فکر می کنید پنج سال دیگر کجا خواهید بود؟ راستی ده سال چطور؟
فقط می توان یک حدس تخمینی در مورد زندگی آنها انجام داد (که اغلب اشتباه می شود). از سوی دیگر، طراحی سایت از طریق روندها و تغییرات آتی در محیط دیجیتال تعریف می شود. در حالی که هیچ چیز روی سنگ نوشته نشده است، مطالعه دقیق بازار و عوامل مؤثر بر آن می تواند بینشی عملی در مورد آنچه فردا می تواند به روی میز بیاورد ارائه دهد.
ما به دقت فضاهای عمیق اینترنت را اجرا کرده ایم تا محتوای طراحی سایت با کیفیت را در قالب یک ماشین زمان برای شما به ارمغان بیاوریم. در اینجا برخی از تغییرات تکاملی وجود دارد که می توان انتظار داشت طراحی سایت شامل آن شود.
ما شما را در آن طرف خواهیم دید!
ادغام هوش مصنوعی و چت بات ها
هوش مصنوعی ممکن است بحث برانگیزترین موضوع نسل ما باشد. به نظر می رسد ترس های بالقوه ای که برای عده ای وجود دارد می تواند از مزایای کمی که در حال حاضر از آن می گیریم بیشتر باشد. با این وجود، تا زمانی که ماشین ها بر جهان مسلط شوند، هوش مصنوعی نقش برجسته ای در دیکته کردن طراحی سایت ها برای فردا ایفا خواهد کرد.
رایج ترین پیاده سازی را می توان در قالب چت بات ها یافت. تعداد زیادی از کسب و کارها در حال حاضر از این ویژگی استفاده می کنند تا مشتریان خود را به صورت 24×7 درگیر نگه دارند. آنها به سؤالات متداول پاسخ می دهند، شکایات را ثبت می کنند و اساساً فضایی را برای منابع خدمات مشتری ایجاد می کنند. انتظار می رود 47 درصد از شرکت ها تا پایان سال 2021 چت بات ها را در شبکه خود معرف کنند.
با پیشرفت فناوری، چت ربات ها و هوش مصنوعی ممکن است مانند خریداران شخصی خودکار برای کاربران طراحی سایت تجارت الکترونیک به نظر برسند، بنابراین یک دوره جدید در طراحی سایت را بازسازی می کنند. جریان همراه از مداخله انسانی و کمک های هوش مصنوعی قرار است به یک هنجار جدید تبدیل شود.
تصاویر سه بعدی همه جانبه
اگرچه VR حرکات خود را به تهاجمی ترین شیوه انجام می دهد، اما پذیرش کامل آن هنوز دور از چشم است. ارتقاء سیستم انباشته مورد نیاز برای واقعیت بخشیدن به طراحی سایت VR بسیار گسترده است که در آینده نزدیک نمی توان در نظر گرفت. با این حال، این یک احتمال بسیار قابل قبول است.
تا آن زمان، یک تجربه همه جانبه از طریق گرافیک سه بعدی طراحی سایت باید در مرکز توجه قرار گیرد. ما در مورد طراحی سایتی صحبت میکنیم که تمام صفحه را اشغال میکند تا تجربیات فیزیکی و دیجیتالی را ادغام کند. مثل همیشه، هدف نهایی جذب مخاطب با تصاویری جذاب است که آنها را به انجام اقدامات دلخواه تشویق می کند.
ادغام علم داده
طراحی سایت دیگر فروشگاهی برای حضور برند نیست. در دنیایی از دستگاههای متصل و اینترنت اشیا، تمام بخشهای سیستم به طور پیوسته هماهنگ میشوند تا بهترین CX را برای هر کاربر طراحی سایت ارائه دهند..
طراحی سایت باید بر هجوم بیش از حد داده ها با استفاده از ابزارهای تحلیلی و انطباق با محیط های در حال تغییر به طور همزمان بنا شود. این تنوع بسیار شبیه به موج پاسخگویی به موبایل است، با تفاوت اعمال شده در ماشینهای معمولی مانند یخچال و ماشینها. آینده دانشمندان داده و طراحان طراحی سایت را در یک جعبه قرار می دهد و به آنها اجازه می دهد تا به شیوه ای هم افزایی با هم ارتباط برقرار کنند.
واقعیت افزوده در طراحی سایت
پس از برنامه مکان تغییر الگوی IKEA، تجسم محصول از راه دور یک نیاز بسیار مطلوب در بین مشتریان امروزی است. در واقع، 61 درصد از خریداران آنلاین در حال حاضر طراحی سایتی را ترجیح می دهند که نسخه ای از AR پیاده سازی شده باشد.
