search
حلقه سفید

چگونه یک استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت ایجاد کنیم

اشتراک گذاری در :
انتشار : 1401/06/28
چگونه یک استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت ایجاد کنیم

از زمان آغاز به کار، مردم اینترنت را به عنوان یک فرصت پول ساز می بینند. و حق دارند اینترنت به بخشی جدایی ناپذیر از دنیای تجارت مدرن طراحی وب سایت تبدیل شده است و افراد را به سازمان هایی که از آنها خرید می کنند و بالعکس متصل می کند.

اما در حالی که داشتن یک طراحی وب سایت قوی با هاستینگ خوب بخش اصلی این معما است، شما نمی توانید فقط به صورت آنلاین خرید کنید و از مشتریان انتظار داشته باشید که به صفحات طراحی وب سایت شما سرازیر شوند. شما باید وارد فضای شلوغ سایبری شوید و مشتریان احتمالی طراحی وب سایت خود را با یک استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت جذب کنید.

اما استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت چیست؟ آیا استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت همان دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت است؟ و برای ایجاد بهترین استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت ممکن برای کسب و کار خود چه کاری می توانید انجام دهید؟

در این مقاله قصد داریم به تمام این سوالات و موارد دیگر پاسخ دهیم.

فهرست مطالب

استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت چیست؟

چرا به یک استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت نیاز دارید؟

مبانی استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت: بلوک های ساختمانی

چگونه استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت خود را بسازیم

چگونه موفقیت استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت خود را اندازه گیری کنیم؟

الگو(های) برتر استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت دیجیتال

استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت چیست؟

استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت استراتژی است که برای دستیابی به اهداف تجاری خاص از طریق کانال های آنلاین انجام می شود. استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت شما می تواند شامل استراتژی های پولی و ارگانیک، از جمله تبلیغات پرداخت به ازای کلیک، بهینه سازی موتور جستجو طراحی وب سایت (SEO) طراحی وب سایت ، تبلیغات رسانه های اجتماعی، بازاریابی ایمیلی و غیره باشد.

بسیاری از مردم دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت را با کمپین های بازاریابی اشتباه می گیرند، اما این دو قطعه کاملاً متفاوت از پازل دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت هستند.

Kinsta آنقدر مرا خراب کرد که اکنون از هر ارائه دهنده چنین سطحی از خدمات را می خواهم. ما همچنین سعی می کنیم با پشتیبانی ابزار SaaS خود در آن سطح باشیم.

کمپین دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت بخشی از استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت است. این کاربرد بخشی از استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت است. درست مانند زمانی که یک خدمه ساختمانی در حال ساخت یک آسمان خراش هستند، اغلب تیم های متعددی روی بخش های مختلف نقشه کلی کار می کنند.

استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت طرحی است از آنچه می‌خواهید در کانال‌ های دیجیتال به دست آورید و چگونه برای انجام آن برنامه‌ ریزی می‌کنید. یک کمپین دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت چیزی است که تیم بازاریابی شما برای تلاش برای دستیابی به آن اهداف، با پیروی از برنامه "می سازد".

آنها اقدامات خاصی هستند که در استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت انجام می شوند و شما را به سمت هدف نهایی آن استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت سوق می دهند. شما می توانید یک کمپین رسانه های اجتماعی، یک کمپین ایمیلی و یک کمپین سئو دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت داشته باشید که همگی تحت یک استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت قرار می گیرند.

این به این دلیل است که خود استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت گسترده است و اهداف اصلی و کمپین ‌های بالقوه را که قبل از راه‌ا ندازی برجسته شده‌اند را پوشش می ‌دهد. ممکن است چندین کمپین در یک استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت وجود داشته باشد که می تواند تحت چترهای مختلفی قرار گیرد.

برای شروع، رسانه پولی وجود دارد - محتوایی که توسط اشخاص ثالث در ازای غرامت نمایش داده می شود. برخی از کمپین های رایج دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت رسانه های پولی، تبلیغات پرداخت به ازای کلیک در گوگل و شبکه های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و اینستاگرام و اینفلوئنسر مارکتینگ هستند.

