search
حلقه سفید

ده نکته برای طراحان وب سایت مبتدی مشتاق قسمت 2

اشتراک گذاری در :
انتشار : 1401/03/10
ده نکته برای طراحان وب سایت مبتدی مشتاق قسمت 2

خلاصه سریع ↬ در قسمت 1، لوئیس اوریاچ نصیحتی را به اشتراک گذاشت که آرزو داشت هنگام شروع کارش می داشت. در این قسمت دوم و آخر این مجموعه، لوئیس همچنان نکاتی را به اشتراک می ‌گذارد که به او کمک کرد در طول سال‌ها رشد کند و طراح بهتری شود.

از آنجایی که احتمالاً از قسمت 1 آمده‌اید، شاید قبلاً می‌دانید که من بیش از یک دهه است که رابط کاربری طراحی وب سایت و طراحی وب سایت محصول را زندگی می ‌کنم و کسی (یا به عبارت دقیق‌ تر، تعداد کمی از افراد) را برای راهنمایی نداشتم. من در جهت درست در این مقاله، من می‌خواهم نکاتی را به اشتراک بگذارم که در این سال‌ها به رشد و تبدیل شدنم به طراح طراحی وب سایت بهتر کمک کردند.

بنابراین اگر در طراحی وب سایت مبتدی هستید و مایل به یادگیری ) UIرابط کاربری طراحی وب سایت)، ) UX تجربه کاربر طراحی وب سایت) و طراحی وب سایت محصول هستید، امیدوارم این نکات نیز به شما کمک کند

6. همکاری آسان نیست

علیرغم این واقعیت که مقالات و ویدیوهای بیشتری وجود دارد که فرآیند طراحی وب سایت کامل را تعریف می کند، کارآمدی طراحی وب سایت به توسعه دهنده، و بهترین گردش کار چابک تیم محصول، کار با افراد دیگر بسیار سخت است. نحوه ساختار کار ما متکی بر این است که یک فرد همیشه از دیگری برتر است، و همانطور که می توانید تصور کنید، این بدان معنی است که زمین بازی به ندرت در هنگام تصمیم گیری یکسان است. مطمئناً، مردم عمدتاً پذیرای ایده‌ها هستند، اما وقتی درآمد بالقوه‌ ای وجود دارد، می ‌توانید تصور کنید که چه اتفاقی برای اید ه‌های رادیکال محصول طراحی وب سایت جدید می‌افتد. به همین دلیل است که باید از فرصت هایی که به ما داده می شود استفاده کنیم و تا جایی که می توانیم با آنها بدویم.

علاوه بر این، بیشتر شرکت‌ها برای تشویق یک پیشرفت شغلی بلندمدت به سمت بالا برای طراحان طراحی وب سایت ساختاری ندارند. چرا؟

مستندسازی، معیار و همسو کردن خلاقیت واقعاً سخت است و واقعیت این است که هیچ استاندارد صنعتی برای موارد زیر وجود ندارد:

  • طراح طراحی وب سایت چیست؛:
  • عناوین شغلی ما باید چه باشد؛.
  • چه مهارت هایی برای طراحی وب سایت باید داشته باشید..

طراح طراحی وب سایت ، طراح موبایل، طراح محصول طراحی وب سایت ، طراح خدمات، طراح طراحی وب سایت UI (رابط طراحی وب سایت)، طراحUX طراحی وب سایت (تجربه کاربر طراحی وب سایت) ... این لیست ادامه دارد. با گذشتن از همه این عناوین شغلی بسیار مشابه در مسئولیت‌ ها، ما می‌ توانیم برای موقعیت ‌های مختلف در شرکت ‌های مختلف در شهرهای مختلف به طور متفاوتی محک بزنیم! در نتیجه، نه تنها ما به عنوان طراح طراحی وب سایت پتانسیل رشد خود را اشتباه درک می کنیم، بلکه کارفرمایان ما نیز واقعاً نمی دانند چگونه ما را پیشرفت دهند. و مهمتر از آن، ما نمی دانیم که دیگر طراحان تیم طراحی وب سایت ما در کجای مقیاس پیشرفت شغلی قرار دارند. این کار همکاری را حتی سخت ‌تر می‌ کند، زیرا اگر مطمئن نیستیم چه کسی در یک زمینه از فرآیند طراحی وب سایت قوی‌ ترین است، گاهی اوقات انجام کار آسان است به جای اینکه منتظر «فرایند طراحی وب سایت » برای تصمیم‌ گیری درباره چگونگی و زمان انجام کاری باشیم.

