search
حلقه سفید

ده نکته برای طراحان وب سایت مبتدی مشتاق بخش اول

اشتراک گذاری در :
انتشار : 1401/03/08
ده نکته برای طراحان وب سایت مبتدی مشتاق  بخش اول

ده نکته برای طراحان وب سایت مبتدی مشتاق ( بخش اول) خلاصه سریع ↬ در این مقاله (قسمت اول از یک سری دو تایی)، لوئیس اوریاچ توصیه ‌هایی را به اشتراک می ‌گذارد که آرزو می‌کند هنگام شروع کارش داشته باشد. این نکات از تجربه او به عنوان یک رابط کاربری طراحی وب سایت و طراح محصول طراحی وب سایت برای نزدیک به ده سال ناشی می شود، و اگر همین الان شروع کرده اید، پس بخوانید!

خلاصه سریع ↬ در این مقاله (قسمت اول از یک سری دو تایی)، لوئیس اوریاچ توصیه ‌هایی را به اشتراک می ‌گذارد که آرزو می‌کند هنگام شروع کارش داشته باشد. این نکات از تجربه او به عنوان یک رابط کاربری طراحی وب سایت و طراح محصول طراحی وب سایت برای نزدیک به ده سال ناشی می شود، و اگر همین الان شروع کرده اید، پس بخوانید!

من فقط بیش از یک دهه است که از رابط کاربری طراحی وب سایت و طراحی وب سایت محصول زندگی می ‌کنم و با وجود اینکه از کار کردن در کنار تعدادی از همکاران فوق ‌العاده مفید و خلاق لذت برده‌ ام، راهنمایی رسمی من (یا تدریس، همانطور که احتمالاً باید بگویم) نسبتاً محدود بوده است.

در این مقاله، می‌خواهم ده نکته را به اشتراک بگذارم که به من کمک کرد رشد کنم و طراح طراحی وب سایت بهتری شوم، و امیدوارم این نکات به شما کمک کند در حالی که سعی می ‌کنید زمین محکم ‌تری را زیر پای خود بیابید. در این قسمت اول مقاله، با پنج نکته اول شروع می کنیم و بقیه در قسمت 2 ادامه می یابد.

هدف این مقاله تمام افراد مبتدی طراحی وب سایت است - مایل به یادگیری ( UI رابط کاربری طراحی وب سایت)،( UX تجربه کاربر طراحی وب سایت) و طراحی وب سایت محصول هستند. اما قبل از شروع به اشتراک گذاری توصیه های خود در اینجا، احتمالاً ایده خوبی است که ابتدا توضیح دهم که من کی هستم و از کجا آمده ام. نکات من باید حداقل بر اساس نوعی موفقیت باشد، درست است؟

الان بیش از ده سال است که به عنوان طراح کار می کنم، که هم هیجان انگیز و هم وحشتناک است. من تقریباً در هر صنعت، تجارت الکترونیک، خیریه، مهمان نوازی، مسافرت و استارت آپ، عمدتاً به عنوان یک طراح انفرادی، بوده ام. در واقع، بیشتر دوران حرفه‌ ای من به تیراندازی، در تاریکی سپری شده است، زیرا سعی کردم عملیات طراحی وب سایت را در یک محیط عمدتاً غیر طراحی وب سایت به جلو برانم - سرگرم کننده ! این قرار گرفتن در معرض من را وادار کرد تا مهارت‌های خود را خارج از این که صرفاً به عنوان یک طراح طراحی وب سایت نگران تراز کردن پیکسل‌ ها به طور کامل باشم، به کسی که علاقه ‌مند به این سؤال گسترده ‌تر است، گسترش دهم، "آیا این محصولات بیشتر به فروش می ‌رسد؟" امروز، توضیح خواهم داد که چرا معتقدم شما نیز باید سعی کنید این کار را انجام دهید.

اکنون می بینم که به عنوان وکیل طراحی وب سایت در Figma کار می کنم. درست است؛ من کار طراحی وب سایت روزانه را به نفع تبدیل شدن به فردی بسیار فعال در جامعه طراحی وب سایت ، با تمرکز بر بهترین مشاوره طراحی وب سایت و سیستم های مقیاس پذیر انجام داده ام.

