search
حلقه سفید

نحوه انتخاب نام دامنه طراحی وب سایت 8 نکته برای متمایز شدن

اشتراک گذاری در :
انتشار : 1401/09/26
نحوه انتخاب نام دامنه طراحی وب سایت  8 نکته برای متمایز شدن

دامنه شما آدرس خیابان دیجیتال شماست. حتی اگر یک کت طرح تازه روی آن بیندازید، آدرس اشتباهی را در قسمت اسپم محله دریافت کنید، و ممکن است مشتریان خود را قبل از دیدن طراحی وب سایت شما از دست بدهید.

با این حال، آدرس مناسب را دریافت کنید و آدرس شما در را برای بازدیدکنندگان طراحی وب سایت باز می کند که وارد شوند و مدتی بمانند. این حس حرفه ای بودن و صیقل بودن را القا می کند که از نوار آدرس شروع می شود.

و با تقریباً 2 میلیارد طراحی وب سایت در گردش، رقابت برای نام دامنه طراحی وب سایت عالی شدیدتر از همیشه است. بنابراین چگونه می توانید نام مناسب برای طراحی وب سایت خود را انتخاب کنید؟ ما هشت نکته آزمایش شده و واقعی داریم که به شما نشان می دهد چگونه نام دامنه طراحی وب سایت ای را انتخاب کنید که برای اهداف شما مناسب باشد.

در اینجا چیزی است که ما امروز به آن خواهیم پرداخت:

در یک نام دامنه طراحی وب سایت چه چیزی هست؟

ساده ترین ترکیب برای به خاطر سپردن طراحی وب سایت را انتخاب کنید

آدرس طراحی وب سایت خود را برای موبایل مناسب کنید

اضافه کردن کلمات کلیدی طراحی وب سایت (وقتی منطقی است)

به سراغ نام های دامنه طراحی وب سایت قابل برند بروید

قبل از ثبت نام طراحی وب سایت ، فیلد حقوقی را پاک کنید

پسوند سمت راست را انتخاب کنید

ابزارهایی برای یافتن نام دامنه طراحی وب سایت

برای پرش به جلو، دامنه طراحی وب سایت موجود یا منقضی شده را به دست آورید

بدون مقدمه، بیایید در مورد اینکه نام دامنه طراحی وب سایت در واقع چیست و چرا گل رز با هر نام دیگری کاملاً شیرین نیست صحبت کنیم.

در یک نام دامنه طراحی وب سایت چه چیزی هست ؟

وقتی به نام دامنه طراحی وب سایت اشاره می کنیم، به طور خاص به بخشی بین https و پسوندcom) ) اشاره می کنیم. به عنوان مثال، نام دامنه طراحی وب سایت ما "Kinsta " است. در اینجا یک طرح بصری برای تجزیه نام دامنه طراحی وب سایت وجود دارد:

حال، بیایید برای پاسخ به سوال شکسپیر، یک میان‌الملل کوتاه در تاریخ داشته باشیم: نام دامنه طراحی وب سایت چیست؟

در آغاز (خیلی) اینترنت، نام دامنه در ابتدا استفاده نمی شد. در عوض، کاربران طراحی وب سایت آدرس‌های IP را با طراحی وب سایت ‌های خاصی مرتبط می‌کردند و رشته‌ ای از اعداد مانند 192.168.0.1 را تایپ می ‌کردند.

بدیهی است که با شروع رشد اینترنت، مدیریت این امر بسیار غیرممکن شد.

کلماتی که بسیار راحت ‌تر از آن رشته اعداد به خاطر سپرده می ‌شوند، به عنوان روشی جدید برای دسترسی به طراحی وب سایت ‌ها وارد گردش شدند. و به این ترتیب نام دامنه طراحی وب سایت متولد شد.

با رعایت قیاس آدرس ما، نام دامنه شما آدرس طراحی وب سایت شما است، اما آدرس IP - که سیستم شبکه دامنه طراحی وب سایت با آن ارتباط برقرار می کند - مختصات GPS است.

