search
حلقه سفید

ابزارهای بازخورد طراحی وب سایت چه هستند چرا مهم هستند و موارد استفاده چیست

اشتراک گذاری در :
انتشار : 1401/03/28
ابزارهای بازخورد طراحی وب سایت چه هستند چرا مهم هستند و موارد استفاده چیست

آیا از تلاش‌های خود برای جمع‌آوری بازخورد طراحی وب سایت نامشخص و غیرقابل اجرا از همه سهامداران خود غرق شده‌اید؟

همه ما می دانیم که یک حلقه بازخورد بد با مشتریان می تواند بر رابطه تأثیر بگذارد و خلاقیت را مختل کند. دریافت بازخورد عملی در زمان مناسب از مشتریان کار آسانی نیست. خبر خوب این است که ابزارهایی وجود دارند که جمع آوری و پیگیری بازخوردها و اشکالات طراحی وب سایت را آسان می کنند.

ابزار بازخورد طراحی وب سایت چیست؟

دقیقاً همانطور که از نامش پیداست است. به بیان ساده، این ابزاری است که به شما کمک می کند بازخورد طراحی وب سایت را جمع آوری و مدیریت کنید و به راحتی تمام ارتباطات را ردیابی کنید.

این ابزارها جایگزین بسیاری از صفحات گسترده، ایمیل ها، تماس های تلفنی و جلساتی می شوند که به طور سنتی برای جمع آوری و مدیریت بازخورد استفاده می شوند. این منجر به مدیریت بازخورد بهتر، کارایی بالاتر و همچنین رضایت مشتریان و اعضای تیم در داخل می شود.

ابزارهای بازخورد طراحی وب سایت مانند BugHerd به شما کمک می کند تا اشکالات طراحی وب سایت را ردیابی کنید و بازخورد مشتریان و تیم های داخلی خود را جمع آوری کنید، همه در یک مکان. این نه تنها تمام ارتباطات را یکپارچه می کند، بلکه متا داده (مرورگر، سیستم عامل، URL دقیق و حتی وضوح صفحه نمایش) را که برای رفع اشکالات نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهد. همچنین می ‌توانید تاریخ ‌های سررسید را تغییر دهید، شدت آن را تعیین کنید، اشکالی را تعیین کنید، اشکالات را با استفاده از برچسب‌ ها دسته ‌بندی کنید، نظرات اضافه کنید یا فایل‌های اضافی را به بازخورد و گزارش‌های اشکال خود پیوست کنید.

چرا به ابزار بازخورد طراحی وب سایت نیاز دارید؟

چه در حال راه ‌اندازی یا طراحی وب سایت مجدد باشید، فرآیند جمع ‌آوری، مدیریت و انجام بازخورد استرس ‌زا است! حتی برای با تجربه ترین تیم های توسعه طراحی وب سایت یا بازاریابان دیجیتال.

طراحی وب سایت ها پیچیده هستند. چیزهای زیادی وجود دارد که به راحتی می توان آنها را نادیده گرفت و به مرور زمان طاقت فرسا می شود، مانند گذر از جلسات و تماس های تلفنی بی شمار تیم و به خاطر سپردن تمام نکات مهم برای مستندسازی!

و البته، تعدادی از چیزها ممکن است اشتباه پیش بروند، مثلاً اگر فراموش کردید طراحی وب سایت را روی وضوح صفحه نمایش و مرورگرهای مختلف آزمایش کنید، چه می شود اگر پیوند در محتوای مهم گم نشود. یا بدتر اگر از دارایی بصری اشتباه استفاده کرده باشید؟

توسعه طراحی وب سایت نباید آنقدر سخت باشد!

برخی از مزایای استفاده از ابزار بازخورد طراحی وب سایت در طول فرآیند توسعه طراحی وب سایت به شرح زیر است:

بازخورد متنی و عملی

گاهی اوقات اضافه کردن زمینه به بازخورد به دلیل شکاف درک بین فناوران و غیرتکنولوژیک ها دشوار است. با یک ابزار بازخورد طراحی وب سایت ، می توانید این شکاف را با ارائه زمینه و ابرداده مورد نیاز برای رفع اشکالات به توسعه دهندگان طراحی وب سایت بپوشانید.

