search
حلقه سفید

بهترین ابزارهای فنی سئو برای افزایش رتبه شما در سال 2022

اشتراک گذاری در :
انتشار : 1401/02/08
بهترین ابزارهای فنی سئو برای افزایش رتبه شما در سال 2022

ابزارهای فنی سئو طراحی وب سایت برای به دست آوردن بینش ها و نکات ارزشمند در مورد بخش فنی بهینه سازی ضروری هستند. سئوی فنی طراحی وب سایت چیست و چرا برای بهبود طراحی وب سایت خود به آن نیاز داریم؟

سئو طراحی وب سایت بیشتر از کلمات کلیدی است زیرا بهینه سازی محتوا طراحی وب سایت برای اطمینان از یافتن آن در موتورهای جستجو کلید دستیابی به اهداف است. بنابراین، شناسایی ابزار سئو طراحی وب سایت فنی مناسب برای رفع نیازهای شرکت ها برای داشتن عملکرد جستجوی بهتر ضروری است. ممیزی فنی سئو طراحی وب سایت به متخصصان کمک می کند تا با تمرکز بر کلمات کلیدی طراحی وب سایت مرتبط، رتبه بندی را افزایش دهند تا به طراحی وب سایت های مورد نظر دسترسی داشته باشند.

در اینجا لیستی از بهترین ابزارهای فنی سئو طراحی وب سایت وجود دارد که هر متخصص سئو طراحی وب سایت باید آن را بشناسد تا بتواند با موفقیت با مسائل فنی در ممیزی سئو مقابله کند.

Moz Pro

اگر به دنبال ابزار ممیزی فنی مفید برای سئو طراحی وب سایت هستید، Moz Pro همیشه با تیم مجرب و ماهر خود برای ایجاد بهترین راه حل ها برای شما آماده است. این ابزار استراتژی هایی را برای درک بازدید کنندگان طراحی وب سایت ، ردیابی رتبه بندی و ممیزی طراحی وب سایت های شما برای بهینه سازی صفحات شما با حداکثر پتانسیل ارائه می دهد.

Moz Pro برای بهبود بهینه سازی جستجو و همچنین ایجاد گزارش های سفارشی، توصیه های اولویت بندی شده را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین با تنظیم گزارش های مکرر ارسال شده به مشتریان و ذینفعان در وقت شما صرفه جویی می کند. شما احساس خواهید کرد که کار شما فوق العاده ارزشمند است و باید با بهترین ممیزی فنی سئو طراحی وب سایت بهبود یابد.

معیارهای جستجو

Searchmetrics یکی دیگر از ابزارهای فنی طراحی وب سایت ممیزی SEO است که بینش های مبتنی بر داده را برای به حداکثر رساندن عملکرد جستجو و محتوای طراحی وب سایت شما ارائه می دهد. با جستجوی سفارشی و نرم افزار ردیابی رقابتی آن، می توانید بهترین ترافیک جستجوی ارگانیک را برای طراحی وب سایت خود تجربه کنید.

اگر می ‌خواهید بهترین فرصت‌ ها را برای کسب نتایج بهینه پیدا کنید، Searchmetrics یکی از بهترین گزینه‌ هایی است که می ‌تواند پیچیدگی‌ های جستجو را باز کند و استراتژی‌ های سفارشی ‌سازی شده برای کسب ‌وکار شما ارائه دهد. بر اساس داده‌ های عملیاتی و داده‌های جستجوی آن، Searchmetrics بهترین بینش‌ها و تصمیمات سفارشی را با بهره‌ وری خود به شما ارائه می‌ دهد.

کنسول جستجوی گوگل

ابزار اصلی که باید توسط متخصصان سئو طراحی وب سایت استفاده شود، کنسول جستجوی گوگل است زیرا برای گوگل کار می کند. بنابراین، بهبود رتبه بندی گوگل و عملکرد خود در جستجوی گوگل آسان است. اخیراً به ‌روزرسانی‌ های زیادی جایگزین نسخه قدیمی آن با داده‌ها، گزارش‌ها و ویژگی‌های پیشرفته شده است.

با استفاده از کنسول جستجوی گوگل، اعلان هایی در مورد مشکلات طراحی وب سایت خود دریافت می کنید و فرصتی برای رفع آنها دارید. به طور خودکار مشکلات طراحی وب سایت شما را شناسایی می کند و به شما اطلاع می دهد که چگونه آنها را حل کنید.

همچنین می ‌توانید با جستجوی آنالیز محتوای طراحی وب سایت خود را بهینه کنید که اطلاعات مربوط به مکان طراحی وب سایت ، نمایش ‌ها و کلیک ‌ها در جستجوی Google را ارائه می ‌دهد. شما می توانید تجزیه و تحلیل طراحی وب سایت خود را نظارت کنید. اگر می خواهید در مورد ابزارهای نظارت بر سئو طراحی وب سایت بیشتر بدانید، می توانید این مقاله را در وبلاگ ما نیز بررسی کنید.

Deepcrawl

Deepcrawl باعث رشد کسب و کارها و شرکت ها می شود. این پیشگام در فناوری های خزیدن طراحی وب سایت با شناسایی و رفع مشکلات فنی و عملکردی با ابزار عالی SEO طراحی وب سایت فنی خود است.

