search
حلقه سفید

تاکتیک های موثر برای ایجاد سرنخ از طریق صفحات فرود در سال 2020

اشتراک گذاری در :
انتشار : 1400/11/27
تاکتیک های موثر برای ایجاد سرنخ از طریق صفحات فرود در سال 2020

جلب توجه مخاطبان دیگر یک راهپیمایی نیست. با تغییر مداوم عادات و انتظارات مصرف‌ کننده، کسب ‌وکارها باید جوراب‌های خود را بالا بکشند و تغییرات جدی در الگوها/ روش‌های کاری خود ایجاد کنند که فقط پنج سال پیش استفاده می‌کردند. مانند استفاده از روش های جدید و موثر برای تولید سرنخ برای طراحی وب سایت.

این فقط در مورد شناسایی راه های مختلف برای بازاریابی نیست، بلکه درک اهمیت فروش برای مطابقت با روشی است که در واقع عاشق خرید و خرید کالا و خدمات هستند.

تولید سرنخ با کیفیت بالا

آیا از گزینه های مبتنی بر فناوری به دنبال ارزش هستید؟ اگر چنین است، کسب ‌وکارهای آنلایندر طراحی وب سایت باید به شیوه‌ای سریع‌تر/هوشمندانه ‌تر حرکت کنند، زیرا تلاش‌های کسب‌وکار دیجیتالی آنها به سرعت بالا می‌رود.

ایجاد سرنخ های با کیفیت بالا برای طراحی وب سایت به یک هنجار تبدیل شده است که در آن می توانید تیم حرفه ای خود را با اطلاعاتی که به آنها در برقراری ارتباط، ایجاد روابط و بستن معاملات به بهترین شکل ممکن کمک می کند، متصل کنید.

اما سوال اینجاست که چگونه این کار انجام می شود؟ خب، باید روی دو حوزه اصلی تمرکز کنید:

  • بازدیدکنندگان بیشتری داشته باشید
  • واکنش بهتری از آنها دریافت کنید

واکنش بهتری از آنها دریافت کنید

اکنون اگر به دنبال جذب بازدیدکنندگان بیشتری برای طراحی وب سایت به صورت آنلاین هستید. ایجاد یک صفحه فرود در طراحی وب سایت به خوبی بهینه شده، بسیار هدفمند و تبدیل کننده در دسترس، موثرترین راه برای در نظر گرفتن است.

در اینجا مدرک وجود دارد - یک آژانس طراحی وب سایت پیشرو در جهان، کارشناسان نرخ تبدیل، اتفاقاً به Moz کمک کرد و نتیجه آن پوشش نقره‌ای است. SEOmoz، تنها با یک صفحه فرود در طراحی وب سایت که دعوت به عمل جذابی داشت، 1,000,000 میلیون دلار تولید کنید. و همه اینها در یک بازه زمانی چهار ماهه اتفاق افتاد.

معرفی صفحه فرود برای طراحی وب سایت

من شخصاً صفحه فرود در طراحی وب سایت را به عنوان ستون فقرات تمام کمپین های بازاریابی آنلاین شما تعریف می کنم. از نظر فنی، این یک شکل خالص از تبلیغات برای خدمات، محصولات یا منابع شما است. و به من اعتماد کنید، در اینجا شما نیاز به تلاش زیادی برای هدایت افراد/بازدیدکنندگان به صفحه طراحی وب سایت دارید.

صخره ها، سنگریزه ها و شن های یک صفحه فرود در طراحی وب سایت موفق را بشناسید

داستان "کوزه خالی ترشی" را شنیده اید؟ به طور مشابه، استراتژی‌های تولید سرب شما باید از سنگ‌ها، سنگریزه‌ها و شن و ماسه به نسبت مناسب خود استفاده کنند.