علاوه بر این، طراحی وب سایت هنوز در بسیاری از شرکت ‌ها موضعی کم‌ ارزش ‌گرفته و اشتباه است. شما نیازی ندارید که بحث «صندلی پشت میز» را در اینجا، همانطور که در مورد آن صحبت شد، و به طور طولانی، بررسی کنم، اما این درست است که موقعیت هایی مانند فروش، یا مهندسی، یا پشتیبانی، بسیار ملموس تر هستند. در نحوه اندازه گیری آنها - $$$ فروخته شده در هر سه ماه، خطوط کد ارسال شده به مخزن شما (این معیار غیراخلاقی به خودی خود ارزش مقاله دیگری را دارد) - این واقعیت را نشان می دهد که پیش بینی مدت زمان پروژه طراحی وب سایت اغلب بسیار دشوار است. و هضم آن برای مدیرانی که ممکن است صرفاً کارکنانی را ببینند که در ترازنامه نشسته اند دشوار است.

این در چند سال گذشته با رهبری عالی طراحی وب سایت که از برخی از بزرگترین مشاغل جهان بیرون آمد بهبود یافته است (AirBnB و Spotify ابتدا به ذهن می رسند) اما متأسفانه اکثر ما در این شرکت های کار نمی کنیم، یعنی بهترین چیز. ما می ‌توانیم انجام دهیم این است که تا جایی که می ‌توانیم از صنعت به‌ روز باشیم، سعی کنیم از آنچه که شرکت‌ ها و طراحان دیگر طراحی وب سایت می ‌خواهند حفظ کنیم، و خودمان را در مقابل همتایانمان محک بزنیم تا بفهمیم در کجای ترازو قرار داریم.

نکته اصلی این است که نمی ‌توانید همه را راضی کنید، اما بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که تلاش کنید تا کسب ‌و کار را به جلو ببرید، نفس‌ها را کنار بگذارید و سعی کنید همیشه بهترین کار را برای تیم انجام دهید. در نهایت، حرفه شما واقعاً از یک بازیکن تیمی بیشتر سود می برد تا اینکه بخواهید همه کارها را خودتان انجام دهید - این چیزی است که در گذشته توسط خودم سوخته بودم. همانطور که سفر طراحی وب سایت خود را شروع می کنید، متوجه خواهید شد که اغلب این "بلندترین ایده" است که برنده می شود، یعنی شخصی که بیشترین تجربه یا به معنای واقعی کلمه بلندترین صدا را داشته باشد، "برنده خواهد شد"، اما همانطور که اعتماد به نفس و شهرت درونی خود را توسعه می دهید شانس درخشیدن نیز به آنها داده خواهد شد.

اگر می‌خواهید رویکردی عادلانه ‌تر و دموکراتیک ‌تر برای پیشرفت در تیم خود برنامه ‌ریزی کنید، من یک الگوی بسیار ساده ایجاد کرده ‌ام که می ‌توانید از آن استفاده کنید. این باید به شما کمک کند تا یک چشم انداز برای مهارت های تیم خود ایجاد کنید، که به نوبه خود می تواند به پیشرفت و استخدام مجموعه ای متنوع از مهارت ها در تیم شما کمک کند.