1. ما همه آن را جعل می کنیم

هیچ کس واقعاً نمی داند که آنها چه می کنند. من می‌دانم که «تا زمانی که درستش کنی آن را جعل کن» ایده جدیدی نیست، به همین دلیل است که به شما توصیه نمی‌کنم این کار را انجام دهید.

در صنعت طراحی وب سایت و فناوری، اولین چیزی که همه ما باید بدانیم این است که اکثریت قریب به اتفاق مردم واقعاً نمی دانند چگونه روز را پشت سر بگذارند. بهترین راه برای میلیونر شدن در فناوری این است که به ازای هر زمانی که در تیمی کار می‌کنید که هیچ ایده ‌ای ندارند اما به هر حال به جلو می ‌روند، یک پنی به شما تعلق می ‌گیرد.

اگرچه تقصیر آنها نیست - این تقصیر سیستم است! صنعت ما موانع کمی برای ورود دارد، و سرمایه ‌های مخاطره ‌آمیز زیادی به آن تزریق می ‌شود، به این معنی که ما عملاً در عجله طلا هستیم. از آنجایی که ورود به صنعت بسیار آسان است و فقدان محک زدن مناسب (توجه: این تا حدودی با نکته 2 متناقض است، اما در ادامه در مورد آن توضیح خواهیم داد) در مورد آنچه که یک طراح طراحی وب سایت، مهندس نرم افزار یا مدیر محصول خوب را می سازد، ما مجبور هستیم با آن روبرو شویم. حقایقی که این یک دستور العمل برای محصولات بی کیفیت است.

خوب، عذاب و غم کافی است. چگونه می توان در این آب ها حرکت کرد؟ اولین قدم پذیرش است. شما دائماً با افرادی کار خواهید کرد که استانداردهای بالای شما را برآورده نمی کنند، و اگر کارت های خود را درست بازی کنید، فرصتی دارید که از این بی کفایتی جهش کنید. تنها در این مرحله است که می‌توانید سریعاً خود را به سمت یک حرفه موفق سوق دهید، و در ساخت محصولاتی که واقعاً نمی ‌خواهید در مجموعه خود قرار دهید، «رها» نمانید.

به یاد دارید که قبلاً گفتم که مهم است که یک کارمند "گرد" شوید؟ دینگ دونگ، اکنون وقت شماست. ایجاد مهارت های بین فردی قوی، تبدیل شدن به فردی که مایل به تصمیم گیری و اجرای آن است، و درک اینکه اگر این کار را نکنید، شخص دیگری این کار را انجام خواهد داد، جایی است که پیشرفت خواهید کرد.

حقیقت بسیار سرد این است که حتی طراحان طراحی وب سایت با ده سال تجربه سوالاتی به ظاهر احمقانه می پرسند، مانند "عرض پیکسل آیفون 12 چقدر است؟" (نکته، این هفته من بودم.) مطمئناً، این سؤال به ظاهر احمقانه است، اما نکته مهم این است که شما واقعاً کمک می‌خواهید (و به این دلیل است که شما همه چیز را نمی ‌دانید و به سادگی نمی‌توانید بدانید).

یکی از مدیران قبلی من در شروع هر پروژه من را متهم کرد که "چرخ هایم را می چرخانم"، که درک آن مدتی طول کشید، اما او کاملاً درست می گفت. چگونه سعی کردم همه چیز را برای کمک به تیم و در نهایت به کسب و کار خودم انجام دهم؟ حدس زدید، اینطور نبود. اعتراف به این موضوع قدم بزرگی برای تبدیل شدن به یک طراح طراحی وب سایت ، همکار و حرفه ای بهتر بود.

2. یافتن شغل واقعاً... واقعاً سخت است.

استخدام خراب است به من اجازه دهید توصیه های خود را در مورد پیمایش در اقیانوس های اشتغال به اشتراک بگذارم.

یک بار در یک کار تمام وقت گیر کرده بودم.

