search
حلقه سفید

آزمایش ها و مشکلات استخدام یک توسعه دهنده طراحی وب سایت

اشتراک گذاری در :
انتشار : 1401/03/12
آزمایش ها و مشکلات استخدام یک توسعه دهنده طراحی وب سایت

آزمایش ها و مشکلات استخدام یک توسعه دهنده طراحی وب سایت من در ابتدا این مقاله را در سال 2016 پست کردم و امروز آن را برای پاک کردن گرد و غبار آن کشیدم زیرا در حال حاضر با دو مشتری SEO طراحی وب سایت کار می کنم که در طراحی وب سایت ها دچار آشفتگی می شوند. این شرکت ‌ها چندین توسعه ‌دهنده طراحی وب سایت و آژانس‌ های سئو طراحی وب سایت را امتحان کرده ‌اند، فقط طراحی وب سایت ‌های هک شده بدون ترافیک طراحی وب سایت ، تبدیل یا بازگشت سرمایه.

من در ابتدا این مقاله را در سال 2016 پست کردم و امروز آن را برای پاک کردن گرد و غبار آن کشیدم زیرا در حال حاضر با دو مشتری SEO طراحی وب سایت کار می کنم که در طراحی وب سایت ها دچار آشفتگی می شوند. این شرکت ‌ها چندین توسعه ‌دهنده طراحی وب سایت و آژانس‌ های سئو طراحی وب سایت را امتحان کرده ‌اند، فقط طراحی وب سایت ‌های هک شده بدون ترافیک طراحی وب سایت ، تبدیل یا بازگشت سرمایه.

خریدار مراقب باشید و گاهی اوقات احساس می کنم بازاریابی دیجیتال غرب وحشی فناوری است. طراحی وب سایت شما بخش مهمی از کسب و کار شما است. اگر سال 2020 چیزی به ما آموخت، این است که بازاریابی دیجیتال ضروری است. جهان آنلاین شده است و ما به تکنیک های سنتی فروش اتکا نخواهیم کرد.

به وعده های توخالی یا ایمیل های هرز نخورید. تکالیف خود را انجام دهید و به کسی که نمی توانید به او اعتماد کنید بسنده نکنید.

حالا بریم سراغ داستان اصلی…

جمعه مجبور شدم بخندم. خنده غم انگیزی که میل شدید به گریه نکردن به وجود می آید.

در عرض 48 ساعت سه ارتباط مختلف از افرادی دریافت کردم که درباره توسعه دهندگان طراحی وب سایت خود صحبت منفی می کردند. این بسیار ناامید کننده است زیرا این حرفه من است و بیش از یک دهه است که با توسعه طراحی وب سایت کار می کنیم.

آیا واقعاً یک پروژه طراحی وب سایت و توسعه طراحی وب سایت باید مملو از آزمایشات، مصیبت ها و اضطراب مداوم باشد؟ آیا این روند می تواند به آرامی و در حد انتظارات پیش از تغییر پول پیش برود؟

بله، می تواند، اما این موفقیت ها هرگز داستان هایی نیستند که درباره آن می شنویم.

ارتباط من در این هفته باعث شد به عبارت "آزمایش ها و مصیبت ها" فکر کنم و به مدرسه یکشنبه و گوش دادن به آیات کتاب مقدس از قرنتیان یا رومیان برگشتم. ناامیدی و مبارزات بسیار این پروژه های طراحی وب سایت را پر کرده است. پول هدر می ‌رود، زمان از دست می ‌رود و فروش به هوا محو می ‌شود.

فکر می کنید من بیش از حد دراماتیک هستم؟ اجازه دهید برخی از نظرات واقعی دریافت شده در دو روز گذشته را به اشتراک بگذارم.

48 ساعت آزمایش و مصیبت در دنیای واقعی

با سالی آشنا شوید

سالی فرد بالقوه ای است که به عنوان یک ارجاع از یک توسعه دهنده طراحی وب سایت دیگر وارد شده است. او 50000 دلار را برای یک طراحی وب سایت املاک و مستغلات که با صفحه ساز ساخته شده است خرج کرد که واقعاً نمی تواند استفاده کند یا تغییر دهد. بازسازی طراحی وب سایت او ترافیک جستجوی او را تقریباً به صفر رساند و قیف فروش او به پوچ تبدیل شد.

به قول خودش:

طراحی وب سایت من بعد از 1 سال بازسازی و بهینه سازی عالی به نظر می رسد ... و ما از آن متنفریم. قالبی که ما برای سفارشی سازی استفاده می کردیم مکیده است، کد مزخرف است، ویژوال کامپوزر بدترین دشمن من است، سئو طراحی وب سایت به معنای واقعی کلمه به پوچی رسیده است و من (به طرز باورنکردنی) می خواهم دوباره شروع کنم.