هر دو می توانند شما را به یک مکان ببرند، اما یکی در پیدا شدن توسط انسان بسیار موثرتر است. به عنوان مثال، این آدرس را در نظر بگیرید: www.dogs.com.

اگر روی آن کلیک کنید، احتمالاً از یافتن بار PetSmart بسیار شگفت زده شده اید. (و شاید کمی حسود.)

یک نام دامنه طراحی وب سایت قوی مانند مثال بالا به افراد کمک می کند طراحی وب سایت شما را بدون هیچ مداخله ای پیدا کنند. هیچ رشته اعداد پیچیده یا موتورهای جستجو طراحی وب سایت لازم نیست.

متأسفانه، در عصر مدرن با تقریباً 332.4 میلیون دامنه طراحی وب سایت ثبت شده، به احتمال زیاد با این رویکرد جذابیت زیادی ندارید. Dogs.com در سال 1998 به ثبت رسیده است. و چیزی که ناامید کننده تر است این است که یک سوم دامنه طراحی وب سایت های .com استفاده نشده است.

اما فقط به این دلیل که نمی توانید سرقت های یک کلمه ای مانند موارد فوق را دریافت کنید به این معنی نیست که نمی توانید یک نام دامنه عالی پیدا کنید. به عنوان مثال، www.ukpets.com یک مکان را با یک کلمه فوق العاده مرتبط ترکیب می کند. در اینجا هشت استراتژی وجود دارد که ما شاهد عملکرد آنها هستیم.

1. ساده ترین ترکیب برای به خاطر سپردن را انتخاب کنید

نام های دامنه طراحی وب سایت به این دلیل به وجود آمدند که انسان ها محدودیت هایی در حافظه خود دارند. در حالی که می توانید از بررسی علوم اعصاب صرف نظر کنید، باید این محدودیت ها را هنگام انتخاب نام دامنه طراحی وب سایت خود در نظر داشته باشید.

به طور خاص، هر چه استرس بیشتری بر حافظه فعال وارد کنید، انسان‌ها برای تکمیل وظایف خود تلاش بیشتری می‌کنند. یک محدودیت "بافر" در مورد اطلاعاتی که حافظه کاری می تواند حفظ کند وجود دارد.

و در حالی که به نظر می رسد این یک محدودیت عقل سلیم است، آنقدرها هم که به نظر می رسد واضح نیست. اینکه چگونه "اقلام" در حافظه انسان قرار می گیرند بستگی به خود آیتم ها دارد و اینکه آیا آنها با سیستم های حافظه دیگری مرتبط هستند یا خیر.

این بدان معناست که اگرچه آدرس طراحی وب سایتی مانند www.catsdogs.com به طور قابل توجهی طولانی ‌تر از www.animalia.com است، اما احتمالاً برای اکثر مردم به خاطر سپردن آن آسان‌ تر خواهد بود.

بدیهی است که اگر کسی سابقه ای در زیست شناسی داشته باشد، این مثال از بین می رود، اما نکته ای را که می خواهم بیان کنم را نشان می دهد.

آنچه که به خاطر سپردن آسان است، همیشه مربوط به اختصار نیست، زیرا شناخت می تواند بر اختصار غلبه کند. هرچه عناصر نام دامنه شما قابل تشخیص تر باشد، آدرس شما آسان تر و در نتیجه قابل استفاده تر می شود.

به عنوان یک قانون کلی، سعی کنید عناصر درگیر را به بیش از هفت محدود نگه دارید.

بسیاری از مطالعات انجام شده در چند دهه اخیر که اغلب به عنوان «عدد جادویی میلر» نامیده می ‌شود، نشان داده‌اند که محدودیت‌های مربوط به «تکه ‌ها» (عناصر) حافظه کوتاه‌مدت هفت، به علاوه یا منهای دو است.

(توجه داشته باشید که حافظه فعال و حافظه کوتاه مدت، از نظر فنی، موجودیت های جداگانه ای هستند، اما برای زمینه ما - و بیشتر روانشناسی - استفاده از آنها به جای یکدیگر بی خطر است.)