بگذارید مفصل توضیح دهم. سنگ های بزرگ؛ مهمترین عناصر استراتژی شما محتوا است. همچنین، ما به عنوان مشاغل سازنده سنگ هستیم. ابزارهای مختلفی مانند وبلاگ، سئو، PPC و پلتفرم های اجتماعی برای ایجاد ترافیک طراحی وب سایت استفاده می شود.

بنابراین استفاده عاقلانه از آنها می تواند محتوای قانع کننده ای ایجاد کند که قبلاً هرگز نبوده است. شما می توانید خود را به عنوان یک شخص اول معرفی کنید که دوست دارد تجربه خود را به نمایش بگذارد یا رهبر آموزشی در صنعت شما پیش رود.

همچنین، آیا درباره این کلیشه شنیده اید - شعله باشید نه پروانه؟ آن کلیشه را در یک نوار امتحان کنید، و ممکن است یاد بگیرید که چگونه نرخ تولید سرنخ را با افزایش تعداد سرنخ‌های واجد شرایط بهبود ببخشید.

بیشتر در زیر می‌خواهم روی روش‌های خاصی که برای ایجاد صفحه فرود طراحی وب سایت پس از کلیک تولید سرنخ عالی در نظر گرفته شود، تأکید کنم.

شماره 1 گرفتن سرب

بنابراین، در حال حاضر چه شانسی وجود دارد؟ شاید نیمی از بازدیدکنندگان طراحی وب سایت شما هرگز به طراحی وب سایت شما باز نگردند، به خصوص اگر نتوانید تعداد کافی سرنخ را جذب کنید. در چنین مواردی، داشتن یک آدرس ایمیل کارآمد بهترین چیزی است که هر بازاریاب می تواند درخواست کند.

اما به نظر شما آیا بازدیدکنندگان طراحی وب سایت همیشه آماده ارائه چنین اطلاعاتی در یک لحظه هستند؟ احتمالا نه! بنابراین، می‌توانید دکمه‌های فراخوان یا ثبت‌نام در اینجا را در خدمت خود داشته باشید. یک مشاور بازاریابی استراتژیک و متخصص تبلیغات فیس بوک به نام نیکلاس کوسمیچ یک قانون کلی جدید برای به دست آوردن اطلاعات بازدیدکنندگان ارائه کرد.

  • قبل از اینکه بخواهید بدهید
  • هر مرحله از فرآیند بازاریابی باید به خودی خود ارزشمند باشد

ممکن است برای شما جالب باشد که بدانید زمانی وجود داشت که ایمیل انتخاب کردن به عنوان یک لوکس در نظر گرفته می شد. زمان زنده ماندن سوال بزرگ آن روزها بود، و اکنون ما دقیقاً راه هایی برای انجام درست کارها با دفع اطلاعات از همه جهات داریم.

یکی دیگر از جنبه هایی که باید در نظر گرفت شامل اجتناب از نصب مسدود کننده های پاپ آپ و ریختن پوشه های هرزنامه ما است. بنابراین، دیوارهای ایجاد شده توسط خریداران بالقوه را بشکنید، با روش‌های جدید انتخاب کنید تا اطلاعات دقیق را به دست آورید.

شماره 2 آهنرباهای سربی

بهینه سازی فرآیند تبدیل بازدیدکنندگان طراحی وب سایت به سرنخ، فعالیتی است که باید در زمانی که می خواهید چرخه زندگی مشتری موفقی ایجاد کنید، انجام دهید. حفره‌ای بین فاز تولید ترافیک و مرحله تولید سرنخ وجود دارد که منجر به بازدیدکنندگان طراحی وب سایت یکباره می‌شود که بی‌رحمانه از تلاش‌های شما برای گرفتن اطلاعات خود غفلت می‌کنند و دیگر هرگز دوست ندارند از شما بشنوند.

مهر و موم کردن سوراخ کار بزرگی نیست. تنها چیزی که نیاز دارید ابزار آهنربای سربی است. از شرکت در ایمیل گرفته تا اشتراک‌ها و دنبال‌کردن رسانه‌های اجتماعی، می‌توانید نشانه‌هایی از علاقه بازدیدکنندگان طراحی وب سایت را پیدا کنید.

