search
حلقه سفید

چه زمانی باید در مورد استفاده از تصاویر حساس به زمان در طراحی وب سایت خود تجدید نظر کنید

اشتراک گذاری در :
انتشار : 1401/04/20
چه زمانی باید در مورد استفاده از تصاویر حساس به زمان در طراحی وب سایت خود تجدید نظر کنید

در اینجا دو روش وجود دارد که می توانیم محتوای یک طراحی وب سایت را از نظر زمانی طبقه بندی کنیم.

محتوای طراحی وب سایت همیشه سبز محتوایی است که امروزه به همان اندازه مرتبط و مفید است که سال‌ها بعد است. از سوی دیگر، محتوای طراحی وب سایت حساس به زمان، ماندگاری بسیار کوتاهی دارد - از چند روز تا چند ماه.

مطمئناً مزایایی برای گنجاندن هر دو نوع محتوا در طراحی وب سایت شما وجود دارد. با این حال، هنگام استفاده از تصاویر حساس به زمان، باید بیشتر مراقب باشید.

در زیر، ما قصد داریم دلایلی را بررسی کنیم که چرا ممکن است استفاده از تصاویر حساس به زمان در سایت شما ایده خوبی نباشد.

زمانی که از تصاویر حساس به زمان در طراحی وب سایت خود استفاده نکنید

در حالی که محتوا طراحی وب سایت و تصاویر همیشه سبز مطمئناً از نظر سئو طراحی وب سایت ، ایجاد اعتبار برند و محافظت از آینده یک طراحی وب سایت مفید هستند، محتوای طراحی وب سایت حساس به زمان نیز ارزش دارد.

محتوای طراحی وب سایت حساس به زمان می تواند به برندها کمک کند:

  • در یک بازه زمانی معین ترافیک طراحی وب سایت را بیش از حد معمول جذب کنید.
  • با محتوایی که به طور خاص برای رویداد ایجاد شده است، تعامل بیشتری ایجاد کنید.
  • به طراحی وب سایت احساس سرزندگی بیشتری بدهید زیرا کسی به وضوح در پشت صحنه کار می‌کند تا محتوا طراحی وب سایت را مرتبط و به موقع نگه دارد.
  • مردم را در مورد یک رویداد خاص، تعطیلات آتی یا دلیل مشترک عصبانی کنید.
  • الهام بخشیدن به مشتریان بالقوه برای تبدیل شدن به مشتریان و مشتریان برای تبدیل شدن به حامیان وفادار.

با این حال، این همه بستگی به این دارد که عنصر حساس به زمان دقیقاً چه چیزی باشد. تفاوت زیادی بین نمایش چیزی مانند فروش جمعه سیاه و اعلام تغییرات مرتبط با COVID-19 وجود دارد.

وقتی نوبت به تصاویر شما می ‌رسد، چگونه می ‌دانید که آیا ارزش صرف زمان و تلاش برای به ‌روزرسانی آن‌ ها را دارد تا اتفاقات اخیر را منعکس کند؟ در اینجا 5 موردی وجود دارد که احتمالاً ایده خوبی نیست.

1. زمانی که فقط برای چند روز است.

مهم است که از خود بپرسید آیا چیزی که فقط چند روز طول می کشد ارزش وقت گذاشتن برای تعویض تصاویر در طراحی وب سایت خود را دارد یا خیر.

در اینجا مواردی وجود دارد که باید در نظر بگیرید:

آیا ترافیک طراحی وب سایت قابل توجهی دارید که تصاویر حساس به زمان را ببینید؟

اگر نه، آیا مایلید پول و زمان خود را در تبلیغات گوگل، کمپین های رسانه های اجتماعی یا بازاریابی ایمیلی سرمایه گذاری کنید تا سطح ترافیک طراحی وب سایت را برای آن بازه زمانی افزایش دهید؟

-و آیا تصاویری که به تازگی آپلود شده اند در نتیجه تعامل، سرنخ ها یا فروش را افزایش می دهند یا یک برد سطحی خواهند بود؟

یک کنفرانس صنعتی یا فروش جمعه سیاه نمونه های خوبی از رویدادهای مختصر هستند که ارزش تعویض تصاویر طراحی وب سایت خود را دارند.