سپس رسانه های متعلق به آنها وجود دارد. همانطور که از نام آن پیداست، این رسانه کاملاً متعلق به تجارت کمپین است. تحت کنترل مستقیم سازمان شما است و بنابراین می تواند بدون هزینه ای غیر از نیروی کار مورد نیاز برای ایجاد و پر کردن آن استفاده شود.

این می ‌تواند شامل طراحی وب ‌سایت ‌ها و وبلاگ‌ های تجاری باشد، اما می ‌تواند کانال‌ های YouTube، پادکست‌ ها، تصاویر و هر چیز دیگری باشد که شرکت طراحی وب سایت شما مالک آن است.

در نهایت، رسانه های طراحی وب سایتبه دست آمده وجود دارد. این چیزی است که خارج از سازمان ایجاد شده است و شما می توانید از آن برای اهداف بازاریابی استفاده کنید. رسانه ‌های کسب ‌شده می‌ توانند شامل محتوای تولید شده توسط کاربر طراحی وب سایت ، توصیه‌ ها، نظرات مشتریان، جوایزی که برنده شده ‌اید، اشاره‌های خبری و سایر اشاره‌های برند یا شرکت دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت شما باشد.

این انواع رسانه ها را می توان در کمپین های بازاریابی مختلف استفاده کرد و بازاریابان دیجیتالی باهوش اغلب همه آنها را در یک کمپین واحد در هم می آمیزند. درک اشکال مختلف رسانه ها و نحوه عملکرد آنها در استراتژی کلی دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت شما هنگام ترسیم هر کاری که می خواهید انجام دهید مهم است.

یک استراتژی جامع دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت معمولاً در چندین کانال انجام می شود که مخاطبان شما به آنها مراجعه می کنند. این برای حداکثر قرار گرفتن در معرض و اثربخشی انجام می شود.

چرا به یک استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت نیاز دارید؟

یک استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت برای موفقیت در دنیای تجارت مدرن ضروری است، خواه یک شرکت B2B یا B2C باشید. ما اکنون تقریباً برای همه چیز از فضای دیجیتال طراحی وب سایت استفاده می کنیم، از خرید مواد غذایی گرفته تا رزرو قرار ملاقات با پزشک و انتخاب راه حل SaaS برای مشاغل خود.

به این فکر کنید که شما یا افرادی که می شناسید چقدر زمان آنلاین می گذرانید. درصد زیادی از روزهای ما در طراحی وب سایت سپری می ‌شود، از نگاه کردن به تلفنتان تا تماشای آخرین سریال‌ های پخش جریانی در دیزنی+. هر پلتفرمی که مشتریان بالقوه طراحی وب سایت شما به آن دسترسی دارند، یک فرصت بالقوه بازاریابی طراحی وب سایت برای شما است.

پست الکترونیک طراحی وب سایت ؟ در آنجا می توانید به آنها دسترسی پیدا کنید. فیس بوک را چک می کنید؟ می تواند برای دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت فوق العاده موثر باشد. جستجو در گوگل؟ گزینه ‌های پولی و ارگانیک وجود دارد که می‌ت واند شما را در مقابل چشم‌ های مهم قرار دهد.

شما باید بتوانید به صورت آنلاین رقابت کنید. نه تنها کانال های دیجیتال موثر هستند، بلکه رقبای شما هم اکنون در آنجا حضور دارند و مشتریان بالقوه دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت را از شما می دزدند. بعلاوه، اکثر مشتریان احتمالی دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت شما در این روزگار انتظار حضور آنلاین مناسبی از کسب و کار شما دارند.

و بسیاری از دلایل دیگر وجود دارد که ممکن است بخواهید تلاش های دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت را به لیست کارهای خود اضافه کنید.

به عنوان مثال، این یک سرمایه گذاری بسیار مقرون به صرفه با هزینه های راه اندازی کم یا غیر موجود است. دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت ارزان تر از کانال های بازاریابی سنتی است. نه تنها این، بلکه می توانید به راحتی به یک مخاطب جهانی هدفمند دسترسی پیدا کنید.

تصور کنید که می خواهید یک تبلیغ تلویزیونی جهانی اجرا کنید یا یک نقطه تبلیغاتی چاپ کنید. نه تنها قرار است پول بیشتری خرج کنید، بلکه به تعداد زیادی از افرادی که در بین مخاطبان هدف شما نیستند نیز دسترسی خواهید داشت.

