search
حلقه سفید

تفاوت فروشگاه ساز وب اور با فروشگاه ساز مارکت پلیس

اشتراک گذاری در :
انتشار : 1399/11/19
تفاوت فروشگاه ساز وب اور با فروشگاه ساز مارکت پلیس

طراحی سایت فروشگاهی با توجه به نیازمندی های اجرایی دارای ویژگی های مختلفی است. سایت های فروشگاهی فرآینده ها و الگوریتم های خاص برای بیزینس مدلی که طراحی شده اند، استفاده می کنند. در این ساختار ها فرآیند های مختلفی پیگیری می شود. در اینجا به مقایسه دو نوع فروشگاه ساز گروه فنی وب اور می پردازیم.

در فروشگاه ساز مارکت پلیس روند کارها بر اساس همکاری با فروشگاه ها و عرضه کنندگان کالا است. روش کار فروشگاه مارکت پلیس به صورتی است که در آن فروشندگان مختلف سیستم می توانند با ثبت نام و تایید مدیر سایت، محصولات و خدمات خود را در فروشگاه به فروش برسانند. ساختار به گونه ای طراحی شده که هر فروشنده بصورت مستقل و بدون نیاز به دخالت مدیر سایت عملیات فروش خود را انجام دهد. در هنگام خرید یک خریدار فاکتور ها بر اساس ارائه دهنده محصولات داخل فاکتور تقسیم می شود تا هر فروشنده بتواند کالاهای سفارشی را تهیه و ارسال نماید. در سایت فروشگاهی مارکت پلیس مدیر سایت کارمزد فروش دریافت می کند و این امکان را دارد تا کارمزد را بر اساس دسته بندی کالا ها تعیین نماید. این کار باعث می شود فروشندگان تمایل بیشتری برای فروش از سایت داشته باشند زیرا حاشیه سود برای کالاهای مختلف کاملا متفاوت است.

این نوع فروشگاه برای سازمان های فروش که بصورت دپارتمانی اداره می شوند نیز مفید است و هر دپارتمان می تواند کالا ها و محصولات پخش خود را بصورت مستقل به دست مشتریان برساند.

فروشگاه ساز وب اور یک وب سایت فروشگاهی، با فرآیندی ساده و کارآمد است. این فروشگاه برای فروشندگانی که قصد فروش محصولات خود بصورت فروش آنلاین، مزایده آنلاین و سفارش آنلاین دارند، بسیار مناسب است. این سه ساختار بر اساس نوع محصول انتخاب می شود. اگر محصول به گونه ای است که باید بصورت یک جا و پک فروخته شود، می توانید از ساختار فروش آنلاین استفاده کنید. ولی برخی از محصولات بخصوص در ساختار های عمده فروش و تولیدی باید بصورت سفارش گیری انجام شود تا پس از تولید و یا تهیه محصول ارائه گردد. در این ساختار ها می توان از سفارش آنلاین استفاده کرد.

منبع :
mm
فرق فروشگاه ساز با مارکت پلیس چیه من که متوجه نمی شم
1399/11/19