search
حلقه سفید

اهمیت بهینه سازی طراحی وب سایت تجاری در سال 2020

اشتراک گذاری در :
انتشار : 1400/12/04
اهمیت بهینه سازی طراحی وب سایت تجاری در سال 2020

بهینه سازی طراحی وب سایت برای نرخ تبدیل بهتر یک حرکت تجاری معقول است. یک شروع خوب برای داشتن یک طراحی وب سایت بهینه، یک صفحه اصلی تمیز و ساده است که به سرعت بارگیری می شود و تنها اطلاعات مرتبط را نمایش می دهد، با یک ناوبری کاربرپسند، به وضوح برجسته می شود.

اگر با یک طراح طراحی وب سایت کار می کنید که این حرفه را می شناسد، او باید بداند که چگونه بهترین تجربه کاربری ممکن را ارائه دهد. از طرف دیگر، اگر خودتان طراحی وب سایت خود را با استفاده از سازنده طراحی وب سایتی مانند Shopify یا Wix می‌سازید، حتماً آموزش‌های مراکز یادگیری آنلاین و انجمن‌های آنها را برای نکات و ترفندهای طراحی وب سایت که واقعاً می‌توانند صفحه طراحی وب سایت شما را اصلاح کنند، بررسی کنید.

همچنین، مردم برای نتایج با کیفیت بالا به موتورهای جستجو اعتماد زیادی دارند. اگر گوگل طراحی وب سایت شما را در بین سه تا پنج نتیجه جستجو قرار دهد، به شخصی که جستجوی گوگل را انجام می دهد می گوید که طراحی وب سایت شما باید خوب باشد. سپس این کاربر از طریق دهان به دهان یا آنلاین به مردم درباره طراحی وب سایت شما می گوید. این به عنوان تبدیل شناخته می شود که هدف نهایی کسب و کار آنلاین شما است.

نرخ تبدیل خوب باعث افزایش فروش می شود، ترافیک طراحی وب سایت را افزایش می دهد و شما را قادر می سازد تا به بخش بیشتری از بازار هدف خود دسترسی پیدا کنید.

پس از این، جزئیات کوچکتر شروع به ایجاد تفاوت های بزرگ می کنند. به عنوان مثال، آیا می‌دانستید که طراحی وب سایتی با چت پشتیبانی مشتری زنده، تبدیل‌های طراحی وب سایت را تا ۲۰ درصد و فروش را تا ۲۰۰ درصد افزایش می‌دهند؟ درسته!

در اینجا می توانید نگاهی به اینفوگرافیک سازنده طراحی وب سایت بیندازید و هک های بسیار موثر برای افزایش نرخ تبدیل خود را بیاموزید.

امتیاز: 7 نکته اثبات شده سئو طراحی وب سایت در مورد نحوه بهینه سازی وبلاگ تجاری خود

از آنجایی که هدف یک وبلاگ تجاری اغلب گسترش مخاطبین شما، بهبود دید و روابط و افزایش مستقیم فروش است، باید اطمینان حاصل کنید که افراد می توانند وبلاگ شما را پیدا کنند تا شانس دستیابی به اهداف شما را داشته باشند.

خوشبختانه در چند سال اخیر سئو طراحی وب سایت بسیار هوشمندتر شده است، و ایجاد تعادل در وبلاگی که بر آنچه که مشتری واقعاً نیاز دارد تمرکز می کند، با ویژگی های مورد نیاز که سئو طراحی وب سایت را تقویت می کند، بسیار آسان تر است.

هفت نکته زیر می تواند به افزایش سئوی طراحی وب سایت کسب و کار شما کمک کند و مطمئن شوید که وبلاگ تجاری شما به شما کمک می کند تا رتبه های برتر صنعت خود را بدست آورید.

1. در مورد کلمات کلیدی در طراحی وب سایت خود تحقیق کنید

در حالی که دوران تقویت سئو طراحی وب سایت صرفاً با پر کردن کلمات کلیدی گذشته است، کلمات کلیدی هنوز جنبه بسیار مهمی از هر صفحه طراحی وب سایت هستند و باید به درستی مورد توجه قرار گیرند.

در حالی که ممکن است از کلمات کلیدی طراحی وب سایت برای شما آگاه باشید، اما بررسی مجدد عباراتی که استفاده می کنید با ابزار کلمات کلیدی در طراحی وب سایت هرگز ضرری ندارد، تا مطمئن شوید که عبارات مشابه بیشتر جستجو نمی شوند و رتبه شما را به شدت افزایش می دهد. اطمینان از اینکه کلمات کلیدی فقط حدود 1-3٪ از پست های وبلاگ شما را تشکیل می دهند نیز مکان خوبی برای شروع است.

