search
حلقه سفید

چگونه بررسی های 5 ستاره بر سئوی شما تأثیر می گذارد

اشتراک گذاری در :
انتشار : 1401/02/07
چگونه بررسی های 5 ستاره بر سئوی شما تأثیر می گذارد

هنگامی که صحبت از رشد و حفظ حضور آنلاین شما می شود، بهینه سازی موتورهای جستجو در طراحی سایت (SEO) و بررسی ها دو مورد از قدرتمندترین دارایی های شما هستند.

استراتژی های سئو در طراحی وب سایت برای کمک به کسب و کار شما در رتبه بندی بالا در موتورهای جستجو در طراحی وب سایت مانند گوگل و بینگ ضروری هستند. با توجه به اینکه از هر 5 مصرف‌کننده 4 نفر از موتورهای جستجو برای جستجوی اطلاعات محلی استفاده می‌کنند، SEO در طراحی وب سایت کلید کمک به مشتریان جدید برای یافتن و انتخاب خدمات شما است.

چه آنلاین باشید چه آفلاین، بررسی ها نیز برای کسب و کار شما ضروری هستند. بررسی‌ها نه تنها شهرت کسب ‌وکار شما را تعیین می‌کنند، بلکه به تعیین میزان فروش شما نیز کمک می ‌کنند، به طوری که 93 درصد از مصرف ‌کنندگان اظهار داشتند که بررسی‌ ها بر تصمیم ‌گیری‌های خرید در طراحی وب سایت آنها تأثیر می‌گذارند.

به خودی خود، سئو در طراحی وب سایت و بررسی آنلاین برای کسب و کار شما ضروری هستند، اما در کنار هم، این دو دارایی حتی تاثیر بیشتری دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد رابطه بین بررسی های 5 ستاره و بهینه سازی موتور جستجو در طراحی وب سایت ، ادامه مطلب را بخوانید.

بررسی آنلاین یکی از کلیدهای سئوی طراحی وب سایت محلی است

وقتی صحبت از سئوی در طراحی وب سایت محلی می شود، هدف بهینه سازی حضور در طراحی وب سایت خود برای نتایج جستجوی محلی است. به این ترتیب، هنگامی که مردم به دنبال خدمات نزدیک هستند، کسب و کار شما می تواند در بالای نتایج جستجو در طراحی وب سایت نشان داده شود.

جام مقدس سئوی محلی در طراحی وب سایت ، بسته محلی Google است. این نقشه و مجموعه ای از سه فهرست کسب و کار است که در بالای نتایج جستجوی ارگانیک در جستجوی محلی ظاهر می شود. «دندان‌پزشک»، «لوله‌کش» یا هر سرویس محلی دیگری را در گوگل جستجو کنید، این بسته ظاهر می‌شود.

اگر بسته محلی جام مقدس است، تثلیث مقدس سئو طراحی وب سایت محلی در طراحی وب سایت از Google My Business، سیگنال های پیوند و بررسی ها تشکیل شده است.

به گفته Moz، بررسی ها سومین عامل مهم برای رتبه بندی در بسته محلی هستند. بنابراین هرچه نظرات 5 ستاره بیشتری دریافت کنید، احتمال اینکه در بسته محلی Google ظاهر شوید و کسب و کار جستجوگران محلی را دریافت کنید، بیشتر می شود.

یک پنل دانش چشمگیر با بررسی های آنلاین ایجاد کنید

فرض کنید شما یک شرکت طراحی گرافیک در طراحی وب سایت هستید که به دنبال پروژه های جدید هستید. یک مشتری بالقوه ممکن است در گوگل برای طراحان گرافیک در طراحی وب سایت جستجو کند و کسب و کار شما را بیابد. سپس ممکن است به بررسی‌های طراحی وب سایت ‌هایی مانند فیس ‌بوک و صفحات زرد نگاه کنند و آنچه را که در آنجا می ‌بینند دوست داشته باشند.

کار بعدی که انجام می دهند نام کسب و کار شما در گوگل است. وقتی آنها این کار را انجام می دهند، احتمالاً یک پانل دانش ظاهر می شود.

پانل های دانش در کنار نتایج جستجو ظاهر می شوند که به دنبال یک شخص خاص، کسب و کار یا مشابه هستید. گوگل این بررسی ها را بر اساس اطلاعات کسب و کار از فهرست های کسب و کار گوگل، فیس بوک و سایر طراحی وب سایت های صنعتی مرتبط ایجاد می کند. پانل دانش دکمه ای برای بازدید از طراحی وب سایت شما و همچنین نام، آدرس، شماره تلفن، ساعات کاری و موارد دیگر را ارائه می دهد.

پانل‌های دانش همچنین نظرات ستاره‌ای را تا پنج ستاره نشان می‌دهند که از نظرات Google شما (و گاهی اوقات از طراحی وب سایت ‌های بررسی خارجی) گرفته شده است.

