search
حلقه سفید

از کجا می توان نمادهای طراحی وب سایت رایگان دریافت کرد 30 طراحی وب سایت برتر

اشتراک گذاری در :
انتشار : 1401/02/20
از کجا می توان نمادهای طراحی وب سایت رایگان دریافت کرد 30 طراحی وب سایت برتر

مطمئن نیستید کجا بهترین آیکون های طراحی وب سایت رایگان را جستجو کنید؟ جستجوی شما در اینجا به پایان می رسد! برای لیستی از بهترین مکان ها برای نمادهای طراحی وب سایت رایگان که می توانید امروز دانلود کنید، به ادامه مطلب بروید.

استفاده از آیکون های مناسب برای طراحی وب سایت بصری و قابلیت استفاده عالی بسیار مهم است. آیکون های طراحی وب سایت این توانایی را دارند که واقعاً روی تجربه کاربران طراحی وب سایت شما، چه خوب و چه بد، تأثیر بگذارند. آن‌ها می ‌توانند تجربه ‌ای سرگرم ‌کننده و جذاب را برای کاربران طراحی وب سایت شما فراهم کنند یا به آن‌ها احساس کنند که در مثلث برمودا حرکت می‌ کنند.

برای اینکه آچار دیگری در کار باشد، تنوع گسترده طراحی وب سایت ‌هایی که آیکون ‌های طراحی وب سایت رایگان را برای دانلود ارائه می ‌دهند، واقعاً می ‌توانند شما را برای بهترین گزینه متضرر کنند. گاهی اوقات لوس شدن برای انتخاب احساس خوبی دارد - گاهی اوقات برای افرادی که برنامه شلوغی دارند کاملاً خسته کننده است

سپس تعداد بی شماری از فرمت های فایل موجود را دارید. سوال بزرگ در اینجا این است که کدام یک برای شما مناسب است؟ رایج ترین فرمت های ارائه شده PNG و SVG هستند. بسیاری از آنها نیز در قطعه کدهای HTML موجود هستند. PNG ها اساساً تصاویر شطرنجی هستند و اگر اندازه مناسب پروژه در دست نباشند، با تغییر اندازه آنها کیفیت خود را از دست خواهید داد. SVGها معمولاً به نقطه مطلوبی دست پیدا می کنند زیرا کاملاً مقیاس پذیر هستند و شما را آزاد می گذارند تا اندازه مورد نیاز را در ابزار نمونه سازی مورد علاقه خود تنظیم کنید.

همه این انتخاب‌ ها و فرمت‌ های فایل کافی است تا هنگام فکر کردن به آیکون‌های مناسبی که برای نمونه اولیه طراحی وب سایت بعدی خود نیاز دارید، سردردی نمادین برای شما ایجاد کنند. به همین دلیل است که ما 30 مورد از بهترین مکان ها را جمع آوری کرده ایم تا به سرعت مجموعه ای از نماد های طراحی وب سایت مقیاس پذیر و رایگان را برای طراحی وب سایت بعدی خود دانلود کنید تا بتوانید به تصویر بزرگتر بازگردید.

Streamline Icons

فقط وارد شدن به صفحه اصلی این طراحی وب سایت به شما این اطمینان را القا می کند که این افراد می دانند که در مورد نمادهای طراحی وب سایت رایگان چه می کنند.

متوجه خواهید شد که نمادهای موجود در آیکون های Streamline طراحی وب سایت در سه نوع مختلف یا "وزن" هستند. تفاوت بین نمادهای روشن، معمولی و پررنگ آنها مشخص است، با نمادهای روشن تر هندسی و مینیمالیستی در مقایسه با نمادهای خط برجسته که بیشتر یادآور دستورالعمل های رابط انسانی اپل هستند.

شما می توانید آیکون های موجود در این طراحی وب سایت را در بسته هایی با فرمت های SVG، PNG یا PSD دانلود کنید و حداقل 10500 نوع آیکون در سه وزن مختلف وجود دارد که به 53 دسته تقسیم می شوند. شما مطمئناً آنچه را که نیاز دارید در اینجا پیدا خواهید کرد!