گیر؟ بله گیر کرده

من پیشرفت نمی ‌کردم، پروژه‌ های ما توسط مدیریت رد م ی‌شد یا از اولویت خارج می ‌شد، و ماه ‌ها صرف طراحی وب سایت تلفن همراه و یک تجربه دسک ‌تاپ جداگانه برای دو محصول کردم، فقط برای اینکه اینها به سرعت کنار گذاشته شوند. من در واقع برای ... 12 ماه برای کار درخواست داده بودم.

درست خواندید من یک سال تمام سعی می کردم بدون حتی یک مصاحبه مرحله اول شغل جدیدی پیدا کنم

من در وهله اول به اندازه کافی خوش شانس بودم که شغلی داشتم، در غیر این صورت همه چیز می توانست بسیار دشوار و سریع شود. واقعیت این است که پورتفولیوی من به اندازه کافی براق نبود، من هیچ حضور واقعی در صنعت نداشتم و هیچ ارتباطی نداشتم که بتوانم برای معرفی گرم به شرکت‌های دیگر به آن تکیه کنم.

این چیزی است که زمانی اتفاق می‌افتد که ما بیش از حد روی آنچه در داخل جعبه‌ مان می‌گذرد تمرکز می ‌کنیم، نه اینکه لحظه ‌ای به بیرون نگاه کنیم و تمام تلاش خود را برای درک دلایل عدم پیشرفت خودمان انجام دهیم. در این شغل، من شخص مورد علاقه ‌ام برای تمام سوالات مرتبط با طراحی وب سایت بودم، ابتکارات پول ‌سازی جدید را به جلو هدایت می‌کردم (یک طرح خبرنامه معرفی کردم که 10 هزار پوند اضافی در ماه به ارمغان می ‌آورد و کمک می ‌کرد تا فهرست مشترکانمان را از بین ببریم. 60 تا 500 هزار در حدود 9 ماه)، اما در CV من به ظاهر ناچیز بود - و همانطور که می توانید تصور کنید روح را ویران می کند.

پس من چه کار کردم؟ من کشور را ترک کردم. در واقع، قاره. در واقع، من تا آنجا که ممکن بود دورتر شدم - از لندن به سیدنی آفتابی.

ممم، حالا این یک حرکت بسیار شدید بود، اما می دانید چیست؟ لازم بود. من نیاز داشتم که خارج از قید و بند موقعیت فعلی خود را دوباره اختراع کنم. من در جایی کار می کردم که نتوانست به من کمک کند تا مهارت هایم را به روشی که بازار کار لندن نیاز داشت، بسته بندی کنم. به هر حال، من حتی قبل از اینکه به سیدنی بروم، یک کار جدید پیدا کردم. (این شگفت انگیز است که یک مقدار جهت گیری می تواند برای انگیزه شما انجام دهد.) در واقع، من در سه هفته اول این شغل جدید که در آن کار می کردم، شغل بهتری پیدا کردم - طراح محصول طراحی وب سایت در یک استارت آپ مهمان نوازی شدم.

می بینید، مشکل گیر افتادن وضعیت من در لندن این بود که من فراتر از کامپیوترم نگاه نمی کردم تا از مهارت هایی که در طول سال ها به دست آورده بودم و اینکه چگونه می تواند یک پیش بینی شغلی جدید را شکل دهد، نگاه نمی کردم.

حالا اجازه دهید یک لحظه دیگر در مورد خودم صحبت نکنم و از شما بپرسم که چه چیزی می توانید از این تجربه کم کنید؟ اولاً شما قابل استخدام هستید. شما فقط باید روایت خود را شکل دهید. آیا به فرآیند طراحی وب سایت چابک علاقه مند هستید؟ خوب، به ما نشان دهید که چگونه و چرا. آیا در تصویرسازی هم خیلی خوب هستید؟ به نمایش در اورید. آیا دوره کوتاهی را در زمینه اصول توسعه front-end طراحی وب سایت گذراندید؟ آن را اعلام کنید.