اما این به دلیل انواع رویدادها نیست. این به این دلیل است که، علیرغم اینکه فقط چند روز دوام می ‌آورد، باید برای هفته‌ ها و شاید حتی ماه‌ ها آگاهی ایجاد کنید.

درست همانطور که Best Buy در اوایل نوامبر 2020، هفته‌ها قبل از جمعه سیاه شروع به کار کرد:

همین امر در مورد برندهایی که دسترسی به اقلام پربلیت، مانند کنفرانس ها و دوره ها را می فروشند، صدق می کند.

به عنوان مثال، Social Media Examiner را در نظر بگیرید. در نوامبر 2020، برترین بنر در طراحی وب سایت به دوره ای اختصاص داده شد که از 4 ژانویه شروع می شود:

برندها باید از قبل رویدادهایی مانند این را تبلیغ کنند زیرا معمولاً فروش مستقیمی نیست. این مانند هر چیز دیگری در نسل اصلی است. ایجاد آگاهی و متقاعد کردن مردم برای پرداخت هزینه های بالای بلیط برای دسترسی به زمان نیاز دارد.

بنابراین، در حالی که این رویدادها ممکن است مختصر باشند، زمان پخش بیشتری را در طراحی وب سایت شما دریافت می کنند، که این تغییر را ارزشمند می کند. با این اوصاف، برای هر چیزی که سود زیادی برای شما ندارد، احتمالاً ارزش آن را ندارد که املاک و مستغلات اصلی در طراحی وب سایت خود را برای آن انتخاب کنید.

2. زمانی که فقط به بخشی از مخاطبان طراحی وب سایت شما مربوط می شود.

به عنوان یک طراح طراحی وب سایت ، شما واقعا سخت کار می کنید تا طراحی وب سایت هایی ایجاد کنید که با افرادی که از آنها بازدید می کنند طنین انداز شود. شما رنگ ‌ها، فونت ‌ها و عکس‌ هایی را انتخاب می‌ کنید که محیط دیجیتال را به محیطی دلپذیر تبدیل می ‌کنند.

اما هر طراحی وب سایتی برای مخاطبان بخش ‌بندی شده پاسخگو نیست، به این معنی که طراحی وب سایت باید جذابیت گسترده ‌ای داشته باشد.

به عنوان مثال طراحی وب سایتی مانند HubSpot را در نظر بگیرید.

آیا فکر می کنید که هر بازدید کننده طراحی وب سایت ، مشتری یا مشتری از دیدن این موارد خوشحال می شود:

  • تصاویر و پیام های مخصوص کریسمس؟
  • بنری تبریک به دارنده مدال طلای المپیک در اسکیت سرعت که قهرمان محلی شهر هم هست؟
  • یک تصویر برداری که می گوید "ما رای دادیم!" روز انتخابات آمریکا؟

زمانی که محتوا طراحی وب سایت خیلی خاص جمعیت شناختی است، و طراحی وب سایت به مخاطبان بسیار بیشتری خدمت می کند، بهتر است این تصاویر را از طراحی وب سایت خود دور نگه دارید.

این فقط و طراحی وب سایت های بین‌المللی نیستند که این تأثیر را دارند. برای مثال، Healthworks گروهی از باشگاه‌ های تناسب اندام است که در منطقه بوستون بزرگ خدمات رسانی می ‌کنند:

علاوه بر پیوندی به خط‌مشی‌های ایمنی COVID-19 آنها، طراحی وب سایت موارد را خنثی نگه می‌ دارد. تعطیلات، رویدادهای محلی، و فعالیت های اجتماعی طراحی وب سایت جایی در تصاویر ندارند.

3. هنگامی که انتخاب عکس طراحی وب سایت سهام محدود است.

استفاده از عکس های استوک در طراحی وب سایت اشکالی ندارد. اما زمانی که چیزی که به دنبالش هستید در دسترس نباشد، مشکل ساز می شود.

بنابراین، یا باید از میان مجموعه محدودی از تصاویر قابل قبول انتخاب کنید، که شما را در معرض خطر استفاده از تصویر دقیق مشابه بقیه قرار می دهد. یا باید از چیزی انتزاعی استفاده کنید زیرا هنوز هیچ کس هیچ تصویری برای ماده حساس به زمان که می خواهید به تصویر بکشید ایجاد نکرده است.