ردیابی زمان کمتر

گم شدن در طراحی وب سایت چندین سند و گم شدن مسیر آسان است. این ابزارها به شما این امکان را می دهند که زمان کمتری را صرف مدیریت و رفع اشکالات کنید.

بازخورد را متمرکز می کند

برخی از ابزارهای بازخورد مانند BugHerd دارای یک صفحه کار هستند که مدیریت و تخصیص بازخورد را آسان می کند. تمام بازخوردهای طراحی وب سایت مستقیماً به یک مکان ارسال می شود، بنابراین می توانید آن را تریاژ کنید، وظایف را تعیین کنید و با تیم و مشتریان خود همکاری کنید.

همکاری قوی

با استفاده از ابزار بازخورد، آسان تر می توان دید که روی چه چیزی کار می شود، چه چیزی تکمیل شده است، و چه چیزی باید به آن پرداخته شود. شما می توانید به عنوان یک تیم همکاری کنید و همه را در یک صفحه (طراحی وب سایت) بیاورید.

ارتباطات را بهبود می بخشد

شما می توانید با ابزارهای بازخورد طراحی وب سایت ، فرآیند بازخورد و وظایف مداوم خود را برای مشتریان خود شفاف کنید. شفافیت ارتباط بین شما و مشتریانتان را بهبود می بخشد و در نتیجه اعتماد متقابل بیشتری ایجاد می کند.

باعث صرفه جویی در زمان می شود

همیشه چیزهایی هستند که نیاز به توجه شما دارند و اگر مستند نباشند ممکن است تمرکز شما را از بین ببرند. یک ابزار بازخورد را بگنجانید و گردش کار خود را به راحتی مدیریت کنید و در ساعات کاری خود صرفه جویی کنید.

افزایش کارایی

به دلیل بهبود فرآیند بازخورد، که باعث کاهش اشتباهات و خطاها می شود، می توانید پروژه طراحی وب سایت ها را با کارایی بیشتری تکمیل کنید.

نکته: اگر آماده آزمایش یک ابزار بازخورد طراحی وب سایت هستید، BugHerd یک آزمایش 14 روزه رایگان ارائه می دهد. امروز ثبت نام کنید و با استفاده از هر URL طراحی وب سایت یک پروژه آزمایشی ایجاد کنید. استفاده از آن آسان است و نیازی به کارت اعتباری ندارد.

برخی از موارد استفاده از ابزار بازخورد طراحی وب سایت چیست؟

چه آژانسی باشید که چندین طراحی وب سایت را برای مشتریان خود مدیریت می‌ کند یا یک مدیر بازاریابی که به دنبال راه‌ اندازی یک طراحی وب سایت است، ابزار بازخورد طراحی وب سایت یک ابزار ضروری است که در هر گردش کاری ادغام می‌شود و به کسب‌ وکارها کمک می‌ کند تا به اهداف خود دست یابند.

این ابزار می تواند برای اهداف زیادی استفاده شود، اما برخی از رایج ترین آنها به شرح زیر است:

آژانس ها

صنایع خلاق دستخوش تغییرات قابل توجهی شده و پیچیده تر شده اند. افزودن ابزار بازخورد طراحی وب سایت به گردش کار شما، همکاری را آسان تر می کند و مشتریان را راضی نگه می دارد.

  • شما می توانید بازخورد مشتری را ساده کنید و تست QA و پذیرش کاربر طراحی وب سایت را سرعت بخشید.
  • مشتریان یا تیم های داخلی می توانند اشکالات یک پروژه طراحی وب سایت زنده را به صورت بصری یا از طریق ضبط ویدیو ثبت کنند.
  • این امر باعث کاهش رفت و برگشت و پیگیری های بی شمار می شود و در نتیجه بهره وری مدیران پروژه طراحی وب سایت را افزایش می دهد.
  • و بالاتر از همه، همه را در یک صفحه (طراحی وب سایت) نگه می دارد و همکاری را تسهیل می کند.

