جوهره یا روح دارد. طراحی وب سایت هتل Michelberger احتمالاً تجسم دیجیتالی این ماهیت خواهد بود. به عمد ساده، صفحه فرود شامل چیزی بیش از یک صفحه طراحی وب سایت قابل پیمایش نیست که هر بخش به رنگ متفاوتی از رنگین کمان می‌ ریزد.

همانطور که به پایین اسکرول می کنید، در میان کلمات بزرگ و به سبک بروتالیستی که صفحه طراحی وب سایت را پر می کنند، حرکت می کنید، مانند «اتاق ها»، «رستوران» و «چه خبر است». روی هر یک از اینها کلیک کنید و آنها شما را به صفحه فرود طراحی وب سایت مربوطه هدایت می کنند. چیزی که ما در مورد این ویژگی دوست داریم این است که بدون اینکه شما (کاربر) بدانید، در واقع لیستی از تمام خدماتی که آنها ارائه می دهند را بررسی می کنید، اما به روشی سرگرم کننده تر. این بازاریابی هوشمندانه است.

هر صفحه زبانی که به آن پیمایش می‌کنید فقط یک پس‌ زمینه رنگی پررنگ دارد، با فونت sans serif، عکس‌های تمام اتاق‌ها پوشانده شده است و تزئینات تزئینی صفر دارد. همچنان می‌توانید فهرست سمت چپ و بخش فعلی که در آن هستید را به عنوان بخشی از سلسله مراتب پیمایش ببینید.

ما به این طراحی وب سایت هتلی که به طور هدفمند ساده و در عین حال خلاقانه امتیاز بالایی برای قابلیت استفاده می دهیم!

12. Lake House

Lake House یک اقامتگاه مجلل در استرالیا است که فعالیت هایی مانند دوره های آشپزی، رستوران روستایی و فعالیت در فضای باز را نیز ارائه می دهد. و واقعاً طراحی وب سایت هتل خود را به درستی انجام می دهد.

به محض اینکه وارد صفحه اصلی طراحی وب سایت می ‌شوید، با چرخ فلکی از تصاویر روبرو می‌شوید، از باغ‌های سبزیجات ارگانیک، آبگرم سلامت تا اتاق‌ها و صحنه ‌هایی از کلاس‌های آشپزی. همچنین می ‌توانید آزادانه در میان این تصاویر با استفاده از دکمه ‌های رادیویی در پایین حرکت کنید.

هر عکس روی چرخ فلک دارای یک دکمه CTA است که به شما امکان می‌دهد اتاق رزرو کنید، کلاس رزرو کنید یا یک جلسه اسپا یا میز در رستوران آنها رزرو کنید. آنها نه تنها بهترین چیزهایی را که ارائه می دهند بلافاصله به نمایش می گذارند، بلکه باعث می شوند کاربر طراحی وب سایت فوراً خدمات آنها را پیدا کند و از آنها استفاده کند.

با پیمایش به پایین، می ‌توانید نسخه ‌ای شاعرانه و زیبا را ببینید که فعالیت‌های روزانه در خانه دریاچه را توصیف می‌کند. اگر حتی بیشتر به پایین بروید، می توانید همه رویدادهای آینده مانند نمایشگاه های هنری، کلاس های آشپزی و مزه شراب را ببینید. احتمالاً بهترین از همه، از نقطه نظر بازاریابی، بخشی است که آخرین جوایز آنها را به نمایش می گذارد تا به اعتبار طراحی وب سایت هتل آنها اهمیت دهد.

نکته خوب این است که آنها همچنین درخواست هایی را ارائه می دهند که ممکن است برای اکثر مردم مهم باشد، مانند "غازهای دریاچه دیلسفورد را نجات دهید".

13. Elivi Hotels

ما روشی را دوست داریم که هتل های Elivi واقعاً طرح رنگ خود را با طراحی وب سایت هتل خود به نمایش گذاشته اند. آنها به دنبال جذابیت کلاسیک، هنری و سلیقه ای به طراحی وب سایت خود با استفاده از طبیعت به عنوان الهام بخش اصلی آن رفته اند.

ما همچنین دکمه زبان پاک و دکمه Book Now CTA را در گوشه سمت چپ بالا دوست داریم. مکان نما یک دایره گرد است که مکان نما را به اطراف دنبال می کند و همزمان دو غاز و تصویر را در بالای صفحه می کشد و جلوه ای سه بعدی به کاربر طراحی وب سایت می دهد و واقعاً شکاف بین آنچه طبیعی و دیجیتال است محو می کند و به کاربر طراحی وب سایت امکان می دهد. تجربه ای از طبیعت که حتی قبل از رسیدن به هتل واقعی است.

در طول طراحی وب سایت هتل خود، آنها از کلاژی از تصاویر روی هم، حروف تایپ و دکمه های CTA استفاده می کنند تا حسی معمولی و آرام را به فضای اطراف یک هتل لوکس اضافه کنند.

The takeaway

به طور کلی، زمانی که صحبت از طراحی وب سایت هتلی دیدنی می شود، ما شاهد برخی از الگوهای رایج بوده ایم:

  • داشتن عکس پس‌زمینه طراحی وب سایت ، تصویر پانوراما یا نمودار چرخ فلکی که هتل، استراحتگاه یا مکان را نشان می‌دهد.
  • داستان سرایی با استفاده از پیمایش اختلاف منظر، با دکمه CTA طراحی وب سایت ثابت برای رزرو اتاق
  • دکمه CTA در گوشه سمت راست بالای صفحه نمایش طراحی وب سایت
  • یک دکمه انتخاب زبان واضح برای مخاطبان بین المللی طراحی وب سایت
  • انیمیشن ظریف در سراسر صفحه، یا ویدیوی پس ‌زمینه طراحی وب سایت در صفحه اصلی
  • موارد فوق فقط خلاصه ای از برخی از ویژگی های مشترکی است که طراحی وب سایت هتل که ذکر کردیم مشترک است. با این حال، آنها تضمینی برای موفقیت نیستند که به عوامل زیادی بستگی دارد، مانند سرعت صفحه طراحی وب سایت شما، میزان قابل استفاده بودن طراحی وب سایت شما، میزان دوست داشتنی بودن محتوا، طراحی وب سایت به همراه مسائل واضح قیمت و مکان.

اگر می خواهید از تصاویر بصری و گرافیک های آراسته در طراحی وب سایت استفاده کنید، سرعت صفحه طراحی وب سایت باید در حد مطلوب باشد و باید چیزی را برای تمرکز چشم ها در حین بارگذاری طراحی وب سایت خود فراهم کنید. استفاده از یک صفحه نمایش جالب و شاید نشانگر مدت زمان باقیمانده برای بارگذاری طراحی وب سایت شما را در نظر بگیرید.

وقتی صحبت از طراحی وب سایت عالی هتل به میان می آید، هیئت منصفه واقعاً در مورد اینکه چه کاری باید انجام شود، وجود دارد. نکته اصلی این است که بهترین تجربیات هتل یا استراحتگاه را به نمایش بگذارید و کاربر بتواند به راحتی به اطلاعات مورد نیاز خود پیمایش کند.