اگر خیلی زود به همه‌ گیری COVID-19 فکر می ‌کنید، این یک مشکل بود. اینطور نیست که تصاویر مربوط به ویروس ها، افرادی که ماسک می پوشند یا فاصله اجتماعی قبل از سال 2020 محبوب بودند.

جستجوی «COVID-19» در Shutterstock امروز بیش از 13000 نتیجه به دست می ‌دهد:

اگر تصمیم دارید از تصاویری استفاده کنید که منعکس کننده چشم انداز اجتماعی یا سیاسی فعلی هستند و نمی توانید آنها را در طراحی وب سایت های سهام پیدا کنید (به هر حال نه کیفیتی که می خواهید)، پس باید تصویر خود را ایجاد کنید.

یا بهتر از آن، می‌ توانید مانند Old Navy در ماه می ۲۰۲۰ انجام دهید و از محتوای طراحی وب سایت تولید شده توسط کاربر از رسانه ‌های اجتماعی استفاده کنید:

این نه تنها یک روش خلاقانه برای دور زدن کمبود محتوای سهام طراحی وب سایت است، بلکه یک چرخش منحصر به فرد مثبت نیز برای آن است.

4. وقتی خیلی بحث برانگیز است.

طراحی وب سایت همه چیز در مورد احساسات است. تصاویر، به ویژه، نقش مهمی در تأثیرگذاری بر احساس بازدیدکنندگان طراحی وب سایت و مشتریان در مورد برند شما و آنچه می ‌فروشد، دارند.

در نتیجه، شما در انتخاب تصاویر طراحی وب سایتی که انواع مناسبی از احساسات را برمی انگیزند بسیار مراقب هستید. این تفاوتی ندارد.

کاری که باید انجام دهید این است که از خود بپرسید آیا استفاده از یک تصویر بحث برانگیز یا دارای بار احساسی ارزش پاسخ دادن را دارد یا خیر.

برای مثال جنبش Black Lives Matter را در نظر بگیرید.

وقتی نایک در سال 2018 کالین کپرنیک را در کمپین تبلیغاتی خود معرفی کرد، مردم به شدت اعتراض کردند. آنها این برند را تحریم کردند و برخی از افراد تجهیزات نایک خود را از بین بردند. اما نایک با کسب 6 میلیارد دلار در پاسخ به این کمپین در صدر قرار گرفت.

قبل از اینکه برند خود را وارد لحظات و مکالمات پر احساس کنید، واقعاً باید بدانید که مخاطبان شما چه کسانی هستند. زیرا، اجازه دهید با آن روبرو شویم، هر برندی نمی ‌تواند در برابر واکنش ‌ها و از دست دادن سود ناشی از یک تصویر نابه ‌هنگام یا درج شده مقاومت کند.

آیا در صورت استفاده از یک تصویر و پیام بحث برانگیز در طراحی وب سایت یا کمپین های تبلیغاتی خود، به پاسخی که دریافت می کنید اطمینان دارید؟ اگر نه، ممکن است بخواهید طراحی وب سایت خود و درخواست های برند برای فعالیت اجتماعی را جدا نگه دارید.

همانطور که قبلاً دیدیم، طراحی وب سایت HubSpot تماماً یک تجارت است. با این حال، اگر به فید توییتر HubSpot بروید، احتمالاً چیزی را مشاهده خواهید کرد که به یک موضوع حساس اشاره می کند. این پست مربوط به Black Lives Matter و Black Friday را لایک کنید:

این مثال خوبی از نحوه استفاده از یک پلت فرم طراحی وب سایت مکالمه برای به اشتراک گذاشتن یک تصویر شروع مکالمه یا GIF است. همچنین برای حفظ تمرکز بر روی نکات مثبت و جلوگیری از شعله ‌ور شدن شعله ‌ها کار خوبی انجام می ‌دهد.

5. زمانی که کاملاً نام تجاری ندارد.