با استفاده از BugHerd، مشتریان می توانند بازخورد را مستقیماً به عناصر طراحی وب سایت متصل کنند و اطلاعات متنی را برای رفع هر گونه اشکال ارائه دهند. با یک ویژگی ویدیویی جدید، مشتریان می توانند بازخورد ویدیویی را ضبط کرده و آن را در طراحی وب سایت پین کنند.

با رزرو دمو با یکی از اعضای تیم، درباره BugHerd و ویژگی ویدیوی جدید بیشتر بدانید.

متخصصان بازاریابی

به عنوان یک بازاریاب، شما هر روز با چالش های مختلفی روبرو هستید و داشتن ابزار مناسب در اختیار شما به موفقیت شما کمک می کند.

  • ابزارهای بازخورد طراحی وب سایت گرفتن بازخورد متنی را برای کاهش پیگیری با تیم های توسعه طراحی وب سایت برای شما آسان می کند.
  • از یک مکان می توانید به راحتی پیشرفت کارها را ردیابی کنید و به شما دید و کنترل می دهد
  • می توانید با جمع آوری بازخوردهای مداوم طراحی وب سایت ، UX را بهبود بخشید و طراحی وب سایت را بهینه کنید.

ابزار بازخورد عمومی BugHerd به شما این امکان را می دهد که بازخورد های مداوم از بازدیدکنندگان طراحی وب سایت خود را بدون نیاز به ورود به سیستم جمع آوری کنید.

شرکت های تجارت الکترونیک

با یک طراحی وب سایت تجارت الکترونیک، شما تحت فشار هستید تا به مشتری مناسب برسید و بهترین تجربه طراحی وب سایت را ارائه دهید. با استفاده از ابزارهای مناسب، می توانید تجربه مشتری CX) ) خود را تا حد زیادی بهبود بخشید.

--شما به راحتی می توانید بازخورد همکاران و فروشندگان خود را در مورد محصولات و خدماتی که به صورت آنلاین می فروشید جمع آوری کنید.

با جمع آوری بازخوردهای کاربر طراحی وب سایت نهایی، تجربیات مشتری را طراحی کنید و دائماً آنها را بهبود بخشید. -پیشرفت توسعه محتوا و به روز رسانی طراحی وب سایت را از یک مکان پیگیری کنید.

آموزش الکترونیکی

با ظهور پلتفرم های بسیار زیادی، یادگیری آنلاین به طور فزاینده ای رقابتی می شود. با این حال، چیزی که آن را متمایز می کند، توانایی ایجاد محتوای با کیفیت طراحی وب سایت است. ابزار بازخورد طراحی وب سایت به شما در انجام این کار کمک می کند.

  • شما به راحتی می توانید بازخورد را در صفحات خاصی در LMS خود پین و ردیابی کنید.
  • جمع آوری بازخورد از دانش آموزان در مورد محتوای دوره طراحی وب سایت برای بهبود کیفیت و تجربه کلی کاربر UX طراحی وب سایت آسان تر است.

نتیجه

طراحی وب سایت شما درب ورودی مجازی کسب و کار شما است. گنجاندن ابزار بازخورد طراحی وب سایت در گردش کار به شما کمک می کند تا بدون در نظر گرفتن صنعتی که در آن کار می کنید بهترین تجربه مشتری را ارائه دهید.

در BugHerd، ما با تسهیل بازخورد طراحی وب سایت ، کسب ‌وکارها را برای دستیابی به اهداف خود توانمند می ‌سازیم، بنابراین هر پروژه طراحی وب سایتی روان، سریع و سرگرم ‌کننده ‌تر است.

از مزایای آزمایشی رایگان 14 روزه BugHerd استفاده کنید و یک پروژه طراحی وب سایت آزمایشی ایجاد کنید تا حسی نسبت به ابزار داشته باشید. استفاده از آن آسان است و نیازی به کارت اعتباری نیست.