search
حلقه سفید

لینک های داخلی در سئو طراحی وب سایت چیست و چرا باید از آنها استفاده کنید

اشتراک گذاری در :
انتشار : 1401/02/04
لینک های داخلی در سئو طراحی وب سایت چیست و چرا باید از آنها استفاده کنید

پیوندهای داخلی پیوندهای فرامتن هستند که به دامنه های مختلفی در دامنه ای که در آن وجود دارند منتهی می شوند. به طور کلی، لینک های داخلی به یک صفحه متفاوت در همان طراحی وب سایت اشاره می کنند. پیوندهای داخلی برای ساخت معماری طراحی وب سایت و گسترش ارزش لینک طراحی وب سایت مفید هستند.

استفاده از لینک های داخلی در تمرین سئو طراحی وب سایت بسیار مهم است زیرا گوگل از لینک های داخلی برای کشف محتوای جدید در طراحی وب سایت شما استفاده می کند. بیایید فرض کنیم که فراموش کرده اید به یک صفحه طراحی وب سایت جدید از جایی دیگر در طراحی وب سایت خود پیوند دهید.

اگر صفحه در نقشه طراحی وب سایت شما نیست و هیچ بک لینک طراحی وب سایتی برای آن وجود ندارد، گوگل از وجود آن خبر نخواهد داشت. دلیل آن این است که موتور جستجوی آنها نمی تواند آن را پیدا کند. بنابراین ضروری است که از لینک های داخلی در طراحی وب سایت خود برای کمک به گوگل در این مورد استفاده کنید و در نتیجه به نفع SEO طراحی وب سایت شما باشد.

چگونه از لینک های داخلی طراحی وب سایت استفاده می کنید؟

فرآیند استفاده از پیوندهای داخلی در گذشته ساده است، اما با بررسی بیشتر در روند تئوری پشت آن، پیچیده تر می شود. هنگام استفاده از پیوندهای داخلی، چند مرحله کلیدی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید.

شما باید محتوای زیادی در طراحی وب سایت خود ایجاد کنید. اگر محتوایی برای پیوند ندارید، نمی توانید پیوند داخلی قوی داشته باشید. ایجاد محتوای غنی از کلمات کلیدی طراحی وب سایت با متن لنگر زیاد به خزنده طراحی وب سایت گوگل کمک می کند تا تمام صفحات طراحی وب سایت داخلی شما را پیدا کند.

فقط از پیوندهایی استفاده کنید که برای خواننده محتوا طراحی وب سایت طبیعی است. افزودن لینک های زیاد به یک پاراگراف برای خواننده گیج کننده به نظر می رسد و به احتمال زیاد منجر به خروج از صفحه به جای کلیک روی لینک های داخلی می شود.

بهتر است لینک ها شفاف و در حد معقول باشند. اطمینان از اینکه فقط پیوندهای مرتبط را شامل می شود نیز مهم است، زیرا پیوندهای اضافی که هیچ هدفی ندارند، زمان کاربر طراحی وب سایت را تلف می کنند و ممکن است منجر به از دست دادن سرنخ ها شوند.

انواع لینک های داخلی طراحی وب سایت

در حالی که اشکال ساده پیوندهای داخلی در فوترها، سرصفحه ها و نوارهای ناوبری طراحی وب سایت وجود دارد، انواع دیگری از پیوندهای داخلی نیز وجود دارد. به عنوان مثال، متن لنگر، شکلی از پیوند داخلی است که در آن پیوندها از تکه‌هایی از متن در محتوای صفحه طراحی وب سایت ساخته می ‌شوند.

این یک شکل بسیار مفید از پیوند داخلی طراحی وب سایت است زیرا نه تنها به خزنده طراحی وب سایت گوگل منبعی برای کشف ارائه می دهد، بلکه به کاربران طراحی وب سایت اجازه می دهد تا به راحتی یک صفحه طراحی وب سایت مرتبط را بر اساس آنچه می خوانند ببینند و باز کنند.

لینک‌های Nofollow شکل دیگری از پیوند داخلی هستند که در آن پیوند داخلی می‌تواند دارای برچسب Nofollow باشد. این اساساً به خزنده طراحی وب سایت گوگل می‌گوید که این پیوند به یک صفحه بی‌اهمیت (مثلاً یک صفحه ورود) منتهی می‌شود.