فرمت قابل دانلود: SVG، PNG و PSD

Flat Icon

Flat Icon، همانطور که از نامش پیداست، مکانی عالی برای توقف لیست های بی پایانی از نمادهای تخت رایگان است. با حدود 60 دسته بندی ارائه شده و هزاران آیکون طراحی وب سایت رایگان برای دانلود در هر کدام، می گوییم که نمی توانید اشتباه کنید.

با هر دسته، می توانید رنگ را بین تک رنگ و چند رنگ فیلتر کنید. همچنین می توانید پس از دانلود رنگ آنها را به هر شکلی که می خواهید ویرایش کنید. می توانید هر یک از نمادهای طراحی وب سایت رایگان را به صورت SVG و PNG دانلود کنید.

اگر به دنبال انتخاب کاملی از نمادهای تخت برای طراحی وب سایت خود هستید، حتی اگر یک بازار خاص را هدف قرار دهد، Flat Icon باید شما را تحت پوشش قرار دهد.

فرمت قابل دانلود: SVG و PNG

Iconfinder

Iconfinder بیش از 17200 آیکون طراحی وب سایت رایگان دارد که منتظر دانلود شما هستند. بهترین قسمت؟ همه آنها بردار هستند، به این معنی که شما فقط باید آنها را دانلود کنید و آنها را متناسب با طراحی رابط طراحی وب سایت خود اندازه گیری کنید.

یکی از ویژگی‌های جالب این طراحی وب سایت ، ویرایشگر تصویر رایگان آن است که به شما امکان می ‌دهد قبل از دانلود به ‌عنوان یک SVG، هر تصویر را اندازه، رنگ ‌آمیزی و حتی دوباره ترسیم کنید.

فرمت قابل دانلود: SVG

Vecteezy

Vecteezy با تعداد بی شماری از آیکون های مختلف طراحی وب سایت رایگان برای دانلود به صورت جداگانه به عنوان SVG ارائه می شود. تعداد سبک های مختلف ارائه شده مانند تک رنگ و چند رنگ، تک رنگ و دورنگ، نمادهای تخت و گلیف نیز به همان اندازه جذاب است.

آیکون های طراحی وب سایت رایگان برای هر مناسبتی در این طراحی وب سایت وجود دارد، خواه به دنبال نمادهای سرگرم کننده، رنگارنگ و مد روز باشید یا چیزهای کاربردی تر یا جدی تر، این طراحی وب سایت شما را مرتب کرده است. اگر به صورت رایگان دانلود می کنید، فقط مطمئن شوید که منبع را ارائه می کنید!

فرمت قابل دانلود: SVG

Icofont

Icofont دارای طیف جذابی از دسته ‌ها برای آیکون‌ های طراحی وب سایت رایگان است که هر کدام برای تمایز بین دسته ‌ها کد رنگی دارند. هر دسته از نظر طراحی وب سایت و تک رنگ مینیمالیستی هستند، در عین حال هنوز هم با کلاس و کمی جزئی تر از گلیف معمولی هستند.

در میان دسته بندی های موجود می توان به برنامه های کاربردی طراحی وب سایت ، نام تجاری، جهت دار (برای ناوبری)، اجتماعی، پزشکی، آب و هوا، ورزش، سفر، آموزش و بسیاری دیگر اشاره کرد. شما می توانید هر نماد را به عنوان یک فایل SVG جداگانه یا به عنوان کد نشانه گذاری دانلود کنید.

فرمت قابل دانلود: SVG و HTML

فروشگاه نمادها

شما می توانید Iconstore را به عنوان یک خروجی از آیکون های طراحی وب سایت رایگان در نظر بگیرید. این طراحی وب سایت میزبان مجموعه ای از بهترین آیکون های طراحی وب سایت رایگان در اطراف است.

می ‌توانید نمادهای وکتور طراحی وب سایت رایگان را برای کاربردهای مختلف، چه برای سرگرمی، مانند یک طراحی وب سایت اجتماعی یا بازی، یا طراحی وب سایت ‌های جدی ‌تر مانند آنهایی که برای بانکداری یا املاک و مستغلات هستند، پیدا کنید.