اکنون به سفری که مشتری شما طی کرده است فکر کنید. آنها خدمات شما را جستجو کرده اند، نظرات شما را خوانده اند و نام شما را در گوگل جستجو کرده اند. اگر آن‌ها امتیاز بررسی میانگین نزدیک به 5 ستاره را ببینند، تمام جستجوهایی را که تاکنون انجام داده‌اند تقویت می‌کند.

کل این سفر توسط رابطه بین نظرات و سئو در طراحی وب سایت ایجاد می شود و می تواند به جذب مشتریان جدید به کسب و کار شما کمک کند.

بررسی های آنلاین برای ایجاد اطلاعات کسب و کار شما ضروری است

همانطور که قبلاً گفتیم، موتورهای جستجو مانند گوگل اطلاعاتی را از سایر طراحی وب سایت ها برای تأیید جزئیات کسب و کار شما می گیرند. این به آنها کمک می کند تا بهترین اطلاعات را در نتایج جستجو طراحی وب سایت ارائه دهند و همچنین می تواند به شما کمک کند موقعیت خود را در گوگل تقویت کنید.بار دیگر، بررسی ها نقش مهمی در اینجا دارند.

به این دلیل که طراحی وب سایت ‌هایی که گوگل اطلاعات را از آن‌ها استخراج می‌کند، معمولاً طراحی وب سایت ‌هایی مانند Yelp، Yellow Pages و ProductReview را بررسی و فهرست می‌کنند. گوگل همچنین می‌تواند اطلاعاتی را از صفحات فیس‌ بوک، که شامل فهرست ‌بندی‌ها و بررسی‌های تجاری نیز می‌شود، استخراج کند.

برای بهبود سئو در طراحی وب سایت خود، مطمئن شوید که هر یک از لیست های کسب و کار شما در سراسر اینترنت سازگار و دقیق است. این به ویژه به اطلاعات مربوط به نام، آدرس، و شماره تلفن شما (NAP) مربوط می شود، بنابراین مطمئن شوید که این جزئیات در فیس بوک، طراحی وب سایت شما، فهرست کسب و کار من در Google، و همه طراحی وب سایت های بررسی و فهرست بندی خارجی یکسان باشد. این سیگنال‌های استناد نامیده می‌شوند و یکی دیگر از عوامل مهم در رتبه‌بندی SEO در طراحی وب سایت محلی هستند.

علاوه بر ثابت نگه داشتن اطلاعات شما در این طراحی وب سایت ها، داشتن نقد و بررسی روی آنها نیز مفید است. تشویق مشتریان خود به ارائه نظرات در طیف وسیعی از پلتفرم‌ها، اطلاعات بیشتری را در اختیار Google قرار می‌دهد تا هنگام تأیید و رتبه ‌بندی کسب ‌وکار شما از آن‌ها استفاده کند.

بررسی های آنلاین محتوا طراحی وب سایت هستند

بازاریابی محتوا در طراحی وب سایت یکی از جنبه های مهم سئوی طراحی وب سایت شما است، به طوری که 60 درصد از بازاریابان روزانه محتوای جدیدی در طراحی وب سایت تولید می کنند.

نظرات تولید شده توسط کاربر طراحی وب سایت نیز به عنوان محتوا در طراحی وب سایت محسوب می شود! قبلاً ثابت کرده‌ایم که Google از نظرات برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی وب سایت شما استفاده می‌کند، اما Google تنها کسی نیست که می ‌تواند از نظرات استفاده کند.

می‌توانید نظرات تولید شده توسط کاربر را در پست‌های رسانه‌ های اجتماعی، در مقالات وبلاگ آموزنده و موارد دیگر به نمایش بگذارید. بررسی ها صدای مشتری خود را به شما می دهد، که می توانید از آن برای تمرکز بر تلاش های بازاریابی آینده و جذب مشتریان بیشتر استفاده کنید.

تمام این تلاش‌های بازاریابی محتوایی مبتنی بر بررسی می‌تواند سئو در طراحی وب سایت و درک شما از پایگاه مشتری ‌تان را تقویت کند و در عین حال افراد بیشتری را تشویق کند تا نظرات خود را ارائه دهند.

آیا به نظرات 5 ستاره بیشتری نیاز دارید؟

مانند بسیاری از چیزها در دنیای سئو در طراحی وب سایت ، بررسی ها یک بازی اعداد هستند و هر چه بیشتر داشته باشید، بیشتر می توانید بهره مند شوید. اگر می‌خواهید کار مشتریان را برای شما آسان کنید تا Google Review را برای شما بگذارند، ابزار رایگان بررسی Supple را امتحان کنید. این ابزار پیوندی به صفحه بررسی گوگل کسب و کار شما ایجاد می کند. سپس می‌توانید این پیوند را مستقیماً برای مشتریان خوشحال ارسال کنید، و این کار را تا حد امکان برای آنها ساده‌ تر می‌کنید تا برای شما نظر بگذارند.

این ابزار و سایر استراتژی‌های بررسی را برای خود امتحان کنید و شروع به استفاده حداکثری از بررسی‌های آنلاین 5 ستاره کنید.