در آینده، کاربران طراحی سایت برای پشتیبانی از AR در تمام اشکال آن به سخت افزار و نرم افزار نیاز خواهند داشت. از گوش یهای هوشمند گرفته تا دستگاههای پوشیدنی، طراحان طراحی سایت باید یک محیط تعاملی ایجاد کنند که عناصر مبتنی بر مکان را به نمایش بگذارد و زیبایی شناسی دنیای واقعی را همپوشانی کند. تشخیص اشیا مانند لنز گوگل و اسکن صورت در رسانه های اجتماعی نیز کاربردهای بی پایانی خواهد داشت.
طراحی سایت ها باید بر این اساس وفق دهند و موضعی حداقلی اتخاذ کنند که میتواند بدون ایجاد اختلال در دیدگاه کاربر طراحی سایت نمایش داده شود. تعادل کامل بین محتو طراحی سایت ا و کنتراست ایجاد می شود.
طراحی سایت های بدون صفحه
آنقدرها که به نظر می رسد نمایشی نیست. طراحی سایت های بدون صفحه، یک تنوع جایگزین در طراحی سایت دارند که در آن به جای داشتن چندین صفحه، طراحی سایت یک اسکرول بی پایان است. این مفهوم از پلتفرم های رسانه های اجتماعی تقلید می کند که به خاطر رابط کاربری طراحی سایت جذاب و تعامل اعتیادآورشان معروف هستند.
تنها با یک صفحه در محل، طراحان طراحی سایت باید به سرعت های فوق العاده، طراحی سایت های پاسخ گوی خودکار و ساختارهای طراحی سایت روایی نگاه کنند. جریان و روان عناصر طراحی سایت باید مهمترین نقطه برای جلوگیری از خروج نرخ پرش از نمودار باشد.
رابط صوتی
الکسا، سیری و دستیار گوگل در حال حاضر دنیای خود و دنبال کنندگان خاص خود را دارند. کاربران طراحی سایت سیستمی را پذیرفته اند که در آن یک فرمان صوتی ساده نتایج مورد نیاز را برای آنها به ارمغان می آورد. این همچنین نیاز به نگاه کردن به صفحه نمایش طراحی سایت آنها برای هر گونه اطلاعات را از بین می برد.
طراحی سایت باید این رویکرد مکالمه را در فرآیند طرح بندی و محتوا طراحی سایت نیز اتخاذ کند. این یک واژگونی کامل از تمام اصولی است که این مفهوم مخفف آن است. کلمات کلیدی طولانی طراحی سایت و سوالات متداول باید استراتژی محتوای اصلی طراحی سایت را تشکیل دهند که جعبه های سنتی طراحی سایت را در هم می شکند.
اگرچه برنامه کامل دور است، اما مطمئناً ارائه خواهد شد.
داستان سرایی پویا
در کشور خود، نتفلیکس دارای کتابخانه ای با بیش از 1300 برنامه تلویزیونی، 4300 فیلم و تعدادی دیگر است. محتوای طراحی سایت بسیار زیادی وجود دارد که نمی توان روزانه توسط هر کاربر طراحی سایت مصرف کرد. برای اینکه طراحی سایت خود را در حال اجرا نگه دارید، باید داستان سرایی اتمی لازم باشد که کاربر طراحی سایت را در همه زمینه ها درگیر کند.
مانند طراحی سایت نقشه تجربه است که سیستم را برای یافتن منطق پشت هر کلیک یا ضربه خلاصه می کند. آژانس های طراحی سایتی مانند MintTwist در حال حاضر کمپین هایی را اتخاذ کرده اند که با مخاطبان در سطح ریز ارتباط برقرار می کند.
طراحی سایت بر اساس یک پیام کلیدی قوی است که از طریق کانال ها و اشکال مناسب پیام رسانی به خریداران ایده آل شما راه پیدا می کند.
نتیجه
دنیای فناوری آنقدر سریع است که نمی توان همه چیز را در اطراف بررسی کرد. در چنین سناریوهایی، آینده طراحی سایت ها باید کاملاً کاربر محور باشد. برای اجرای تعاملات در هر نقطه تماس باید یک بازاندیشی اساسی لازم باشد تا کاربر دیجیتال طراحی سایت را بخشی از واقعیت خود احساس کند.
همه اینها یک چیز را خلاصه می کند، آینده برای تفسیر باز است و برای گرفتن امروز آماده است