با این حال، متوجه خواهید شد که همه نمادهای طراحی وب سایت رایگان در این طراحی وب سایت در قالب یک فایل قابل دانلود نیستند. برخی در مجموعه‌های SVG موجود هستند، در حالی که برخی دیگر فقط فایل‌های JPG یا PNG قابل دانلود هستند که می‌ توانید در فتوشاپ آن‌ها را تغییر دهید.

فرمت قابل دانلود: SVG، PNG و PNG

جعبه ها

Boxicons به شما امکان می دهد به 1066 نماد طراحی وب سایت رایگان با فرمت SVG دسترسی داشته باشید که همگی در یک ثانیه به صورت یک بسته کامل یا به صورت جداگانه قابل دانلود هستند. این آیکون ها و گلیف های ساده و مسطح حاوی عناصر کاربردی و سرگرم کننده هستند که هر کدام در یک طرح هندسی منظم یا فرمت برجسته و برجسته هستند.

می ‌توانید نمادهای طراحی وب سایت رایگان برای هر نوع دسته ‌ای که قابل تصور است، مانند امور مالی، تجارت الکترونیک، آرم‌ها، مارک ‌ها، شکلک‌ ها، و همچنین نمادهای کاربردی طراحی وب سایت مانند دسترسی و ابزار را دریافت کنید.

فرمت قابل دانلود: SVG

Linearicons

در Linearicons می توانید از بسته نمادهای طراحی وب سایت رایگان با حداکثر 170 تصویر برداری استفاده کنید. اگر به دنبال نمادهای ساده، صاف و هندسی صفحه طراحی وب سایت رایگان هستید که این کار را انجام می دهند، این طراحی وب سایت عالی است. فاویکون ها، نمادهای کاربردی و ناوبری، ویرایش متن و نمادهای کنترل رسانه را خواهید یافت.

آنها علاوه بر بسته SVG، کد HTML مربوطه را نیز با کلیک بر روی هر نماد طراحی وب سایت رایگان در دسترس شما قرار می دهند.

فرمت قابل دانلود: SVG و HTML

Tilda

آیکون های طراحی وب سایتی که می توانید در Tilda پیدا کنید ساده، مینیمالیستی و مناسب برای هر نوع طراحی وب سایت و تقریباً هر موقعیتی هستند. بدون پر کردن و طراحی هندسی، اکثر این نمادها به صورت 2 بعدی، و برخی به صورت 3 بعدی، بسته به دسته بندی هستند، که ما را به یکی از جذاب ترین جنبه های این طراحی وب سایت می رساند – وجود 43 دسته بندی شگفت انگیز!

هر یک از این دسته ها در مجموع 700 آیکون طراحی وب سایت رایگان دارند. در حالی که این بزرگترین انتخاب در لیست نیست، این واقعیت که همه چیز به وضوح در یک دسته مشخص شده است به این معنی است که همه چیز با هم ترکیب نشده است و در زمان جستجوی نمادهای صفحه طراحی وب سایت رایگان در وقت شما صرفه جویی می کند.

آیکون‌های وکتور و طراحی وب سایت رایگان را برای انجام هر کاری که نیاز دارید، مانند وبینارها، نمادهای آژانس رویدادها، سالن‌های زیبایی، استودیوهای عکس، کار مشترک و موارد دیگر پیدا خواهید کرد.

فرمت قابل دانلود: SVG

Fontello

Fontello لیست جالبی از نمادهای طراحی وب سایت رایگان را برای استفاده به عنوان فونت نماد در هر نقطه از طراحی وب سایت یا برنامه طراحی وب سایت تلفن همراه خود ارائه می دهد. در واقع، شما به مجموعه ای از آیکون های مختلف از نویسندگان مختلف مانند Fontelico، Font Awesome، Modern Pictograms، Typicons و بسیاری دیگر دسترسی دارید.

شما می توانید با دانلود هر یک به صورت جداگانه به عنوان SVG، هر یک از این مجموعه از نمادهای طراحی وب سایت رایگان را با هم ترکیب کنید.