هنگام بازاریابی طراحی وب سایت از طریق کانال های دیجیتال، می توانید تجربه تبلیغات را شخصی سازی کنید. بسیاری از پلتفرم‌ها به شما اجازه می ‌دهند تا جمعیت ‌شناسی خاصی را هدف قرار دهید و محتوای خود را بر اساس سن، جنسیت، موقعیت جغرافیایی، علایق، عنوان شغل و موارد دیگر به افراد نشان دهید. روزهای تبلیغات گسترده به پایان رسیده است. امروزه مردم خواهان تجربه شخصی تری هستند و دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت نحوه ارائه آن به آنهاست.

نتایج دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت نیز بسیار قابل اندازه گیری است. هنگام اجرای یک آگهی تبلیغاتی تلویزیونی یا رادیویی، نمی دانید که چند نفر آن را شنیده اند یا چند درصد از فروش جدید شما از آن پلتفرم ها به دست می آید. با این حال، دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت به شما اجازه می ‌دهد تا شفافیت کامل را با بینش داده‌های بلادرنگ انجام دهید که به شما نشان می‌ دهد دقیقا چند نفر تبلیغ شما را دیده‌اند، روی آن کلیک کرده‌ اند و تبدیل به آن شده‌اند.

در نهایت، دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت پتانسیل بازگشت سرمایه زیادی دارد. دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت ایمیلی به تنهایی دارای میانگین بازگشت سرمایه 4400 درصدی است. در حالی که تبلیغات بیلبورد دارای میانگین بازگشت سرمایه 497 درصدی است، تلاش‌های بازاریابی ایمیلی طراحی وب سایت می‌تواند تقریباً ده برابر این مقدار ایجاد کند.

مبانی استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت: بلوک های ساختمانی

در حالی که استراتژی های دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت ممکن است در ظاهر پیچیده به نظر برسند، آنها از بلوک های ساختمانی تشکیل شده اند که یک برنامه دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت قوی و مستحکم ایجاد می کنند.

بیایید برخی از این بلوک های سازنده اصلی دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت را یکی یکی مرور کنیم.

بهینه سازی موتور جستجو طراحی وب سایت

بهینه سازی موتور جستجو طراحی وب سایت ، که بیشتر به عنوان سئو طراحی وب سایت شناخته می شود، یک تاکتیک دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت ارگانیک است که موقعیت شما را در موتورهای جستجوی محبوب مانند گوگل یا بینگ بهبود می بخشد (اما، صادق باشیم، بیشتر گوگل). این کار از طریق یک سری تغییرات محتوا در طراحی وب سایت شما و خارج از آن انجام می شود. شما محتوای خود را با کلمات کلیدی استراتژیک تقویت می کنید و آن را به طور یکپارچه در جریان روایت صفحات دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت کار می کنید.

علاوه بر این، شما محتوای خارج از صفحه طراحی وب سایت مانند عناوین متا، توضیحات و تصاویر را با کلمات کلیدی یکسان بهینه می کنید. این تضمین می ‌کند که خزنده ‌ها و الگوریتم‌ های متوجه می ‌شوند که شما چه کسی هستید و چه می ‌کنید. هنگامی که گوگل شما را به عنوان یک مرجع در حوزه کاری خود می شناسد، شما را در نتایج جستجو برای کلمات کلیدی مرتبط بالاتر فهرست می کند.

شما می توانید با ایجاد کاتالوگی از بک لینک های با کیفیت بالا که در دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت های دیگر ارسال شده و به دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت شما اشاره می کنند، اعتبار خود را افزایش دهید. آن را به عنوان طراحی وب سایتی معادل یک توصیه نامه در نظر بگیرید، جایی که یک دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت تاسیس شده به گوگل می گوید که شما را به عنوان یک مرجع می بیند.

سئو دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت فرآیند پیچیده ای است، اما خوشبختانه، پلتفرم هایی مانند asp.net گزینه هایی دارند که آن را کمی آسان تر می کند، مانند هزاران افزونه سئو طراحی وب سایت با کیفیت بالا (و عمدتاً رایگان).

دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت از طریق رسانه های اجتماعی

سپس شما دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت رسانه های اجتماعی، هم پولی و هم ارگانیک دارید. بدیهی است که شما باید در رسانه های اجتماعی حضور داشته باشید و پست های منظمی برای اشتراک گذاری محتوا ایجاد کنید. به هر حال، 90 درصد از کاربران اینستاگرام حداقل یک تجارت یا برند را دنبال می کنند.

با این حال، می توانید با اجرای تبلیغات پولی رسانه های اجتماعی در پلتفرم هایی مانند فیس بوک، توییتر و اینستاگرام به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید. دسترسی ارگانیک در اکثر پلتفرم‌ های اصلی در دهه گذشته به شدت کاهش یافته است و امروزه بیشتر یک بازی «پرداخت به بازی» است.

تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک

تبلیغات PPC تبلیغاتی هستند که تنها زمانی پرداخت می کنید که کاربری که تبلیغ شما را می بیند اقدام مورد نظر را انجام دهد. این معمولاً کلیک کردن روی یک پیوند است، از این رو نام آن است، اما همچنین می تواند مواردی مانند ثبت نام برای یک وبینار باشد. در پلتفرم ‌های اجتماعی، می‌ توانید این تبلیغات را برای افرادی که معیارهای خاصی مانند علایق، موقعیت جغرافیایی، سن و موارد دیگر را دارند، هدف قرار دهید.

شما همچنین می توانید تبلیغات پرداخت به ازای کلیک را در تبلیغات گوگل اجرا کنید، که به تبلیغات شما اجازه می دهد در بالای نتایج جستجو برای کلمات کلیدی مرتبط ظاهر شوند. انواع دیگری از تبلیغات گوگل مانند تبلیغات نمایشی و نیز وجود دارد، و می توانید کمپین خود را مطابق با نیازهای خود سفارشی کنید. هنگام اجرای Google Ads، برای کلمات کلیدی یا عبارات خاصی پیشنهاد قیمت می دهید و تبلیغات با کیفیتی ایجاد می کنید که با رقبای شما رقابت می کند.

چگونه استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت خود را بسازیم

اکنون که اصول استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت را درک کرده اید، بیایید به این موضوع بپردازیم که چگونه می توانید استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت خود را با حداکثر پتانسیل موفقیت بسازید. ما آن را به پنج مرحله ساده تقسیم کرده ایم.

مرحله 1: مطمئن شوید که پایه های دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت شما در جای خود قرار دارند

قبل از اینکه بتوانید دوچرخه سواری کنید، ابتدا باید مطمئن شوید که لاستیک هایی با هوا در آنها وجود دارد. به طور مشابه، قبل از راه ‌اندازی یک استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت دیجیتال با کمپین‌های متعددی که برای کسب و کار بیشتر طراحی شده‌اند، باید مطمئن شوید که پایه ‌های دیجیتالی شما درست هستند.

ابتدا باید هاست قوی برای دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت خود داشته باشید. در اینجا در Kinsta، ما در میزبانی asp.net تخصص داریم و معتقدیم که این یک راه عالی برای اطمینان از ثبات و دسترسی به طراحی وب سایت شما است.

اما داشتن یک طراحی وب سایت کافی نیست. آن طراحی وب سایت باید سریع باشد. سرعت یک فاکتور مهم رتبه بندی برای سئو دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت است و اگر بارگذاری طراحی وب سایت شما بیش از سه ثانیه طول بکشد، کاربران از طراحی وب سایت شما دور می شوند.

طراحی وب سایت شما نیز باید امن باشد. امنیت در عصر جرایم سایبری بسیار مهم است. HTTPS، یک فایروال قوی و سرویس هاستینگ امن اولین خط دفاعی در برابر حملات سایبری است. (ما حتی اقدامات امنیتی پیشرفته تری را به مشتریان webever.ir ارائه می دهیم.)

علاوه بر این، طراحی وب سایت شما باید برای حداکثر سهولت استفاده طراحی شود. این به شما کمک می کند تا مشتریان را راحت تر تبدیل کنید و مسیر کارآمدتری را برای تبدیل به آنها ارائه دهید.

