search
حلقه سفید

چگونه مشتریان طراحی وب سایت را بدست آوریم7 نکته تخصصی

اشتراک گذاری در :
انتشار : 1401/06/20
چگونه مشتریان طراحی وب سایت را بدست آوریم7 نکته تخصصی

این سوال که چگونه مشتریان طراحی وب سایت را به دست آوریم، برای هر طراح طراحی وب سایت مستقلی که از چرخه جشن و قحطی رنج می برد، مهم است.

به عنوان یک فریلنسر طراحی وب سایت ، استعداد شما کار را انجام می دهد – اما برای جذب مشتری و اجتناب از این مشکل رایج که فریلنسر طراحی وب سایت ها با آن مواجه می شوند، به دانش تجاری و بازاریابی نیاز دارید. شما باید راه‌ هایی برای جذب مشتریان طراحی وب سایت (بازاریابی ورودی) و جستجوی آنها (بازاریابی برون‌ گرا طراحی وب سایت) برای حفظ جریان ثابت مشتریان طراحی وب سایت در خط لوله خود داشته باشید.

اگر شما یک فریلنسر طراحی وب سایت هستید که در چرخه جشن و قحطی گیر کرده اید، این پست برای شما مناسب است 💪

برای کمک به شما برای شروع طراحی وب سایت ، ما 7 نکته را برای به دست آوردن مشتریان طراحی وب سایت مورد نظر خود گردآوری کرده ایم.

فهرست مطالب

در مشتریان طراحی وب سایت به دنبال چه چیزی باشیم

چگونه مشتریان طراحی وب سایت را بدست آوریم

در مشتریان طراحی وب سایت به دنبال چه چیزی باشیم

به عنوان یک طراح طراحی وب سایت آزاد، می توانید مشتریانی طراحی وب سایت را که با آنها کار می کنید انتخاب کنید. شما ممکن است سهم خود را از مشتریان طراحی وب سایت بد داشته باشید و برای جلوگیری از سردرد، چک لیست قرمز مشتری خود را ایجاد کرده باشید. اما پرچم سبز مشتری طراحی وب سایت نیز قابل توجه است.

قبل از اینکه به نحوه جذب مشتریان طراحی وب سایت بپردازیم، در اینجا چند شاخص وجود دارد که یک مشتری برای کار با آنها عالی است:

به زمان و مرزهای خود احترام بگذارید: مشتریان طراحی وب سایت خوب به زمان، مرزها و تخصص شما احترام می گذارند. آنها می دانند که شما با سایر مشتریان طراحی وب سایت کار می کنید و 24 ساعته در دسترس نخواهید بود. آنها برنامه شما را در نظر می گیرند و از شما می پرسند که آیا چارچوب زمانی پیشنهادی آنها جواب می دهد یا خیر.

انتظارات روشن و واقع بینانه طراحی وب سایت: کار با مشتری طراحی وب سایت که می داند به دنبال چه چیزی است بسیار آسان تر از مشتری طراحی وب سایت است که راهنمایی نمی کند. مطمئناً داشتن آزادی خلاقانه روی خروجی یک رویا است - تا زمانی که مشتری طراحی وب سایت درخواست تجدید نظرهای مداوم را نکند زیرا مفهوم روشنی در ذهن ندارند.

پذیرای پیشنهادها: در رابطه فریلنسر-مشتری طراحی وب سایت ، هر دو طرف به طور مساوی مشارکت می کنند. مشتری طراحی وب سایت شما را برای تخصص شما استخدام می کند، بنابراین آنها باید برای راهنمایی یا مشاوره شما آماده باشند.

ارتباط به موقع و کامل: مشتریان طراحی وب سایت خوب بدون تاخیر طولانی به سوالات یا توضیحات شما پاسخ می دهند. علاوه بر این، آنها محتوا طراحی وب سایت و مسیری را که برای ادامه کار خود نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهند.

پرداخت نرخ کامل، به موقع: اعلام قیمت ها یکی از ترسناک ترین چیزها برای یک فریلنسر طراحی وب سایت است. مشتریان طراحی وب سایت خوب به ندرت چانه زنی می کنند زیرا به تجربه و مهارت طراحی وب سایت شما احترام می گذارند و حاضرند برای آنها پول بپردازند. آن‌ ها می ‌دانند که شما هم صاحب کسب ‌وکار هستید، بنابراین به موقع پرداخت می‌کنند.

