search
حلقه سفید

نحوه دریافت لینک طراحی وب سایت گوگل برای طراحی وب سایت خود

اشتراک گذاری در :
انتشار : 1401/09/07
نحوه دریافت لینک طراحی وب سایت گوگل برای طراحی وب سایت خود

رتبه بندی جستجو بخش مهمی از هر استراتژی طراحی وب سایت دیجیتال مارکتینگ است، اما آیا می دانستید که لینک های طراحی وب سایت گوگل می توانند راهی عالی برای جذب ترافیک طراحی وب سایت اضافی باشند؟

بیایید یک قدم به عقب برگردیم. رتبه بندی خوب برای کلمات کلیدی اصلی طراحی وب سایت به شما امکان می دهد ترافیک ثابت طراحی وب سایت و مرتبطی را برای کمک به موفقیت (و رشد) طراحی وب سایت خود وارد کنید. با این حال، در حالی که رتبه بندی خوب عالی است، اگر مردم واقعاً از طریق SERP ها به طراحی وب سایت شما مراجعه نکنند، این به معنای هیچ چیز نیست.

اینجاست که لینک ‌های طراحی وب سایت جستجوی Google وارد می ‌شوند. آنها «املاک» بیشتری را در Google اشغال می‌ کنند و باعث می ‌شوند افراد بیشتری روی طراحی وب سایت شما در نتایج کلیک کنند.

لینک ‌های طراحی وب سایت گوگل یک راه عالی برای بهبود نرخ کلیک CTR) ) هستند که به شما کمک می ‌کنند تا ترافیک طراحی وب سایت بیشتری را جذب کنید و همچنین سئوی طراحی وب سایت خود را تقویت کنید.

در این مقاله، همه چیزهایی را که باید در مورد پیوندهای طراحی وب سایت بدانید، یاد خواهید گرفت، از جمله:

فهرست مطالب طراحی وب سایت

لینک طراحی وب سایت گوگل چیست؟

4 دلیل برای اهمیت لینک های طراحی وب سایت گوگل

نحوه دریافت لینک طراحی وب سایت گوگل برای طراحی وب سایت شما

خوب به نظر می رسد؟

سپس، لینک طراحی وب سایت دقیقا چیست و چگونه آنها را به دست می آورید؟

لینک طراحی وب سایت گوگل چیست؟

لینک های طراحی وب سایت گوگل در زیر اولین نتیجه جستجو در صفحات نتایج موتور جستجو طراحی وب سایتSERP) ) ظاهر می شوند. آنها پیوندهای داخلی به طراحی وب سایت هستند که با توضیحات کوتاه ارائه شده اند. پیوند های طراحی وب سایت اغلب هنگام انجام جستجوی برند پیدا می شوند و به کاربر طراحی وب سایت کمک می کنند تا در طراحی وب سایت شما حرکت کند.

احتمالاً بهترین نتیجه را برای جستجوی Google با دو، چهار یا شش پیوند داخلی در زیر مشاهده کرده اید. اینها لینک های طراحی وب سایت گوگل هستند و به شکل زیر هستند:

هنگام جستجوی یک نام تجاری، صفحه اصلی طراحی وب سایت ممکن است مرتبط ترین صفحه طراحی وب سایت برای نیازهای کاربر طراحی وب سایت نباشد. کاربری که «بارنیز» را جستجو می ‌کند، ممکن است روی پیوند طراحی وب سایت «پوشاک زنانه طراح» کلیک کند تا مستقیماً به این صفحه برود نه صفحه اصلی طراحی وب سایت.

این یک تجربه کاربری طراحی وب سایت بهتر را فراهم می کند و به کاربران طراحی وب سایت اجازه می دهد بدون کلیک اضافی مستقیماً به صفحه مورد نظر خود مراجعه کنند.

4 دلیل برای اهمیت لینک های طراحی وب سایت گوگل

دلایل زیادی وجود دارد که چرا لینک های طراحی وب سایت می توانند هم برای طراحی وب سایت و هم برای بازدیدکنندگان طراحی وب سایت شما مفید باشند.

