search
حلقه سفید

بهترین دوره های آنلاین طراحی وب سایت در سال 2021

اشتراک گذاری در :
انتشار : 1400/11/28
بهترین دوره های آنلاین طراحی وب سایت در سال 2021

طراحی وب سایت به تازگی به یکی از مهمترین جنبه های هر کسب و کاری در سراسر جهان تبدیل شده است. اکثر کارفرمایان و مدیران استخدام هنگام تصمیم گیری در مورد استخدام یک طراح وب سایت به دنبال درک خوبی از UI و UX هستند.

افراد بیشتری به دنبال یادگیری نحوه عملکرد UI/UX، نحوه تسلط بر HTML یا استفاده از سایر ابزارهای طراحی وب سایت هستند. دلیل این تقاضا البته به موازات افزایش تعداد مشاغلی است که به این مهارت های طراحی وب سایت نیاز دارند.

اگر تصمیم به ثبت نام در دوره های طراحی وب سایت دارید، ممکن است یاد بگیرید که چگونه از بهترین ابزار طراحی وب سایت استفاده کنید. از آنجایی که تقاضا به سرعت در حال افزایش است، ممکن است دوره‌های طراحی وب سایت واکنش‌ گرای زیادی را به صورت آنلاین و آفلاین پیدا کنید. در حالی که برخی از آنها توسط طراحان طراحی وب سایت بسیار حرفه ای ارائه می شوند، برخی از آنها ممکن است صرفاً اتلاف وقت و پول باشند.

برای جلوگیری از آن، ما تحقیقات زیادی انجام داده‌ایم و بهترین 11 دوره طراحی وب سایت را که می‌توانید در آن شرکت کنید و به عنوان طراحی وب سایت با مهارت بالا فارغ‌التحصیل شوید، پیدا کرده‌ایم. هر کدام از آنها یک دوره بسیار حرفه ای هستند و اگر شما یک بازاریاب یا طراح وب سایت هستید که به دنبال یکی برای بهبود خود هستید، ممکن است پس از نگاهی به آنها تصمیم بگیرید.

در اینجا 11 تا از بهترین دوره طراحی وب سایت در سال 2021 آورده شده است.

11 دوره برتر طراحی وب سایت از بهترین ارائه دهندگان دوره

1. طراحی تخصصی UI / UX

این دوره یک رویکرد طراحی وب سایت محور برای طراحی وب سایت رابط کاربری دارد و آنها نه تنها تجربه تئوری بلکه عملی را نیز ارائه می دهند. چهار دوره متوالی وجود دارد که در پایان آنها با استراتژی یک پروژه، وایرفریم ها، ماکت های با کیفیت بالا، توسعه نقشه های سایت و قراردادهای اخیر در طراحی UI و UX آشنا خواهید شد. همچنین، از شما انتظار می رود که آنها را برای ایجاد پروژه خود اعمال کنید.

2. ملزومات طراحی وب سایت: ایجاد صفحات اصلی بازاریابی که نتایجی را به همراه دارد

این دوره همچنین برای طراحان طراحی وب سایت فریلنسر و آژانس های طراحی وب سایت برای استارتاپ ها و تیم های کوچک طراحی وب سایت ایده آل است.

پس از اتمام این دوره 60 دقیقه ای، شما قادر خواهید بود:

  • اهداف یک صفحه وب سایت را تعریف کنید
  • طرح های خود را در فتوشاپ یا اسکچ ایجاد کنید
  • در مورد الگوهای کاربر و طراحی با ملاحظه یاد بگیرید
  • فرصتی برای همکاری با دیگران در InVision داشته باشید

پس از اتمام دوره، شما به دنبال دستیابی به نتایج طرح های خود خواهید بود، درست مانند یک طراح طراحی سایت حرفه ای.

-3بوت کمپ طراحی :UI/UX یک طراح UI/UX شوید

این دوره نیازی به پیشینه طراحی وب سایت ندارد. تمام خواسته آن از شرکت کنندگان این است که طراحی وب سایت بصری و همدلی با کاربر را جلب کند. اگر بتوانید این دو را قول دهید، دوره از شما پذیرایی خواهد کرد.

بوت کمپ طراحی UI/UX نه تنها یک دوره با دانش تئوری طراحی وب سایت است، بلکه یک دوره خارجی واقعی است که در آن تجربه عملی زیادی کسب خواهید کرد. کل فرآیند 9 ماه کامل طول می کشد و سپس شما یک طراح UI/UX با مجموعه ای غنی برای شکار شغل خواهید شد.

در طول دوره، شما یک مربی خواهید داشت که در سفر شما برای تبدیل شدن به یک طراح وب سایت ماهر به شما کمک می کند.