برخی از بهترین نمونه ها در اینجا عبارتند از:

  • مجموعه فیلم های آموزشی در طراحی وب سایت
  • وبینارها در طراحی وب سایت
  • امتحان رایگان در طراحی وب سایت
  • کتاب های الکترونیکی در طراحی وب سایت
  • مجموعه ای از نکات پاداش در طراحی وب سایت
  • کاغذهای سفید در طراحی وب سایت
  • مصاحبه با یک متخصص در یک موضوع مرتبط در طراحی وب سایت

شماره 3 تبدیل صفحه فرود

یکی دیگر از دارایی های جالب کسب و کار شما افزایش تبدیل صفحه فرود در طراحی وب سایت است. صفحات فرود در طراحی وب سایت در صورتی که به درستی ایجاد شوند، با هدف دوگانه جذب سرنخ ها و گرم کردن مشتریان بالقوه، می توانند شگفت انگیز باشند.

از عنوان جذاب برای افزایش کنجکاوی در بین بازدیدکنندگان در طراحی وب سایت استفاده کنید

  • درباره مخاطبان خود در طراحی وب سایت بیشتر تحقیق کنید
  • در موضع خود در طراحی وب سایت دقیق باشید
  • ابزار مناسب در طراحی وب سایت را انتخاب کنید
  • از تصاویر مرتبط و جذاب در طراحی وب سایت استفاده کنید
  • بهینه سازی بخش فراخوان برای اقدام/ثبت نام در طراحی وب سایت
  • از نظرات مشتریان در طراحی وب سایت استفاده کنید
  • پیگیری در طراحی وب سایت

جدا از این، شما باید قولی را که صفحه فرود در طراحی وب سایت شما داده است، انجام دهید. به عنوان مثال، اگر در اینجا به 50 درصد تخفیف اشاره کرده اید، مطمئن شوید که به قول خود عمل کرده اید و آن را انجام می دهید.

راه دیگری که می توان به آن فکر کرد این است که به خوبی روی فونت، رنگ آمیزی و تصاویر استفاده شده تمرکز کنید. اطمینان حاصل کنید که تبلیغی که ایجاد می کنید تا حدی در صفحه فرود طراحی وب سایت شما کپی شده است.

شماره 4 امتیاز برتر

آخرین " "L در مورد اولویت بندی همه سرنخ ها بر اساس سطح تعامل آنها با محتوای بازاریابی ورودی شما است و در نهایت به شما کمک می کند بفهمید چه کسی آماده خرید است. این مرحله مطمئناً به شما کمک می کند تا در صورت تنظیم دقیق، شناسایی کنید که کاربران نهایی به چه چیزی علاقه دارند.

شناسایی داغ ترین سرنخ های شرکت باعث صرفه جویی در وقت و هزینه کسب و کار شما در رسیدن به بازار هدف و استفاده از فرصت های فروش می شود.

برند سئو اهمیت صفحات فرود در طراحی وب سایت داخل یک قیف بازاریابی را می داند. به عنوان بخشی ضروری از کسب و کار خود، می‌خواهید مطمئن شوید که از تجربه کاربر، از لحظه ورود به صفح طراحی وب سایت ه شما تا لحظه خرید، بهترین استفاده را می‌برید. در اینجا آژانس طراحی وب سایت یک چک لیست منحصر به فرد برای بهترین شیوه های صفحه فرود طراحی وب سایت به اشتراک می گذارد.

به طور خلاصه، موفقیت در اولویت قرار دادن عناصر مختلف استراتژی بازاریابی شماست.

اگر پایه و اساس برای ایجاد یک رویکرد کارآمد و موثر در اطراف شما وجود دارد. فراموش نکنید که به طور مداوم آزمایش و اجرا کنید و مرتب می شوید!