search
حلقه سفید

چگونه یک طرح پروژه طراحی مجدد وب سایت عالی برای مشتری خود ایجاد کنید

اشتراک گذاری در :
انتشار : 1400/11/06
چگونه یک طرح پروژه طراحی مجدد وب سایت عالی برای مشتری خود ایجاد کنید

طراحی وب سایت مجدد آسان نیست و فرآیندی پیچیده است. دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است برای انجام طراحی وب سایت مجدد در نظر داشته باشید: اگر می خواهید ترافیک بیشتری را به یک طراحی وب سایت جذب کنید و سرنخ های بیشتری ایجاد کنید، مطالب را برجسته کنید یا اهداف خود را برای راه حل ها تغییر دهید، ممکن است طراحی وب سایت مجدد را در نظر بگیرید. یک طرح پروژه طراحی وب سایت مجدد به خوبی سازماندهی شده شما را از این کار دلهره آور نجات می دهد.

طبق دانشگاه استندفورد، 75 درصد از مردم اعتبار یک کسب و کار را بر اساس طراحی وب سایت آن قضاوت می کنند. یک طرح پروژه طراحی وب سایت مجدد کامل کلیدی است که شما و مشتریانتان را به موفقیت می رساند.

ناوبری دشوار یا طراحی های غیرعملی طراحی وب سایت می تواند بر رتبه جستجوی مشتری شما تأثیر منفی بگذارد. شما باید طراحی وب سایت قدیمی را پشت سر بگذارید و به دنبال راه هایی برای ایجاد بهترین برند معتبر با یک تجربه جذاب و آسان برای مرورگرها باشید.

شاید طراحی وب سایت مشتری شما عملکرد یا انعطاف کافی برای مطابقت با استانداردهای طراحی وب سایت امروزی نداشته باشد. اگر طراحی وب سایت مشتری شما بیش از 4 سال قدمت دارد، باید طراحی مجدد طراحی وب سایت با جدیدترین فناوری را در نظر گرفت تا آن را به روز نگه دارد. علاوه بر این، به زمان و پول بستگی دارد.

به خاطر داشته باشید، طراحی مجدد طراحی وب سایت به معنای برندسازی مجدد نیست. طرح پروژه طراحی وب سایت مجدد شامل موارد زیادی است. به عنوان یک مدیر پروژه، مهم است که چیزی را از دست ندهید.

اگر می خواهید این پروژه موفق باشد، باید برنامه ریزی خود را از قبل انجام دهید. تنظیم پارامترها برای این پروژه و تعریف نتایج مطلوب قدم بعدی شما خواهد بود.

این راهنما به شما کمک می کند تا یک طرح پروژه طراحی وب سایت مجدد عالی برای مشتری خود بسازید:

طراحی وب سایت موجود را تجزیه و تحلیل کنید و اهداف خود را مشخص کنید

قبل از شروع یک پروژه طراحی وب سایت، باید طراحی وب سایت فعلی را تجزیه و تحلیل کنید و روی اهداف سازمان تمرکز کنید. عملکرد طراحی وب سایت فعلی چگونه است؟ کدام حوزه ها نیاز به بهبود دارند؟ می‌توانید میانگین تعداد بازدیدها و سرنخ‌های طراحی وب ‌سایت در ماه، نرخ پرش ماهانه، زمان ماهانه صرف شده درطراحی وب‌ سایت، کلمات کلیدی با عملکرد برتر بر اساس ترافیک و تولید سرنخ، تعداد کل لینک‌های ورودی بر اساس دامنه و فروش در ماه و غیره را بررسی کنید.

پس از اینکه مشخص کردید در طرح پروژه طراحی وب سایت مجدد خود روی چه معیارهایی تمرکز کنید، شروع به ایجاد طراحی وب سایتی کنید که اهداف شما را برآورده کند. هدف اصلی شما باید افزودن ارزش به کسب و کار باشد. همچنین باید مراقب رقبا و عملکرد آنها باشید.

با استفاده از SEMrush، Expona، Screamingfrog یا ابزارهای مشابه می توانید طراحی وب سایت مشتری خود را تجزیه و تحلیل کرده و آن را با رقبای خود مقایسه کنید.

اهداف تجاری و بازاریابی می تواند باشد

  • افزایش فروش
  • به دست آوردن 100 مشتری جدید
  • تولید 50 بک لینک در هر ماه
  • کاهش درخواست خدمات مشتری
  • افزایش سرنخ های تولید شده توسط طراحی وب سایت
  • کاهش نرخ پرش یا بهبود میانگین زمان صرف شده در طراحی وب سایت

ذینفعان مناسب را برای تیم پروژه طراحی وب سایت خود انتخاب کنید

برای متمرکز نگه داشتن فرآیند، باید تیمی از ذینفعان داشته باشید که ارزش ها و اهداف مشابه با پروژه را به اشتراک بگذارند. ما به شما توصیه می کنیم که تیم اصلی خود را کمتر از 6 نفر از بخش های مختلف و مجموعه مهارت های مختلف نگه دارید.

فرآیند تصمیم گیری را آسان می کند. می توانید تیمی متشکل از یک طراح خلاق، UX و UI، مدیر محتوا و تعداد کمی از مدیران بسازید. اگر نمی خواهید از برنامه عقب بیفتید، سعی کنید مدیران را متقاعد کنید که در جلسات مهم تجاری شرکت کنند.

