search
حلقه سفید

انتخاب بهترین طراح سایت

اشتراک گذاری در :
انتشار : 1402/10/11
انتخاب بهترین طراح سایت

طراحی سایت موضوعی است که برای بسیاری از افراد و شرکت ها دارای اهمیت زیادی است و انتخاب فرد یا تیم مناسب برای این کار بسیار مهم است. اما مشکل اساسی اینجاست که شما چگونه باید یک فرد یا تیم طراحی مناسب را انتخاب کنید و برای این کار توجه به چه نکاتی ضروری است.

1- فرد یا تیم: برای طراحی سایت شما با افراد و تیم های مختلفی آشنا می شوید. بهترین توصیه برای انتخاب فرد یا تیم های دارای صلاحیت این است که افراد را از این لیست کنار بگذارید. زیرا افراد یا همان فریلنسر ها اغلب خود را ملزم به پشتیبانی از خرید سایت ارائه شده نمی دانند و یا در طول زمان تغییر شغل داده و درگیر مهاجرت و موضوعات از این دست می شوند ولی تیم ها با وجود تعرفه بالاتر به خاطر ساختار تیمی به ندرت دچار مشکلات حوزه فریلنسر ها می شوند.

2- قیمت: موضوع قیمت موضوعی است که قطعا کلیدی و گول زننده است. هرگز انتخاب طراح سایت را بر مبنای قیمت انجام ندهید زیرا قیمت پایین یعنی دریافت خدمات کمتر و یا کم کیفیت تر. بسیاری از طراحان وب با تبلیغات روی طراحی سایت ارزان مشتریان را وارد تله بدی می کنند و باعث کاهش اعتماد به طراحان وب سایت می شوند.

3- پشتیبانی: این موضوع مهم ترین موضوعی است که باید بررسی گردد. طراحی وب سایت یعنی فقط پشتیبانی و هرچقدر تیم پشتیبانی خوبی داشته باشید کیفیت طراحی سایت شما بالا و زمان آنلاین شما بیشتر است. شما بعد از طراحی سایت نیازمند تغییرات خواهید بود و قطعا با این کار برای پشتیبانی فنی از طرف طراح نیاز خواهید داشت. انتخاب تیمی که دارای دانش فنی بالا برای انجام این تغییرات باشد و این تعهد را برای خود ایجاد کند که پاسخگوی شما باشد بسیار مهم و ضروری است.

4- سیستم مدیریت محتوا: طراحان وب برای انجام طراحی سایت از سیستم های نرم افزاری مختلفی استفاده می کنند. برخی از این سیستم ها که اصطلاحا CMS گفته می شوند بصورت رایگان در اینترنت وجود دارند و طراحان از این سیستم ها استفاده می کنند و برخی دیگر توسط تیم فنی خود شرکت ها طراحی و توسعه داده می شود. هر یک از این CMS ها دارای مزایا و معایب خاص خودشان است که در تصمیم گیری باید لحاظ گردد.

منبع :