چگونه مشتریان طراحی وب سایت را بدست آوریم

ما نکات برتر خود را برای یافتن و جذب مشتریان طراحی وب سایت با کیفیت بالا گردآوری کرده ایم. با پیروی از این پیشنهادات، در کمترین زمان کار زیادی خواهید داشت.

1. یک طراحی وب سایت نمونه کارها ایجاد کنید

داشتن یک نمونه کار آنلاین طراحی وب سایت یکی از سریع ترین راه ها برای جذب مشتری طراحی وب سایت است زیرا به مشتریان و کارفرمایان بالقوه طراحی وب سایت نشان می دهد که چه کاری می توانید انجام دهید. شما می توانید از طراحی وب سایت هایی مانند Behance یا Dribble برای نمایش طرح های خود استفاده کنید، اما ما به شدت توصیه می کنیم یک طراحی وب سایت نمونه کار سفارشی ایجاد کنید. با داشتن طراحی وب سایت خود می توانید در نتایج جستجوی گوگل رتبه بندی کنید. هنگامی که با بهترین شیوه های بهینه سازی موتور جستجو (SEO) طراحی وب سایت همراه شود، طراحی وب سایت شما می تواند مشتریانی را بدون نیاز به برداشتن انگشت شما جذب کند. برای مثال، اگر «طراح طراحی وب سایت asp.net» را جستجو کنید، گوگل طراحی وب سایت طراح طراحی وب سایت جیل لین را در بالای نتایج نشان م ی‌دهد. این بدان معناست که جیل برای سئو طراحی وب سایت خود فکر و تلاش زیادی کرده است.

FirstPageSage به اشتراک می‌ گذارد که یک صفحه طراحی وب سایت در رتبه اول 39.6٪ نرخ کلیک (CTR دریافت می ‌کند. تصور کنید ترافیک ورودی او باید از مشتریان بالقوه طراحی وب سایت دریافت کند. اگر طراحی وب سایت ندارید، می توانید از همین امروز شروع کنید و طراحی وب سایت خود را در عرض چند دقیقه با استفاده از سازندگان طراحی وب سایت مبتدی بسازید یا مدتی را در طراحی وب سایت خود صرف کنید تا مهارت های طراحی وب سایت خود را به نمایش بگذارید. توصیه می کنیم طراحی وب سایت نمونه کار خود را در asp.net بسازید. Asp.net که تقریباً 43 درصد از طراحی وب سایت ها از آن استفاده می کنند، محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا یا CMS طراحی وب سایت است. می توانید از نرم افزار به صورت رایگان استفاده کنید، اما باید طراحی وب سایت خود را از طریق یک ارائه دهنده میزبانی میزبانی کنید – webever.ir برنامه های میزبانی مقرون به صرفه را ارائه می دهد - و افزونه های نمونه کارها را برای افزودن عملکرد به طراحی وب سایت خود دریافت کنید. هنگامی که طراحی وب سایت خود را راه اندازی کردید، می توانید با به اشتراک گذاری اطلاعاتی مانند:

  • پروژه های طراحی وب سایت قبلی که روی آنها کار کرده اید
  • جایگاه هایی که در آنها تخصص دارید
  • نرم افزار طراحی وب سایت که استفاده می کنید
  • بهترین شیوه های طراحی وب سایت
  • داستان ها و الهامات پشت طراحی وب سایت شما
  • فرآیند طراحی وب سایت شما
  • مطالعات موردی
  • توصیفات مشتری

اگر می خواهید در صفحات نتایج موتورهای جستجو طراحی وب سایت یا SERP ها رتبه بالاتری داشته باشید، محتوای معمولی طراحی وب سایت را منتشر کنید، زیرا این به افزایش ترافیک به طراحی وب سایت شما کمک می کند.