7. چمن شما به اندازه کافی سبز است

قدر آنچه را دارید بدانید. صنعت طراحی وب سایت فاقد تعریفی متمرکز از آنچه که یک طراح جوان طراحی وب سایت ، متوسط و ارشد را می سازد، و همچنین وجود تفاوت های بزرگ در معیارهای دستمزد در رشته ها، پلتفرم ها و انواع کسب و کار، هم موهبت و هم یک نفرین است.

هیچ مقرراتی در این شرایط نمی ‌تواند برای کسانی که ارتباطات قوی دارند و می‌ خواهند هر شش ماه یک ‌بار به کار بپردازند تا هر چه بیشتر درآمد داشته باشند، مفید باشد، اما همانطور که می ‌توانید تصور کنید، با هر برنده‌ ای یک بازنده وجود دارد. کسی که در یک شرکت بزرگ سالانه ۲۰۰ هزار دلار می نشیند، زیرا آنچه را که به طور موثر انجام داده است، احتمالاً همان کاری را انجام می دهد که کسی که ۵۰ هزار دلار در یک استارتاپ کوچک درآمد دارد، اما این دنیاها نمی توانند از هم دورتر باشند. .

هرچه بیشتر «معروف» شویم، یا شرکت‌ های برجسته ‌ای در رزومه ‌هایمان علامت ‌گذاری شده باشند، علیرغم اینکه ظاهراً تفاوت ملموسی در مجموعه مهارت‌ها وجود ندارد، بیشتر متوجه ما می‌شوند. تنها فرصت، که ترکیبات. استراحت شانس منجر به شکست شانس می شود.

امتیاز در صنعت فناوری طراحی وب سایت بسیار واقعی است، به طوری که ارتباطات و ارجاعات نقشی بزرگتر از آنچه فکرش را می کنید در نحوه حرکت افراد در سطوح بالای شرکت ها ایفا می کنند. به ندرت تبلیغ می‌شود، اما شرکت‌ های بزرگ ‌تر طراحی وب سایت شما را تشویق می ‌کنند تا افرادی را که از قبل می ‌شناسید به موقعیت ‌های باز معرفی کنید، به این معنی که حلقه ‌های شبکه کوچک در بیشتر موارد کوچک می ‌مانند. می‌ توانید ببینید که چرا این موفقیت ‌آمیز است، زیرا اعتبارسنجی قوی از طرف یک همتای صنعتی می‌ تواند به فرآیند استخدام کمک زیادی کند، اما واقعیت برای کسانی که در آن حلقه‌ ها نیستند این است که وقتی سعی می ‌کنید به این شرکت‌ های بزرگ ‌تر نفوذ کنید، اغلب نگاهی دوباره به شما نمی ‌شود.

این بسیار وسوسه انگیز است که خود را با یک " طراحی وب سایت " پرنده، از نوع افراد مشهور که در یک شرکت بزرگ فناوری طراحی وب سایت کار می کند، مقایسه کنید، اما واقعیت این است که آنها خوش شانس بودند و از هر فرصتی که در بشقابشان بود استفاده کردند. این لحظه ای است که من به شما توصیه می کنم کتاب Outliers نوشته مالکوم گلدول را بخوانید، زیرا او در توضیح اینکه چگونه برخی افراد نسبت به دیگران موفق تر می شوند، بسیار بهتر از من عمل می کند.

با در نظر گرفتن این موضوع، باید بپذیریم که در صنعتی کار می‌کنیم که در مقایسه با سایر مشاغل، زندگی فوق ‌العاده متعادل و قابل مدیریتی را برای ما فراهم می ‌کند و هر چیزی را که داریم با کمی نمک صورتی هیمالیا می ‌گیریم. به همه ما در زندگی کارت های یکسانی داده نمی شود، بنابراین سعی کنید موقعیت خود را به حداکثر برسانید. قدر چیزهایی را که دارید بدانید و به تلاش برای حرکت رو به جلو ادامه دهید!