با این خطر که کمی شبیه یک رکورد شکسته به نظر برسد، به همان اندازه که می توانید به عنوان یک نامزد تبدیل می شود. همه ما می ‌توانیم یک صفحه ورود طراحی وب سایت به سیستم در Figma (یا در Illustrator، Affinity Designer یا هر برنامه طراحی وب سایت دلخواه شما) طراحی کنیم، اما آیا همه ما می‌توانیم در مورد آن صحبت کنیم، کپی را بنویسیم، شکوفایی تصویری را اعمال کنیم یا کل سفر کاربر طراحی وب سایت را برنامه ‌ریزی کنیم ؟ خیر

توجه داشته باشید که علایق شما در این مقیاس کجاست و مطمئن شوید که در برنامه های شغلی خود در مورد آن فریاد می زنید زیرا این تفاوت است که شما را متمایز می کند.

بخش موعظه این نکته به پایان رسیده است، اجازه دهید به برخی از راهنمایی های عملی تر برگردیم.

تا کنون، در حرفه خود (هفت شغل تمام وقت)، موقعیت هایی را از طریق:

  • یک طراحی وب سایت کارآموزی مبهم که حتی اگر تلاش می‌ کردم، دیگر نمی ‌توانم آن را به خاطر بسپارم یا پیدا کنم.
  • معرفی یکی از دوستان (این شغل بد تبلیغ شده بود)؛
  • جستجوی شغل در لینکدین؛
  • گروه فریلنسرهای فیسبوک؛
  • کانال Slack برای طراحان طراحی وب سایت استرالیایی.ا
  • جستجوی توییتر و پیگیری پیام های مستقیم.ا

آیا چیز جالبی اینجا می بینید؟ خوب، باید توجه داشته باشید که فقط یک شغل لیست شده است که من از طریق یک پلتفرم سنتی پیدا کردم - و حدس بزنید، این شغلی بود که من در آن گیر کردم.

شغل من مجموعه ای از اعتصابات خوش شانس بوده است (اگرچه معتقدم شما شانس خود را می سازید، اما این موضوعی برای مقاله دیگری است) که در آن جاهایی را برای یافتن موقعیت هایی که سنتی نیستند، کشف کرده ام. بد درخواست شده، یا ضعیف تبلیغ شده است. یا هر دو، صادقانه بگویم. چرا این مهم است؟ هرچه درخواست مبهم تر باشد، نامزدهای کمتری درخواست خواهند داد و درخشش برای شما آسان تر خواهد بود.

توجه: این برای افرادی که واجد شرایط امتیاز 8 هستند (در قسمت 2 آمده است) اعمال نمی شود زیرا استراحت های شما از قبل خوش شانس هستند.

اگر برای گرفتن مصاحبه مشکل دارید، به احتمال زیاد باید مسیر مشابهی را که من انجام دادم دنبال کنید و کمی بیشتر یک کارآگاه شوید، شرکت‌هایی را بیابید که برای خرج کردن پول زیادی برای موقعیت‌های تبلیغاتی تلاش می‌کنند. خود را وارد گروه های طراح اسلک کنید. توییتر را جستجو کنید (من صادقانه به دنبال یکی از موقعیت هایم "طراح محصول طراحی وب سایت لندن" را جستجو کردم و مستقیماً به مدیر عامل شرکت پیام دادم که پس از آن هفته آینده بر اساس کار Behance من برای مصاحبه دعوت کرد) یا به جای اینکه هشتگ های لینکدین را جست و جو کنید. کورکورانه برای هر شرکتی که لوگوی آن را می شناسید اعمال کنید.

شروع کارتان دشوار است و شرکت‌ها به این سطح از راحتی بیشتری هنگام وارد کردن نوجوانان نیاز دارند، بنابراین بیایید با بیان مهارت ‌های خود و به کار بردن آن‌ها در مکان‌هایی که دیگران فکر نمی‌کنند، زندگی آن‌ ها را کمی آسان ‌تر کنیم.

3. همه ما شایسته هستیم!

همیشه به خاطر داشته باشید که ارزش خود را بیان کنید. به دنبال نکته قبلی، ثابت کنید که می دانید چیزهای شما واقعاً سخت هستند. به من اعتماد کنید، من آن مردی هستم که در دوازده ماه هیچ مصاحبه ای نداشت، یادتان می آید؟

بنابراین چگونه می توانیم مهارت های طراحی وب سایت خود را به طور موثر بسته بندی کنیم؟ چند شغل گذشته من روند درخواست نرم ‌تر شده‌ اند، زیرا به فرمولی دست یافته ‌ام که زندگی شما و کارمند را آسان ‌تر می‌ کند، و این فرمول مختصر است. البته، این با توصیه های قبلی من در مورد یافتن شغلی همراه است که هیچ کس دیگری ندارد.