2. خدمات خود را در رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید

علاوه بر طراحی وب سایت ، باید در شبکه های اجتماعی نیز حضور داشته باشید. در حالی که یک طراحی وب سایت نمونه کارها توانایی های شما را به نمایش می گذارد، حضور در رسانه های اجتماعی طراحی وب سایت همه چیز را به گوش شما می رساند. علاوه بر این، حساب های رسانه های اجتماعی شما شخصیت شما را به نمایش می گذارند و به شما کمک می کنند تا یک برند شخصی بسازید. شما نیازی به حضور در تمام طراحی وب سایت های شبکه های اجتماعی ندارید. شبکه های رسانه های اجتماعی را که مشتریان طراحی وب سایت مربوطه شما استفاده می کنند انتخاب کنید و برند خود را در آنجا رشد دهید. در اینجا خلاصه ای سریع از اینکه چگونه شبکه های اجتماعی مختلف می توانند در حرفه طراحی وب سایت به شما خدمت کنند آورده شده است:

  • لینکدین بهترین مکان برای بازاریابی حرفه ای است. شما می توانید یک نمایه حرفه ای ایجاد کنید و بینش های صنعت و پست های رهبری فکری را منتشر کنید، مخاطبین تجاری و سرنخ هایی را که به دنبال طراحان طراحی وب سایت هستند جذب کنید.
  • توییتر برای به اشتراک گذاری محتوای کوچک و تعامل با طراحان طراحی وب سایت ، توسعه دهندگان طراحی وب سایت و متخصصان بازاریابی عالی است. بسیاری از مردم تنها با شبک ه‌سازی در توییتر شغل و فرصت‌ هایی پیدا کرده‌اند.
  • فیس بوک بزرگترین طراحی وب سایت شبکه اجتماعی است. بسیاری از فریلنسر طراحی وب سایت ها و مشاغل کوچک یک صفحه فیس بوک دارند که در آن به روز رسانی ها را ارسال می کنند. شما همچنین می توانید یک گروه فیس بوک برای جامعه آنلاین خود ایجاد کنید.
  • Pinterest به کسب و کار طراحی وب سایت شما کمک می کند و به شما اجازه می دهد کار خود را به شکل تصویر به نمایش بگذارید. Pinterest- را به عنوان یک طراحی وب سایت بیهوده برای کارهای دستی و صنایع دستی نادیده نگیرید. این یک موتور جستجوی طراحی وب سایت تصویر قدرتمند است.
  • اینستاگرام یک پلت فرم بصری است که برای طراحان طراحی وب سایت مناسب است تا زیبایی و خلاقیت خود را به نمایش بگذارند – و به شما کمک می کند از بازاریابی دهان به دهان بهره مند شوید.
  • TikTok افراد را قادر می سازد تا محتوای ویدیویی ایجاد و ارسال کنند. این چیزی فراتر از ویدیوهای رقص است - می توانید هک های زیادی را یاد بگیرید، خود را به عنوان یک متخصص معرفی کنید و خلاقیت خود را نشان دهید. بسیاری از افراد به عنوان گوروهایی که محتوای آموزشی را به اشتراک می گذارند مشهور شده اند.

همچنین می توانید از هشتگ ها برای به اشتراک گذاری مطالب خود با مخاطبان هدف استفاده کنید. به عنوان مثال، هشتگ #webdesign در TikTok بیش از 180 میلیون بازدید دارد.

هنگام ایجاد مخاطب در طراحی وب سایت های مختلف شبکه های اجتماعی، به یاد داشته باشید که مخاطبان طراحی وب سایت هر پلت فرم متفاوت است. از ارسال متقابل به عنوان یک استراتژی رسانه اجتماعی طراحی وب سایت اجتناب کنید. برای هر پلتفرم با توجه به مخاطبانش محتوا طراحی وب سایت ایجاد کنید.

3. محتوای مفید طراحی وب سایت را به اشتراک بگذارید

محتوای مفید را در طراحی وب سایت و حساب های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید تا حضور آنلاینی ایجاد کنید که در آن مشتریان و سایر فریلنسر طراحی وب سایت ها بتوانند از شناخت شما بهره ببرند. به اشتراک گذاری محتوای مفید به شما کمک می کند:

  • قرار دادن شما به عنوان یک متخصص طراحی وب سایت
  • رشد مخاطبان طراحی وب سایت شما
  • یکی از راه‌های پایین آمدن، ارائه خدمات طراحی وب سایت خاص است که به برخی از آنها ارائه می‌شود:
  • بازارها - می توانید بر روی مشاغل طراحی وب سایت تجارت الکترونیک تمرکز کنید
  • نرم افزار یا فناوری – می توانید طراحی وب سایت های وردپرسی را انجام دهید
  • خدمات - شما فقط می توانید صفحات فرود طراحی وب سایت را طراحی کنید