در نهایت، باید مطمئن شوید که پروفایل های رسانه های اجتماعی شما با آخرین اطلاعات دقیق تنظیم و به روز شده است.

مرحله 2: اهداف را تعریف کنید

از استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت خود می خواهید به چه چیزی برسید؟ موفقیت برای شما چگونه به نظر می رسد؟ برخی از شرکت ها فقط به دنبال معرفی برند هستند. آنها فقط می خواهند نام خود را به گوش توده ها برسانند و مردم را از وجود خود آگاه کنند.

برای دیگران، همه چیز در مورد فروش و تبدیل است. آنها به دنبال راه اندازی کسب و کار جدید هستند و آنها را برای کسب اطلاعات بیشتر ادامه می دهند. اما وقتی اهداف را مشخص می کنید، خوب است که مشخص باشید. چقدر می خواهید شاهد رشد کسب و کارتان در این دوره استراتژیک باشید؟ آیا امیدوارید تا پایان سه ماهه دوم سود 40 درصد افزایش یابد؟ اگر فقط به افزایش 30 درصدی برسید، آیا استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت خود را یک موفقیت حاشیه ای می دانید یا یک شکست کامل؟

اینجاست که باید بهترین و بدترین سناریوهای خود را توسعه دهید. آستانه ای را که در آن استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت را یک شکست می بینید، شناسایی کنید و هر موفقیتی را که به دست می آورید با آن اندازه گیری کنید.

این زمانی است که تصمیم می گیرید کدام ابزار به شما کمک می کند تا به موفقیت برسید. آیا آنها مقرون به صرفه هستند؟ چقدر حاضرید در چیزی مانند نرم افزار بازاریابی ایمیلی غرق کنید تا موفقیت آن را ببینید؟

به یاد داشته باشید، برای شناسایی موفقیت یا شکست، اهداف شما باید مشخص و قابل اندازه گیری باشد. این بدان معناست که بازدهی خود را از هزینه تبلیغات، هزینه هر خرید و موارد دیگر درک کنید.

مرحله 3: Personas خریدار را درک کنید

ایجاد یک استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت بدون دانستن اینکه برای چه کسی بازاریابی می کنید غیرممکن است. شما باید خریداران کلیدی خود را بشناسید و نکات دردناک، انگیزه ها، دوست داشتن ها و ناپسندهای آنها را درک کنید. این به شما کمک می کند تا استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت ای بسازید که برای مخاطبان شما جذاب باشد و مستقیماً نیازهای آنها را بیان کند.

شما باید پرسونای خریدار شکل گرفته ای داشته باشید که شامل اطلاعات جمعیت شناختی در مورد زیربخش های مختلف مخاطبان شما باشد. این می تواند شامل اطلاعاتی مانند سن، شغل، جنسیت، موقعیت جغرافیایی، علایق، درآمد و موارد دیگر باشد.

استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت شما می‌تواند شامل کمپین ‌های مختلفی باشد که شخصیت‌ های مختلف خریداران را در بین مخاطبان هدف شما هدف قرار می‌دهند. در حالی که شخصیت خریدار A ممکن است از استفاده از رسانه های اجتماعی لذت ببرد، شخصیت خریدار B ممکن است بهتر به بازاریابی ایمیلی پاسخ دهد، و شخص خریدار C دوست دارد سوالات را در جستجو کند. اگر می‌خواهید شانس موفقیت خود را به حداکثر برسانید، این اطلاعاتی است که باید بدانید.

درک کنید که این شخصیت ها در کدام پلتفرم ها حضور دارند و تلاش های دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت خود را در آنجا متمرکز کنید.

مرحله 4: تمام دارایی های دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت موجود را ارزیابی کنید

اکنون زمان آن است که به انواع محتوایی که قبلاً شناسایی کردیم نگاه کنیم. شما باید دقیقا بدانید که چه چیزی دارید و چگونه می تواند به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کند.

برای به حداکثر رساندن موفقیت خود، باید همه رسانه ‌های متعلق به، پولی و کسب ‌شده خود را حسابرسی کنید. هنگامی که فهرستی از همه چیز تهیه کردید، می توانید تعیین کنید که این دارایی ها در کدام کمپین های ب دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت به بهترین وجه به شما کمک می کنند.

