search
حلقه سفید

آیا رسانه های اجتماعی به سئو طراحی وب سایت شما کمک می کنند

اشتراک گذاری در :
انتشار : 1401/06/15
آیا رسانه های اجتماعی به سئو طراحی وب سایت شما کمک می کنند

سئو طراحی وب سایت می تواند یک موضوع گیج کننده با بسیاری از شایعات و افسانه های مختلف در مورد اینکه چه چیزی کمک می کند و چه چیزی کمک نمی کند.

ما متوجه شده ایم که بسیاری از مشاوران رسانه های اجتماعی ادعا می کنند که خدمات آنها برای سئو طراحی وب سایت شما خوب است. آیا این درست است؟

خوب، این یک مشکل است. شما هرگز نمی توانید به طور قطعی بگویید چه چیزی به سئوی طراحی وب سایت شما کمک می کند زیرا متغیرهای زیادی وجود دارد و موتورهای جستجو طراحی وب سایت هرگز جزئیات نحوه عملکرد رتبه بندی خود را فاش نمی کنند.

بنابراین هیچ پاسخ سریعی وجود ندارد.

هر چند می توانیم قضاوت های آگاهانه ای داشته باشیم.

آیا وجود حساب ‌های رسانه ‌های اجتماعی به شما در سئو طراحی وب سایت کمک می ‌کند؟

شما فقط می توانید برای یک حساب فیس بوک، حساب توییتر و غیره ثبت نام کنید. آیا این کمکی خواهد کرد؟

بیایید از دیدگاه موتورهای جستجو طراحی وب سایت در مورد آن فکر کنیم. آیا طراحی وب سایتی که توسط شرکتی با حساب های رسانه های اجتماعی اداره می شود نتیجه بهتری نسبت به طراحی وب سایتی خواهد داشت که توسط شرکتی بدون حساب رسانه های اجتماعی اداره می شود؟

من استدلال می کنم که پاسخ منفی است. این به کیفیت طراحی وب سایت منعکس نمی شود.

در مورد حساب ‌های رسانه‌های اجتماعی با طرح ‌های نمایه سفارشی فانتزی چطور؟

باز هم، در حالی که این نشان دهنده علاقه به بازاریابی آنلاین است، پیوند کافی قوی برای محتوای با کیفیت طراحی وب سایت را به من پیشنهاد نمی کند.

خوب، پس فعالانه پست کردن محتو طراحی وب سایت ا (توییت و غیره)، کمکی خواهد کرد؟

خوب، این محتواست، پس شاید مهم باشد.

اما باز هم، ماهیت کلی پست‌ های رسانه‌های اجتماعی این است که در واقع گفتگوهای زیادی هستند. مکالمات به خودی خود واقعاً «محتوای با کیفیت طراحی وب سایت » نیستند. اگر آنها بودند، تعداد زیادی فهرست ‌بندی مداوم توییت‌ ها و پست ‌ها را مشاهده می ‌کردید.

مسلماً، گوگل در مراحل نمایه سازی توییت طراحی وب سایت ها قرار می گیرد، اما این توییت های اخیر هستند و به طور نامحدود مانند صفحات طراحی وب سایت شما ذخیره نمی شوند.

بنابراین باز هم، من استدلال می‌ کنم که حتی اگر این برای سئوی طراحی وب سایت شما حساب می ‌شود، آنقدر عامل ضعیفی است که سئو طراحی وب سایت حتی نباید مورد توجه قرار گیرد.

خوب، در مورد ارسال لینک به طراحی وب سایت شما چه می شود؟ همه ما می دانیم که موتورهای جستجو طراحی وب سایت هایی را با لینک های زیادی به آنها دوست دارند.

متأسفانه، حتی اگر کمیت لینک های ورودی طراحی وب سایت یک فاکتور رتبه بندی شناخته شده است، کیفیت هر لینک ورودی عامل بسیار مهم تری است. و لینک های رسانه های اجتماعی خیلی با کیفیت نیستند.

از این گذشته، جعل کردن آن بسیار آسان است زیرا می توانید تمام روز را صرف ارسال لینک به طراحی وب سایت خود کنید. و شما به راحتی می توانید صدها حساب جعلی ایجاد کنید که وانمود می کنند شخص ثالثی هستند که به طراحی وب سایت شما لینک می دهند.

سوء استفاده از آن به همان اندازه که سوء استفاده از متا تگ کلمات کلیدی آسان است. و متا تگ کلمات کلیدی به طور کامل از الگوریتم های رتبه بندی حذف شده است.

من استدلال می کنم که این نیز تا حد زیادی بی ارزش است.

بنابراین به طور کلی، به طور منطقی، می توان نشان داد که رسانه های اجتماعی تأثیر مثبت بسیار کمی بر سئوی طراحی وب سایت شما دارند.

اما اجازه ندهید این شما را از شروع یک کمپین رسانه های اجتماعی باز دارد. رسانه های اجتماعی طراحی وب سایت می توانند به خودی خود یک ابزار بازاریابی عالی باشند. و به همین دلیل قطعاً می تواند به طور غیرمستقیم به سئوی طراحی وب سایت شما کمک کند.

طراحی وب سایت ‌های معروف دریافت لینک ‌های ورودی به طراحی وب سایت ‌های خود را بسیار آسان ‌تر از طراحی وب سایت ‌های ناشناخته می ‌دانند. و این برای سئوی طراحی وب سایت شما خوب است.

وبلاگ نویسی اغلب بخش مهمی از کمپین رسانه های اجتماعی است و می تواند تأثیرات بسیار خوبی بر سئوی طراحی وب سایت شما نیز داشته باشد.

