search
حلقه سفید

دوره های برتر توسعه طراحی وب سایت رایگان و پولی

اشتراک گذاری در :
انتشار : 1401/03/17
دوره های برتر توسعه طراحی وب سایت رایگان و پولی

با این دوره های برتر توسعه طراحی وب سایت رایگان و پولی، در مسیر درست برای یک حرفه برنامه نویسی عالی قرار بگیرید

حقوق بالاتر از حد متوسط، امنیت شغلی تضمین شده، برنامه ‌های انعطاف ‌پذیر – اینها تنها برخی از دلایلی هستند که ممکن است در توسعه طراحی وب سایت به شغلی فکر کنید، یا اینکه چرا ممکن است قبلاً چنین کاری داشته باشید! حقیقت این است که هرگز زمان بهتری برای توسعه ‌دهی طراحی وب سایت وجود نداشته است، زیرا تقاضا برای نامزدهای توسعه ‌دهنده طراحی وب سایت سال به سال افزایش می ‌یابد. حتی یک ابزار حرفه ای نمونه سازی طراحی وب سایت مانند Justinmind به توسعه دهندگان طراحی وب سایت پاسخ می دهد.

اگر فکر می‌کنید که می‌خواهید توسعه طراحی وب سایت را یاد بگیرید، اما کاملاً مطمئن نیستید که برای شما مناسب است، شاید گذراندن یک دوره رایگان یا یک تجربه ‌کننده به شما در تصمیم ‌گیری کمک کند. ورود به برنامه نویسی سخت است، اما در دسترس است، صرف نظر از بودجه - فقط به مقداری کار خوب قدیمی نیاز دارد تا شما را حفظ کند.

با این حال، اگر در مورد انتخاب شغل خود کاملاً مطمئن هستید، ما یک دوره فشرده توسعه طراحی وب سایت بوت کمپ را برای بهترین ارزش از نظر زمان و هزینه صرفه جویی توصیه می کنیم، زیرا امروزه بسیاری از کارفرمایان تمایل دارند مجموعه مهارت های خاصی را نسبت به جایی که شما به دانشگاه رفته اید ترجیح دهند.

یا شاید قبلاً یک حرفه توسعه را آغاز کرده اید و علاقه مند به یادگیری برخی از مهارت های جدید برای تقویت برنامه درسی خود هستید؟ خوشبختانه، توسعه طراحی وب سایت یکی از ساده ترین زمینه ها برای ارتقاء مهارت است، بنابراین شما خوش شانس هستید!

ما فهرستی از 25 مورد از بهترین دوره های توسعه طراحی وب سایت را، چه به صورت آنلاین و چه در سراسر جهان، گرد آوری کرده ایم تا به شما کمک کنیم دوره ای را که برای شما مناسب است، بدون توجه به شرایط شما، پیدا کنید. کد نویسی مبارک!

اگر برای یک دوره کامل در زمینه توسعه طراحی وب سایت کاملاً آماده هستید، شاید بتوانید قبل از شروع برنامه نویسی، این آموزش های UI و UX طراحی وب سایت را بررسی کنید.

فهرست مطالب

  • دوره های آنلاین توسعه طراحی وب سایت
  • دوره های توسعه طراحی وب سایت در کلاس (ایالات متحده آمریکا)
  • دوره های توسعه طراحی وب سایت در کلاس (اروپا)
  • دوره های توسعه طراحی وب سایت در کلاس (خاور میانه و آسیا و اقیانوسیه)

دوره های آنلاین توسعه طراحی وب سایت

1. Udemy

Udemy دارای تعداد خوبی از دوره های توسعه طراحی وب سایت ست، اما اگر بدون پیش زمینه برنامه نویسی شروع به کار کرده اید، کدام یک را باید انتخاب کنید؟ برنامه ‌نویس کامل طراحی وب سایت در سال 2019: Zero to Mastery دقیقاً همان کاری را انجام می ‌دهد که روی قلع می ‌گوید.

