search
حلقه سفید

آیا زمان آن رسیده که طراحی وب سایت خود را به روز کنید

اشتراک گذاری در :
انتشار : 1401/03/30
آیا زمان آن رسیده که طراحی وب سایت خود را به روز کنید

طراحی وب سایت یکی از موارد مهمی است که شرکت شما را نشان می دهد. ممکن است یکی از اولین جاهایی باشد که مشتری یا سایر مشاغل محصول یا خدمات شما را می شناسند.

داشتن طراحی وب سایت مزایای زیادی دارد. به عنوان مثال، طراحی وب سایت در هر زمان و مکانی برای مشتریان قابل دسترسی است. در ساعات غیر اداری مشتریان می توانند محصولات یا خدمات شما را مشاهده کنند، قیمت ها را بررسی کنند یا با برند شما آشنا شوند.

این منجر می شود که مشتریان تمام اطلاعات مورد نیاز خود را در یک مکان بدون هیچ گونه تعامل دیگری که از طرف کسب و کار شما لازم است به دست آورند. داشتن یک طراحی وب سایت بهینه شده باعث صرفه جویی در زمان برای کسب و کار شما می شود و منجر به تجربه بهتر مشتری می شود.

برخی از شرکت ها خودشان طراحی وب سایت ها را توسعه می دهند، اما توصیه ما استفاده از آژانس توسعه طراحی وب سایت است. این باعث صرفه جویی در زمان، عوارض و سایر تلاش ها برای سرمایه گذاری در توسعه طرح کسب و کار شما می شود.

همه ما می دانیم که داشتن یک طراحی وب سایت متعادل ضروری است. با این حال، طراحی وب سایت باید دائماً به روز شود تا شرکت شما را به بهترین شکل نشان دهد.

بنابراین، به روز رسانی طراحی وب سایت چیست و چه شاخص های کلیدی نشان می دهد که زمان به روز رسانی طراحی وب سایت شما فرا رسیده است؟

به روز رسانی طراحی وب سایت نسبتاً شبیه به ارتقاء آپارتمان شما یا فقط یک اتاق در آن است. شما دوباره شروع به ساختن خانه خود نمی کنید. با این حال، شاید ذائقه زیبایی شناختی شما تغییر کرده است و مانند گذشته شما را نشان نمی دهد.

همین امر ممکن است برای طراحی وب سایت شما اتفاق بیفتد. ممکن است اهداف، محصولات یا خدمات شرکت شما مانند ابتدای شروع کار شما نبوده باشد.

همه طراحی وب سایت ها یکسان نیستند. برخی از آنها باید بیشتر از بقیه به روز شوند. این به عوامل مختلفی بستگی دارد، مانند هدف کسب و کار شما، تعداد محصولات و خدماتی که ارائه می دهد.

لازم است به خاطر داشته باشید که به روز رسانی طراحی وب سایت شما به معنای طراحی وب سایت مجدد آن نیست. در مقایسه با طراحی وب سایت مجدد، فرآیند بسیار ساده‌ تری است. طراحی وب سایت مجدد ممکن است کمی طول بکشد و به تغییرات پیچیده تری اشاره دارد. در جایی که به روز رسانی طراحی وب سایت ممکن است به معنای تغییر فونت یا به روز رسانی محتوا باشد.

ممکن است تعجب کنید که چه زمانی زمان مناسب برای به روز رسانی طراحی وب سایت شما است. توصیه می شود هر سال طراحی وب سایت خود را بازیابی کنید. با این حال، چند شاخص ممکن است به شما کمک کند تا دیر یا زود زمان مناسب را برای به روز رسانی وب سایت خود انتخاب کنید.

شاخص های کلیدی برای به روز رسانی طراحی وب سایت در اسرع وقت:

  • نرخ پرش شما بالاتر از حد متوسط است. این یکی از بهترین شاخص هایی است که نشان می دهد طراحی وب سایت شما ممکن است برند شما را به بهترین شکل نشان ندهد. فرض کنید مشتریان روی تبلیغات شما کلیک می کنند اما طراحی وب سایت شما را ترک می کنند. ممکن است تجربه کاربری ضعیفی را نشان دهد. طراحی وب سایت ‌های مختلفی وجود دارد که به شما کمک می ‌کنند تا حوزه‌ های خاصی را برای بهبود تجربه کاربری شناسایی کنید.
  • شما مانند گذشته تبدیل به تعداد زیادی دریافت نمی کنید. این نشانگر مشکل است. می تواند منجر به چند مشکل مختلف شود، اما طراحی وب سایت شما ممکن است یکی از آنها باشد.
  • طراحی وب سایت شما در مقایسه با طراحی وب سایت رقبا کسل کننده به نظر می رسد. همیشه بهترین روش پیگیری رقبا و ایجاد تغییرات مرتبط با بازار فعلی است.
  • ارتباط شما بی اثر است. از این رو طراحی وب سایت یکی از ابزارهای اصلی برای معرفی کسب و کار شما به مشتریان است. رسانه های اجتماعی عالی هستند، اما همیشه به طراحی وب سایت منتهی می شوند. اگر طراحی وب سایت شما با استراتژی رسانه های اجتماعی شما به روز نیست، "هوستون، ما مشکل داریم".
  • محصولات یا خدمات شما در طراحی وب سایت با مواردی که ارائه می دهید مطابقت ندارد و انتخاب محصول به روز نمی شود. راه اندازی یک فروشگاه در طراحی وب سایت شما بسیار حیاتی تر است. به روز رسانی سهام خود در طراحی وب سایت بسیار مهم است.

اگر متوجه این یا نشانه های دیگر شده اید، شاید زمان آن رسیده است که طراحی وب سایت خود را به روز کنید. چند راه آسان برای به روز رسانی طراحی وب سایت خود بدون نیاز به سرمایه گذاری مقدار زیادی بودجه وجود دارد:

  • اگر خدمات یا محصولات خود را در طراحی وب سایت مطابقت ندارند، به روز کنید.
  • تصاویر محصولات، خدمات یا تیم خود را به روز کنید.
  • فونت جدیدی را انتخاب کنید تا ظاهری تازه به طراحی وب سایت خود ببخشید یا بخش‌ های صفحه را مرتب کنید.
  • رنگ‌ های طراحی وب سایت خود را تغییر دهید تا ظاهر تازه‌ای به ارمغان بیاورید.
  • به روز رسانی صفحات فرود، پیمایش آنها را آسان تر می کند.

اینها تنها چند کار است که می توان به سرعت انجام داد. اجرای حتی این تغییرات کوچک در طراحی وب سایت شما باعث بهبود عملکرد طراحی وب سایت شما می شود. به روز بودن محصولات و خدمات ممکن است فروش شما را افزایش دهد.

همچنین، مشتریان خود را از محصولات جدید موجود مطلع خواهید کرد. به روز رسانی تصاویر در طراحی وب سایت شما همیشه ایده خوبی است. همیشه دیدن اینکه چه کسی پشت کار یک شرکت خارق العاده است، خوب است.

در نهایت، تغییر یا اضافه کردن فونت‌ها و رنگ‌های جدید به صفحات فرود می‌ تواند تأثیر مثبتی بر مشتریان شما بگذارد. ظاهر جدید ممکن است جذاب ‌تر باشد، برای مشتری راحت‌ تر حرکت کند و سفر کاربر را بهبود بخشد. با این حال، بهتر است در صورت شک با یک آژانس توسعه طراحی وب سایت مشورت کنید.