search
حلقه سفید

چگونه فرهنگ آژانس طراحی سایت می تواند کسب و کار شما را ده برابر کند

اشتراک گذاری در :
انتشار : 1401/04/08
چگونه فرهنگ آژانس طراحی سایت می تواند کسب و کار شما را ده برابر کند

اگر بتوانید کسب و کار خود را تنها در چند سال کوتاه ده برابر کنید چه؟ تمرکز روی چه جنبه هایی از شرکت طراحی سایت شما ممکن است مهم باشد؟ وقتی به رشد فکر می کنید، ممکن است تمایل طبیعی شما به سمت درآمد باشد. با این حال، بسیاری از جنبه های مختلف کسب و کار شما با رشد شما تغییر می کند.

بر اساس آخرین داده های گزارش نمایه مدیریت کسب و کار کوچک ایالات متحده، تقریباً 32.5 میلیون کسب و کار کوچک در آمریکا وجود دارد. مهم نیست در چه صنعتی هستید، احتمالاً حداقل چند رقیب دارید. نگاه کل نگر به برند خود نه تنها می تواند به رشد سریعتر بلکه قوی تر در طول زمان کمک کند.

فرهنگ آژانس طراحی سایت چیست؟

فرهنگ نمایندگی ویژگی متمایز شرکت طراحی سایت شما در مورد تأثیر آنها بر کارمندان در محل کار و خانه است. فرهنگ شما بسط شخصیت شما به عنوان یک برند است و می تواند بر روی تصویر کسب و کار شما با مشتریان طراحی سایت نیز تأثیر بگذارد.

کارشناسان معتقدند فرهنگ یک طرفه است که برندها می توانند خود را متمایز کنند و مشتریان بیشتری را جذب کنند. فرهنگ خوب شرکت طراحی سایت همچنین به شما کمک می کند تا بهترین نامزدهای کارمند را استخدام کرده و آنها را حفظ کنید.

چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که فرهنگ نمایندگی طراحی سایت شما بهترین است؟ در اینجا کارهای مورد علاقه ما وجود دارد که می توانید برای ایجاد برند خود از درون و رشد کسب و کار خود در این فرآیند انجام دهید.

چگونه فرهنگ آژانس طراحی سایت می تواند کسب و کار شما را ده برابر کند؟

1. بهترین کارکنان طراحی سایت خود را حفظ کنید

اگر ریزش کارکنان طراحی سایت مکررا اتفاق بیفتد، ایجاد یک فرهنگ آژانس طراحی سایت عالی دشوار است. برای ایجاد روابط مثبت و اهداف مشترک، باید با یکدیگر وقت بگذرانید و روی پروژه های مختلف طراحی سایت با هم کار کنید.

از کارمندان طراحی سایت خود نظرسنجی کنید تا ببینید چه چیزی آنها را ترغیب به ماندن می کند. گزارش ‌های اخیر نشان می ‌دهد که حدود 50 درصد از کارمندان می ‌گویند که به مشاغلی که گزینه ‌های راه دور ارائه نمی ‌دهند بازنخواهند گشت. چیزی به سادگی ارائه یک رویکرد ترکیبی ممکن است بهترین کارگران طراحی سایت شما را از فرار به سمت یک رقیب باز دارد.

2. مصاحبه های فرهنگی طراحی سایت انجام دهید

قبل از اینکه بتوانید فرهنگ نمایندگی طراحی سایت خود را بهبود بخشید، مهم است که وضعیت فعلی خود را درک کنید. با مشتریان طراحی سایت و کارمندان طراحی سایت در مورد اینکه چگونه فرهنگ شرکت طراحی سایت را می بینند صحبت کنید. ممکن است بسیار متفاوت از آنچه شما فکر می کنید باشد.