فرمت قابل دانلود: SVG

Simple Icons

اگر دنبال نمادهای برند برای طراحی وب سایت خود هستید، Simple Icons لیست جامعی از نمادهای طراحی وب سایت رایگان برای شرکت ها و محصولات مختلف را در اختیار شما قرار می دهد. می‌توانید آن‌ها را به ‌صورت جداگانه به ‌عنوان فایل‌ های وکتور، هر یک در مجموعه ‌ای با کد رنگی دانلود کنید تا بتوانید به راحتی لوگوی برند مورد نیاز خود را مرور کنید، یا فقط با استفاده از نوار جستجوی ارائه شده، برند را جستجو کنید.

اگر می ‌خواهید کاربران طراحی وب سایت خود را به یک طراحی وب سایت یا برنامه خارجی مرتبط کنید، بتوانید محتوای طراحی وب سایت خود را از طریق شبکه ‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید، یا اگر فقط می‌خواهید آیکون‌ها نرم‌ افزار خاصی را در صفحه طراحی وب سایتتان به تصویر بکشند، این نمادهای طراحی وب سایت رایگان با برند عالی هستند. چنین نمادهایی شامل همه چیز از Hubspot، Microsoft PowerPoint و Slack گرفته تا Tinder، Instagram و Tesla است. شما مطمئناً آنچه را که نیاز دارید پیدا خواهید کرد!

فرمت قابل دانلود: SVG

Line Icons

Line Icons بیش از 450 نماد طراحی وب سایت رایگان را برای پروژه بعدی شما ارائه می دهد که می توانید آنها را به عنوان یک بسته کامل SVG دانلود کنید. این بسته شامل دسته های مختلف بسیاری از آیکون های صفحه طراحی وب سایت رایگان، علاوه بر نمادهای برنامه های دسکتاپ و نمادهای موبایل است.

شما می توانید با آگاهی از این که تمام نمادهای طراحی وب سایت رایگان آنها به راحتی به روز می شوند راحت باشید، بنابراین طرح های شما همیشه در حال ترند خواهند بود. برای دانلود آیکون های طراحی وب سایت رایگان در این طراحی وب سایت ، فقط باید با استفاده از ایمیل خود ثبت نام کنید.

فرمت قابل دانلود: SVG

365psd

اگر به دنبال تنوع هستید، پس 365psd طراحی وب سایت مناسبی برای آمدن به آن است. با توجه به انتخاب گسترده مجموعه‌ های مختلف از گلیف ‌های جامد و آیکون ‌های تک رنگ ساده گرفته تا گلیف‌های کارتونی سه بعدی، این یکی از طراحی وب سایت ‌هایی است که طیف متنوعی از آیکون‌های طراحی وب سایت رایگان را در اطراف دارد.

مجموعه‌ های مختلف موجود نیز در قالب‌ هایی که می ‌توان آن ‌ها را دانلود کرد، متنوع هستند، از SVG و PSD تا EPS. بهترین چیز این است که این نمادهای طراحی وب سایت رایگان برای استفاده تجاری و شخصی به صورت رایگان در دسترس هستند.

فرمت قابل دانلود: SVG، PSD و EPS

مجله Smashing

اگر به دنبال چیزی متفاوت و رنگارنگ برای جلب توجه کاربر طراحی وب سایت خود هستید، چرا مجموعه Ballicon از 36 نماد دایره‌ ای صاف و شیب نور را امتحان نکنید؟

این بسته نمادهای طراحی وب سایت رایگان که در اصل توسط PixelBuddha طراحی شده و برای خوانندگان مجله Smashing منتشر شده است، برای استفاده تجاری شخصی شما کاملاً رایگان است و به شما اجازه می دهد تا اسناد مربوطه را نمایش دهید.

فرمت قابل دانلود: SVG، PNG و PSD

Feather Icons

اگر به دنبال آیکون های زیبا و رایگان طراحی وب سایت هستید، Feather Icons یک مقصد عالی است. تمام نمادهای موجود در Feather Icons منبع باز هستند و بیش از 280 نماد را می توانید انتخاب کنید. شما می توانید تمام این آیکون های رایگان را به صورت یک بسته کامل از تصاویر وکتور یا به صورت جداگانه به دلخواه دانلود کنید.

جذابیت اصلی این نمادها طراحی ساده و مینیمالیستی آنها است که کاملاً برای ویرایش باز است.