این می‌ تواند نقطه ‌ای باشد که من در فهرستی از مقالات «در اینجا نحوه نوشتن یک CV مؤثر» قرار می ‌دهم، اما اولاً من آنقدر تنبل نیستم و ثانیاً به بسیاری از چیزهایی که می‌گویند اعتقادی ندارم زیرا توصیه ‌ها به اشتراک گذاشته شده است. در این مقاله بیشتر مطالبی را که در مورد شانس خوانده اید نادیده می گیرد.

با گفتن آن، راهی وجود دارد که می‌توانیم خودمان را بسته‌ بندی کنیم تا مطمئن شویم زمانی که استخدام‌ کننده 30 ثانیه معمول خود را برای اسکن برنامه ما صرف می ‌کند، می ‌توانیم به یاد بیاوریم.

و فوق العاده ساده است: از نقاط گلوله استفاده کنید. راه دوم برای میلیونر شدن در فناوری این است که برای هر بار خواندن چیزی که در آن به جای ده کلمه از صد کلمه استفاده می شود، یک پنی دریافت کنید. مختصر باشید! زمان بسیار ارزشمند است، و وقتی کسی در حال اسکن (بله، اسکن، نه خواندن) دویست برنامه برای یک کار طراحی وب سایت است، اگر نتوانید به سرعت ارزش خود را توضیح دهید، مال شما به سادگی نتیجه نمی‌دهد. در مورد آن، کیت شروع CV شما در اینجا آمده است:

  • توجه داشته باشید که تیم یا کسب و کار شما به جای پروژه های پیکسل برنده، برنده می شود. آیا شرکت اخیراً از طریق سرمایه گذاری پرداخته است؟ درگیر بودی؟ آیا در پروژه طراحی وب سایت ای که روی آن کار می کردید اتفاق مهمی افتاد؟ شاید افزایش اشتراک یا ثبت نام؟ صحبت در مورد آن.
  • آیا شما چیزی را رهبری کرده اید؟ شما به طور خاص چه چیزی را رهبری کردید و آیا می توانید سعی کنید تاثیر آن را توصیف کنید؟
  • چه تاثیر متقابل عملکردی داشته اید؟ شاید برای افزایش کارایی Y با شرکت مهندسی X همکاری داشته باشید — من دوست دارم در طول مصاحبه بیشتر در مورد این موضوع بشنوم. و شروع کننده نمونه کارها:
    • چه کسی روی این پروژه طراحی وب سایت کار کرده است.
    • نچه ساختید؛
    • چرا آن را ساختید؛
    • زمانی که ساخته شد؛
    • جایی که به بازار عرضه شد/نمایش داده شد.
    • چقدر تاثیر داشتی

در اینجا به جای توصیف کارهایی که انجام داده ‌اید، در عمل فکر کنید. به‌ عنوان مثال، داشتن علامت «افزایش 10 درصد تبدیل ‌ها در فرم ثبت ‌نام ما» در درخواست شما چیزی است که می ‌توانم فوراً تحت تأثیر آن قرار بگیرم، و باعث می ‌شود مدیر استخدام به نشانه تأیید سر تکان دهد (به‌جای جملاتی مانند «کار بر روی طراحی وب سایتی که به هیچ‌ کس در مورد آنچه واقعاً انجام داده‌اید چیزی نمی‌ گوید) - و می‌تواند به شما کمک کند که با اطمینان وارد آن مصاحبه شوید.

قبلاً به این موضوع اشاره کردم، اما ارزش چکش کاری را دارد. اگر مهارت ‌هایی متفاوت اما مکمل موقعیت خاصی دارید که برای آن درخواست می‌کنید (مثلاً شما یک طراح طراحی وب سایت هستید که از نوشتن لذت می ‌برید)، آن‌ها را به عنوان پاورقی به CV خود اضافه کنید. من همچنین دوست دارم بخش "پروژه های جانبی در حال انجام" را در CV خود بگنجانم تا نشان دهم که به چیزهای دیگر علاقه مند هستم.