این همچنین زمان بسیار خوبی برای شناسایی هر گونه شکاف در کاتالوگ دارایی شما است. اگر چیزی وجود دارد که فکر می ‌کنید می ‌تواند به ارتقای استراتژی محتوای دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت شما کمک کند که هنوز آن را ندارید، زمان ایجاد یا خرید آن محتوا است.

فقط به میزان محتوایی که دارید نگاه نکنید. کیفیت آن را نیز بررسی کنید. اگر پست ‌های وبلاگ قدیمی‌ تری دارید، به ‌روزرسانی و بهبود آن محتوا ممکن است آن را به گونه‌ای به بازی بازگرداند که در خدمت اهداف شما باشد - مانند رسیدن به رتبه اول در Google برای کلمه کلیدی خود.

اگر محتوای تکراری در دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت خود دارید، فورا آن را حذف کنید. گوگل طرفدار محتوای تکراری نیست و می تواند شما را به خاطر آن جریمه کند.

مرحله 5: نقشه خود را ترسیم کنید

همه قطعات اکنون در جای خود قرار دارند، به این معنی که بالاخره زمان آن رسیده است که استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت محتوای خود را ترسیم کنید.

شما به یک برنامه تولید محتوا نیاز دارید که هر شکافی را که در مرحله آخر شناسایی کرده اید پر کند. این تضمین می ‌کند که یک زرادخانه محتوای کامل و با در نظر گرفتن مخاطبانتان طراحی شده است که در درازمدت برای شما سودمند خواهد بود.

شما باید یک ایده کلی از اینکه چه کمپین هایی باید برای هر شخصیت خریدار اجرا کنید تا به شما در دستیابی به اهدافتان کمک کند داشته باشید. این کمپین ها را به طور کامل ترسیم کنید، از جمله اینکه از چه پلتفرمی استفاده می کنید، مدت زمانی که کمپین را اجرا می کنید، از چه محتوایی استفاده خواهید کرد و چه مقدار از بودجه دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت خود را در آن صرف خواهید کرد.

هنگامی که این کار را انجام دادید، یک سند اصلی ایجاد کنید که کل استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت را از ابتدا تا انتها برجسته می کند، دارای جدول زمانی که نشان می دهد چگونه همه کمپین هایی که ایجاد کرده اید به هدف نهایی شما کمک می کنند.

چگونه موفقیت استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت خود را اندازه گیری کنیم؟

یکی از مهمترین عناصر استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت شما، توانایی شما در تجزیه و تحلیل آن خواهد بود. اگر می خواهید شانس موفقیت خود را به حداکثر برسانید، باید بتوانید موفقیت یا شکست استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت خود را تعیین کنید.

داده های تجزیه و تحلیل یکی از بزرگترین مزایای ارائه شده توسط استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت است. می توانید ببینید که چند نفر محتوای شما را دیدند، چند نفر روی آن کلیک کردند و چند نفر تبدیل شدند.

شما باید بدانید که افراد از کجا می آیند و پس از ورود به طراحی وب سایت شما چه کاری انجام می دهند. به این ترتیب می توانید بهترین و موثرترین کانال هایی را که به موفقیت شما کمک می کنند، شناسایی کنید. همچنین به شما امکان می ‌دهد کانال‌هایی را شناسایی کنید که عملکرد ضعیفی دارند و عملکرد کلی کمپین شما را پایین می‌آورند.

هنگامی که فهمیدید چه چیزی سودآور است و چه چیزی سودمند نیست، می توانید کانال هایی را که چیزی به شما نمی دهند حذف کنید و آن بودجه آزاد شده را به کانال های قوی تر وارد کنید.

به یاد داشته باشید، استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت شما بر روی سنگ حک نشده است. بازنگری و بهبود استراتژی در حین حرکت بسیار مهم است. این یک فرآیند در حال تکامل است که در طول زمان تغییر خواهد کرد.

الگو(های) برتر استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت

اگر در توسعه استراتژی‌ دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت تازه کار هستید، می‌ تواند به شما کمک کند تا از یک الگو استفاده کنید. این راهنماهای مفید می توانند اسکلت یا چارچوبی برای استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت شما ایجاد کنند و به شما این امکان را می دهند که اطلاعات خود را پر کنید و همه آنها را به گونه ای مشاهده کنید که قابل درک باشد.