4. تایپوگرافی برای طراحان طراحی وب سایت

در میان تمام دوره های طراحی وب سایت، تایپوگرافی برای طراحان طراحی وب سایت جایگاه مهمی دارد زیرا تایپوگرافی یکی دیگر از جنبه های مهم طراحی وب سایت خوب است. این دوره به شما همه چیزهایی را که به عنوان یک طراح UX نیاز دارید، آموزش می دهد، از جمله اینکه کدام نوع تایپ را انتخاب کنید، در هنگام تصمیم گیری در مورد چیدمان به چه مواردی توجه کنید، چگونه سلسله مراتب تایپوگرافی را انتخاب کنید، و چگونه تایپوگرافی واکنشگرا ایجاد کنید.

قبل از پرداختن به جزئیات، دوره با اصول تایپوگرافی شروع می شود و مبانی و اصطلاحات آن را به شما آموزش می دهد. برای تکمیل دوره 6 مرحله وجود دارد:

  • نحوه انتخاب و استفاده از فونت ها در طراحی وب سایت
  • تایپوگرافی وب سایت
  • نوع چیدمان در طراحی وب سایت

5. مقدمه ای بر Axure RP برای طراحان UI/UX

این دوره برای دانشجویانی طراحی شده است که نحوه استفاده از وایرفریم و Axure را نمی دانند. این ممکن است مانند جزئیات بسیار کوچکی از طراحی وب سایت به نظر برسد، اما در واقع، زمانی که در نظر بگیریم که وب سایت بسته به فریم های پیکسلی عالی آن چه تعداد کلیک می کند، بسیار مهم است.

6. ایجاد یک طراحی وب سایت پاسخگو

این دوره برای هر کسی که مایل است با یادگیری نحوه عملکرد Axure RP بدون توجه به پیشینه ای که از آن آمده است، خود را کشف و بهبود بخشد، باز است.

اگر به این دوره بپیوندید، چیزهای زیادی برای یادگیری از مربی و تجربیات او خواهید داشت. شما قطعا به عنوان یک طراح وب سایت مجهز فارغ التحصیل خواهید شد.

7. طراحی وب سایت برای مبتدیان: برنامه نویسی دنیای واقعی در HTML و CSS

در این دوره سعی داریم با معرفی کدنویسی دنیای واقعی در HTML و CSS به کسانی که مایلند در زمینه طراحی وب فعالیت کنند آموزش دهیم.

ما به شما قول می دهیم که این دوره مفاهیم هر حرفه ای را به شما آموزش می دهد و شما را برای تجربه دنیای واقعی آماده می کند.

8. طراحی اپلیکیشن موبایل از ابتدا با Sketch 3 - Part 1 (UX Research)

در دوره 3 ساعته با این موارد آشنا خواهید شد:

  • گردش کار طراحی کامل
  • نمونه های طراحی وب سایت
  • تکنیک های طراحی UX
  • اصول طراحی UI
  • UI سفارشی
  • تکنیک های پیشرفته Sketch
  • طراحی آیکون

بازاریابانی که به دنبال دوره های طراحی UX هستند باید به این دوره نگاهی بیندازند.

9. طراحی تجربه کاربر و تست فشرده

این دوره فشرده که توسط یک مربی حرفه ای ارائه می شود، یکی از ایده آل ترین دوره های طراحی وب سایت برای بازاریابانی است که به دنبال تجربه طراحی وب سایت با تجربه کاربری هستند. این یک دوره مقدماتی کاملاً آماده است که از چهار بخش اصلی تشکیل شده است.

پس از تکمیل آن، از شما انتظار می رود:

  • اصول طراحی UX استاد
  • تجزیه و تحلیل رفتار کاربر
  • روش های تست موثر را تدوین کنید

این دوره 100% آنلاین و تحت هدایت مربی است و شرکت در کار گروهی و مربیگری یک به یک را برای شرکت کنندگان ارائه می دهد.

10. فرآیند طراحی وب سایت

این دوره به شما این فرصت را می دهد که از یک صفحه خالی شروع کنید و به یک طراحی وب سایت کاملاً تمام شده برسید. در این دوره، مرحله به مرحله این فرآیند را یاد می گیرید و در عین حال یاد می گیرید که زمان بیشتری را در کجا صرف کنید یا به چه مواردی توجه کنید.

11. دوره کارشناسی ارشد UX و طراحی وب سایت: استراتژی، طراحی وب سایت، توسعه

این دوره پنجمین دوره موفق است. استاد یک طراح وب سایت با تجربه بالای 15 سال تجربه در تجربه کاربری UX است.

در این دوره شما نیاز دارید:

نسخه آزمایشی رایگان ادوبی فتوشاپ

نسخه آزمایشی رایگان Axure RP

وردپرس رایگان گوگل یا هر طرح میزبانی دیگری

اراده برای یادگیری و کشف دنیای طراحی وب سایت

اگر همه موارد فوق را دارید، پس آماده هستید که بروید. این دوره همه چیزهایی را که در مورد UX از طراحی وب سایت و محتوا گرفته تا برنامه نویسی نیاز دارید به شما آموزش می دهد.

در پایان این دوره، شما اصول اولیه طراحی وب سایت را خواهید داشت تا بتوانید راه خود را برای تبدیل شدن به یک طراح وب سایت فوق العاده ادامه دهید.