اما به طور خلاصه، رسانه ‌های اجتماعی مستقیماً با سئو طراحی وب سایت ارتباطی ندارند، و هر کسی که سعی می ‌کند چیز دیگری به شما بگوید (بدون اینکه دقیقاً منظورشان را مثل ما اینجا توضیح دهیم) به احتمال زیاد کمی کابوی است.

webever.ir می تواند در زمینه طیف گسترده ای از استراتژی های بازاریابی آنلاین در طراحی وب سایت به شما کمک کند، اما ما به استفاده از یک رویکرد صادقانه اعتقاد داریم. بدون واژه‌ های سرسام ‌آور، بدون حیله و بدون تلاش برای مبهوت کردن مردم به چیزی که نمی ‌فهمند. اگر رویکرد صادقانه را می خواهید، امروز با webever.ir با شماره 091914402520تماس بگیرید.

کجا می توانید با بازاریابی وابسته برای طراحی وب سایت تبلیغ کنید؟

بازاریابی وابسته می تواند یکی از مقرون به صرفه ترین راه ها برای تبلیغ طراحی وب سایت تجارت الکترونیک شما باشد. اما هزینه های راه اندازی بالا و دوره ساخت طولانی نیز دارد.

پس کجا می توانید با استفاده از بازاریابی وابسته طراحی وب سایت تبلیغ کنید؟

پاسخ کوتاه تقریباً در همه جا وجود دارد.

اما بازاریابی وابسته اساساً با روشی که معمولاً تبلیغ می کنید متفاوت است، بنابراین به این سادگی نیست.

با مدل استاندارد تبلیغات، یک طراحی وب سایت میزبان پیشنهاد نمایش تبلیغات را می دهد و قیمت را تعیین می کند. شما به عنوان تبلیغ کننده، این طراحی وب سایت ها را جستجو کنید و تصمیم بگیرید که در کدام یک تبلیغ کنید.

با بازاریابی وابسته، کمپین بازاریابی وابسته را ایجاد می کنید و کمیسیون هایی را که آماده پرداخت آن هستید تعیین می کنید. سپس طراحی وب سایت های میزبان طراحی وب سایت هایی را جستجو می کنند که کمپین های وابسته را ارائه می دهند و تصمیم می گیرند که به کدام یک بپیوندند.

نقش ها کاملا برعکس شده اند.

بنابراین شما مستقیماً محل نمایش تبلیغات خود (یا نحوه نمایش آنها) را کنترل نمی کنید.

تبلیغات شما احتمالاً در بسیاری از طراحی وب سایت های وبلاگ نویسی ظاهر می شود و اینها معمولاً وبلاگ های تخصصی یا تخصصی مرتبط با صنعت شما هستند. اثربخشی اینها می تواند بسیار متغیر باشد، اما معمولاً بسیار ضعیف هستند.

در صورت خرده ‌فروشی محصولات با برند استاندارد، طراحی وب سایت ‌های بررسی مکان دیگری هستند که احتمالاً تبلیغات طراحی وب سایت شما در آن ظاهر می ‌شود. نویسندگان محصولات را بررسی می‌کنند، یا مشخصات محصول را با هم مقایسه می ‌کنند، سپس پیوندهایی به طراحی وب سایت ‌هایی که می ‌توانید این محصولات را خریداری کنید (یعنی طراحی وب سایت شما) ارائه می ‌کنند. باز هم، اثربخشی اینها می تواند متغیر باشد. اکثر آنها کاملاً فقیر هستند، اما چند استثنا می توانند کاملاً سودآور باشند.

طراحی وب سایت های مقایسه قیمت زیادی وجود دارند که ممکن است به کمپین وابسته شما بپیوندند. حتی اگر محصولات طراحی وب سایت شما منحصربه ‌فرد هستند و نمی ‌توان آنها را در جای دیگری خریداری کرد، طراحی وب سایت های مقایسه قیمت (جایی که شما ارزان ‌ترین آنها خواهید بود به دلیل اینکه تنها کسی هستید که آن محصولات را می ‌فروشید) می ‌توانند منبع بزرگی برای قرار گرفتن در معرض بیشتر باشند.

طراحی وب سایت ‌های کد کوپن به ویژه مایلند تا حد امکان به کمپین‌های وابسته بپیوندند، به خصوص اگر کدهای کوپن معمولی برای ارائه دارید. اکثر وب سایت های کد کوپن، کوپن های شما را به صورت رایگان تبلیغ می کنند. اما اگر یک کمپین وابسته دارید، منطقی است که آنها تلاش بیشتری برای بازاریابی طراحی وب سایت شما انجام دهند.

طراحی وب سایت های پاداش اخیراً بسیار محبوب شده ‌اند که در آن مشتریان می ‌توانند با خرید از برخی خرده ‌فروشان آنلاین، پول نقد دریافت کنند (مانند کارت پاداش سوپرمارکت). این پاداش ها از کمیسیون های وابسته ای که در هر فروش می پردازید پرداخت می شود. برخی از این طراحی وب سایت ها می توانند بسیار موثر باشند و می توانند به یکی از بهترین منابع فروش شما تبدیل شوند.

بدیهی است که مزیت کلیدی بازاریابی وابسته این است که اهمیتی ندارد که تبلیغات شما در طراحی وب سایت هایی که نتایج ضعیفی دارند یا بدون نتیجه ظاهر شوند، زیرا هیچ هزینه ای برای شما ندارند. با سایر روش های تبلیغاتی، نتایج ضعیف همچنان می تواند هزینه زیادی برای شما داشته باشد.

برای کمک به تبلیغات موثر طراحی وب سایت تجارت الکترونیک خود، با بازاریابی وابسته یا هر روش دیگری، امروز با ما با شماره 09191440252 تماس بگیرید.