فرمت قابل دانلود: SVG

رابط

اگر به دنبال تنوع هستید، Interfacer با بسته‌ های مختلفی از نمادهای SVG قابل دانلود ارائه می‌شود. این بسته‌های آیکون‌ های طراحی وب سایت رایگان توسط نویسندگان مختلف ایجاد شده‌اند و برای استفاده تجاری رایگان در این طراحی وب سایت میزبانی می‌شوند. می توانید آن را به عنوان نوعی Dribbble برای آیکون ها در نظر بگیرید.

شما فوراً به هزاران نماد طراحی وب سایت رایگان با کیفیت بالا دسترسی دارید، هم برای سرگرمی و سرگرمی، بلکه برای موارد جدی مانند علم داده یا بانکداری. تنوع محض سزاوار تشویق است.

فرمت قابل دانلود: SVG

Elegant themes

تم های زیبا، فونت های نماد را در طراحی وب سایت خود به عنوان بهترین نمادهای طراحی وب سایت رایگان موجود تبلیغ می کنند. آیکون های موجود در این طراحی وب سایت به ویژه برای دکمه ها، فاویکون ها و نوار ابزار ناوبری مفید هستند.

آنها همچنین برای دانلود در فرمت های مختلف، از جمله SVG و PNG، علاوه بر کد CSS نیز در دسترس هستند. آنها همچنین توصیه های مفیدی را در قالب آموزش در طراحی وب سایت خود برای نحوه ویرایش آیکون های خود با استفاده از Divi Builder ارائه می دهند. ما این بچه ها را دوست داریم. آنها کمک کننده هستند

فرمت قابل دانلود: SVG، PNG و CSS

Paul Olyslager

Paul Olyslageبه طراحی وب سایت خود برای داشتن آیکون های طراحی وب سایت اصلی و بی نظیری که به سادگی کار را انجام می دهند، جایزه می دهد. مجموعه آیکون‌ های طراحی وب سایت رایگان او ویژگی‌ای دارند که واقعاً آن‌ها را از سایر مواردی که می ‌توانید در آنجا پیدا کنید متمایز می‌کند: آن‌ها SVGهای پیکسل‌ شده هدفمند هستند. آنها ظاهری کلاسیک به هر صفحه طراحی وب سایت می ‌دهند، بدون اینکه قدیمی به نظر برسند و به گونه ‌ای طراحی شده‌ اند که حس بسیار تکنیکی را به شما بدهند.

Paulolyslager.com به شما امکان می دهد مجموعه بزرگی از این نمادهای طراحی وب سایت رایگان را در هر دو فرمت SVG و PNG به صورت رایگان دانلود کنید.

فرمت قابل دانلود: SVG و PNG

Speckyboy

در Speckyboy، می توانید 100 نماد SVG را دانلود کنید، که به طور خاص توسط Freekpik برای استفاده در پروژه های طراحی وب سایت خود توسعه یافته اند. شما می توانید آنها را مقیاس کنید، آنها را ویرایش کنید و آنها را مطابق با اهداف خود رنگ کنید.

اگر به دنبال یک بسته زیبا و ساده از آیکون‌های طراحی وب سایت رایگان هستید که بتوانید آن‌ها را مطابق با صفحه طراحی وب سایت خود تغییر دهید، این نمادهای وکتور رایگان ساده باید درست در خیابان شما باشند.

فرمت قابل دانلود: SVG

Icon Archive

با حمایت Shuttershock، Icon Archive منبع خوبی برای آیکون های طراحی وب سایت رایگان است. خود طراحی وب سایت ممکن است زیبا نباشد، اما خود آیکون ها تعداد و تنوع زیادی دارند. از نمادهای تخت کلاسیک گرفته تا نمادهای منحصر به فرد سبک عتیقه، در اینجا چیزی برای همه وجود دارد.

شایان ذکر است که حقوق استفاده از مجموعه آیکون به مجموعه آیکون تغییر می کند، بنابراین به یاد داشته باشید که موردی که انتخاب کرده اید اجازه استفاده تجاری را می دهد.