8. کار خانواده شما نیست

اما شما می توانید در شغل خود (و به دلیل) روابط عالی ایجاد کنید. طراحان طراحی وب سایت ذاتاً به طور باورنکردنی به کاری که انجام می دهند اشتیاق دارند، تا جایی که بسیاری از ما به این پاسخ می دهیم که "ایده شما از سرگرمی چیست؟" با "باز کردن [برنامه طراحی وب سایت مورد علاقه خود را در اینجا وارد کنید] و شروع به طراحی وب سایت یکی از ایده های من کردم!" این عالی است! بسیاری از مردم این شانس را دارند که به کار خود خارج از مشاغل 9 تا 6 خود علاقه مند شوند، اما در مواردی مانند ... زندگی کردن ما نیز می تواند علیه ما کارساز باشد.

آیا تا به حال پشت میز خود نشسته اید و فکر می کنید: "من بیشتر با این افراد وقت می گذرانم تا با خانواده ام؟" این تنها مختص صنعت ما نیست، اما با توجه به ماهیت تقریباً دیجیتالی خالص و (اکنون حتی بیشتر) مشاغل ما از راه دور، معتقدم می‌ توانیم به آن دست پیدا کنیم.

با توجه به اینکه جهان به طور کلی به سمت یک رویکرد دوستانه تر برای کار از خانه یا حتی از هر جایی تغییر می کند، ما شانسی باورنکردنی داریم که بیش از هر زمان دیگری به خانواده و دوستان خود نزدیک شویم. شاید این موضوع برای مقاله دیگری باشد، اما برای کوتاه کردن داستان، به عنوان یک صنعت، این فرصت در دستان ما است که این را تغییر دهیم.

برگشت به حرف من ما زمان زیادی را با همکاران خود، چه از راه دور یا غیر از راه دور می گذرانیم، و به ارزش های شرکت در شمول و ایجاد نیروی کار جمعی در یک ماموریت برای رسیدن به یک هدف محدود می شویم، که گاهی اوقات فراموش می کنیم که اشتغال چگونه کار می کند. با این حال واقعیت این است که همه ما بسیار قابل تعویض هستیم. صنایع طراحی وب سایت و فناوری در حال حاضر در رکود استخدام هستند، جایی که شرکت‌ ها از استخدام ناامید هستند و طراحان طراحی وب سایت به دنبال شغل هستند، با این حال مردم در تلاش برای یافتن کار هستند. افرادی هستند که بیرون صف می کشند و منتظر می مانند تا شغل ما را در زمانی که دیگر نداریم، بگیرند، و کارفرمایان ما این را می دانند، به این معنی که از ترس از دست دادن چیزهایی که داریم، بیشتر به صفحه کلیدمان بسته شده ایم.

و احتمالاً این که بسیاری از اصطلاحات مبتنی بر کار متمرکز بر جنگ هستند کمکی نمی کند - آیا تا به حال متوجه شده اید که موارد زیر را بگویید (یا شنیده اید)؟

-"تو داری میکشی!" ما واقعاً چیزی نمی کشیم. -"مهلت ها" هنگام فشار دادن پیکسل ها به اطراف صفحه نمایش، جان هیچکس در خطر نیست. -"جوخه" یا "قبیله" این یکی به دلیل تخصیص ضعیف فرهنگی اش، یک ضربه مضاعف است.

ایجاد ارتش راهی مطمئن برای اطمینان از اینکه همه ما آنچه را که روی صفحه نمایش ما اتفاق می ‌افتد بر آنچه در بیرون می‌ افتد اولویت می‌ دهیم، و اینجاست که کمبود وقت خانوادگی ما ترکیب می‌شود. اشکالی ندارد، ما برای علاقه مند شدن پول می گیریم! چیزی که ما بابت آن دستمزد نمی گیریم این است که دیرتر از ساعات قراردادی خود کار کنیم، از جشن تولد صرف نظر کنیم، یا اجازه دهیم روابطمان به دلیل عدم اولویت بندی از بین برود.

روابط خود را در اولویت قرار دهید زیرا ایجاد ارتباطات واقعی بدون اینکه آنها پشت لپ تاپ قرار بگیرند به اندازه کافی سخت است.