در اینجا چهار دلیل وجود دارد که چرا لینک های طراحی وب سایت گوگل برای طراحی وب سایت شما مهم هستند:

1. پیوندهای طراحی وب سایت گوگل نرخ کلی (CTR) را بهبود می بخشد

یک CTR خوب به میزان محبوبیت یک لینک طراحی وب سایت بستگی دارد که مستقیماً به ارتباط آن با یک جستجوی خاص مرتبط است. در حالی که یک شخص ممکن است یک جستجوی ساده برند انجام دهد، لینک های طراحی وب سایت صفحات مرتبط تری را ارائه می دهند که ممکن است مستقیماً آنها را به محصول یا خدمات طراحی وب سایت مورد نظر خود برساند.

اما چرا باید به CTR اهمیت دهید؟ خوب، به طور متوسط، سه نتیجه اول در گوگل اکثر کلیک ها را به خود اختصاص می دهند (طبق این مطالعه توسط AWR) ). سپس از آنجا به سرعت سقوط می کند:

دادن دسترسی فوری به جستجوگران به محبوب ترین صفحات طراحی وب سایت شما به آنها کمک می کند تا از موتور جستجو طراحی وب سایت کلیک کنند. هرچه افراد بیشتری روی طراحی وب سایت شما در SERP ها کلیک کنند، به طور مداوم برای آن عبارت جستجو رتبه بندی می کنید و به نوبه خود ترافیک طراحی وب سایت ارگانیک خود را افزایش می دهید.

در واقع، نشان داده شده است که لینک های طراحی وب سایت جستجوی گوگل CTR را تا 64 درصد افزایش می دهند، بنابراین تلاش برای بهینه سازی طراحی وب سایت خود برای لینک های طراحی وب سایت ارزش سرمایه گذاری را دارد.

2. Google Sitelinks باعث ایجاد اعتماد و اعتبار می شود

پیوندهای طراحی وب سایت برای همه طراحی وب سایت ها نشان داده نمی شوند. بعید است که طراحی وب سایت های کمتر شناخته شده یا بهینه سازی شده دارای پیوندهای طراحی وب سایت در SERP ها باشند.

اگر لینک ‌های طراحی وب سایت برای یک طراحی وب سایت نمایش داده می ‌شوند، نشان می ‌دهد که به خوبی ساختار یافته است و لینک‌ های طراحی وب سایت به درخواست کاربر طراحی وب سایت مرتبط هستند.

از این گذشته، گوگل می خواهد بهترین پاسخ را به درخواست جستجوگر ارائه دهد. و با توجه به اینکه لینک ‌های طراحی وب سایت فضای زیادی را در نتایج گوگل اشغال می ‌کنند، این فضای زیادی را به یک طراحی وب سایت ضعیف یا غیرقابل اعتماد نمی ‌دهند.

لینک ‌های طراحی وب سایت حجم زیادی از «املاک» را در Google اشغال می ‌کنند، فقط به این نگاه کنید که چه مقدار فضای بالای لینک‌ های طراحی وب سایت در دسک ‌تاپ اشغال می ‌کند.

و همان لینک های طراحی وب سایت در تلفن همراه (که بیشتر صفحه طراحی وب سایت را اشغال می کند):

اینها هر دو فاکتورهایی هستند که به معرفی یک طراحی وب سایت به عنوان قابل اعتماد کمک می کنند و این واقعیت که همه نتایج آنها را ندارند باعث ایجاد حس انحصاری می شود.

برخی از طراحی وب سایت ها حتی از یک جعبه جستجو در لینک های طراحی وب سایت بهره می برند:

این به کاربران طراحی وب سایت اجازه می دهد تا در طراحی وب سایت خارجی مستقیماً از SERP ها جستجو کنند. گنجاندن کادر جستجو دوباره CTR و تجربه کاربر طراحی وب سایت را بهبود می بخشد و به آنها نظر بهتری نسبت به طراحی وب سایت شما به عنوان یک کل می دهد.