با پایین آمدن، شما فردی خواهید بود که مردم برای کمک خاص به او نگاه می کنند. همچنین ایجاد محتوا طراحی وب سایت در مورد تخصص شما آسان تر می شود. در حالی که خود را به عنوان یک متخصص طراحی وب سایت معرفی می کنید، به خاطر داشته باشید که با ادامه سرمایه گذاری در آموزش خود از آن حمایت کنید. ارتقاء مهارت به شما این امکان را می دهد که نرخ بالاتری را درخواست کنید. در طول ماه های لاغر، از این فرصت استفاده کنید:

  • با روند طراحی وب سایت همراه باشید.
  • در یکی از دوره های متعدد طراحی وب سایت ثبت نام کنید.
  • ابزارهای طراحی وب سایت دیگر را کاوش کنید

4. جریان های درآمدی چندگانه ایجاد کنید

هنگامی که دنبال کننده خود را ایجاد کردید، می توانید محصولات دیجیتالی را که ممکن است مخاطبان طراحی وب سایت شما به آنها علاقه مند باشند را نیز بفروشید. چرا؟ به عنوان یک ارائه دهنده خدمات، افزایش درآمد شما می تواند چالش برانگیز باشد. مهم نیست چقدر کار سختی کشیده اید، زمانی فرا می رسد که دستمزد طراحان طراحی وب سایت شما بالا می رود. اکثر فریلنسرهای شش رقمی دارای جریان های درآمدی متعددی هستند. علاوه بر کار مشتری، آنها محصولات دیجیتال مرتبطی را توسعه می دهند که می توانند بفروشند. به عنوان مثال، شما می توانید قالب های وب سایت را به عنوان یک طراح طراحی وب سایت ایجاد و بفروشید. علاوه بر درآمد غیرفعال، مهارت شما را نشان می دهد و باعث فروش شما می شود، بنابراین لازم نیست نگران نحوه جذب مشتریان طراحی وب سایت باشید. Brett of DesignJoy محصول دیجیتالی را در قالب یک سرویس توسعه مبتنی بر اشتراک و تولید محصول ارائه کرد و کسب و کار طراحی وب سایت خود را به میزان یک میلیون دلار در هر ماه افزایش داد. علاوه بر محصولات دیجیتال، ایده های دیگری برای جریان درآمد عبارتند از:

مشاوره طراحی وب سایت: هنگامی که خود را به عنوان یک رهبر فکری معرفی کردید، ممکن است درخواست های مشاوره دریافت کنید.

سخنرانی: اگر برند شخصی ‌تان را بسازید، ممکن است دعوت ‌نامه‌ هایی برای سخنرانی‌ های پولی دریافت کنید. همچنین این یک راه عالی برای نشان دادن نام شماست.

وابسته بودن: می توانید شروع به توصیه محصولاتی کنید که استفاده می کنید و درآمد کسب می کنید. به عنوان مثال، webever.ir یک برنامه وابسته عالی دارد که می توانید به آن بپیوندید.

فروش دوره های الکترونیکی: پلتفرم هایی مانند Skillshare یا Teachable فروش دوره های آنلاین را آسان می کنند. همچنین می توانید یک طراحی وب سایت عضویت ایجاد کنید و اگر مخاطبان زیادی دارید از آن به عنوان یک جریان درآمد طولانی مدت استفاده کنید.

5. تابلوهای شغلی خاص صنعت را در نظر بگیرید

تابلوهای شغلی راه دیگری برای یافتن مشتریان طراحی وب سایت جدید است. منظور ما بازارهای آزاد مانند Upwork یا Fiverr نیست، زیرا افراد در آن پلتفرم‌ طراحی وب سایت ها بر سر قیمت‌ها با هم رقابت می‌ کنند و تلاش برای رسیدن به پایین ارزش ندارد. تابلوهای شغلی صنعتی مانند:

  • Mediabistro برای کارهای مرتبط با رسانه
  • Smashing's Job Board برای توسعه دهندگان و طراحان طراحی وب سایت
  • برای مشاغل در طاقچه خلاقانه بکارید
  • از راه دور OK برای فرصت های راه دور
  • ما از راه دور برای فرصت های دور کار می کنیم

در حالی که اکثر لیست های شغلی برای نقش های تمام وقت هستند، شما همچنان می توانید خدمات خود را به عنوان یک طراح طراحی وب سایت آزاد ارائه دهید.