چه چیزی اشتباه پیش رفت؟ با توجه به آنچه که من می توانم بگویم توسعه دهنده طراحی وب سایت از یک تم سهام ThemeForest استفاده کرده و آن را با چندین کد کوتاه پر کرده و 10 برابر مبلغی که باید می پرداخت از او هزینه می گیرد. طراحی وب سایت جدید زیبا است، اما صفحات اصلی طراحی وب سایت فاقد محتوای واقعی هستند، بنابراین سئو طراحی وب سایت او به شدت کاهش یافته است. همچنین شرط می ‌بندم که توسعه‌ دهنده طراحی وب سایت فراموش کرده است که از تغییر مسیرهای 301 هنگام تغییر URL استفاده کند، که وضعیت سئو طراحی وب سایت را حتی بدتر می‌ کند زیرا سئوی طراحی وب سایت موجود را از بین می ‌برد و جریان ‌های ترافیک ارجاع را از بین می ‌برد.

چارلز را ملاقات کنید

چارلز، مشتری مشاوره سئو طراحی وب سایت من است و در چند ماه گذشته به او در تحقیقات کلمات کلیدی، نقشه برداری طراحی وب سایت و ایجاد محتوا طراحی وب سایت کمک کرده ام. این در حالی اتفاق افتاده است که او از یک طراح خارجی و توسعه دهنده طراحی وب سایت خواسته بود تا طراحی وب سایت جدید خود را بسازد.

او اخیراً URL را به طراحی وب سایت توسعه خود برای من فرستاد تا بتوانم آن را بررسی کنم. صبح جمعه این وظیفه ناگوار را داشتم که تنها در چند دقیقه مرور کوتاه آنچه را که پیدا کردم به او بگویم.

هر صفحه طراحی وب سایت دارای بیش از 10 سرصفحه h1 است. در استفاده از هدرهای معنایی HTML، شما فقط باید یک H1 در هر صفحه داشته باشید و هدرها باید یک جریان کلی منطقی داشته باشند. جریان نداشتیم

URL های صفحه طراحی وب سایت او با آنچه ما برنامه ریزی کرده بودیم مطابقت ندارد و آنها به سادگی به عنوان صفحه پیش فرض قرار گرفتند. این بدان معنی است که آنها واقعاً دستورالعمل های ما را دنبال نمی کنند و توسعه دهندگان طراحی وب سایت برای تمرکز بر SEO طراحی وب سایت ارزش قائل نیستند.

و چیزی که من را بیش از همه عصبانی کرد این بود که عناصر اولیه مانند شماره تلفن ها، که باید روی کلیک برای تماس تنظیم شوند، به صورت تصویر کد گذاری می شوند. این برای موتورهای جستجو یا کاربران دستگاه های تلفن همراه عالی کار نمی کند.

من برای چارلز یادداشتی از طریق نرم افزار مدیریت پروژه طراحی وب سایت خود فرستادم تا او را از برخی از مشکلاتی که پیدا کردم مطلع کنم. به محض اینکه متوجه شدم برنامه ‌نویس برنامه ‌نویسی را به پایان رسانده است، پیشنهاد دادم که بازبینی دقیق ‌تری را انجام دهم.

من یک کدنویس نیستم، بنابراین اگر فوراً مشکلی در کدنویسی مشاهده کردم، می ‌دانید که مشکلی جدی وجود دارد. و حالم بد شد مطمئناً نمی ‌خواهم ماه‌ها کار سئ طراحی وب سایت و توسط کدنویسی وحشتناک دیگران از مسیر خارج شود.

چارلز با سبک معمول گرما و کمدی خود پاسخ داد:

اوه ربکا، این تجربه طراحی وب سایت می‌تواند مرا به بطری بفرستد یا روی شانه ‌ات گریه کنم. هنوز تصمیم نگرفته اند صادقانه بگویم، شما اولین تجربه مثبتی هستید که من تا به حال با توسعه آنلاین طراحی وب سایت به هر شکل یا شکلی داشته ام. صبر کنید... نه، فکر می کنم یک پی دی اف روی Fiverr طراحی شده بود که به خوبی پیش رفت.

من یک طراح بزرگ طراحی وب سایت دارم و از طراحی وب سایت راضی هستم، اما او دوستی است که یک کار تمام وقت دارد و برای همیشه زمان می برد! 8 ماه است که در این کار هستیم!