این دوره توسعه طراحی وب سایت قصد دارد شما را برای استخدام فوری در صنعت آماده کند و می تواند شما را تا سطح یک توسعه دهنده طراحی وب سایت کامل آموزش دهد، علاوه بر این به شما تمام آخرین فناوری های مورد استفاده در صنعت را آموزش می دهد. و همه با قیمت کاملا مناسب.

قیمت: حدود 225 دلار

مدت زمان: یک تا دو هفته

سطح: مبتدی

2. Coursera

Coursera مجموعه‌ای از دوره‌های توسعه طراحی وب سایت را ارائه می‌ دهد که می‌تواند پایه و اساس محکمی برای توسعه طراحی وب سایت جلو و عقب ارائه دهد.

توسعه طراحی وب سایت فرانت اند با React توسط دانشگاه هنگ کنگ یک دوره آموزشی عالی برای توسعه طراحی وب سایت است تا شما را با توسعه فرانت اند طراحی وب سایت با جاوا اسکریپت آشنا کند، با تمرکز ویژه بر استفاده از کتابخانه React. آنها همچنین پایه های طراحی UI طراحی وب سایت پاسخگو را با بوت استرپ 4 پوشش می دهند.

Ruby on Rails: An Introduction که توسط دانشگاه جان هاپکینز تدریس شده است، آغازگر عالی برای ایجاد برنامه های طراحی وب سایت با روبی با استفاده از نمونه سازی سریع است. علاوه بر این، به شما یاد می دهد که چگونه آن را در فضای ابری باHeroku Paas (پلتفرم به عنوان سرویس) ذخیره کنید و از همه بهتر، چگونه از داده های طراحی وب سایت سرویس به عنوان یک پایگاه داده خارجی استفاده کنید.

امتیاز قیمت: 7 روز آزمایشی رایگان، 49 دلار در ماه پس از آن

مدت زمان: Ruby on Rail (15 ساعت)، توسعه طراحی وب سایت فرانت اند با React (33 ساعت)

سطح: هر دو دوره سطح متوسط هستند

3. ) Udacityجسارت(

دوره توسعه طراحی وب سایت Udacity که توسط استیو هافمن تدریس می شود، شما را با مهمترین مفاهیم در مورد مرورگرهای اینترنتی و HTML آشنا می کند.

شما بلافاصله از درس اول با HTML کدنویسی را شروع خواهید کرد، علاوه بر آن HTTP را در ارتباط با درخواست هایی مانند GET و POST کاوش خواهید کرد. همچنین پایگاه داده ها، API ها، کش کردن، فرم ها و ورودی را یاد خواهید گرفت.

نقطه قیمت: رایگان

مدت زمان: 3 ماه

سطح: مهارت برنامه نویسی پایتون متوسط

4. edX

edX مجموعه ای از دوره های جالب توسعه طراحی وب سایت را ارائه می دهد که از سطح مبتدی تا پیشرفته تر متفاوت است.

از جمله این دوره آموزشی جهت گیری حرفه ای مایکروسافت است که بر توسعه front-end طراحی وب سایت تمرکز دارد. این دوره توسعه طراحی وب سایت برای مبتدیان کاملاً مبتدی است و از صفر شروع می شود و شما را با تمام زبان های مورد استفاده در این نوع توسعه، علاوه بر مهم ترین ابزارها و فریمورک های مورد استفاده امروز آشنا می کند.

کنسرسیوم طراحی وب سایت جهانی (3W) C پنج دوره توسعه طراحی وب سایت از مبتدی تا پیشرفته را ارائه می دهد که همه موارد مربوط به تگ های HTML مدرن، بهترین شیوه های CSS، جاوا اسکریپت و حتی انیمیشن های گرافیکی طراحی وب سایت را پوشش می دهد.

نقطه قیمت: Microsoft Professional Orientation برای ممیزی یا پرداخت 99 دلار برای گواهی رایگان است. هزینه توسعه طراحی وب سایت فرانت اند 500 دلار است.

مدت زمان: جهت گیری حرفه ای مایکروسافت (3-4 ساعت) و توسعه دهنده طراحی وب سایت فرانت اند (حدود 6 ماه و 2 هفته).