اما، با توجه به زوال «بافر» که افراد در هنگام به خاطر سپردن موارد بیشتر تجربه می‌کنند، اگر بتوانید آن را بیش از هفت مورد کاهش دهید، حتی بهتر است.

به خصوص برای استراتژی بعدی ما.

2. آدرس طراحی وب سایت خود را برای موبایل مناسب کنید

دستگاه های تلفن همراه 51.89 درصد از ترافیک طراحی وب سایت اینترنت را در سه ماهه دوم سال 2018 تشکیل می دهند.

جالب اینجاست که این عدد نسبت به اوج خود در سه ماهه سوم 2017 کاهش یافته است، اما واقعیت همچنان باقی است:

حداقل نیمی از افرادی که از آدرس دامنه طراحی وب سایت شما استفاده می کنند از یک دستگاه تلفن همراه برای رسیدن به آنجا استفاده می کنند.

این بدان معناست که شما باید به همه قربانیان تصحیح خودکار جهان فکر کنید و دامنه طراحی وب سایت خود را تا آنجا که می توانید برای آنها به یاد ماندنی و مختصر کنید.

نمونه‌هایی از نام‌ های دامنه طراحی وب سایت آسان و سازگار با موبایل که به ذهن می ‌رسد به ترتیب Google و Bing هستند. آنها کوتاه، ساده هستند و همه می دانند چگونه آنها را املا کنند.

نمونه های بسیار کمتر سازگار با موبایل شامل طراحی وب سایت مارتا استوارت و صفحه اصلی Comic-Con بدنام است.

اگرچه هر دوی این نام ‌های دامنه طراحی وب سایت به خاطر ماندگار شدن، امتیاز خود را به دلیل اشتباه تایپی آسان از دست می ‌دهند و در مورد Comic-Con، کاربران طراحی وب سایت را ملزم می‌کند تا بین صفحه ‌کلیدهای دیجیتال طراحی وب سایت خود جابجا شوند تا تایپ کنند.

بنابراین، هنگامی که نام دامنه طراحی وب سایت خود را انتخاب می کنید، ابتدا آن را در تلفن همراه خود امتحان کنید. چقدر راحت تایپ میشه اگر یک تایپ کننده تلفن در سطح متخصص هستید، از کسی بخواهید که کمی باهوش تر باشد آن را روی تلفن شما امتحان کند.

(این آزمایش قابلیت استفاده از نام دامنه طراحی وب سایت شما و ایده خوبی قبل از ثبت نام است.)

حالا بیایید کمی چرخ دنده را عوض کنیم و درباره سئو طراحی وب سایت صحبت کنیم.

3. کلمات کلیدی طراحی وب سایت را اضافه کنید (وقتی منطقی است)

کلمات کلیدی طراحی وب سایت در نام دامنه طراحی وب سایت بسیار شبیه پودر قند روی وافل هستند.

یک جایزه خوب، اما نه یک ضرورت. اگر می توانید، و استفاده از یک کلمه کلیدی منطقی است، باید. به طور متوسط، 63٪ از دامنه طراحی وب سایت های با عملکرد برتر کلمات کلیدی در URL طراحی وب سایت خود دارند.

اما، اگر نمی‌توانید کلیدواژه ‌ای را در آن کار کنید، آن ‌ها حداقل افزایش سئوی طراحی وب سایت شما را فراهم می ‌کنند، در صورتی که اصلاً وجود داشته باشد، و زمانی که می‌خواهید استراتژی خود را برای گنجاندن آن‌ ها تغییر دهید، باید به دقت سنجیده شوند.

رند فیشکین، بنیانگذار غول SEO Moz و اکنون رهبر Sparktoro در مورد نام دامنه طراحی وب سایت غنی از کلمات کلیدی می گوید:

آنها وزنی را که قبلا داشتند را تحمل نمی کنند و ارتباط منفی (با کاربران و موتورهای جستجو) طراحی وب سایت دارند که باید از آنها اجتناب کنید.