این لینک‌های nofollow روی لینک‌های داخلی که برای سئو طراحی وب سایت مهم نیستند استفاده می‌شوند. همچنین می ‌توان یک «برچسب noindex» تنظیم کرد تا به Google بگوید که صفحه را رندر نکند و محتوایی را در فهرست خود قرار ندهد تا در نتایج جستجو ظاهر شود. همچنین یک تگ “dofollow” وجود دارد که برعکس تگ “nofollow” عمل می کند و به گوگل می گوید که باید به آن صفحه برود.

بهترین شیوه ها

در زیر برخی از بهترین روش هایی که باید هنگام انجام پیوند داخلی رعایت کنید، آمده است:

  • پیوند به صفحات مهم طراحی وب سایت ، صفحاتی از ترافیک بالا تا تبدیل بالا، و صفحات با اعتبار بالا تا رتبه تقریبا بالا
  • از لینک های داخلی طراحی وب سایت زیاد استفاده نکنید
  • از یک پیوند طراحی وب سایت برای 2 صفحه مختلف استفاده نکنید
  • از متن لنگر سنگین کلمه کلیدی طراحی وب سایت استفاده کنید
  • پیوندهای داخلی طراحی وب سایت را در بالای صفحه خود و هر جا که به خواننده کمک می کند قرار دهید
  • لینک های داخلی طراحی وب سایت خود را مدیریت کنید و مطمئن شوید که هیچ یک از آنها خراب نیست

مزایای پیوند داخلی طراحی وب سایت چیست؟

سه هدف عمده در پس استفاده از پیوند داخلی وجود دارد. به ناوبری در و طراحی وب سایت ها کمک می ‌کند، ساختار معماری و سلسله‌ مراتب طراحی وب سایت شما را تعریف می ‌کند و مطمئن می‌ شود که طراحی وب سایت در حال توزیع قدرت و رتبه ‌بندی در سراسر آن است.

برای رتبه بندی مطالب خود به لینک نیاز دارید. گوگل محتوای طراحی وب سایت شما را در صورتی به بهترین شکل پیدا می‌کند که از مکانی در اینترنت پیوند داده شده باشد. لینک های داخلی محتوای طراحی وب سایت شما را به ساختار طراحی وب سایت شما متصل می کند و سازماندهی طراحی وب سایت شما را به گوگل نشان می دهد. از پیوندهای داخلی می توان برای ایجاد یک سلسله مراتب در طراحی وب سایت شما استفاده کرد و به مهمترین صفحات/پست ها ارزش پیوند بیشتری نسبت به سایر صفحات طراحی وب سایت با اهمیت کمتری داد.

زمانی که لینک های داخلی طراحی وب سایت مناسبی داشته باشید، می توانید بازدیدکنندگان طراحی وب سایت و گوگل را به مهم ترین صفحات طراحی وب سایت خود راهنمایی کنید. بنابراین، استفاده از یک استراتژی لینک داخلی، سئوی طراحی وب سایت شما را تقویت می کند!

نتیجه

یک استراتژی پیوند داخلی قوی هنگام راه اندازی طراحی وب سایت شما می تواند به شدت سئوی طراحی وب سایت شما را تقویت کند و منجر به نتایج و سرنخ های بیشتر شود. این به کاربران طراحی وب سایت کمک می‌ کند تا طراحی وب سایت شما را هدایت کنند، احتمالاً منجر به تبدیل‌های بیشتر می‌شود، و به Google با طیف وسیع ‌تری از منابع برای دسترسی در هنگام رتبه ‌بندی طراحی وب سایت شما، ارائه می ‌کند که منجر به نتایج بیشتر در جستجوها می‌شود.

بنابراین، اگر امیدوارید سئو طراحی وب سایت خود را بیشتر تقویت کنید، باید به دنبال استفاده از لینک های داخلی با حداکثر پتانسیل آن باشید. همین امروز با کارشناسان SEO از Nifty Marketing استرالیا تماس بگیرید و شاهد پیشرفت سئوی طراحی وب سایت خود باشید.