3. پیوندهای طراحی وب سایت گوگل آگاهی برند و محصول طراحی وب سایت شما را افزایش می دهد

هدف از لینک های طراحی وب سایت گوگل این است که برخی از مهمترین صفحات یک طراحی وب سایت را به جستجوگران ارائه دهد تا تجربه جستجوی خود را بهبود بخشند. اینها صفحات طراحی وب سایتی هستند که گوگل فکر می کند بر اساس ساختار، محتوا و عبارت جستجوی مورد نظر طراحی وب سایت شما مرتبط ترین هستند.

صفحاتی که گوگل برای لینک های طراحی وب سایت انتخاب می کند اغلب صفحات محصول طراحی وب سایت ، صفحات قیمت گذاری، درباره صفحات یا وبلاگ ها هستند که به کاربر طراحی وب سایت کمک می کند تا اطلاعات بیشتری در مورد یک طراحی وب سایت یا شرکت پیدا کند.

پیوندهای طراحی وب سایتی که برای Fomo نشان داده می‌شوند، به خوبی صفحات کلیدی طراحی وب سایت شرکت (درباره ما)، صفحات محصول مفید (ادغام‌ها، تور محصول و غیره) و همچنین اطلاعات کلیدی مانند صفحه قیمت ‌گذاری و وبلاگ را برجسته می ‌کنند.

هنگام انجام جستجوی نام تجاری، ممکن است یک پیوند طراحی وب سایت برای یک محصول یا محدوده خاص مانند این مثال برای GoPro نمایش داده شود:

این کمک می کند تا کاربران طراحی وب سایت را در مورد آنچه که ارائه می دهید بدون بازدید از طراحی وب سایت شما آموزش دهید. همچنین باعث می شود مشتریان بالقوه طراحی وب سایت به بهترین/محبوب ترین صفحات طراحی وب سایت محصول شما برسند. با تشکر از گوگل!

4. پیوندهای طراحی وب سایت گوگل به کاربران طراحی وب سایت اجازه می دهد صفحات عمیق تری را مرور کنند

اکثر بازدیدکنندگان قصد ندارند طراحی وب سایت شما را در عمق زیادی کشف کنند. در بیشتر مواقع، مردم صفحه اصلی طراحی وب سایت ، صفحات محصول و صفحات طراحی وب سایت خدمات شما را بدون بررسی بیشتر در محتوای طراحی وب سایت شما مرور می کنند.

لینک ‌های طراحی وب سایت جستجوی Google محبوب ‌ترین صفحات یک طراحی وب سایت را نشان می ‌دهند، به این معنی که پست وبلاگ برتر، محصول پرفروش، یا راهنمای نحوه انجام مکرر دانلود شده شما می‌تواند به عنوان پیوند طراحی وب سایت ظاهر شود.

یک مثال خوب از این در عمل، طراحی وب سایت پل جارویس طراح طراحی وب سایت است که تبدیل به کارآفرین و نویسنده شده است، که دارای مقالات برتر و صفحات محصول طراحی وب سایت است که همگی در پیوندهای طراحی وب سایت کشیده می شوند:

همچنین برای ابزارهای نرم افزاری به خوبی کار می کند. به عنوان مثال، پیوندهای طراحی وب سایت برای Ahrefs صفحات ابزار خاص طراحی وب سایت را جذب می کند:

این امر ترافیک طراحی وب سایت را به مهم ترین صفحات طراحی وب سایت شما هدایت می کند و به جای ارسال همه افراد به صفحه اصلی، به ارائه سرنخ هایی مانند درخواست ها و اشتراک ها کمک می کند. بنابراین، در کنار بهبود سئو و CTR، لینک ‌های طراحی وب سایت می‌توانند به شما کمک کنند تا از افزایش تبدیل بهره ببرید.