فرمت قابل دانلود: PNG و SVG

Graphic Burger

Graphic Burger که برای جامعه طراحی وب سایت شناخته شده است، انواع مواد و منابع رایگان را برای ما به ارمغان می آورد. از طرح‌ های بسته ‌بندی، کل ماکاپ‌ها و کیت‌های رابط کاربری طراحی وب سایت – مقداری از همه چیز در اینجا وجود دارد. البته این شامل مجموعه ‌ای از آیکون‌ های رایگان و طراحی وب سایت می ‌شود.

پیمایش در بخش نماد کمی محدود است، به این معنی که برای صرفه جویی در وقت، بهتر است به سادگی سبک یا مفهوم مورد نظر خود را جستجو کنید.

فرمت قابل دانلود: PSD و SVG

Findicons

برخلاف برخی از طراحی وب سایت های دیگر در این لیست، کل این طراحی وب سایت منحصراً به نمادهای طراحی وب سایت رایگان اختصاص داده شده است. در Findicons پیمایش عالی پیدا خواهید کرد که مرور برای بسته آیکون عالی را آسان می کند. جدا از آیکون های زیادی که می توانید انتخاب کنید، یک مبدل رایگان نیز خواهید یافت که می تواند آیکون های شما را به فرمت مناسب، از PNG و JPG، PSD به SVG و موارد دیگر تبدیل کند.

فرمت قابل دانلود: PNG

Premium Pixels

Pixels ممتاز مکان خوبی برای یافتن مجموعه متنوعی از منابع رایگان، از مدل‌های رایگان، نمادهای طراحی وب سایت گرفته تا الگوهای بصری است. همگی برای دانلود و استفاده برای مقاصد تجاری رایگان است. با تقریباً 700 آیکون جداگانه، این طراحی وب سایت واقعاً از نظر کمیت با نام های بزرگی مانند Shuttershock رقابت نمی کند.

فرمت قابل دانلود: SVG

Free Icon PNG

Free Icon PNG تعداد زیادی آیکون طراحی وب سایت مجزا را برای ما به ارمغان می آورد که هر کدام به صورت جداگانه دانلود می شوند. درست است که کمبود مجموعه آیکون ممکن است عملی نباشد، اما طراحی وب سایت هنوز برای طراحان طراحی وب سایت ارزش دارد. اگر به دنبال یک نماد وقت شناس با استعداد هستید، اینجا می تواند مکانی عالی برای یافتن آن باشد.

فرمت قابل دانلود: PNG

PNG Tree

PNG Tree آیکون های طراحی وب سایت زیادی را با درجات مختلف کاربرد و سبک ارائه می دهد. شما هم آیکون ‌های مجزا و هم بسته ‌های آیکون را پیدا خواهید کرد که به راحتی با استفاده از سیستم برچسب ‌شان پیدا می ‌شوند.

این طراحی وب سایت بین نمادهای رایگان و ممتاز تمایز قائل می شود - که همیشه هنگام جستجو برای نماد مناسب قابل توجه نیست. مراقب نماد حق بیمه باشید!

فرمت قابل دانلود: PNG

Iconoir

Iconoir یک پلت فرم واقعاً باز برای نماد های طراحی وب سایت رایگان است. هیچ محتوای ممتازی وجود ندارد، نیازی به ثبت نام برای چیزی نیست.

با نزدیک به 1000 نماد، در مقایسه با برخی از طراحی وب سایت های دیگر، هنوز هم مقدار کمی است، اما هنوز هم منبع فوق العاده ای برای نشانک گذاری است. این آسان و ساده است، با نمادهایی که حس کلاسیک و سبک کاربردی را ارائه می دهند.

فرمت قابل دانلود: SVG

Mr. Icons

Mr. Icons دارای مجموعه ای از آیکون های طراحی وب سایت رایگان است که به راحتی قابل دانلود هستند. درست است که تعداد مجموعه آیکون‌های موجود چندان چشمگیر نیست، اما همچنان ارزش نگاه کردن را دارد. سبک ها می توانند بسیار متفاوت باشند از مینیمال و تخت گرفته تا رنگارنگ و با دست.