سطح: مبتدی تا متوسط

5. Code Academy

«مسیر» توسعه طراحی وب سایت کد آکادمی برای کسانی که به دنبال تغییر شغل یا چالش هستند، عالی است! اشتراک در حساب Pro به شما امکان می دهد به دوره ها و آزمون های درخواستی دسترسی داشته باشید - آنها حتی یک برنامه برای یادگیری در حین حرکت دارند!

دوره توسعه طراحی وب سایت آنها وعده می دهد که شما را با ابزارهای اساسی تجارت مانند HTML، CSS و جاوا اسکریپت آشنا کند که به شما در ساخت صفحات طراحی وب سایت تعاملی کمک می کند.

پس از آن، آنها بک ‌اند را پوشش می ‌دهند و شما را برای ساخت پایگاه‌ های داده و سرورهای خود راه‌ اندازی می ‌کنند و به شما امکان می ‌دهند در آینده یک توسعه‌ دهنده طراحی وب سایت فول استک شوید.

قیمت: حدود 20 دلار در ماه

مدت زمان: در حال انجام (به طور مداوم به روز می شود)

سطح: مناسب برای تمام سطوح

6. Skillshare

دوره آموزشی Skillshare's Boost Personal Brand by Coding Your Own Website توسط Aga Naplocha، یک طراح برنامه نویسی از Adobe، به شما نشان می دهد که چگونه در نمونه کارهای طراحی وب سایت خود خلاق شوید.

او یک رویکرد طراحی وب سایت نوآورانه را برای توسعه طراحی وب سایت خود آموزش می دهد که از استفاده از الگوهای معمولی اجتناب می کند و بر برند شخصی شما تأکید می کند. او قول می دهد که شما را با دانش مربوط به CSS و Bootstrap که برای شروع طراحی وب سایت در اسرع وقت نیاز دارید، به روز کند!

امتیاز قیمت: 30 روز آزمایشی رایگان، سپس 15 دلار ماهانه یا 108 دلار سالانه

مدت زمان: 2 ساعت

سطح: مبتدی

7. Treehouse

"Techdegree" از Treehouse با بیش از نه پروژه طراحی وب سایت و 30 دوره، تمام اصول HTML، CSS و جاوا اسکریپت را به شما می آموزد تا شما را برای یک شغل ابتدایی در عرض چهار ماه آماده کند.

دوره توسعه طراحی وب سایت پایتون آنها شما را آماده می کند تا در مدت پنج ماه به عنوان یک توسعه دهنده طراحی وب سایت پایتون کار کنید و به شما کمک می کند یک بازی حدس زدن اعداد برای نمونه کار خود بسازید.

در نهایت، اگر می‌خواهید در هر دو زمینه تخصص داشته باشید، دوره توسعه طراحی وب سایت جاوا اسکریپت Full Stack آنها شما را در مدت پنج ماه تحت پوشش قرار داده و آماده کار می‌کنید! همچنین در طول دوره، چندین برنامه وب ایجاد خواهید کرد که می توانید آنها را به کارفرمایان احتمالی نشان دهید.

قیمت: حدود 25 دلار در ماه

مدت: دوره ها بین 4 تا 5 ماه است

سطح: مبتدی

8. Tutsplus

دوره توسعه طراحی وب سایت Tutsplus بلافاصله با React پاهای شما را خیس می کند. این بر اهمیت حداقل امتحان کردن این زبان تاکید می کند، حتی اگر هرگز قصد استفاده از آن را ندارید.

این دوره برای افرادی است که هیچ تجربه ای در زمینه کدنویسی با React ندارند و می خواهند آن را امتحان کنند. این بر روی کمک به شما برای ایجاد یک بازی از ابتدا تمرکز می کند و تمام اصول اولیه را در طول فرآیند به شما آموزش می دهد.