9. غیر قابل جایگزین شدن

خارج از جعبه یاد بگیرید. با توجه به اینکه من فقط کلمات زیادی را در مورد صرف زمان کمتر برای خیره شدن به صفحه نمایش نوشتم، ممکن است غیر منطقی به نظر برسد، اما اینجاست که برای اطمینان از اینکه با ما در شغل خود با نهایت احترام رفتار می‌شود، به کار هوشمندانه ‌تر و نه سخت‌ تر تکیه می ‌کنیم.

به‌ عنوان خلاق، ما تمایل داریم به سمتی تکیه کنیم که بیش از حد به کارمان اهمیت می‌ دهیم و پیکسل‌ هایی که در اطرافمان حرکت می ‌کنیم عالی هستند. متأسفانه، مصرف کنندگان محصولات طراحی وب سایت ما در نهایت به جای تحت تأثیر قرار گرفتن تحت تأثیر سلسله مراتب تایپوگرافی منسجم، در تلاش هستند تا کار خود را انجام دهند. یافتن تعادل بین "فقط به اندازه کافی جلا" و "خیلی زیاد" جایی است که یک طراح قوی طراحی وب سایت ساخته می شود.

یا همانطور که جفری زلدمن (و بیش از یک بار) گفت:

بنابراین، اگر کار خود را کامل نکنید، با بقیه زمان خود چه می کنید؟ بقیه چیزها البته! برای من، این به معنای صرف زمان زیادی با بازاریاب ‌های داخلی، فروشندگان طراحی وب سایت ، مدیران محصول طراحی وب سایت و توسعه ‌دهندگان طراحی وب سایت است تا اطمینان حاصل کنم که تا حد امکان در مورد نحوه انجام کارهای دیگر افراد یاد می‌گیرم. در نهایت، یک کسب و کار از یک تیم تشکیل شده است، نه مجموعه ای از افراد. مایه شرمساری است که آموزش و پرورش همچنان بیشتر به عنوان یک ورزش انفرادی ارزیابی می شود تا یک ورزش تیمی، مانند دوران حرفه ای طراحی وب سایت شما. اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که در یک شرکت کوچک کار کنید که در آن همه نام همه را می دانند، فرصت بی نظیری برای گذراندن وقت با موسس یا بنیانگذاران دارید که برای من در حرفه من بسیار ارزشمند بوده است تا بتوانم بفهمم چگونه منطقی، جانبی فکر کنید و اهداف تجاری را در سرلوحه هر تصمیم قرار دهید.

این چیزی است که کسب ‌وکارها باید محصولات خود را بفروشند و کارآمد عمل کنند، و طراحان طراحی وب سایت ، که حل ‌کننده ‌های طبیعی مشکلات هستند، کاملاً در موقعیت مناسبی برای کمک هستند. اگر بتوانیم با مدیران ارشد خود متحد شویم (می‌دانم که این یک اصطلاح جنگی است، بی ‌راحتی مرا تصحیح کنید - به نقطه 8. قبل ‌تر مراجعه کنید!) .

همه چیز در مورد ایجاد شراکت های قابل اعتماد در سراسر تجارت است که در آن شما تبدیل به فردی می شوید که مردم به آنها مراجعه می کنند، به یکی از این موارد:

-کار را انجام دهید، یا -پاسخ صحیح را ارائه دهید

موفقیت و رشد به معنای ترکیب کردن برتری در حرفه شماست و در عین حال خود را به عنوان کسی که مردم می توانند به آن اعتماد کنند، قرار دهید. آیا یک فروشنده در زمینه ارائه طراحی وب سایت خود به کمک نیاز دارد؟ چند ساعت قرض بدهید و آن را به درستی طراحی کنید و به آنها آموزش دهید که چگونه در آینده این کار را خودشان انجام دهند. آیا از تیم مهندسی که طراحان طراحی وب سایت ماکت ‌های غیرواقعی ارائه می ‌کنند، ناامیدی دائمی منتشر می ‌شود؟ با شرکت در جلسات برنامه ریزی و گذشته نگر آنها برای گوش دادن به بازخوردها و همکاری با یکدیگر برای ارائه راه حل، با تیم در میانه ملاقات کنید. صرف نظر از اینکه شما یک کارآموز، ارشد یا طراح اصلی طراحی وب سایت هستید، این یک همکاری ارزشمند است که فقط به پیشرفت شغلی شما کمک می کند. با گذشت زمان، این ارتباطات خود را به گواهینامه و مرجعی برای مسیر شغلی آینده شما تبدیل خواهند کرد.