شرکت توسعه دهنده طراحی وب سایت در اواخر ژوئن ایمیل زد و گفت که طراحی وب سایت ما باید ظرف یک یا دو هفته آماده شود. آنها ما را از طریق دو توسعه دهنده طراحی وب سایت واقعی خود هدایت کردند و ما در سومین رهبر پروژه طراحی وب سایت هستیم. اولی اخراج شد و دومی که عالی بود اما آخر مرداد به تعطیلات رفت و ما هنوز با سومی متوسط هستیم.

بیچاره چارلز اولین فکر من این بود که قلبش را برکت بده. او زمان و هزینه زیادی را برای سئو طراحی وب سایت و طراحی صرف کرده است، اما با کدنویسی بیهوده و دنبال کردن آن، آن را از هم پاشید.

به چارلز گفتم که پشتش خواهیم داشت. اگر توسعه ‌دهنده طراحی وب سایت ‌اش انبوهی از doo doo به او بدهد، می ‌توانیم با نرخ ساعتی کار کنیم تا طراحی وب سایت را تمیز کنیم. این وضعیت ایده ‌آل او نیست، زیرا به معنای زمان و پول بیشتری است، اما حداقل او می ‌تواند به صورت زنده کار کند و بداند که قیف فروش‌ اش ظرف چند هفته خشک نمی ‌شود.

با پل آشنا شوید

PaulPaul یک مشتری توسعه طراحی وب سایت بازگشتی است. ما یک یا دو سال پیش برای او یک طراحی وب سایت ساختیم و او برای یک طراحی وب سایت دیگر برگشت.

این نظر او بلافاصله پس از آخرین پخش زنده است:

من سه سال خوب را صرف تحقیق در مورد توسعه دهندگان طراحی وب سایت مختلف کردم و همانطور که با این شرکت ها مصاحبه می کردم، احساسی را که بعد از آن یک ساندویچ چرب خوردم را توصیف کردم. خوشحالم که تصمیم گرفتم با شرکت شما همراهی کنم.

در اینجا نظر او در تحقیق خود در این هفته است:

هر بار که با یک توسعه دهنده طراحی وب سایت صحبت می کنم هنوز طعم ساندویچ چرب را در دهانم حس می کنم، چرا اینطور است؟ چرا آنها نمی توانند مثل شما روراست باشند؟

روندی را می بینید؟ اگرچه پل تجربه خوبی با ما داشت، پروژه‌ های توسعه طراحی وب سایت گذشته ‌اش هنوز او را آزار می ‌دهند و احساس ناامیدی آزاردهنده همچنان ادامه دارد.

پل منحصر به فرد نیست. ما با افراد زیادی با تجربیات مشابه روبرو شده ایم.

همه این سه نفر افراد تحصیل کرده و باهوشی هستند که به سادگی در دنیای ابری توسعه طراحی وب سایت گرفتار شده اند.

نکات و پیشنهادات من برای استخدام یک توسعه دهنده طراحی وب سایت

ممکن است از خود بپرسید که چرا من برای مستند سازی این تجربیات و به اشتراک گذاشتن آنها وقت گذاشته ام. این به این دلیل است که من می خواهم به مردم آموزش دهم که وقتی توسعه دهنده طراحی وب سایت اشتباهی را استخدام می کنید چه اتفاقی می افتد

از طریق آموزش، می توانید تغییر را مجبور کنید و از طریق تغییر، می توانید به موفقیت دست پیدا کنید. اجازه دهید برخی از نکات و پیشنهادات خود را برای استخدام یک توسعه ‌دهنده طراحی وب سایت به شما ارائه دهم که طبق وعده‌ ها عمل خواهد کرد.

1. تحقیقات خود را انجام دهید

من فقط با حدود 10 درصد از مشتریان توسعه طراحی وب سایت خود به صورت حضوری ملاقات می کنم و زمانی که این کار را انجام می دهم یک رفتار نادر است. ما در سطح بین المللی می فروشیم، بنابراین مشتریان از منابع مختلفی می آیند. فاصله به این معنا نیست که مشتری نمی تواند درباره ما تحقیق کند.