Google Sitelinks 101:

پیوندهای طراحی وب سایت Google چیزی نیستند که بتوانید فعال، فعال یا انتخاب کنید. این به گوگل بستگی دارد که آنها را برای طراحی وب سایتی فعال کند که فکر می کنند برای یک جستار معین معتبر است.

حتی اگر لینک ‌های طراحی وب سایت چیزی نیستند که بتوانید راه ‌اندازی کنید، پیروی از بهترین شیوه ‌های سئو طراحی وب سایت می‌تواند شانس شما را برای داشتن لینک‌ های طراحی وب سایت به طور چشمگیری افزایش دهد.

پشتیبانی

نحوه دریافت لینک طراحی وب سایت گوگل برای طراحی وب سایت شما

زمان آن است که ابتدا اخبار بد را از سر راه برداریم:

متأسفانه، شما نمی توانید لینک های طراحی وب سایت خود را تنظیم کنید. اینکه آیا آنها ظاهر می شوند و کدام پیوند طراحی وب سایت ها انتخاب می شوند، کاملاً به الگوریتم های Google بستگی دارد.

با این حال، مانند هر جنبه دیگری از سئو طراحی وب سایت ، بهترین روش‌ های خاصی وجود دارد که می ‌توانید برای بهبود شانس خود برای دریافت لینک ‌های طراحی وب سایت دنبال کنید.

1. یک نام طراحی وب سایت منحصر به فرد داشته باشید

لینک ‌های طراحی وب سایت جستجوی گوگل عمدتاً برای جستجوهای برند یافت می‌شوند، بنابراین داشتن یک نام تجاری منحصر به فرد به شما کمک می ‌کند تا در جایگاه اول قرار بگیرید.

نام عمومی مانند «آژانس دیجیتال» برای رتبه بندی مشکل خواهد داشت، زیرا برای گوگل سخت است که بداند آیا کاربر طراحی وب سایت به طور کلی به دنبال یک آژانس دیجیتال طراحی وب سایت است یا این شرکت خاص.

نام های مبهم شرکت ها گاهی اوقات می توانند در شرایط مناسب رتبه خوبی کسب کنند. به عنوان مثال، جستجوی "سیب" به جای میوه، نتایجی را برای غول فناوری به ارمغان می آورد، زیرا گوگل قصد کاربر طراحی وب سایت را درک می کند.

با این حال، بدون داشتن یک برند فوق العاده قوی، رتبه بندی برای یک نام نسبتاً عمومی دشوار است.

اگر شرکت شما از قبل تاسیس شده است، فقط نام آن را تغییر ندهید تا بتوانید سئو طراحی وب سایت را بهتر هدف قرار دهید، زیرا این یک کار بسیار پیچیده است که بسیاری از خطرات و مشکلات خود را به همراه دارد.

اگر در مرحله قبل از راه اندازی هستید، نام شرکتی را انتخاب کنید که منحصر به فرد باشد، زیرا به شما کمک می کند تا در جستجوی برند عملکرد خوبی داشته باشید. در اینجا راهنمای شما برای راه اندازی و اجرای یک آژانس موفق طراحی وب سایت است.

2. برای نام تجاری خود در جایگاه شماره 1 قرار بگیرید

لینک ‌های طراحی وب سایت گوگل فقط به اولین نتیجه جستجو اختصاص داده می‌شوند، بنابراین اگر می ‌خواهید شانس دریافت آن لینک ‌های طراحی وب سایت را داشته باشید، باید در رتبه اول باشید.

در کنار اطمینان از منحصربفرد بودن نام طراحی وب سایت یا شرکت شما، تا جایی که می توانید برای تقویت حضور آنلاین برند خود تلاش کنید.

بک لینک های خود را بررسی کنید و بررسی کنید که همه نقل قول های آنلاین از نام، آدرس، شماره تلفن و URL طراحی وب سایت صحیح استفاده می کنند. پروفایل های رسانه های اجتماعی خود را فعال نگه دارید و از روش های بازاریابی محتوا طراحی وب سایت مانند وبلاگ نویسی برای گسترش بیشتر برند خود در طراحی وب سایت استفاده کنید.