قیمت: 16.50 دلار در ماه

مدت زمان: 2 ساعت

سطح: مبتدی

9. W3Schools

W3Schools یک انتخاب عالی برای افراد پرمشغله با تعهدات کاری و زندگی است، زیرا تمام دوره های صدور گواهینامه توسعه دهنده طراحی وب سایت آنها به صورت آنلاین تکمیل شده و کاملاً خود گام است. همچنین می‌توانید با گواهی‌های موجود از HTML تا SQL، دقیقاً کدام دوره توسعه طراحی وب سایت را که می‌خواهید مطالعه کنید، انتخاب کنید.

هزینه هر گواهی یکسان است و در پایان، باید یک امتحان آنلاین انجام دهید، تحت نظارت شخص مورد نظر - ترجیحاً یک رئیس یا معلم، و نام او در گواهی نهایی چاپ می شود!

قیمت: 95 دلار برای هر گواهی

مدت زمان: چند هفته

سطح: دانش اولیه هر زبان برنامه نویسی

10. Free Code Camp

Free Code Camp یک دوره کامل توسعه طراحی وب سایت را ارائه می دهد که به شش گواهینامه کوچکتر تقسیم شده است. تکمیل هر شش دوره به شما حق دریافت گواهی توسعه طراحی وب سایت کامل پشته آنها را می دهد.

در طول هر شش دوره صدور گواهینامه توسعه دهنده طراحی وب سایت ، همه چیزهایی را که باید در مورد توسعه front-end و back-end طراحی وب سایت بدانید را یاد خواهید گرفت و موضوعاتی از طراحی وب سایت واکنشگرا گرفته تا ساختارهای داده و الگوریتم ها را پوشش خواهید داد، علاوه بر کسب تجربه عملی با بسیاری از ابزارهای مختلف توسعه طراحی وب سایت.

نقطه قیمت: رایگان

مدت زمان: 2 ماه و 2 هفته

سطح: مبتدی

دوره های توسعه طراحی وب سایت در کلاس (ایالات متحده آمریکا)

1. App Academy - سانفرانسیسکو، کالیفرنیا

اگر به دنبال یک مدرسه کد نویسی هستید که بر آمادگی شغلی تمرکز دارد، آکادمی برنامه که توسط SwitchUp و CourseReport به عنوان بهترین مدرسه کدنویسی در ایالات متحده انتخاب شده است، مدرسه مناسب شماست.

در این دوره آموزشی توسعه طراحی وب سایت ، که توسط کارشناسانی از شرکت‌های فناوری برتر در این صنعت هدایت می‌شود، تمام موارد ضروری جاوا اسکریپت، Ruby on Rails و React/Redux را برای ساخت اپلیکیشن‌ های طراحی وب سایت یاد خواهید گرفت.

نقطه قیمت: تامین مالی برای 454 دلار ماهانه یا 23 تا 28000 دلار (پس از استخدام)

مدت زمان: 3 ماه

سطح: مبتدی

2. دانشگاه استنفورد - استانفورد، کالیفرنیا

دوره توسعه طراحی وب سایت دانشگاه استنفورد با هدف ارائه مقدمه ای اولیه برای ساخت برنامه های کاربردی طراحی وب سایت همراه با تجربه عملی به شما می باشد.

در این دوره برنامه ریزی شده است که همه چیز از front-end تا back-end را پوشش دهد، از جمله زبان های نشانه گذاری و اسکریپت، گرافیک های تعاملی، پایگاه های داده، طرح بندی های پاسخگو، پروتکل های شبکه و برنامه نویسی مبتنی بر رویداد.

نقطه قیمت: اطلاعات مربوط به شهریه در اینجا موجود است

مدت زمان: 2 ماه و 2 هفته

سطح: مبتدی

3. مدرسه Flatiron-واشنگتن دی سی

دوره رایگان مقدماتی توسعه طراحی وب سایت جاوا اسکریپت Flatiron راهی عالی برای تسلط سریع بر اصول توسعه طراحی وب سایت مدرن از صفر است.

گذراندن این دوره نه تنها به شما کمک می کند تا در سریع ترین زمان ممکن به کدنویسی در جاوا اسکریپت بپردازید، بلکه به شما کمک می کند تصمیم بگیرید که آیا حرفه ای در توسعه طراحی وب سایت برای شما مناسب است یا خیر.