توجه: کار بر روی پروژه های طراحی وب سایت جانبی الزامی نیست. توانایی «کار کردن» خارج از محل کار امتیازی است که من کاملاً از آن قدردانی می‌کنم، و صنعت نباید آن را در برابر کسانی که فقط می‌خواهند ساعات قراردادی خود را کار کنند و در اوقات فراغت خود به زندگی خود ادامه دهند، نگه دارد.

4. اولویت دادن به شبکه بر روی پیکسل‌های فشاری

جامعه همه چیز در صنعت است. هفت سال طول کشید تا متوجه شدم که هر چه بیشتر در این صنعت سرمایه گذاری کنم، بیشتر برمی گردم. مطمئناً، من یک حساب توییتر با چند صد فالوور داشتم که گهگاه با آنها چت می‌کردم، اما این دومین تلاش برای یادگیری فتوشاپ (بله، من طراحی وب سایت ‌ها را در این برنامه طراحی کردم) یا Sketch همچنین در این برنامه بود.

واقعیت این است که هیچ ‌کس به ما نمی‌ گوید که ما باید به جای صیقل دادن طرح‌ ها یا کدهایمان، روی ایجاد اتصالات خوب سخت‌ تر کار کنیم. چرا آنها؟ این بهترین راز این صنعت است. هک، من بدون سرمایه گذاری در خود جامعه، شغل Figma خود را به عنوان سفیر جامعه پیدا نمی کردم!

آن وقت این واقعاً به چه معناست؟ با توجه به حرکت بزرگ خود در اختراع مجدد سیدنی، تصمیم گرفتم (می دانید، چون کسی را نمی شناختم) در رویدادهای طراحی وب سایت محلی شرکت کنم. من بلافاصله عاشق این دسترسی به افراد دیگری شدم که سعی در حل مشکلات مشابه در یک فضای امن داشتند.

در همان زمان دوباره عاشق نوشتن شدم. این دو مهارت غیر طراحی وب سایت برای تبدیل شدن به یک فرد همه جانبه بهتر بسیار مهم بودند - و دوباره این عبارت است. توانایی برقراری ارتباط - چه در دست گرفتن یک میکروفون در یک رویداد، توصیف تصمیم گیری خود برای همکاران، یا مستند کردن کار خود در یک مقاله - یک مهارت فوق العاده مهم در حین بالا رفتن از نردبان شغلی است. بهترین طراحان طراحی وب سایت (و صادقانه بگوییم مدیران) کسانی هستند که اغلب، با جزئیات و به نفع تیم ارتباط برقرار می کنند. بنابراین، همین الان شروع به ایجاد عادت مستندسازی از کار خود کنید و در درازمدت خیلی سریعتر شما را به جلو سوق خواهد داد.

نکته: در رویدادهای صنعت به اطراف بچرخید، شاید در پاسخ به برخی پست‌های رسانه‌ های اجتماعی از طراحان طراحی وب سایتی که می‌شناسید (یا می‌خواهید بدانید!)، به برخی از انجمن‌های Slack یا Discord طراحی وب سایت بروید، و به تازگی ... شناخته شده شوید. می ‌دانم که ترسناک است، اما همانطور که قبلاً توضیح دادم، همه ما چیزی می ‌دانیم، پس آن را در دست بگیرید و به جامعه کمک کنید.

اکثر شرکت ‌های بزرگ ارجاع‌ های داخلی را به برنامه ‌های کور اولویت می ‌دهند، پس این را بگیرید و با آن اجرا کنید. با افرادی در شرکت هایی که می خواهید در آنها کار کنید دوست شوید، یا فقط دوست شوید زیرا همه ما انسان هستیم و به ارتباط واقعی با افراد دیگر نیاز داریم.

5. با انجام دادن بیاموزید، نه با پرسیدن

الهام (تقریبا) بی ارزش است. همه ما آنجا بوده ‌ایم، طراحی وب سایت ‌های الهام ‌بخش طراحی وب سایت را مرور می‌ کنیم و منتظر می ‌مانیم تا جرقه بزند، و در نهایت فقط از چیزی جالب کپی کرده ‌ایم که ظاهر آن را دوست داریم، حتی اگر با سبک محصولی که روی آن کار می‌کنیم همخوانی نداشته باشد. .