6. توسعه هدفمند طراحی وب سایت

ایمیل سرد روشی عالی برای ارائه خدمات شما به مشتریان طراحی وب سایت احتمالی است که ممکن است از آنها سود ببرند. حتی می‌تواند با برندهای رویایی ‌تان به اجرای برنامه بپردازد. در اینجا چند مرحله برای اجرای برنامه های هدفمند آمده است.

1. یک پرسونای مشتری ایده آل ایجاد کنید

به عنوان یک طراح طراحی وب سایت آزاد، می توانید انتخاب کنید که با چه مشتریانی کار کنید. 4 نوع مشتری طراحی وب سایت وجود دارد:

1- مشتریان طراحی وب سایتی که نمی خواهید آنها را هدف قرار دهید و به خدمات شما نیاز ندارند

2- مشتریان طراحی وب سایتی که می خواهید هدف قرار دهید اما به خدمات شما نیاز ندارند

3- مشتریان طراحی وب سایتی که نمی خواهید آنها را هدف قرار دهید اما به خدمات شما نیاز دارند

4- مشتریان طراحی وب سایتی که می خواهید هدف قرار دهید و به خدمات شما نیاز دارند.

اما چگونه می توانید مشتریان طراحی وب سایت را بدست آورید؟

ابتدا باید نوع مشتریان طراحی وب سایتی را که می خواهید با آنها کار کنید مشخص کنید. فهرست کردن ویژگی های شخصیت مشتری ایده آل شما به محدود کردن جستجوی شما کمک می کند.

به عنوان مثال، در اینجا مواردی وجود دارد که باید هنگام تعیین بازار هدف خود در نظر بگیرید:

  • اهداف مشتری
  • درآمد سالانه
  • زمینه
  • مشکلات، نگرانی ها و ترس ها
  • انگیزه ها

پس از ایجاد شخصیت یا شخصیت های مشتری ایده آل خود، راه حل یا خدماتی را که می توانید به آنها ارائه دهید فهرست کنید. به عنوان مثال، مشتریان طراحی وب سایت سازمانی ممکن است از خدمات طراحی وب سایت شما بهره مند شوند، در حالی که طراحان طراحی وب سایت جدید ممکن است ترجیح دهند الگوهای طراحی وب سایت شما را خریداری کنند.

2. فهرست پایین چشم انداز

پس از ایجاد شخصیت مشتری ایده آل خود، به دنبال افراد بالقوه باشید. برای مشتریان طراحی وب سایت پردرآمد، می توانید استارتاپ هایی را که بودجه دریافت کرده اند هدف قرار دهید. آنها به احتمال زیاد به شما نرخ های قابل احترامی پرداخت می کنند تا کسب و کارهایی که فقط تلاش می کنند سرپا بمانند. به طراحی وب سایت ‌هایی مانند Crunchbase و پایگاه‌ های داده سرمایه ‌گذاری خطرپذیر (VC) برای داده ‌هایی مانند درآمد سالانه یا فروش و بودجه VC نگاه کنید. طراحی وب سایت شرکت را بررسی کنید تا بررسی کنید که آیا آنها قانونی هستند یا خیر. به دنبال پرچم های قرمز مانند:

  • اشتباهات املایی، گرامری و نقطه گذاری
  • محتوای عمومی یا هرزنامه
  • مطالب قدیمی

اگر حوصله دارید و چالش را دوست دارید، می توانید با این مشتریان طراحی وب سایت کار کنید. در غیر این صورت، اگر یک کسب و کار اهمیت تصویر برند و بازاریابی را درک نکند، ممکن است زمان زیادی را در جلسات صرف کنید تا آنها را متقاعد کنید که کار درست را انجام دهند. فهرستی از تمام مشتریان طراحی وب سایت بالقوه در یک ابزار کاوشگر. لازم نیست شیک باشد؛ یک صفحه گسترده کافی است شامل جزئیات زیر:

آیا با مشکلات خرابی و asp.net دست و پنجه نرم می کنید؟ Kinsta راه حل میزبانی است که برای صرفه جویی در وقت شما طراحی شده است! ویژگی های ما را بررسی کنید

1- نام شرکت

2- طراحی وب سایت شرکت

3- نمایه لینکدین شرکت

4- مشخصات فرد تماس، از جمله:

  • نام
  • موقعیت در شرکت طراحی وب سایت
  • پست الکترونیک طراحی وب سایت
  • پروفایل لینکدین طراحی وب سایت

شما همچنین می توانید این بخش ها را اضافه کنید:

یادداشت ها یا جزئیات مکالمات گذشته برای درج در ایمیل سرد یا معرفی نامه (LOI).