2. با پست های خود سازگار باشید

اگر وبلاگ شما به ندرت به روز می شود، سئوی طراحی وب سایت شما به شدت کاهش می یابد. با این حال، وبلاگی که دائماً با پست‌های جدید مکرر به روز می‌شود، همیشه در رتبه‌بندی‌هایی بالاتر ظاهر می‌شود که طراحی وب سایت ‌ها ی به ‌روزی را که به وضوح حفظ می‌شوند، در اولویت قرار می‌دهند. این بدان معناست که باید یک استراتژی و جدول زمانی ایجاد کنید و مطمئن شوید که به آن پایبند هستید.

3. یک ویرایشگر واجد شرایط یا خواننده اثبات کننده استخدام کنید

خزنده های موتورهای جستجو اکنون کیفیت نوشتار را بررسی می کنند، به این معنی که جایی برای اشتباهات املایی یا دستوری وجود ندارد. این خطاهای کوچک می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند زیرا نرم افزار موتورهای جستجو فرض می کند که محتوای بد نوشته شده محتوای ضعیفی است و آنها نمی خواهند آن را تبلیغ کنند.

با استخدام ویراستاران یا مصححان متخصص که در طراحی وب سایت های مختلف در سراسر طراحی وب سایت در دسترس هستند، به راحتی می توان از عواقب این اقدامات جلوگیری کرد. با UpWork یا Freelancer، می‌توانید آگهی ارسال کنید و با نامزدها مصاحبه کنید، که اگر می‌خواهید یک مشارکت طولانی مدت ایجاد کنید، می‌تواند مفید باشد. با این حال، اگر به دنبال یک سرویس خودکارتر هستید، ممکن است برای Big Assignments یا Ox Essays مناسب‌تر باشید، جایی که این کار به سادگی به یک حرفه‌ای محول می‌شود.

4. از ابزارهای ویرایش آنلاین بیشترین استفاده را ببرید

نشستن برای نوشتن می تواند کار سختی باشد. در حالی که بسیاری از افراد تجاری عادت دارند به طور عمومی و متقاعد کننده صحبت کنند، تفاوت زیادی در نوشتن خلاقانه وجود دارد. اگرچه این کار ممکن است دلهره آور به نظر برسد، برخی از راهنماهای عالی با Academized موجود است که می توانید از آنها برای ویرایش کار خود استفاده کنید و مطمئن شوید که از نحو و ساختار مناسب استفاده می کنید.

5. سرفصل ها را فراموش نکنید

هر چه یک پست محبوب تر باشد، نتایج بهتری برای سئو طراحی وب سایت خواهد داشت. اگر محتوایی را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارید و باید مطمئن شوید که بیشترین کلیک ممکن را دریافت می‌کنید، این امر نیز صادق است، بنابراین رتبه‌بندی پست‌های خود را در موتورهای جستجو افزایش می‌دهد. وقتی با میلیون‌ها طراحی وب سایت دیگر رقابت می‌کنید، داشتن یک عنوان جذاب بهترین راه برای اطمینان از اینکه پست‌های شما توجهی را که شایسته آن است دریافت می‌کنند است.

6. به خوانندگان خود آنچه را که می خواهند بدهید

اکنون موتورهای جستجو نظارت می کنند که آیا شخصی روی پست شما کلیک می کند یا خیر، و بعداً برمی گردد و روی گزینه های دیگر در نتایج جستجو کلیک می کند. وقتی این اتفاق به طور مکرر برای یک پست رخ می دهد، نتیجه برای سئو طراحی وب سایت وحشتناک است زیرا موتور جستجو فرض می کند که خواننده چیزی را که به دنبالش است دریافت نمی کند. بنابراین ارائه بهترین خدمات ممکن برای مشتریان می تواند سئو طراحی وب سایت و همچنین شهرت شما را افزایش دهد.

7. پیوندها را تشویق کنید

در حالی که ممکن است لازم باشد با پیوند دادن به وبلاگ های دیگر شروع به کار کنید، در نهایت آنها شروع به پیوند مجدد خواهند کرد که برای SEO طراحی وب سایت شما عالی است. همچنین در صورت مرتبط بودن محتوا، می‌توانید با قرار دادن برخی از پیوندها به پست‌های قبلی، بهترین استفاده را ببرید. داشتن پیوندهایی که به طراحی وب سایت شما می آیند و از طراحی وب سایت شما می آیند، باعث می شود که شما قانونی و معتبر به نظر برسید، و باید در هر کجا که ممکن است استفاده کنید.

در حالی که سئو طراحی وب سایت بیشتر هنری است که به جای یک علم دقیق نیاز به کشف دارد، هفت نکته فوق تضمین شده است که به سئوی طراحی وب سایت شما کمک می کند و به افزایش حضور آنلاین شرکت شما کمک می کند.

بهینه سازی طراحی وب سایت باید یکی از تمرکزهای اصلی شما به عنوان یک تجارت جدید باشد که زندگی خود را در اینترنت شروع می کند.

با بهینه سازی طراحی وب سایت و وبلاگ تجاری خود، تجربه کاربری درجه یک را برای افرادی که از طراحی وب سایت شما بازدید می کنند فراهم می کنید که می خواهند در مورد آن به دیگران بگویید و در نهایت به آن بازگردند، که باید هدف شما باشد.