پس پودر قند. خوب است که در حد اعتدال اضافه شود، اما غیر ضروری است، و در صورت سوء استفاده، احتمالاً نتایج ناامید کننده ای در طراحی وب سایت بعدی شما خواهد داشت.

با این حال، به عنوان یک نکته جالب، هر کسی که به دنبال باز کردن یک طراحی وب سایت در صنعت قمار یا بازی است - به طور خاص در طاقچه Fortnite - می خواهد سریع حرکت کند. به گفته Verisign، این کلمات کلیدی طراحی وب سایت مانند کیک های داغ در سه ماهه دوم 2018 هستند.

در غیر این صورت، به آنچه منطقی است پایبند باشید و به یاد ماندنی، قابل تایپ و قابل برند شدن (این نکته بعدی ما است) را بسیار بالاتر از کلمات کلیدی طراحی وب سایت اولویت دهید.

4. به سراغ نام های دامنه طراحی وب سایت قابل برند بروید

هیچ لیست استراتژی نام دامنه طراحی وب سایت بدون صحبت در مورد اهمیت نام تجاری کامل نمی شود.

77 درصد از مشتریان طراحی وب سایت بر اساس برندی که به محصول متصل است خرید می کنند. حتی احمقانه‌ تر این است که تصور می‌شود 90 درصد از این تصمیم‌ ها به طور ناخودآگاه بر اساس تداعی برند با احساسات مثبت گرفته می ‌شوند.

نمونه هایی از نام های دامنه طراحی وب سایت با برند بالا عبارتند از آمازون، آی بی ام و تسلا.

متأسفانه، انتخاب یک نام دامنه طراحی وب سایت قابل برند مانند سایر نکات ما کاملاً ساده نیست، اما یک آزمایش خوب این است که آن را با صدای بلند بگویید و ببینید که آیا به نظر یک نام تجاری است یا خیر. مثلا:

انجام می دهد: lularoe.com

ندارد: salmonroe.com

انجام می دهد: doreimefashion.com

نمی کند: doreimefasolatido.com

اما اگر مشکل دارید، بازارهایی برای این کار وجود دارد، البته با یک پنی بسیار زیبا. برندپا یکی از این بازارهاست. کمترین مورد بلیط آن برای شما 1000 دلار هزینه دارد.

نکته مثبت این است که با خرید خود یک لوگو دریافت می کنید. چیزی که کاربران طراحی وب سایت در ده ثانیه اول مشاهده از آن برداشت می کنند. (و بنابراین، برداشتی از نام تجاری شما.)

از سوی دیگر، این برچسب قیمت برای یک طراحی وب سایت جدید ناچیز نیست. برای راه حل کمی مقرون به صرفه تر، می توانید BrandDo را بررسی کنید، که بازار آن ورودی های سه رقمی بیشتری را ارائه می دهد.

بنابراین، ما اهمیت خاطره‌انگیز بودن، سازگاری با موبایل، کلمات کلیدی و آمادگی برند برای نام دامنه طراحی وب سایت شما را پوشش داده‌ایم، اما یک عامل دیگر وجود دارد که باید در نظر بگیرید – ایده ‌آل قبل از ثبت نام.

5. قبل از ثبت نام طراحی وب سایت ، فیلد حقوقی را پاک کنید

شما نام دامنه طراحی وب سایت خود را ثبت کرده اید ... اما ببینید، چند هفته بعد نامه توقف و انصراف از دفاتر حقوقی شخصی دریافت می کنید که در هر سی ثانیه پنج برابر شما درآمد کسب می کند.

این یک عکس زیبا نیست، اما یک عکس غیر معمول نیز نیست. اگر می‌خواهید در دعوای قضایی ناخواسته گرفتار نشوید، اطمینان از اینکه نام دامنه طراحی وب سایت بالقوه شما دارای علامت تجاری نیست، ضروری است.

خوشبختانه، بررسی آن بسیار آسان است. برای طراحی وب سایت هایی که در ایالات متحده کار می ‌کنند، می ‌توانید وضعیت علامت تجاری را با جستجو در طراحی وب سایت اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده بررسی کنید.