طراحی وب سایت خوب اینطوری تولید نمی شود.

در عین حال، وسوسه انگیز است که از دیگران برای دستیابی به طرح های عالی طراحی وب سایت درخواست اکسیر کنید. با این حال، واقعیت ساده است - تمرین باعث عالی می شود. یا همانطور که پابلو پیکاسو زمانی گفت:

حقیقت زیادی در این گفته وجود دارد.

قرار گرفتن در معرض ناخوشایند شغلی تنها طراح بودن در تیم به این معنی بود که من راهنمایی یا راهنمایی را از یک طراح ارشد دریافت نکردم و فقط مجبور بودم این کار را انجام دهم (لطفاً از من شکایت نکنید، نایک!).

من همیشه از آن دسته افرادی بوده‌ام که سعی می‌کنم آنقدر یاد بگیرم که تحت تأثیر قرار بگیرم و همچنین علاقه‌ مند به میانبرها هستم. من فرد مورد علاقه دانشگاه برای کمک به Adobe Flash بودم، زیرا شب ‌هایم را با هر پیام خطای احتمالی که هنگام کار با برنامه فلش ظاهر می ‌شد، سپری می‌ کردم و سپس همه راه‌ حل‌ ها را یاد گرفتم.

بنابراین، به جای تمرکز بر این که از شخص دیگری بپرسیم چگونه کاری را انجام دهیم، بیایید خودمان روی یافتن پاسخ ها تمرکز کنیم. جستجوی گوگل واقعا بهترین دوست شماست. و اگر کمکی نکرد، این کانال‌های انجمن طراحان طراحی وب سایت نیز وجود دارند که قبلاً به آنها اشاره کردم و هنگام یافتن راه‌حل برای چیزی بسیار سریع مفید خواهند بود.

این رویکرد واقعاً نتیجه می دهد زیرا شما تخصص بیشتری در این زمینه ایجاد می کنید. خودآموخته بودن مشکلی نیست، به خصوص در دنیایی که با یک کلیک تا یافتن تقریباً همه چیزهایی که باید در مورد صنعت بدانید فاصله دارید زیرا تنها کاری که باید انجام دهید این است که جستجو کنید و سپس سعی کنید ذره های دانش را به کار ببرید. که تازه پیدا کردی

وقتی نوبت به فرآیند طراحی وب سایت می ‌شود، تنها راهی که می‌توانیم رابط ‌های کاربرپسند طراحی وب سایت و مقیاس ‌پذیر بسازیم، دوباره انجام دادن است، نه فقط خواندن مقالات بی ‌شماری درباره کارهایی که ممکن است بخواهیم انجام دهیم. برنامه طراحی وب سایت مورد علاقه خود را باز کنید و شروع به بازی کنید. عناصر را به اطراف حرکت دهید، بزرگنمایی و کوچکنمایی کنید و به آزمایش ادامه دهید.

مهم: هیچ چیز نمی تواند جایگزین یک پایه محکم در کار شما شود. با ایجاد (یا تکیه بر آن، اگر در جای دیگری تعریف شده باشد) پالت های رنگی قوی و قابل دسترس، سلسله مراتب تایپوگرافی خوب، و ریتم فاصله زیرین، طرح‌ های شما سریع ‌تر از آنچه برای طراحی وب سایت یک میم و توییت کردن آن لازم است، شروع به «احساس» می ‌کنند.

نتیجه

خوب، امیدوارم تا به حال به شما کمک کرده باشم که مهمترین پایه ها را هنگام شروع حرفه طراحی وب سایت خود تعیین کنید. من به پنج نکته بعدی خود در قسمت 2 ادامه خواهم داد.

در ضمن، اگر نظری دارید یا می ‌خواهید بازخوردی را به اشتراک بگذارید و سؤال بپرسید، لطفاً این کار را با استفاده از فرم نظر زیر انجام دهید یا برای من در توییتر پیام ارسال کنید. خوشحال می شوم کمک کنم!