search
حلقه سفید

چرا طراحی وب سایت خوب نتایج بازاریابی بهتری می گیرد

اشتراک گذاری در :
انتشار : 1401/05/22
چرا طراحی وب سایت خوب نتایج بازاریابی بهتری می گیرد

به عنوان طراح، همه ما اهمیت طراحی وب سایت های بصری دلپذیر را می دانیم. اما خیلی عمیق تر از این حرف هاست. طراحی وب سایت خوب بیشتر از ظاهر خوب است. این یک ابزار برندسازی و بازاریابی است که واقعاً می تواند به ارائه نتایج کمک کند.

در اینجا، ما به 10 دلیل که چرا طراحی وب سایت خوب از نظر بازاریابی اهمیت دارد و چند طراحی وب سایت و برندی که این پیام ها و ایده ها را به زیبایی منتقل می کنند، خواهیم پرداخت.

اولین برداشت

با اولین چیزهایی که کاربر در مورد طراحی وب سایت شما می بیند شروع می شود - رنگ، تایپوگرافی و تصاویر. این عناصر چه پیامی را ارسال می کنند؟ آیا ارتباط شفاف و سازمان یافته است یا آشفته تر و غیرمنطقی تر؟ هر پیامی که کاربر طراحی وب سایت از این نگاه اول دریافت کند، تمام ارتباطات را از آن نقطه به بعد شکل خواهد داد.

طراحی وب سایت شما باید به خوبی طراحی شود تا کاربران طراحی وب سایتی را پیدا کنند که در آینده به آن بازگردند. باید طراحی وب سایت داشته باشد که با محتوا و اطلاعاتی مطابقت داشته باشد که به راحتی قابل مشاهده و هضم باشد.

تاثیر ماندگار

پس از آن نگاه اولیه، کاربران طراحی وب سایت باید دلیلی برای ماندن در اطراف یا فکر کردن به طراحی وب سایت ، شرکت یا برند شما عمیق تر داشته باشند. پس بیشتر به آنها بدهید. با طراحی وب سایت ، چیزی را به کاربران طراحی وب سایت نشان دهید که برای شما منحصر به فرد است. (تصاویر عالی راهی آسان برای انجام این کار است.)

یک صفحه اصلی طراحی وب سایت با ظاهر عالی عالی است، اما هر صفحه، عنصر و ابزار دیگری در طراحی وب سایت شما باید به همان اندازه خوب طراحی شود. به این فکر کنید: این احتمال وجود دارد که بیش از نیمی از کاربران طراحی وب سایت شما با صفحه ای غیر از صفحه اصلی شروع به ورود به طراحی وب سایت شما کنند.

ایجاد وفاداری

پس از اینکه یک کاربر طراحی وب سایت را برای یک بار بازدید جذب کردید، می ‌خواهید طراحی وب سایت آن‌ ها را تشویق کند که برگردند و به یک کاربر طراحی وب سایت وفادار تبدیل شوند. یک لوگوی عالی، پالت رنگی تاثیرگذار و انتخاب های آسان خوانا راهی سریع برای رسیدن به آنجا هستند.

ارتباطی را ایجاد کنید که کاربران طراحی وب سایت نمی خواهند با طراحی وب سایت آن را از دست بدهند. همچنین می‌توانید با کلمات یا تصاویری که کاربران طراحی وب سایت می‌خواهند با آنها مرتبط شوند، وفاداری ایجاد کنید. آنها باید به طراحی وب سایت شما نگاه کنند و خود (یا خودی که می خواهند باشند) را ببینند.

شناسایی را ایجاد کنید

طراحی وب سایت با ثبات به کاربران طراحی وب سایت کمک می کند شما را پیدا کنند. تقریباً هر کسی، در هر کجای دنیا می ‌تواند قوس ‌های طلایی را که نشان ‌دهنده برند مک‌دونالد است، شناسایی کند. شما به یک طرح طراحی وب سایت نیاز دارید که این کار را انجام دهد.

به یک سبک متمایز، پالت رنگ، پالت نوع، صدا و پیام بچسبید. لوگو یا برند شما باید همیشه واضح و یکپارچه در طراحی وب سایت باشد. اگر کاربران طراحی وب سایت ندانند چه کسی آن را ساخته یا چه چیزی را نشان می دهد، یک حضور طراحی وب سایت بصری عالی معنایی ندارد.

سبک و تصمیم گیری

وقتی صحبت از سبک و تصمیم گیری می شود، هدف شماره یک باید ثبات باشد. شما کی هستید؟ چیکاره میخوای بشی؟ چرا کاربران طراحی وب سایت می خواهند ارتباط برقرار کنند؟ اگر در فرآیند طراحی وب سایت به این سؤالات فکر می کنید، احتمالاً انتخاب های بهتری در مورد پروژه طراحی وب سایت به طور کلی خواهید داشت.