3. از داده های ساخت یافته استفاده کنید

داده های ساختاریافته همچنین به عنوان ریچ اسنیپت یا طرحواره شناخته می شوند، به گوگل و سایر موتورهای جستجو طراحی وب سایت کمک می کنند تا طراحی وب سایت شما را بهتر درک کنند.

روش‌های زیادی وجود دارد که داده‌های ساخت ‌یافته می‌توانند به بهبود ظاهر طراحی وب سایت شما در SERP کمک کنند، مانند نمایش بخش ‌هایی از بررسی یا رویداد، اما در مورد پیوندهای طراحی وب سایت نیز می‌توانند به شما کمک کنند.

می‌توانید به Google بگویید کدام منو را برای پیوندهای طراحی وب سایت در نظر بگیرد، صفحه درباره یا تماس خود را مشخص کنید، و breadcrumbs یا کادر جستجوی پیوندهای طراحی وب سایت را فعال کنید.

در حالی که استفاده از طرحواره تضمین نمی‌کند که گوگل لینک ‌های طراحی وب سایت را نمایش می‌دهد، یا اینکه آنها همیشه همان ‌هایی هستند که شما مشخص می‌کنید، این یک راه خوب برای سوق دادن کارها در جهت درست است.

4. از ساختار و ناوبری طراحی وب سایت پاک استفاده کنید

خزیدن طراحی وب سایت ‌هایی با ساختار پیچیده یا نامشخص برای موتورهای جستجو طراحی وب سایت مانند Google دشوارتر است و همچنین برای کاربران طراحی وب سایت ناوبری دشوار است.

اگر Google نتواند همه صفحات طراحی وب سایت شما را پیدا کند یا نتواند ارتباط آنها با یکدیگر را درک کند، نمی ‌تواند پیوندهای طراحی وب سایت را اختصاص دهد. این مثال از معماری طراحی وب سایت را در نظر بگیرید:

مطمئن شوید که صفحه اصلی صفحه اصلی طراحی وب سایت شما است و سایر صفحات به راحتی از آنجا منشعب می شوند. از سرفصل های واضح و ساختاری بصری طراحی وب سایت برای سازماندهی صفحات خود استفاده کنید و هر جا که ممکن است همه چیز را به زیر شاخه های مرتبط تقسیم کنید.

از پشتیبانی هاست طراحی وب سایت زیر سطح 1 بدون پاسخ خسته شده اید؟ تیم پشتیبانی در سطح جهانی ما را امتحان کنید! برنامه های ما را بررسی کنید

همچنین خوب است که صفحات طراحی وب سایت «استاندارد» مانند درباره، تماس و محصولات/خدمات را پوشش دهید. اینها به راحتی توسط گوگل و کاربران طراحی وب سایت به طور یکسان قابل درک هستند و صفحات فرود عالی را از SERP ها ایجاد می کنند.

5. یک نقشه طراحی وب سایت XML را به کنسول جستجوی گوگل اضافه کنید

نقشه طراحی وب سایت به موتورهای جستجو کمک می کند تا طراحی وب سایت شما را بفهمند و بخزند و تعیین کنند که کدام صفحات مهم هستند.

اگر ساختار طراحی وب سایتی واضحی دارید و نقشه طراحی وب سایت را به حساب کنسول جستجوی Google خود پیوند داده ‌اید، گوگل در مورد خزیدن و تجزیه و تحلیل طراحی وب سایت شما یک قدم برتر خواهد بود.

هنگام انتخاب صفحاتی که به عنوان لینک طراحی وب سایت در SERP ها نمایش داده شوند، گوگل به اولویت و ترافیک طراحی وب سایت هر صفحه نگاه می کند تا سودمندی آن را برای جستجوگران ارزیابی کند. با افزودن نقشه طراحی وب سایت به کنسول جستجوی گوگل خود، به گوگل کمک می کنید تا مرتبط ترین لینک های طراحی وب سایت را انتخاب کند.