همچنین باید با هرکسی که از ابتدا با شرکت بوده چت کنید. چگونه برای بهتر شدن تغییر کرده است؟ چه چیزی بدتر شده است؟ چه چشم اندازی برای برند دارند؟

در نهایت، با مدیرعامل صحبت کنید و چشم انداز آنها را برای شرکت دریابید. آنها می خواهند کارمندان طراحی سایت چگونه به آنها نگاه کنند؟ چه چیزی در داستان برند منحصر به فرد است که آن را از سایرین در همان زمینه متمایز می کند؟

3. مسابقه را مطالعه کنید

وضعیت رقبای شما چگونه است؟ آیا می توانید از موفقیت های آنها درس بگیرید؟ اگرچه ممکن است همه چیز را در مورد عملکرد داخلی آنها ندانید، می توانید بیانیه های مطبوعاتی و وبلاگ شرکت آنها را بخوانید و کمی از فرهنگ آنها آگاهی پیدا کنید.

مهم نیست که چگونه جمع می شوند، احتمالاً چند کار وجود دارد که آنها به خوبی انجام می دهند. چه چیزی می توانید از آنها یاد بگیرید؟

در عین حال، به یک شرکت طراحی سایت در حال رونق نگاه کنید - نه لزوماً در زمینه شما. چه برنامه هایی را به اجرا گذاشته اند که باعث می شود به عنوان یک تیم منسجم کار کنند؟ بپرسید آیا می توانید برای مشاهده فرهنگ شرکت آنها بیایید. از آنجایی که شما یک رقیب نیستید، آنها ممکن است آماده باشند تا شما را راهنمایی کنند.

4. کار تیمی در طراحی سایت را یاد بگیرید

برای اینکه فرهنگ نمایندگی طراحی سایت شما واقعاً رشد کند، کل شرکت طراحی سایت شما باید یاد بگیرد که به طور مؤثر با هم کار کند. بهترین تیم ها اهداف شرکت طراحی سایت را درک می کنند و نگران این نیستند که چه کسی برای موفقیت اعتبار کسب می کند.

اگر ایده‌ها را به رسمیت بشناسید، احتمالاً کارگران طراحی سایت خود را به‌ عنوان رقیب قرار می ‌دهید تا بازیکنان تیم. در عوض، زمانی که اهداف بزرگ به طور موثر برآورده می شوند، به همه اعضای یک تیم یا شرکت طراحی سایت در سطح شرکت پاداش دهید. حتی شخصی که دوید و دفترچه یادداشت و خودکار را گرفت، نقشی در فرآیند تولید ایده داشت.

5. بر نقاط قوت تمرکز کنید

هر کارمندی دارای نقاط قوت و ضعف است. وقتی به کارمندان طراحی سایت خود یاد می‌دهید که روی چیزی که در آن مهارت دارند تمرکز کنند، در آن زمینه ‌ها عالی خواهند شد. تلاش برای بهبود در مناطق ضعیف اشکالی ندارد، اما به منظور فرهنگ، هرکس باید وظایف خود را در زمینه هایی که در آن بهترین است انجام دهد.

یک نوع قدرت خاص را از دیگری مطلوب تر نکنید. هر فرد در کارمند شما چیزی برای اضافه کردن به پروژه دارد. فردی که در طراحی گرافیک مهارت دارد می‌تواند پوستر ارائه دهد و فردی که با اعداد خوب است می‌تواند سود را در مقابل ضرر کاهش دهد. هیچ نوع کار نباید به عنوان وزن بیشتر در نظر گرفته شود، بلکه صرفاً بخشی از کل است.

6. پاداش متفاوت

در بسیاری از شرکت‌ها، کارفرمایان طراحی سایت به کسانی که مشتریان جدید می ‌آورند یا درآمدشان را افزایش می‌دهند، پاداش می ‌دهند. آنها ممکن است به کسی که تفاوت قابل توجهی ایجاد می کند پاداش دهند. اگر می خواهید یک فرهنگ نمایندگی طراحی سایت مثبت ایجاد کنید، سعی کنید به پاداش های خود متفاوت فکر کنید.

به عنوان مثال، به شخصی که برای کمک به همکار خود تمام تلاش خود را می کند، حتی در پروژه طراحی سایت ای که به آن منصوب نشده، پاداش دهید. تلاش های گروهی را با کارت های هدیه و ناهار رایگان تشخیص دهید. اجازه دهید همه در یک رویداد جشن شرکت کنند، وقتی مشتری بزرگ امضا می کند.