با این حال، ایده خوبی است که یک منبع ثانویه را نیز بررسی کنید. پیمایش در سیستم USPTO به اندازه منابع جایگزین مانند Trademarks411 یا WIPO ساده نیست.

و وقتی نوبت به مبانی قانونی می ‌رسد، دوبار پوشش دادن آنها ضرری ندارد، درست است؟ به ویژه هنگامی که "ایمان" می تواند یک عامل تعیین کننده در قانون مورد نام دامنه طراحی وب سایت باشد، همانطور که بلومبرگ کشف کرد.

موارد دیگری که هنگام بررسی علائم تجاری باید در نظر داشت سردرگمی مصرف کننده است. اگر نام دامنه طراحی وب سایت شما به طور منطقی با دامنه دیگری که با آن رقابت می کند اشتباه گرفته شود، ممکن است داوری بازنده در دستان شما باشد.

علاوه بر این، اگر طراحی وب سایت شما در حال حاضر یا در آینده در خارج از ایالات متحده فعالیت می ‌کند، می‌ خواهید با علائم تجاری آن کشورهای مربوطه آشنا شوید و آن‌ها را بررسی کنید.

این ما را به آخرین استراتژی ما برای انتخاب نام دامنه طراحی وب سایت شما می رساند: فهمیدن اینکه چه چیزی به آن پایان می دهد.

6. پسوند سمت راست را انتخاب کنید

سطح عالی عالی .com هنوز هم پادشاه پسوند های دامنه طراحی وب سایت است، هم از نظر سئو طراحی وب سایت و هم به خاطر ماندگاری.

اما پسوندهای دامنه طراحی وب سایت بسیار بیشتر از گذشته وجود دارد و اگر به صورت استراتژیک استفاده شود، مشکلی نخواهید داشت.

آنها در واقع رشد بسیار انفجاری داشته اند. الحاقات جدید و «غیر سنتی» از سال 2016 تا 2017 145 درصد رشد داشته است.

آیا با مشکلات خرابی و طراحی وب سایت دست و پنجه نرم می کنید؟ webever.ir راه حل میزبانی است که برای صرفه جویی در وقت شما طراحی شده است! ویژگی های ما را بررسی کنید

بنابراین در حالی که .com مدعی تاج و تخت است، در حال حاضر، روندها در دنیای برنامه های افزودنی در حال تغییر هستند. و این خبر خوبی برای یک طراحی وب سایت جدید است.

زیرا پسوند های دامنه جدید - .xyz، .tech، .nyc و غیره - بسیار مقرون به صرفه تر از دامنه طراحی وب سایت های سطح بالای سنتی هستند.

و مقرون به صرفه بودن عاملی است که، مگر اینکه شما یک مجموعه هیولا باشید، باید در برابر سایر عناصر متعادل باشد.

اگر می ‌توانید یک .com را با قیمت مناسبی بخرید - این امکان وجود دارد - باید آن را دنبال کنید، تا زمانی که تمام الزامات دیگر ذکر شده در اینجا را برآورده کند.

اگر نه، بهتر است با یک پسوند دامنه طراحی وب سایت جدید بروید. با توجه به روند، مقبولیت آن مانند شراب های داخلی با گذشت زمان افزایش می یابد.

آیا نمی دانید نام دامنه طراحی وب سایت جدید خود را کجا ثبت کنید؟ مکان‌هایی مانند Name.com، Google Domains، NameCheap و eNom را بررسی کنید.

در نهایت، آزمون تورنسل برای یک برنامه افزودنی به این بستگی دارد که نام دامنه شما چقدر به سایر عوامل ذکر شده در اینجا مانند قابل برند، به یاد ماندنی و قابل تایپ پایبند باشد.

اگر خیلی قابل تایپ در تلفن همراه یا خاطره انگیز نیست، واقعاً نمی توانید از .com صرف نظر کنید، اما اگر اینطور باشد، .co به طور فزاینده ای در بخش های تجاری و طراحی وب سایت های سطح متوسط محبوب می شود.