یکی از دلایل کارآمدی کمپین نایک این بود که این کمپین بر روی برند و چیزی بود که پایگاه مشتریان آن با آن آشنا بودند

اما وقتی با موضوعات حساس به زمان و عموماً حساس سر و کار دارید، بهتر است مطمئن شوید که یک ارتباط معتبر با آن وجود دارد. در غیر این صورت، گنجاندن چنین تصاویری چیزی بیش از سیگنال فضیلت نخواهد بود

این مورد فقط زمانی مشکل ساز نیست که احساس می کنید طراحی وب سایت و برند را وارد یک مکالمه یا حرکت کاملاً نا مرتبط می کنید.

همچنین زمانی که بیش از حد در آن زیاده روی می کنید، مشکل ایجاد می شود.

به عنوان مثال، بسیاری از طراحی وب سایت ‌ها در سال 2020 از بنرهای اعلان استفاده کردند یا صفحات جدیدی را برای آموزش مشتریان در مورد تغییرات مرتبط با کووید-19 ایجاد کردند. این یک دلیل کاملا قابل قبول برای داشتن چیزی مرتبط با بیماری همه گیر در یک طراحی وب سایت است.

با این حال، کاری که نمی‌بینید این طراحی وب سایت ‌ها انجام می ‌دهند، گنجاندن عکس ‌هایی است که برای برند یا مشتریانشان بی ‌معنی است.

به عنوان مثال، فکر می ‌کنید مشتریان HelloFresh چه احساسی خواهند داشت اگر صفحه اصلی طراحی وب سایت عکسی از شخصی داشته باشد که بسته‌ ای را در خانه باز می ‌کند، در حالی که دستکش پوشیده و کالاهای تازه دریافت ‌شده خود را با مواد ضدعفونی ‌کننده اسپری می ‌کند؟

ممکن است این تصویری واقع گرایانه از کاری باشد که آنها در طول یک بیماری همه گیر انجام می دهند، اما آیا این همان چیزی است که در حال حاضر می خواهند ببینند؟

چیزی شبیه به آن احتمالاً آن طراحی وب سایت همدلانه ای نیست که شما امیدوار بودید. به یاد داشته باشید: شما می خواهید بازدیدکنندگان طراحی وب سایت با احساس مثبت از آنجا دور شوند، نه اینکه شرایط فعلی یا دردهایی را که می خواهند از آنها دوری کنند، یادآوری کنند.

به همین دلیل است که شرکت‌ هایی مانند HelloFresh به استفاده از عکس‌های برندشان که تمرکزشان را روی محصولاتشان می ‌گذارد، ادامه می ‌دهند:

هیچ ایرادی ندارد که از روی دسته نپرید. مگر اینکه چیز مهم و مرتبطی برای اضافه کردن به موضوع ندارید، به آنچه کار می کند پایبند باشید.

نتیجه

هدف این پست این نیست که شما را از استفاده از تصاویر حساس به زماندر طراحی وب سایت منصرف کند. همانطور که می بینید، تعدادی از موارد وجود دارد که انجام این کار کاملاً قابل قبول است و می تواند به شما در ایجاد پیوند قوی تری بین برند خود و مشتریانش در نتیجه کمک کند.

با این حال، قبل از استفاده از تصاویر حساس به زمان در طراحی وب سایت خود، ارزیابی دقیقی از موارد زیر انجام دهید:

  • عنصر حساس به زمان در طراحی وب سایت چیست
  • از چه نوع تصاویری در طراحی وب سایت می خواهید استفاده کنید
  • چرا می خواهید از آنها در طراحی وب سایت استفاده کنید
  • چقدر طراحی وب سایت با هویت برند شما تناسب دارند
  • چگونه آنها بر بازدیدکنندگان طراحی وب سایت شما تأثیر می گذارند

اگر همه چیز بررسی می شود و معتقدید که بازدیدکنندگان طراحی وب سایت و مشتریان شما از آن استقبال خوبی خواهند کرد، پس به هر طریقی ادامه دهید. و اگر می خواهید راهی سریع و بدون دردسر برای تغییر تصاویر در طراحی وب سایت خود (یا حتی خبرنامه) داشته باشید، Designmodo به شما کمک می کند تا کار را انجام دهید.