وضعیت برای پیگیری اینکه با چه کسانی و چه زمانی تماس گرفته اید (برای پیگیری آسان).

3. یک ایمیل سرد ارسال کنید

یک ایمیل سرد عالی با تمام جزئیاتی که دارید بسازید. باید با در نظر گرفتن مشتریان طراحی وب سایت هدف شما به خوبی طراحی شود. چند نکته که باید در نظر داشت:

با مشتری بالقوه طراحی وب سایت ارتباط برقرار کنید. قبل از ارسال ایمیل، سعی کنید فرصتی برای تعامل با مشتری از طریق رسانه های اجتماعی یا در یک رویداد شبکه پیدا کنید. اگر قبلاً با مشتری طراحی وب سایت تعامل داشته اید، به ایجاد اعتماد و شناخت کمک می کند.

زمین خود را بسازید. به مشتریان بالقو طراحی وب سایت ه خود نشان دهید که کسب و کار آنها را درک می کنید. به آنها بگویید چه کاری می توانید برای آنها انجام دهید و چرا بهترین گزینه هستید. در نهایت، هدف یک ایمیل سرد مکالمه با مشتری طراحی وب سایت است. از آنجا، می توانید در مورد فرآیند خود و نیازها و بودجه آنها صحبت کنید تا بررسی کنید که آیا مناسب هستید یا خیر.

پیگیری. اگر جوابی نشنیدید ناامید نشوید. شاید آنها فقط مشغول هستند. با خیال راحت پس از چند روز پیگیری کنید - 35 درصد از تصمیم گیرندگان، پیگیری ها را به دلیل مشغله هایشان یک یادآوری عالی می دانند.

7. شبکه

راهنمای نحوه به دست آوردن مشتریان طراحی وب سایت بدون شبکه ناقص خواهد بود. شرکت در رویدادهای شبکه یک راه عالی برای ملاقات با افراد جدید در صنعت و ایجاد ارتباطات عمیق تر با مخاطبین موجود است. این پیشنهادات را برای گسترش شبکه خود دنبال کنید:

در رویدادهای صنعت شرکت کنید

شرکت در رویدادها و جلسات صنعتی یک راه عالی برای ایجاد اعتماد و دیده شدن برای کسب و کار طراحی وب سایت شما است. شما می توانید با مخاطبان هدف خود رو در رو ملاقات کنید و ارتباطاتی برقرار کنید که ممکن است به شما در پیدا کردن مشتری بعدی کمک کند. بر اساس تحقیقات مارک گرانووتر که در مجله آمریکایی جامعه شناسی منتشر شده است، ما به احتمال زیاد در مورد شغل از یک آشنا تا یک دوست صمیمی بشنویم زیرا آشنایان ما از گروه های متفاوتی نسبت به ما هستند. مزیت دیگر؟ زمانی که مشتریان طراحی وب سایت و همکاران بالقوه بتوانند با شما راحت تر کار کنند.

با مشتریان قدیمی طراحی وب سایت ارتباط برقرار کنید

حفظ مشتری طراحی وب سایت فعلی آسان تر و ارزان تر از به دست آوردن مشتری جدید است. اگر در تلاش برای جذب مشتریان طراحی وب سایت هستید، ارزش آن را دارد که با مشتریان طراحی وب سایت قبلی برای فروش مجدد یا دریافت ارجاع تماس بگیرید، به خصوص اگر خدمات عالی ارائه کرده باشید.

ارجاعات را بخواهید

فعالانه از مشتریان طراحی وب سایت قبلی، افراد در صنعت یا همکارهای فریلنسر طراحی وب سایت درخواست معرفی کنید. دریافت تاییدیه یا توصیه از افرادی که با آنها کار کرده اید، مشتریان بالقوه طراحی وب سایت را تشویق می کند تا با شما همکاری کنند. می ‌توانید با دادن نشانه ‌های کوچک قدردانی - تخفیف یا هدایا - به افرادی که کار را به سمت شما می ‌فرستند، این فرآیند را تشویق کنید.