Smart Insights یک الگویmoney عالی دارد که از چارچوب RACE خارج است. این مخفف عبارت Reach، Act، Convert و Engage است.

HubSpot همچنین یک الگوی استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت رایگان ارائه می دهد که شامل بخش هایی برای خلاصه کسب و کار، بازار هدف، ابتکارات تجاری، بودجه، استراتژی بازار، فناوری بازاریابی و ابزارهای دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت است.

در نهایت، Mayple وجود دارد که به شما امکان دسترسی به قالب رایگان آن را می دهد، که می تواند مطابق با نیازهای خاص شما شخصی سازی شود. پس از دانلود قالب، می توانید تمام اطلاعات خود را وارد کرده و از آن به عنوان راهنما برای اطلاع رسانی استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت خود استفاده کنید.

همه الگوهای بالا برای دانلود در دسترس هستند، اما برای دریافت آنها باید برخی اطلاعات را وارد کنید، مانند نام، شماره تلفن و آدرس ایمیل - که برای پیشنهادهایی مانند این نسبتاً استاندارد است.

بعلاوه، این قالب‌ ها نمونه‌ های عالی از یک استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت قوی در کار هستند. آنها صاحبان SMB و کارآفرینانی را هدف قرار می دهند که می خواهند دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت را شروع کنند، اما کاملاً نمی دانند چگونه این کار را انجام دهند. آنها از آهنربای اصلی یک الگوی استراتژی بازاریابی دیجیتال رایگان برای دریافت اطلاعات تماس شما استفاده می کنند و پس از شروع، می توانند با شما رابطه برقرار کنند و محصولات یا خدمات مرتبط با دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت خودرا در آینده به شما بفروشند.

توجه داشته باشید و چیزی مشابه را در کمپین های دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت محتوای خود پیاده کنید.

کسب و کار خود را با یک استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت جامع ارتقا دهید - و از این راهنما برای شروع استفاده کنید

خلاصه

استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت شما می تواند ستون فقرات سودهای پررونق کسب و کار از طریق بازاریابی برون گرا و بازاریابی داخلی باشد. شما نمی توانید محبوبیت و پتانسیل کانال های دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت را در دنیای تجارت مدرن نادیده بگیرید. تقریباً هر تجارتی حضور آنلاین دارد و همه آنها برای جلب توجه توده ها با یکدیگر رقابت می کنند.

از اطلاعات ذکر شده در این مقاله برای ایجاد یک استراتژی دیجیتال مارکتینگ برای طراحی وب سایت دیجیتال برنده استفاده کنید و همین امروز شروع به جذب خریداران بالقوه لیزری به طراحی وب سایت خود کنید. وقتی آنها به آنجا می‌رسند، می‌خواهید در طراحی وب سایتی مستحکم، سریع و ایمن قرار بگیرند.

اگر هاستینگ مدیریت شده asp.net را باwebever.ir انتخاب کنید، سرورهای ابری بسیار سریع و پیشرفته را خواهید داشت که توسط sysadmin های مجرب مدیریت می شوند. به عبارت دیگر، طراحی وب سایتی که سریع بارگذاری می شود، قوی و تا جایی که می توانید ایمن است. اینجا را کلیک کنید تا درباره اینکه چگونه Kinsta می تواند به شما در بهبود حضور آنلاین خود کمک کند، بیشتر بدانید.

صرفه جویی در زمان، هزینه و به حداکثر رساندن عملکرد طراحی وب سایت با:

  • کمک فوری از کارشناسان میزبانی asp.net، 24/7.
  • ادغام Cloudflare Enterprise.
  • مخاطبان جهانی با 34 مرکز داده در سراسر جهان می‌شوند.
  • بهینه سازی با نظارت بر عملکرد برنامه داخلی ما.

همه اینها و خیلی بیشتر، در یک طرح بدون قراردادهای بلندمدت، مهاجرت های کمکی، و 30 روز ضمانت بازگشت پول. برنامه های ما را بررسی کنید یا با فروشندگان صحبت کنید تا طرحی را که برای شما مناسب است بیابید.