نقطه قیمت: رایگان

مدت زمان: 2-3 روز

سطح: مبتدی

4. کدگذاری دوجو - مکان‌ها در سراسر ایالات متحده

Dojo بسیاری از بوت کمپ های کدگذاری در محل را در سراسر کشور ارائه می دهد. بوت کمپ آنها محبوب ترین و پرتقاضاترین زبان های برنامه نویسی را بر اساس روند بازار و رتبه بندی موتورهای جستجو به شما آموزش می دهد.

هر بوت کمپ معمولاً 14 هفته طول می کشد و تا سه پشته آموزش می دهد! ابتدا توسعه front-end و سپس back end طراحی وب سایت با پایتون را یاد خواهید گرفت. سپس می توانید انتخاب کنید که Ruby on Rails، Java یا C# را یاد بگیرید.

قیمت: 13995 دلار

مدت زمان: 3 ماه و 2 هفته

سطح: مبتدی

5. آکادمی فناوری - دنور (کلرادو)، پورتلند (اورگان) و سیاتل (واشنگتن)

آکادمی فناوری ترکیب خوبی از بوت کمپ ها را ارائه می دهد که می توانید به صورت آنلاین یا در محل در هر یک از پردیس های آنها انجام دهید. هر یک از دوره های آنها را می توان به صورت تمام وقت یا پاره وقت گذراند.

دوره های توسعه طراحی وب سایت در حال حاضر موجود هستند، کمپ بوت توسعه دهندگان طراحی وب سایت (برای زبان های جلویی) پایتون و سی شارپ. با این حال، «دوره برتر» آنها، یعنی کمپ توسعه ‌دهنده نرم ‌افزار، وعده می ‌دهد که هفت تا از بهترین زبان‌ های برنامه ‌نویسی را در ۲۶ هفته به شما آموزش دهد!

قیمت: دوره های بین 3600 تا 11700 دلار

مدت زمان: از 2 تا 7 ماه بسته به دوره

سطح: مبتدی

دوره های توسعه طراحی وب سایت در کلاس (اروپا)

1. موسسه کد - دوبلین، ایرلند

موسسه کد در دوبلین، زادگاه طراحی وب سایت سامیت، به دانشجویان آینده نگر یک چالش برنامه نویسی منحصر به فرد و رایگان پنج روزه با یک ویدیوی آموزشی هر روز ارائه می دهد. تمام چیزی که طول می کشد یک ساعت در روز است و وقتی کامل شد، می دانید که آیا کدنویسی برای شما مناسب است یا خیر!

پس از تکمیل چالش پنج روزه، سپس آماده خواهید بود تا به دوره توسعه طراحی وب سایت بوت کمپ آنها بروید، جایی که از HTML، CSS و جاوا اسکریپت برای ساختن طراحی وب سایت خود استفاده خواهید کرد. اگر به مطالعه بیشتر علاقه دارید، این بوت کمپ همچنین می تواند منجر به دوره دیپلم آنها شود.

قیمت: حدود 6790 دلار (یا 425 دلار ماهانه)

مدت زمان: از یک ماه تا یک سال

سطح: مبتدی

2. آکادمی باز - لندن، بریتانیا (همچنین آنلاین)

دوره توسعه طراحی وب سایت Open Academy برای کسانی که به دنبال آشنایی با دنیای توسعه طراحی وب سایت و کدنویسی هستند، یک آغازگر عالی است.

چه به دنبال بهبود طراحی وب سایت یا وبلاگ شخصی خود باشید، چه به دنبال شغلی در این صنعت هستید، این دوره اصول جاوا اسکریپت، HTML و برنامه نویسی شی گرا را پوشش می دهد تا شما را به سطح برنامه نویس اولیه برساند.

قیمت: حدود 99 یورو

مدت زمان: 2 ماه

سطح: مبتدی

3. Codeworks - بارسلون، اسپانیا

Codeworks در شهر پرهیاهو جهانی بارسلون و تنها پنج دقیقه با یکی از بهترین سواحل مدیترانه فاصله دارد!