این راهبردهای ما را برای انتخاب نام دامنه طراحی وب سایت شما به هم می بندد، اگرچه راهبرد بعدی می تواند یک استراتژی جایزه در نظر گرفته شود. اگر در انتخاب نام مشکل دارید، ژنراتورهای مختلفی وجود دارند که می توانند کار را آسان تر کنند.

اکنون چند مورد را مرور می کنیم.

7. ابزار برای یافتن نام دامنه طراحی وب سایت

تلاش برای دستیابی به نام دامنه طراحی وب سایت ای که همه این الزامات را برآورده کند، قطعاً می تواند آسان تر از انجام آن باشد. خوشبختانه، اگر تیم خلاق شما نیاز به استراحت دارد، می توانید بخشی از مسئولیت را بر عهده یک ژنراتور بگذارید.

DomainWheel

DomainWheel یک تولید کننده نام دامنه طراحی وب سایت ساده و آسان برای استفاده است که توسط تیم عالی در ThemeIsle ایجاد شده است. فقط یک کلمه کلیدی وارد کنید و همه دامنه طراحی وب سایت های موجود را بررسی کنید. حتی دامنه‌ طراحی وب سایت هایی که شبیه آن هستند، قافیه‌ ها و پیشنهاد های تصادفی را خروجی می ‌دهد.

NameQL

اگر به دنبال دامنه طراحی وب سایت عالی com هستید، NameQL به شما کمک می کند آن را در یک چشمک پیدا کنید. به سادگی یک کلمه یا بخشی از یک کلمه را در قسمت ورودی تایپ کنید، سپس در نتایج اسکرول کنید.

در اینجا نگاهی به نتایجی است که برای "موسیقی" ایجاد کرد:

اگر در صنعت فناوری موسیقی هستید، ممکن است بخواهید یکی از آن نام‌های دامنه طراحی وب سایت را در اسرع وقت بگیرید!

یک نام

Bust a Name از جمله یک نام دامنه رشک برانگیز مخصوص به خود، زمانی که در مقابل NameMesh یا DomainWheel قرار می ‌گیرد، طراحی وب سایت نسبتاً خالی دارد، اما نتایج بسیار سریع‌ تر و خلاقانه ‌تر هستند.

شما فقط یک کلمه طراحی وب سایت را تایپ می‌کنید، برنامه ‌های افزودنی خود را انتخاب می‌کنید، دکمه Go را فشار می ‌دهید و منتظر می ‌مانید تا نتایج برگه شوند.

در اینجا یک مثال با عبارت جستجوی "صوتی" آورده شده است.

چیزی که در طراحی وب سایت فاقد آن است، با پیشنهادات هوشمندانه و سادگی جبران می کند.

و به یاد داشته باشید، اگر نام دامنه طراحی وب سایت ای را پیدا کردید که با یکی از این ابزارها عالی است یا نظر خود را تغییر دادید، همیشه می توانید دامنه طراحی وب سایت خود را بدون از دست دادن تمام مزایای سئوی طراحی وب سایت خود به آن منتقل کنید.

8. برای پرش به جلو، دامنه طراحی وب سایت موجود یا منقضی شده را به دست آورید

آخرین اما نه کم اهمیت ترین، ممکن است بخواهید در مورد به دست آوردن یک دامنه طراحی وب سایت موجود فکر کنید. چرا؟ زیرا دامنه موجود ممکن است قبلاً دارای برخی از موارد زیر باشد:

بک لینک های معتبر. از ابزاری مانند Ahrefs برای بررسی بک لینک های موجود استفاده کنید.

اعتبار دامنه طراحی وب سایت بالا (Moz ) و رتبه دامنه (Ahrefs ) .

رتبه صفحه بالا گوگل همچنان از PageRank به صورت داخلی استفاده می کند.