هدف در اینجا این است که بخواهیم فرد مورد علاقه همه چیز باشیم. مطمئناً، این در یک تجارت بزرگ غیر واقعی است، اما همچنان در سطح خرد قابل مدیریت است. هرچه افراد بیشتری از شما مشاوره بخواهند، سرمایه داخلی شما بیشتر می شود و پتانسیل آینده شما بیشتر می شود.

10. طراحی وب سایت هرگز تمام نشد

به طور جدی، این نیست. کنار آمدن با این واقعیت که باید طرح ‌های طراحی وب سایتی ارائه کنیم که فکر نمی ‌کنیم «آماده» باشند، یکی از سخت ‌ترین چالش‌های ذهنی است که باید با شروع کار بر آن غلبه کنیم. وقتی در حال یادگیری هستیم، چه از طریق خود آموزی، چه از طریق کالج یا دانشگاه، وقت داریم تا به خواسته های خود دست پیدا کنیم. واقعیت کار در یک کسب و کار که نیاز به فروش محصولات دارد این است که مهلت شما اکثراً دیروز است و ما باید سریع حرکت کنیم و کار را بدون در نظر گرفتن اینکه «تمام شده است» ارسال کنیم.

این به این معنی است که گاهی اوقات ممکن است فاصله شما کم باشد، طرح های طراحی وب سایت شما به طور کامل توسط کاربران طراحی وب سایت آزمایش نشده باشد یا در نهایت با ناکارآمدی در مقیاس مواجه شوید - این بیشتر به این ختم می شود که ما از سبک ها یا اجزای سیستم طراحی وب سایت براق خود استفاده نمی کنیم، اما طرح های طراحی وب سایت یکباره ایجاد می کنیم که در در درازمدت مقادیر زیادی بدهی طراحی وب سایت ایجاد می کند.

با حرکت سریع و (امیدوارم به معنای واقعی کلمه) شکستن چیزها، اغلب متوجه می ‌شویم که نه تنها خودمان را زیاد تکرار می‌ کنیم، بلکه وسواس صنعت نسبت به محصولات با حداقل ماندگاری به این معنی است که برخی از بهترین ایده‌های ما به قبرستان دیجیتال ختم می‌شوند. . این به این دلیل است که ما تلاش می کنیم محصولات را به سرعت منتشر کنیم و در نهایت با طرز فکر "شاید بتوانیم بعداً این کار را اجرا کنیم" به پایان می رسیم. طنز اینجاست که برنامه ها یا محصولات مورد علاقه ما برنامه هایی هستند که در آن افراد به شکوفایی و ایده های ویژگی های اضافی که در شرایط عادی برای انتشار احتمالی در آینده در لیست عقب افتاده قرار می گیرند، وسواس دارند.

اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که در محیطی کار می کنید که می توانید در طراحی وب سایت سیستم/ کیت UI/ طراحی وب سایت برگه برچسب مشارکت داشته باشید، خیلی زودتر از بقیه با این مفهوم روبرو خواهید شد. یک سیستم طراحی وب سایت واقعاً موجودی در حال تکامل است که به صبر، فداکاری و تعهد نیاز دارد.