یک برند ساحل غربی و آژانس تجربه دیجیتال RNO1 به Opus9 کمک کرد تا تجربه برنامه طراحی وب سایت MVP خود را راه اندازی کند تا در همه دستگاه های مدرن مینیمالیست و خاطره انگیز باشد. آنها با تیم رهبری، فناوری و محصول برای این استارت‌ آپ SaaS که دارای بودجه خوبی است، یک برند موفق و استراتژی دیجیتال ایجاد کردند.

محتوای موجود خود را مرور کنید

محتوا همچنان پادشاه است و بزرگترین سهم را در رتبه بندی موتور جستجوی شما دارد. طرح پروژه طراحی وب سایت مجدد شما باید شامل فهرستی از محتوای موجود باشد.

بیشترین ترافیک ایجاد شده در صفحات فعلی، صفحات طراحی وب سایت بازطراحی شده، لینک های ورودی، کلمات کلیدی که بیشترین جستجو را داشته اید، عملکرد اصلی طراحی وب سایت خود را بررسی کنید و تصمیم بگیرید که آیا این قسمت از محتوا به طراحی وب سایت مجدد شما ارزش افزوده می دهد یا خیر. سپس می توانید تصمیم بگیرید که آن را ذخیره کنید یا خراش دهید.

سعی کنید محتوای ممتاز و بسیار مطلوب را در طراحی وب سایت بازطراحی شده خود منتقل کنید و مطالب قدیمی و ضعیف را حذف کنید. محتوا یکی از با ارزش ترین دارایی های شماست و راهی برای ارتباط شما با مشتریانتان است. اگر می خواهید برتری موتورهای جستجو را داشته باشید، باید به کیفیت محتوا توجه کنید.

طراحی وب سایت خود را برای نقشه برداری بهینه کنید

دامنه توجه بازدیدکنندگان به 5-7 ثانیه محدود شده است. در این زمان بسیار کم، آنها تصمیم می گیرند طراحی وب سایت شما را کاوش کنند یا ترک کنند. بنابراین برای ارائه یک تجربه کاربری خوب به یک طراحی وب سایت ساده و آموزنده نیاز دارید. طراحی وب سایت شما می تواند تصاویری چشم نواز و محتوای قانع کننده برای جذب افراد داشته باشد، اما بازدیدکنندگان به نقشه طراحی وب سایت نیاز دارند تا بفهمند کجا باید بروند.

نقشه طراحی وب سایت نشان می دهد که بازدیدکنندگان چگونه در طراحی وب سایت شما حرکت می کنند و رابطه ای بین صفحات و اجزای طراحی وب سایت شما ایجاد می کند. گوگل این اطلاعات را می گیرد و در مورد نحوه عملکرد هر عنصر از طراحی وب سایت شما نظر می دهد. دکمه های تماس برای اقدام و پیمایش خود را قابل مشاهده کنید، صفحات فرعی را به وضوح سفارش دهید و وضوح را در هر گوشه طراحی وب سایت خود بیاورید.

آژانس طراحی وب سایت برند و تجربه مستقر در ونکوور Massive Media یک پروژه عالی برای مشتری خود تیم کلارک ارائه کرده است. با اولویت ‌بندی نیازهای کاربر و جستجوی نقشه سفارشی، طراحی وب سایت جدید برای جذب خریداران خانه از سراسر جهان با مناظر خیره‌ کننده و محتوای الهام ‌بخش خود دوباره طراحی شده است. نتیجه به نظر می رسد یک برند منعطف و جامع است که در هر نقطه تماس فیزیکی و دیجیتالی در سفر مشتری مشتری پیاده سازی شده است.

تجربه کاربری را در اولویت قرار دهید

با تجربه کاربری عالی می توانید بازدیدکنندگان خود را مدت بیشتری در طراحی وب سایت خود نگه دارید. اگر آنها را درگیر کنید، آنها می خواهند بیشتر کاوش کنند. ناوبری صاف، جهت روشن، محتوای الهام بخش و دعوت به عمل جذاب، می توانید نرخ تبدیل خود را افزایش دهید. به یاد داشته باشید، هر چه بیشتر بمانند، احتمال اینکه سرنخ شوند بیشتر می شود. با ظاهری ثابت، تصاویر الهام‌بخش، محتوای شخصی ‌شده و گزینه ثبت ‌نام در حال حرکت، می‌توانید یک تجربه کاربری تقریباً عالی برای بازدیدکنندگان خود ایجاد کنید.

بودجه بندی

بودجه طراحی و توسعه طراحی وب سایت با توجه به نیازها و اهداف مشتری متفاوت است. قیمت گذاری اساساً مانند هر کسب و کار مبتنی بر خدمات، زمان در مقابل هزینه است. هنگامی که برای مشتریان خود قیمت گذاری می کنید، نیازهای آنها را در مقابل مدت زمانی که برای اجرای آن صرف می کنید، پیش بینی کنید. شما می توانید زمان اجرا را درک کنید و نرخ ساعتی را تعیین کنید. در اینجا می توانید با هزینه های طراحی وب سایت مجدد تجارت الکترونیک آشنا شوید.

این که آیا شما یک شرکت کوچک یا بزرگ دارید که پروژه طراحی وب سایت مجدد را انجام می دهد، کار دشواری است. شما باید اهداف روشنی را تعیین کنید و با شرکای مناسب کار کنید. در واقع، تنها 24 درصد از سازمان ها واقعاً طراحی وب سایت بازطراحی شده خود را دوست دارند.