درک کنید که در حالی که برخی از افراد ممکن است بیشتر صحبت کنند یا تأثیر قابل توجهی بر نتایج داشته باشند، همه نقشی دارند. برندهایی که نتوانند دارایی های ارزشمند همه کارگران طراحی سایت خود را شناسایی کنند، ممکن است این افراد را به شرکت طراحی سایت دیگری از دست بدهند.

7. طراحی سایت دفتر مناسب را انتخاب کنید

نحوه چیدمان دفترتان می تواند تلاش گروهی را تشویق کند. یک مفهوم باز برای شروع مکالمات کار می کند، اما درک کنید که برخی از افراد طراحی سایت به فضایی آرام برای طوفان فکری نیاز دارند.

مطالعات نشان می دهد که بهم ریختگی باعث افزایش استرس و کاهش بهره وری می شود، بنابراین از شر چیزهای غیر ضروری در فضای کاری خود خلاص شوید. اگر می ‌خواهید فرهنگ ‌سازی شرکت طراحی سایت را ارتقا دهید، مطمئن شوید که فضایی را برای تجمع و طوفان فکری افراد طراحی سایت در نظر می ‌گیرید.

همچنین باید بخش های مناسب طراحی سایت را نزدیک یکدیگر قرار دهید. به عنوان مثال، اگر تیم های بازاریابی و فروش طراحی سایت در کنار هم کار کنند، فضای میز آنها باید بسته شود.

8. مقادیر معنی دار را فهرست کنید

اگر تمرکز شماره یک شما بر درآمد باشد، احتمالاً موفقیت زیادی نخواهید داشت. در عوض، به دنبال ارزش ‌های معنادار برای برند خود باشید. یک نمونه جوراب بومباس است. آنها ارزش کمک به کسانی را دارند که به جوراب گرم نیاز دارند. این در تمام کارهای آنها نفوذ می کند و موفقیت آنها خارق العاده بوده است. کفش‌های TOMS یکی دیگر از کفش‌های خرید هستند/یک مثال بزنید که حتی در شرایط اقتصادی دشوار نیز رونق دارد.

به عنوان یک برند به چه چیزی اهمیت می دهید؟ چه چیزی برای کارمندان طراحی سایت شما اهمیت دارد؟ چگونه می توانند با تلاش های کاری خود تغییری در جهان ایجاد کنند؟ وقتی همه هدف بالاتری داشته باشند، باعث می ‌شود سخت‌ تر تلاش کنند.

9. به بیرون از شرکت طراحی سایت خود نگاه کنید

حتی اگر هدف شما بهبود فرهنگ آژانس طراحی سایت شما است، باید از خارج از سازمان نیز به دنبال نظرات خود باشید. کارشناسان طراحی سایت را بیاورید، با یک سازمان غیرانتفاعی طراحی سایت همکاری کنید یا به دنبال یک مربی طراحی سایت باشید. شما می توانید از هر فردی که با آن روبرو می شوید یاد بگیرید.

ایده های واقعا منحصر به فرد اغلب از غیر منتظره ترین منابع می آیند. از تشکیل تیم با برندهای دیگر نترسید و حتی دلایلی را که آنها به آن علاقه دارند تا زمانی که جایگاه خود را پیدا کنید، اتخاذ کنید.

10. مربی درجه یک طراحی سایت

اگر هر یک از کارکنان شرکت طراحی سایت شما فقط یک نفر را مربی می کنند، تصور کنید چقدر دانش افزایش می یابد. همیشه یک نفر جدید یا با تجربه کمی وجود دارد که بتوان عقل را به او منتقل کرد.

به طور منظم ارزیابی کنید

هر چند ماه یکبار برای ارزیابی مجدد فرهنگ طراحی سایت شرکتتان وقت بگذارید. آیا همه چیز به سمت بهتر شدن تغییر کرده است؟ چه چیزی هنوز نیاز به بهبود دارد؟ اگر مراقب احساسات کارکنان خود و چیزهایی باشید که باید تغییر دهید، پیشرفت های مداومی ایجاد خواهید کرد که به رشد کسب و کار شما نیز در طول زمان کمک می کند.