همچنین می توانید نظارت کنید که کدام یک از پست های شما واجد شرایط جعبه جستجوی پیوند های طراحی وب سایت هستند.

6. لینک های داخلی بسازید

لینک های داخلی طراحی وب سایت بخش مهمی (و گاهی نادیده گرفته شده) سئو طراحی وب سایت هستند. هرچه بیشتر به یک صفحه داخلی در طراحی وب سایت خود پیوند دهید، آن صفحه برای گوگل طراحی وب سایت مهم تر به نظر می رسد.

اگر صفحات طراحی وب سایت شما اغلب به یک محصول خاص، صفحه تماس یا صفحه طراحی وب سایت درباره شما لینک می دهند، اینها نامزدهای خوبی برای لینک طراحی وب سایت گوگل خواهند بود.

از پیوندهای داخلی برای هدایت کاربران طراحی وب سایت (و گوگل) در اطراف طراحی وب سایت خود استفاده کنید. نات الیسون در پست خود در مورد کتاب های بازاریابی این کار را به خوبی انجام می دهد:

همه این پیوندهای داخلی کاربران طراحی وب سایت را در اطراف طراحی وب سایت او هدایت می کند و آنها را به محتوای مرتبطی می برد که ممکن است مفید باشند.

ما در واقع همین کار را اینجا در webever.ir انجام می دهیم. فقط به این مقاله در مورد بازاریابی برون گرا نگاه کنید:

در داخل محتوا، ما پیوندهای داخلی را به سایر مقالات مرتبط با آن موضوع اضافه می کنیم. این نه تنها به خزنده‌های Google کمک می‌کند تا طراحی وب سایت ما را بهتر هدایت کنند، بلکه به کاربران طراحی وب سایت کمک می‌ کند در حالی که با محتوای طراحی وب سایت ما درگیر هستند، در طراحی وب سایت ما حرکت کنند.

اگر می خواهید یک نمای کلی از لینک های داخلی طراحی وب سایت خود داشته باشید، می توانید آنها را در کنسول جستجوی گوگل ردیابی کنید تا ببینید طراحی وب سایت شما چند بار به صفحات طراحی وب سایت خاصی پیوند می دهد. اگر موردی وجود دارد که مایلید آن را در پیوندهای طراحی وب سایت داشته باشید، مطمئن شوید که در بقیه قسمت های طراحی وب سایت به آن لینک داده اید.

7. از عنوان صفحه مربوطه استفاده کنید

این سئو طراحی وب سایت 101 است. عنوان صفحات یکی از مهمترین عناصر سئو در طراحی وب سایت شما هستند.

با اطمینان از اینکه هر صفحه دارای اثربخش ترین عنوان است، می توانید به بهبود سئوی طراحی وب سایت کلی خود کمک کنید و به گوگل در انتخاب لینک های طراحی وب سایت مرتبط کمک کنید.

لینک ‌های طراحی وب سایت گوگل از عناوین صفحه شما ایجاد می‌شوند، بنابراین مطمئن شوید که با آن صفحه طراحی وب سایت مطابقت دارند. Trello این کار را به خوبی انجام می دهد:

هر عنوان صفحه باید توضیحی کوتاه و منطقی از موضوع صفحه باشد. عناوینی که هیچ ارتباطی با محتوای صفحه طراحی وب سایت ندارند برای گوگل گیج کننده خواهند بود، به این معنی که در رتبه بندی با مشکل مواجه خواهند شد — و شما می توانید با لینک های طراحی وب سایت خداحافظی کنید.