صرف نظر از اینکه در حال کار در یک Waterfall یا یک فرآیند توسعه محصول طراحی وب سایت Agile هستید، دائما در حال حرکت خواهید بود. حتی پس از «ارسال» محصول یا ویژگی خود، همیشه نسخه بعدی وجود خواهد داشت. مدیریت این امر می تواند سخت باشد زیرا ما دائماً در حال دستکاری بلند مدت و اهداف شرکت هستیم. و اگر دو سال گذشته چیزی به ما یاد داده است، این است که ما واقعاً نمی‌ توانیم به هر حال تا این حد برنامه‌ ریزی کنیم، و سازماندهی و مدیریت طرح‌ های طراحی وب سایتمان را سخت‌ تر می‌ کند.

از آنجایی که این ترکیب م ی‌شود، ساختن نمونه کارها برای طراحان طراحی وب سایت دشوار می‌شود، زیرا ما معمولاً روی تکه ‌های کوچک کار می ‌کنیم تا پروژه ‌های کامل طراحی وب سایت و براق فردی. طراحان طراحی وب سایت به این دلیل مشهور هستند که هرگز یک نمونه کار کامل یا طراحی وب سایت شخصی ندارند، و انتظار ناعادلانه در صنعت برای اینکه بتوانیم مطالعات موردی کامل را به نمایش بگذاریم به این معنی است که ما اغلب به دلیل ناتوانی در نمایش واقعی طرح ‌های طراحی وب سایتمان فلج می ‌شویم.

با این حال، قطعاً کارهایی وجود دارد که می ‌توانیم در مجموعه ‌های خود انجام دهیم تا مهارت‌ های خود را به نمایش بگذاریم، پس چانه خود را بالا نگه دارید!

نتیجه

طراح طراحی وب سایت بودن یک فرصت باورنکردنی برای تولید محصولات واقعی طراحی وب سایت و ملموس است که مردم در سراسر جهان از آن استفاده می کنند و دوست دارند. از راحتی لپ ‌تاپ‌ها و دسکتاپ‌ هایمان، می ‌توانیم از راه دور با همکارانی در شهر یا قاره‌ ای دیگر ایده ‌پردازی کنیم، از موانع زبانی و فرهنگی عبور کنیم، و با علاقه مشترک تلاش کنیم تا کاری را که هر روز انجام می‌دهیم بهبود دهیم.

مهم است که این را در هر مرحله از حرفه خود در نظر داشته باشیم، زیرا با آزمایشاتی روبرو می شویم که باعث می شود احساس تسلیم شدن کنیم یا موقعیت هایی که فکر می کنیم لیاقت بیشتری را داریم. به خاطر داشته باشید که ما به اندازه کافی خوش شانس هستیم که عاشق کاری هستیم که انجام می دهیم، در مقایسه با اکثریت مردم به اندازه کافی دستمزد دریافت می کنیم، و می توانیم محصولاتی ارائه دهیم که به مردم کمک می کند زندگی خود را شادتر بگذرانند، خیلی بد نیست، هی؟ بنابراین، چانه خود را بالا نگه دارید، زیرا جاده ای طولانی و پر پیچ و خم در پیش است که همزمان سرگرم کننده، آزمایش و روشنگر خواهد بود.

اگر یک چیز وجود دارد که من به شما توصیه می کنم از این مقاله حذف کنید، این است که به آنجا بروید و با سایر افراد در صنعت طراحی وب سایت خود ارتباط برقرار کنید - در یک رویداد شناور شوید، حتی اگر می خواهید برای یک نمایش کوتاه یا ارائه ثبت نام کنید. احساس شجاعت می‌کنی ایجاد ارتباط با طراحان طراحی وب سایت دیگر؛ به دنبال کمک و نصیحت باشید، اما هر زمان که می توانید کمک کنید. و اگر به یک جفت چشم دوم در زمین خود نیاز دارید، یا فقط می خواهید با یک طراح طراحی وب سایت همکارتان چت کنید، همیشه در اطراف هستم - همانطور که قبلاً گفتم، می توانید یک خط در فرم نظر زیر برای من ارسال کنید یا برای من پیام ارسال کنید. در توییتر، من واقعا خوشحال خواهم شد که به شما کمک کنم یا فقط تماس بگیرید!