باهوش ترین مشتریان ما یک یا چند مورد از موارد زیر را انجام داده اند:

  • طراحی وب سایت و پست های وبلاگ ما را به طور کامل بررسی کنید تا آنها بتوانند در مورد فرآیند و باورهای ما بیاموزند.
  • از طریق توصیفات ما بخوانید تا ببینید مشتریان واقعی در مورد تجربه خود چه می گویند.
  • -پروفایل های آنلاین رسانه های اجتماعی ما را برای فعالیت و تعامل با مشتری بررسی کنید. در حالی که همیشه چیزی منفی وجود خواهد داشت، مطمئن شوید که این موارد پرت هستند و اکثر بررسی‌ها مثبت و واقعی هستند.
  • نمایه BBB ما را بررسی کنید تا ببینید آیا شکایات برجسته ای وجود دارد یا خیر و رتبه ما را تأیید کنید.
  • طراحی وب سایت ‌های شخص ثالث یا اعضای جامعه مرجعی را که با کار ما صحبت می‌کنند، مرور کنید.
  • اگر آنها بر SEO طراحی وب سایت متمرکز هستند، مطمئن می شوند که ما در Google و Bing برای عبارات جستجوی مهم نشان داده می شویم که تأییدی بر دانش و توانایی ما در SEO طراحی وب سایت برای اجرا است.

اگر نمی توانید اطلاعات توسعه دهنده طراحی وب سایت خود را خارج از طراحی وب سایت خود پیدا کنید، مشکوک باشید. بسیار مشکوک باشید زیرا دلیلی وجود دارد که آنها زیر رادار پرواز می کنند.

2. بدانید که معامله‌ها اصلاً معامله نیستند

این یک مشکل بزرگ است زیرا ما اغلب می یابیم که منبع بلایای توسعه طراحی وب سایت با تخفیف، معامله یا فروش شروع شده است.

توسعه دهندگان طراحی وب سایت خوب دارای تقویم پروژه کامل هستند و نیازی به ارائه تخفیف ندارند. آنها نرخ کرایه ای را تعیین می کنند که با صلاحیت ها و تجربه آنها مطابقت دارد.

وقتی توسعه ‌دهنده طراحی وب سایت ‌ای را پیدا می ‌کنید که مشتاق است تخفیف ‌ها را بیرون بگذارد، آن‌ها به سمت پایین رقابت می ‌کنند و این کار را انجام می ‌دهند زیرا برای زنده ماندن باید قیمت ‌ها را کاهش دهند.

این تخفیف در نهایت به توسعه ‌دهنده طراحی وب سایت دیگری پرداخت می‌شود که کدی را که اولین توسعه‌ دهنده طراحی وب سایت خراب کرده پاک می ‌کند.

بارها و بارها اتفاق می افتد. هیچ کس نمی خواهد کد اسپاگتی شخص دیگری را پاک کند. وقتی این کار را انجام می ‌دهیم، خیلی بیشتر از آنچه که باید طول می ‌کشد، به این معنی که مشتری بسیار بیشتر از آنچه در ابتدا با یک کدنویس با کیفیت شروع می ‌کرد، می ‌پردازد.

3. پروژه طراحی وب سایت خود را بیان کنید و انتظارات خود را مشخص کنید

اگر چشم ‌اندازی دارم که نمی‌ تواند نیازهای خود را بیان کند یا پاسخ ‌های کوتاه یا مبهم ارائه کند، پرچم‌های قرمزی در ذهنم به صدا در می ‌آید که نمی ‌توان آن‌ها را خاموش کرد. این به این دلیل است که من باید پروژه طراحی وب سایت شما را درک کنم تا بتوانم آن را نقل قول کنم و به سطح رضایت شما تحویل دهم.

اگر مشتری نتواند یا تمایلی به تعریف نیازهای خود نداشته باشد، ارائه آنچه برای موفقیت پروژه طراحی وب سایت مورد نیاز است را برای من دشوار می کند. خوشحالم که کمک می کنم این نیازها را با هم تعریف کنیم، اما به همکاری و مشارکت فعال نیاز دارم.

همکاری قبل و بعد از فروش چیزی است که نتیجه می دهد.

4. منتظر سوالات زیادی باشید و آنها را در آغوش بگیرید

من خیلی سوال می پرسم. تا جایی که می دانم برخی از مشتریان بالقوه را دیوانه می کنم. اما من این کار را با هدف انجام می دهم.

هر چه سوالات بیشتری بپرسم، بیشتر متوجه می شوم که مشتری به چه چیزی نیاز دارد و چه می خواهد. این بدان معناست که می ‌توانم انتظارات واضحی از تیمم در مورد مراحلی که در طول طراحی وب سایت و توسعه ارائه می ‌شود، تعریف کنم.

بدون سوال، مجبورم فرضیاتی بکنم. فرضیات هرگز خوب نیستند زیرا ممکن است نادرست باشند. و زمانی که فرضیات نادرست هستند، کسی نا امید می شود.