استفاده از عناوین جالب یا غیرمعمول برای صفحات طراحی وب سایت خود وسوسه انگیز است، اما توجه داشته باشید که این ممکن است بر سئوی طراحی وب سایت شما و تخصیص لینک های طراحی وب سایت تأثیر بگذارد. برای مثال، صفحه ‌ای با عنوان «پیدا کنید چه چیزی باعث می‌شود ما تیک بزنیم» برای الگوریتم‌های جستجوی Google مشخص نیست.

8. آگاهی از برند را افزایش دهید

افزایش آگاهی از برند شما یک کار یکباره نیست. این یک فرایند طراحی وب سایت درحال انجام است.

انتشار بیشتر نام تجاری خود به صورت آنلاین به بهبود اعتبار و محبوبیت طراحی وب سایت شما کمک می کند، که هر دو عاملی هستند که گوگل برای تعیین رتبه بندی استفاده می کند.

هستند که گوگل برای تعیین رتبه بندی استفاده می کند.

برای شرکت خود شهرت مثبتی ایجاد کنید و مطمئن شوید که مردم نام شما را شنیده اند. در اینجا فقط برخی از راه‌هایی وجود دارد که می ‌توانید برند خود را به بازار عرضه کنید:

وبلاگ نویسی مهمان در طراحی وب سایت های صنعتی محبوب.

مصاحبه دادن

ارتباط با خبرگزاری های آنلاین

دریافت نظرات و توصیفات مثبت.

شرکت در بحث های اجتماعی آنلاین

هرچه افراد بیشتری شرکت شما را با نام بشناسند، جستجوهای برند بیشتری دریافت خواهید کرد و شانس بیشتری برای دریافت لینک طراحی وب سایت خواهید داشت.

:Sidenote پیوندهای طراحی وب سایت Google AdWords

شایان ذکر است که لینک های طراحی وب سایت گوگل ادوردز با لینک های طراحی وب سایت جستجوی گوگل یکسان نیستند.

هنگامی که یک کمپین AdWords راه اندازی می کنید، این گزینه را دارید که لینک های طراحی وب سایت را به آگهی اضافه کنید و به هدایت افراد به صفحات خاص کمک کنید. همچنین می‌توانید شرح کوتاهی از لینک‌های طراحی وب سایت اضافه کنید و تبلیغات خود را برای افرادی که آنها را مشاهده می‌کنند مرتبط‌تر و مفیدتر کنید.

در حالی که آنها بسیار شبیه به نظر می‌رسند و عملکرد یکسانی دارند، لینک‌های طراحی وب سایت AdWords توسط مدیر کمپین اضافه می‌شوند، در حالی که لینک ‌های طراحی وب سایت ارگانیک توسط Google تولید می‌شوند و توسط مالک طراحی وب سایت نمی ‌توانند مشخص شوند.

ترافیک بیشتر و سئو طراحی وب سایت بهبود یافته؟ لینک طراحی وب سایت گوگل پاسخ شما برای هر دو است! در اینجا راهنمای دقیق ما در مورد نحوه دریافت آنها است.

خلاصه

اکنون که می‌دانید چگونه لینک‌ های طراحی وب سایت را دریافت کنید… بیرون بروید و آنها را دریافت کنید!

نمی ‌توانم تضمین کنم که لینک ‌های طراحی وب سایت دریافت می ‌کنید یا هر بار ظاهر می ‌شوند. اما اگر بتوانید برای آن وقت بگذارید، مزایا ارزشش را دارد.

با دنبال کردن این مراحل، می توانید شانس خود را برای دریافت لینک طراحی وب سایت افزایش دهید، که منجر به افزایش ترافیک طراحی وب سایت ارگانیک، سرنخ ها و آگاهی از برند می شود.

مانند هر عنصر سئو، دریافت لینک طراحی وب سایت یک شبه اتفاق نمی افتد. تنها کاری که می‌ توانید انجام دهید این است که از دستورالعمل ‌های بهترین عمل پیروی کنید و تلاش‌های مستمر خود را در سئو طراحی وب سایت حفظ کنید تا بهترین شانس را برای کسب آن لینک‌های طراحی وب سایت داشته باشید.