با طراحی به این سوالات پاسخ دهید. و یک ظاهر و حضور یکپارچه در سراسر طراحی وب سایت ایجاد کنید. از تصاویر مشابه در طراحی وب سایت ، برنامه تلفن همراه، رسانه های اجتماعی، مواد چاپی و هر محصول بازاریابی دیگری که ایجاد می کنید استفاده کنید. (احتمالاً برای شما مفید است که یک راهنمای سبک ایجاد کنید که تمام این قوانین را نیز با جزئیات شرح دهد.)

آسان برای استفاده و اتصال طراحی وب سایت

فراموش نکنیم که ارتباط با کاربران طراحی وب سایت باید آسان باشد. این شامل چندین مفهوم طراحی وب سایت و توسعه است - طراحی وب سایت شما باید سریع بارگذاری شود، از فناوری مدرن طراحی وب سایت و HTML استفاده کند و کنترل ‌های کاربر طراحی وب سایت داشته باشد و به روشی رایج عمل کند.

طراحی وب سایتی که استفاده از آن آسان باشد باعث می شود کاربران طراحی وب سایت بیشتر با شما ارتباط برقرار کنند. تجربیات لذت بخش به بازگرداندن افراد کمک می کند و آنها را تشویق می کند تا بازدیدکنندگان طراحی وب سایت وفادارتر شوند.

یک داستان مشترک ایجاد کنید

فرصت های زیادی برای اشتراک گذاری کاربران طراحی وب سایت در نظر بگیرید. و این رفتار را تشویق کنید. این شکل از بازاریابی اجتماعی می تواند مقداری از وزن را از روی شما بردارد و به برند شما کمک کند تا یک جامعه را ایجاد کند زیرا کاربران طراحی وب سایت جدید توسط شخص دیگری که می شناسند به طراحی وب سایت یا تجارت شما معرفی می شوند.

دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی را طراحی کنید که استفاده و یافتن آنها آسان باشد. پیام ‌ها، متن و تصاویر خود را از قبل در فرمان‌ها بارگذاری کنید تا پیامی را که منتشر می‌شود مدیریت کنید. (درصد زیادی از کاربران طراحی وب سایت با استفاده از متن شما در صورت وجود آن را به اشتراک خواهند گذاشت.)

قبل از کسب و کار اعتماد ایجاد کنید

طراحی وب سایت شما باید به ایجاد اعتماد کمک کند و سپس بازدیدکنندگان طراحی وب سایت را تشویق به انجام تجارت کند. این می تواند بسیار مشکل باشد.

عناصری مانند رنگ و تایپوگرافی می توانند بر اعتماد تأثیر بگذارند. (در صورت شک، انتخاب‌ های سنتی‌ تری را انتخاب کنید، به ‌خصوص اگر یک طراحی وب سایت تجارت الکترونیک دارید.) عناصر طراحی وب سایت دیگری که اعتماد را تشویق می‌ کنند، مانند پیوندهایی به پوشش رسانه‌ ای، توصی ه‌های مشتریان، نشان دادن تعداد ارتباطات رسانه ‌های اجتماعی، با استفاده از طراحی وب سایت خودتان اضافه کنید. تصاویر و عکس ها و ایجاد طراحی وب سایتی که متعلق به شماست و نه فقط یک الگو.

تبدیل کنش های کاربر طراحی وب سایت

در نهایت، برای بهترین نتایج بازاریابی، به طراحی وب سایت نیاز دارید که اقدام را تشویق کند. همه دکمه ها باید به گونه ای طراحی شوند که به راحتی پیدا شوند، کلیک کنید (یا ضربه بزنید) و به مرحله بعدی بروید.

عناصر و دستورالعمل های ناوبری باید واضح و مختصر باشد. اگر کاربران طراحی وب سایت ندانند چه کسی باید کاری را که طراحی وب سایت برای آنها طراحی شده است انجام دهند، طرح شما شکست خواهد خورد. آسون بگیر. فراخوان ها برای اقدام باید برخی از برجسته ترین و آسان ترین عناصر در طراحی وب سایت شما باشند.

نتیجه

بسیاری از مفاهیمی که احتمالاً از قبل وارد فرآیند طراحی شده اید، بر طراحی وب سایت شما به عنوان یک ابزار بازاریابی نیز تأثیر می گذارد. تکنیک ‌ها از رنگ به تایپ تا تصاویر، پیام برند و ارتباط کلی را با کاربران طراحی وب سایت ایجاد می‌کنند.

به یاد داشته باشید که هر کاری که انجام می دهید یا می گویید یا طراحی می کنید بخشی از داستان برند یا شرکت شما است. طراحی وب سایت خوب از نظر بصری برابر است با شرکت خوب.