ترافیک و برند موجود طراحی وب سایت

حتی یک تقویت کوچک می تواند شما را شروع کند و سریعتر رتبه بندی کند. شما می توانید از ابزاری مانند دامنه طراحی وب سایت های منقضی شده یا دامنه طراحی وب سایت های Flippa برای پیدا کردن آنها استفاده کنید.

با این حال، هنگام استفاده از این استراتژی نیز باید بسیار مراقب باشید. ابتدا، مطمئن شوید که علائم تجاری موجود را بررسی کنید.

دوم، اگر دامنه طراحی وب سایت در حال حاضر توسط یک برند موجود استفاده می‌شود که می‌خواهید آن را خریداری کنید، مطمئن شوید که الگوهای ترافیک طراحی وب سایت آن را بررسی کنید. یک روند نزولی ثابت احتمالاً می‌تواند به این معنی باشد که در نقطه‌ای با یک پنالتی گوگل مواجه شد. یا به سادگی می تواند به این معنی باشد که آنها کار روی دامنه طراحی وب سایت را متوقف کردند.

سوم، بک لینک های فعلی دامنه طراحی وب سایت را با ابزار Ahref's Site Explorer بررسی کنید. اگر بسیاری از بک لینک ها از طراحی وب سایت های اسپم هستند، این شاخص خوبی نیست. این می تواند به این معنی باشد که مالک دامنه / طراحی وب سایت در مقطعی برای بک لینک ها پرداخت کرده یا حتی یک حمله منفی سئو طراحی وب سایت علیه آن داشته است.

باز هم، وقتی نوبت به دستیابی به یک دامنه طراحی وب سایت موجود می رسد، مطمئن شوید که تمام جنبه های آن را بررسی کنید. اگر نمی دانید چگونه، متخصصان سئوی طراحی وب سایت بسیار خوبی در جامعه وجود دارند که می توانید آنها را استخدام کنید.

نحوه انتخاب نام دامنه طراحی وب سایت: خلاصه

نام دامنه طراحی وب سایت آدرس خیابان دیجیتال شماست. آنها می توانند به طور قابل توجهی درک بازدیدکننده از برند شما را شکل دهند.

متأسفانه، بیشتر نام‌ های تک ‌تکثیری مانند Dogs.com در روزهای اولیه اینترنت مطرح شد. اما این بدان معنا نیست که نمی توانید یک نام دامنه عالی برای طراحی وب سایت جدید خود پیدا کنید.

هنگامی که یک دامنه طراحی وب سایت جدید ایجاد می کنید، فقط از این هشت نکته استفاده کنید:

آن را به یاد ماندنی کنید.

آن را برای تایپ موبایل دوستانه نگه دارید.

کلمات کلیدی طراحی وب سایت را اضافه کنید ... اما فقط در صورتی که منطقی باشد.

به سراغ یک نام دامنه قابل برند بروید – آنها با ارزش هستند و راحت‌تر از اصطلاحات عمومی به دست می‌آیند.

اطمینان حاصل کنید که در این فرآیند روی علامت تجاری ثبت شده کسی قدم نگذارید.

پسوند مناسب طراحی وب سایت را انتخاب کنید. در حالی که .com هنوز در خط مقدم است، افزونه ‌های جدیدتر – و بسیار ارزان ‌تر – روز به روز محبوب‌ تر می ‌شوند، بنابراین ممکن است ارزش بررسی را نیز داشته باشند.

اگر به دنبال یک نام هستید، از یک ابزار تولید کننده نام دامنه طراحی وب سایت استفاده کنید.

در مورد شروع سریع فرآیند با به دست آوردن دامنه طراحی وب سایت منقضی شده یا موجود فکر کنید.

یافتن نام دامنه طراحی وب سایت مناسب بسیار شبیه به یافتن آهنگ عالی است. آنچه برای کسب و کار شما بهتر عمل می کند و بیشتر در بین کاربران طراحی وب سایت طنین انداز می شود، ناگزیر تغییر خواهد کرد. اما با پیروی از این هشت نکته، مطمئناً نام دامنه طراحی وب سایت ای دارید که در آزمون زمان مقاومت کند.