همراه با نظارت چند دامنه ای، داشبوردهای سفارشی و خدمات حرفه ای. Deepcrawl همچنین بهترین تجربه ممیزی فنی سئو طراحی وب سایت را به شما ارائه می دهد. گزارش های سفارشی و گزینه های فیلتر آن باعث رضایت مطلق مشتریان می شود. ابزار کاملاً جدید آنها به نام Automator با اجازه دادن به مشتریان خود برای آزمایش کدهای خود برای سئو طراحی وب سایت ، تضمین کیفیت SEO طراحی وب سایت را ارائه می دهد. بنابراین، مشتریان می توانند خطرات را به حداقل برسانند و روش های صرفه جویی در هزینه را برنامه ریزی کنند.

طراحی وب سایت Grader توسط Hubspot

با دادن آدرس طراحی وب سایت خود به طراحی وب سایت Grader که توسط Hubspot توسعه یافته است، می توانید به سرعت بررسی کنید که طراحی وب سایت خود چقدر خوب است. این یک ابزار آنلاین رایگان است که طراحی وب سایت های درجه بندی گزارش سفارشی در مورد عملکرد، فعالیت های SEO طراحی وب سایت و امنیت را ارائه می دهد

علاوه بر این، شما می توانید به سادگی آدرس طراحی وب سایت و آدرس ایمیل خود را بنویسید و در چند ثانیه یک امتیاز شخصی بین 1-100 ایجاد می کند. شما می توانید گزارش دقیقی از عملکرد طراحی وب سایت خود از طریق معیارهای حیاتی دریافت کنید. این قطعاً می تواند فرصتی برای شما باشد تا اقدامات لازم را برای دستیابی به بهبودهای طراحی وب سایت خود انجام دهید.

طراحی وب سایت مسترهای گوگل

اگر می خواهید بازدید کنندگان بیشتری برای طراحی وب سایت خود داشته باشید، طراحی وب سایت مسترهای گوگل می توانند به شما در مدیریت عملکرد جستجو و محتوای خود کمک کنند. دوره ها و دستورالعمل هایی برای ایجاد طراحی وب سایت های با کیفیت بالا و جستجو پسند برای مشتریان خود دارد.

با مشاوره در مورد چگونگی بهبود برخی از جنبه‌های طراحی وب سایت ‌ها، Google Webmasters پیشتاز است. به شما یاد می دهد که چگونه یک طراحی وب سایت تاثیرگذار و جذاب داشته باشید. همچنین می‌توانید قابلیت مشاهده و عملکرد جستجوی خود را در کنسول جستجوی Google که با Google Webmasters همکاری می‌کند، بررسی کنید.

Screaming Frog

Screaming Frog یکی از بهترین ابزارهای فنی سئو طراحی وب سایت با امکانات و خدمات گسترده است. این یک ابزار خزنده عملی است که خطاها را در قوانین متعارف، URL ها و کد های پاسخ و همچنین عنوان صفحات، توضیحات متا و کلمات کلیدی طراحی وب سایت متا را معرفی می کند.

از طریق ممیزی در Screaming Frog می توانید به اکثر مراحل چک لیست فنی سئو طراحی وب سایت برای داشتن جستجو و عملکرد بهتر محتوا دست پیدا کنید. این فرصتی را برای شما فراهم می کند تا تشخیص دهید که چه چیزی در طراحی وب سایت شما گم شده یا اشتباه است. هزاران سئوکار و آژانس به Screaming Frog برای ممیزی های فنی SEO طراحی وب سایت خود اعتماد دارند.

Ahrefs

Ahrefs به شما نشان می دهد که چگونه از رقبای خود با تجزیه و تحلیل چرایی رتبه بالا و توصیه اقداماتی که باید انجام دهید، از آنها پیشی بگیرید. برخی از ویژگی های اساسی Ahrefs به شرح زیر است:

  • تحقیق کلمات کلیدی طراحی وب سایت
  • تحقیق بک لینک طراحی وب سایت
  • تحقیق محتوا طراحی وب سایت
  • ردیابی رتبه طراحی وب سایت
  • مانیتورینگ طراحی وب سایت

از طریق تحقیقات بک لینک آن، می توانید نتایج بهتری به خصوص در سئوی فنی خارج از صفحه کسب کنید. این گسترده ترین فهرست بک لینک های زنده دنیا را اجرا می کند و فهرست خود را با داده های تازه به طور مرتب به روز می کند.

Serpstat

اگر به دنبال یک ابزار سئو طراحی وب سایت همه کاره برای حرفه ای ها هستید، Serpstat یکی از بهترین گزینه ها برای ارائه تجزیه و تحلیل پیشرفته در طراحی وب سایت شما است. نوسانات سهم بازار را به شما نشان می دهد. همچنین، بینش هایی در مورد توزیع ترافیک در میان دامنه های مختلف ارائه می دهد.

مهمتر از همه، ممیزی طراحی وب سایت ، تجزیه و تحلیل بک لینک، تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی طراحی وب سایت و تحقیقات رقبا برخی از ویژگی های اساسی Serpstat هستند که داده های جامع و قابل اعتماد را برای مشتریان خود منتشر می کند.

سخنان پایانی

اگر تعجب می کنید که چگونه از ابزارهای فنی سئو طراحی وب سایت برای کسب و کار خود استفاده کنید و استراتژی ها را بررسی کنید، می توانید مقاله مطالعه موردی سئو فنی ما را بخوانید. این مقاله نحوه بهبود نتایج ارگانیک در موتورهای جستجو را نشان می دهد. اگر نیازهای شما محدود به سئوی فنی طراحی وب سایت نیست، می توانید ابزارهای SEO طراحی وب سایت بیشتری را در بخش ابزارهای ما بیابید.