5. استخدام دوستان دوستان و خانواده را متوقف کنید

فقط به این دلیل که برادرزاده شما یک کلاس کالج را در HTML گذرانده است، این بدان معنا نیست که او می تواند یک طراحی وب سایت کاملا کاربردی طراحی وب سایت و کدنویسی کند که بتواند از قیف فروش برای یک تجارت پشتیبانی کند.

او ممکن است ارزان یا حتی رایگان باشد، اما شما برای این رابطه هزینه گزافی خواهید پرداخت. و این پرداخت بر اساس مالی و عاطفی خواهد بود.

دوستان و خانواده توسعه دهندگان طراحی وب سایت ، طراحان یا طراحی وب سایت مسترهای خوبی نیستند.

کسب و کار را به عنوان تجارت و خانواده را به عنوان خانواده نگه دارید

6. بدانید که چه چیزی به شما داده می شود و تا زمانی که به نتایج نهایی اطمینان نداشته باشید سؤال بپرسید

سردرگمی زیادی بین یک طراحی وب سایت واقعاً سفارشی طراحی شده توسط یک گرافیست حرف ه‌ای و یک تم طراحی وب سایت سهام که یک کدنویس در حال سفارشی ‌سازی آن است، وجود دارد.

صاحبان طراحی وب سایت ها اغلب بر این باورند که یک طراحی وب سایت کاملاً سفارشی دریافت می ‌کنند، در حالی که واقعاً یک قالب طراحی وب سایت 50 دلاری را دریافت می ‌کنند که شخصی با یک افزونه سفارشی کرده است. سالی بالا را به خاطر دارید؟ مثال کامل

سالی فکر می کرد که یک طراحی وب سایت سفارشی دریافت می کند که فقط برای او ساخته شده است. چیزی که او واقعا دریافت کرد یک تم 50 دلاری بود که شخصی آن را با یک افزونه سازنده صفحه تغییر داد و سپس 50000 دلار از او دریافت کرد.

ما داستان هایی از این اتفاق برای نهاد های دولتی شنیده ایم، اما 50,000 دلار به 1,000,000 دلار می رسد.

چه کسی این کار را انجام می دهد؟ بسیاری از مردم و این دیوانه کننده است.

من را اشتباه نگیرید تعداد زیادی پیاده ‌کننده طراحی وب سایت وجود دارند که تم ‌های قفسه را برای مشتریان سفارشی می ‌کنند و طراحی وب سایت ‌های عالی و کم‌ هزینه ایجاد می‌ کنند. من از وجود این حرفه ای ها هیجان زده هستم زیرا خدمات عالی را با هزینه کمتر ارائه می دهند.

مسئله زمانی است که به صاحبان طراحی وب سایت گفته می‌شود که سفارشی دریافت می ‌کنند و واقعاً طراحی وب‌ سایت شخص دیگری را که به سادگی کمی دستکاری شده است، به آنها داده می ‌شود.

بدانید چه چیزی از شما نقل قول می شود و به طور خاص بپرسید که آیا یک طراحی وب سایت سفارشی یا یک موضوع سهام دریافت می کنید. قیمت بین این دو هزار تا ده هزار دلار خواهد بود، بنابراین برای شما مهم است که بدانید دقیقاً برای چه چیزی می پردازید و دریافت می کنید.

اولین خط دفاع از شما شروع می شود

اگر در حال برنامه ریزی برای طراحی وب سایت مجدد یا راه اندازی یک ملک دیجیتال با نام تجاری جدید هستید، تکالیف خود را انجام دهید. به دور و بر خود نگاه کنید، سپس توسعه دهنده طراحی وب سایت خود و نتایج پروژه طراحی وب سایت را تأیید کنید.

خودتان را آموزش دهید و سوالات زیادی بپرسید. اگر قصد دارید یک توسعه ‌دهنده طراحی وب سایتی را استخدام کنید که از سؤالات خوشش نمی ‌آید، سریع آن ‌ها را کنار بگذارید و به آژانس یا فریلنسر بعدی بروید.

جامعه طراحی وب سایت هیچ کمبودی برای توسعه دهندگان طراحی وب سایت فوق العاده و صادق ندارد که کد های بسیار قوی تولید می کنند و واقعاً می خواهند پروژه طراحی وب سایت شما را به موفقیت برسانند.

ترفند این است که وقت خود را صرف کنید و از طریق فیدرهای پایین علف های هرز بگذرید تا جواهرات پنهان را پیدا کنید. وقتی این جواهرات را پیدا کردید، بدانید که ارزش هر پولی را دارند که برای آنها خرج می کنید.