با دیگر فریلنسر طراحی وب سایت ها شریک شوید

راه دیگر برای دریافت کار آزاد، مشارکت با فریلنسر طراحی وب سایت هایی است که خدمات تکمیلی را ارائه می دهند. می توانید با کارشناسان سئو طراحی وب سایت یا نویسندگان محتوا تماس بگیرید که مشتریان طراحی وب سایت آنها ممکن است به دنبال شخصی برای اصلاح طراحی وب سایت خود باشند. حتی می توانید با توسعه دهندگان طراحی وب سایت تماس بگیرید که نقاط قوت آنها در ساخت طراحی وب سایت است نه طراحی وب سایت. شما به پایگاه مشتری طراحی وب سایت موجود شریک خود دسترسی پیدا می کنید و آنها خدمات شما را به مشتریان طراحی وب سایت خود ارائه می دهند که ارزش بیشتری برای هر دو طرف ایجاد می کند.

به آژانس طراحی وب سایت بپیوندید

علاوه بر شراکت با سایر فریلنسر طراحی وب سایت ها، می توانید به یک آژانس طراحی وب سایت نیز بپیوندید. آژانس طراحی وب سایت سازمانی است که به سایر مشاغل خدمات ارائه می دهد. در این مورد، می‌ تواند گروهی از فریلنسر طراحی وب سایت ها باشد که با یکدیگر در پروژه‌ طراحی وب سایت های مکمل همکاری می‌ کنند. مزیت کار با آژانس طراحی وب سایت ‌ها این است که آن ‌ها پایگاهی مکرر از مشتریان با بودجه کلان و هجوم مشتریان جدید طراحی وب سایت دارند. از آنجایی که مشتریان آنها نرخ های بازار را به آنها می پردازند، آنها همچنین حقوق بهتری به فریلنسر طراحی وب سایت ها و پیمانکاران فرعی خود می دهند. اگر به دنبال یادگیری و به دست آوردن نکات و مزایای کسب و کار هستید، آژانس طراحی وب سایت ها بهترین گزینه برای شما هستند. هنگامی که مهارت های مورد نیاز خود را یاد گرفتید، حتی می توانید از فریلنسر به آژانس طراحی وب سایت دیگر مقیاس کنید. برای فهرستی از آژانس طراحی وب سایت ‌های از پیش بررسی‌شده برای همکاری، فهرست راهنمای آژانس webever.irرا بررسی کنید.

فهرست آژانس webever.ir یک پایگاه داده جامع از آژانس طراحی وب سایت هایی است که ما به آنها اعتماد داریم. می توانید نتایج را بر اساس موارد زیر فیلتر کنید:

  • بودجه
  • خدمات ارائه شده
  • پشته فناوری
  • مکان ها
  • زبان

چه به کمک نیاز داشته باشید یا به دنبال کنسرت بعدی خود باشید، می توانید آن را در اینجا در webever.ir پیدا کنید.

آیا می خواهید یک جریان ثابت از مشتریان طراحی وب سایت را حفظ کنید؟ 💰 برای شروع این راهنما را بررسی کنید✅

خلاصه

یادگیری نحوه جذب مشتریان طراحی وب سایت ، ترکیبی از راه اندازی برند شخصی شما، نشان دادن تخصص شما و ایجاد روابط با سایر افراد است. شما می توانید استراتژی های بازاریابی ورودی و خروجی مختلفی را برای جذب مشتریان طراحی وب سایت بالقوه اعمال کنید.

با این حال، قبل از اجرای استراتژی ‌هایی که انتخاب می ‌کنید، ضروری است که مشتریان طراحی وب سایت ایده‌آلی را که می‌خواهید جذب کنید، بشناسید – آنهایی که می‌دانند چه می‌ خواهند و به تخصص شما به عنوان یک همکار احترام می ‌گذارند.

آیا به دنبال همکاری با سایر آژانس های محتوا یا طراحی وب سایت هستید؟ دایرکتوری آژانس webever.ir را بررسی کنید. اگر می‌خواهید در فهرست فهرست ما قرار بگیرید، همین امروز با ما تماس بگیرید.

صرفه جویی در زمان، هزینه و به حداکثر رساندن عملکرد طراحی وب سایت با:

  • کمک فوری از کارشناسان میزبانی webever.ir، 24/7.
  • ادغام Cloudflare Enterprise.
  • مخاطبان جهانی با 34 مرکز داده در سراسر جهان می‌شوند.
  • بهینه سازی با نظارت بر عملکرد برنامه داخلی ما.

بهینه سازی با نظارت بر عملکرد برنامه داخلی ما.