فرمت قابل دانلود: SVG

UX Wing

UX Wing نزدیک به 2000 نماد را برای ما به ارمغان می‌ آورد که همگی به‌ خوبی سازمان‌ دهی شده‌ اند و به راحتی با سیستم دسته‌ بندی پیدا می ‌شوند. بین دسته ها و زیرمجموعه ها، باید بتوانید هر چیزی را بدون اتلاف وقت زیاد در پیمایش پیدا کنید. این مکان فوق ‌العاده‌ای برای آیکون‌های طراحی وب سایت رایگان است، به‌ ویژه آیکون ‌های حداقلی که به رنگ متکی نیستند.

فرمت قابل دانلود: SVG و PNG

Iconscout

Iconscout، که توسط LottieFiles برای ما آورده شده است، مملو از نمادهای عالی است. طرح ها همه ساده و بسیار سازگار هستند، که این احتمال را می دهد که چیزی برای پروژه بعدی خود پیدا کنید.

آیکون‌ های طراحی وب سایت را می ‌توان توسط بسته دانلود کرد، با یک سیستم برچسب که یافتن آن را آسان می‌ کند. به عنوان یک امتیاز، می توانید انواع دیگری از دارایی های طراحی وب سایت مانند تصاویر و حتی انیمیشن ها را نیز بیابید.

فرمت قابل دانلود: SVG، PNG، EPS، AI، ICO و ICNS

Nasty icons

آخرین اما نه کم اهمیت، اگر به دنبال آوردن کمی طنز تاریک به طراحی وب سایت خود هستید، پس چرا مجموعه Nasty Icons را امتحان نکنید؟

می‌توانید 45 نماد طراحی وب سایت رایگان را برای دانلود به ‌عنوان فایل ‌های هوش مصنوعی و EPS بیابید که کارتون‌های هندسی خنده ‌دار یا نقاشی‌ های افرادی را که زنده زنده می ‌جوشند، سرشان را از دست می ‌دهند یا از پله‌ ها به پایین می‌ افتند را منتقل می ‌کنند. فقط در صورتی که به چیزی در این مسیر نیاز داشته باشید!

فرمت قابل دانلود: AI و EPS

طراحی وب سایت های عالی با Justinmind

اگر یک طراح معمولی Justinmind هستید، مجموعه کیت های UI طراحی وب سایت ما به شما امکان می دهد عضلات طراحی وب سایت خود را به صورت رایگان خم کنید.

اگر به دنبال چیزی بیش از آیکون های طراحی وب سایت رایگان هستید، چرا برخی از کیت های رابط کاربری Justinmind را امتحان نکنید؟ در صفحه کیت‌های UI طراحی وب سایت ما، کتابخانه Wireframing Web ما را خواهید دید که دارای نمادها و مؤلفه ‌هایی است که به‌ ویژه برای طراحی وب سایت متمرکز شده‌ اند، به‌علاوه یک کیت کامل Font Awesome UI از مؤلفه‌ ها و نماد ها.

استفاده از کیت های UI طراحی وب سایت رایگان ما مطمئناً تجربه نمونه سازی طراحی وب سایت شما را سرگرم کننده، لذت بخش و بدون استرس می کند، زیرا آنها به طور خاص برای استفاده در Justinmind طراحی شده اند.

نتیجه

دانستن اینکه کدام آیکون های طراحی وب سایت بهترین تجربه کاربری را ارائه می دهند و مردم را درگیر می کنند همیشه ساده نیست. هنگام جستجوی بهترین نماد های طراحی وب سایت رایگان ممکن برای دانلود برای پروژه بعدی خود، سعی کنید عوامل زیر را در نظر بگیرید:

  • چه نوع طراحی وب سایتی است و کدام بازار را هدف قرار خواهید داد؟
  • آیا طراحی وب سایت شما یک تجربه سرگرم کننده ارائه می کند یا به سادگی وسیله ای مفید برای رسیدن به هدف ارائه می دهد؟
  • از کدام ابزار نمونه سازی برنامه استفاده می کنید و به چه نوع فرمت فایلی نیاز دارید؟
  • پاسخگو بودن طرح شما چقدر آسان خواهد بود؟
  • آیا نماد نگاری انتخابی شما برای مخاطب مورد نظر شما مناسب است؟
  • امیدواریم این لیست کمی کارها را ساده کند و مجموعه کاملی از نمادهای طراحی وب سایت رایگان را برای طراحی بعدی خود بیابید.
منبع :