دوره اصلی توسعه طراحی وب سایت تمام پشته 12 هفته طول می کشد. این یک بوت کمپ کامل است که علاوه بر یادگیری در مورد ساختارهای داده و امنیت سایبری، شما را با محبوب ‌ترین زبان‌ های فرانت ‌اند و بک ‌اند طراحی وب سایت سرعت می ‌بخشد.

قیمت: حدود 11090 دلار

مدت زمان: 3 ماه

سطح: مبتدی تا متوسط (دوره های مقدماتی کوتاه برای آماده کردن شما ارائه می شود)

4. توسعه Bootcamp - آمستردام، هلند

توسعه Bootcamp Amsterdam سه بوت کمپ متمایز ارائه می دهد: React/Redux (متوسط)، TypeScript و GraphQL (پیشرفته) و JavaScript (مبتدی).

بوت کمپ جاوا اسکریپت شما را با اصول توسعه طراحی وب سایت آشنا می کند. React & Redux با ارائه یک نمای کلی تر از توسعه front-end و back-end طراحی وب سایت از آن پیروی می کند، در حالی که دوره توسعه طراحی وب سایت TypeScript و Graph شما را با TypeScript تمام پشته توسعه می دهد.

قیمت: حدود 2830 دلار برای بوت کمپ جاوا اسکریپت و 5430 دلار برای React & Redux و TypeScript و GraphQL.

مدت زمان: 5 روز تا حدود 3 هفته، بسته به دوره.

سطح: بوت کمپ های موجود برای همه سطوح.

5. Spiced- برلین، آلمان

Spiced در برلین دوره فشرده صفر تا قهرمانی را ارائه می دهد که هدف آن این است که شما را در کمتر از 12 هفته به سطح توسعه دهنده طراحی وب سایت کامل ببرد.

دوره توسعه طراحی وب سایت آنها بر کمک به شما در توسعه مهارت ‌های خاصی که کارفرمایان معمولاً به دنبال آن هستند، تمرکز می‌کند، علاوه بر این به شما کمک می ‌کند تا سبد حرفه ‌ای خود را با پروژه‌ های توسعه ‌یافته طراحی وب سایت از HTML، جاوا اسکریپت، Node.js و موارد دیگر بسازید!

قیمت: حدود 8830 دلار.

مدت زمان: 3 ماه.

سطح: مبتدی

دوره های توسعه طراحی وب سایت در کلاس (خاور میانه و آسیا و اقیانوسیه)

1. آکادمی کدر - بریزبن، استرالیا

آکادمی کدر تنها مدرسه کدنویسی در استرالیا است که بوت کمپ های معتبر ارائه می دهد.

آنها بوت کمپ های تمام وقت را ارائه می دهند که به شما کمک می کند تا یک توسعه دهنده طراحی وب سایت جوان و حتی یک دوره آموزشی منحصر به فرد برای بوت کمپ امنیت سایبری شوید، به علاوه مجموعه ای از دوره های کوتاه توسعه طراحی وب سایت با هدف کسانی که فقط به دنبال مهارت هستند.

نقطه قیمت: جدول هزینه های Coder Academy را ببینید.

مدت زمان: بسته به دوره متفاوت است.

سطح: دوره هایی از مبتدی تا برنامه نویسان پیشرفته

2. موسسه فناوری Manukau - اوکلند، نیوزیلند

موسسه Manukau مدرک فارغ التحصیلی تمام وقت در توسعه نرم افزار و طراحی وب سایت ارائه می دهد که هدف آن این است که تا پایان کار شما را آماده کند.

علاوه بر یادگیری نحوه استفاده از محبوب ترین ابزارها و زبان های برنامه نویسی، این دوره توسعه طراحی وب سایت همچنین تجربه عملی کار با پلتفرم های توسعه طراحی وب سایت مختلف را به شما می دهد، علاوه بر آن مهارت های نرم مربوطه را برای یک حرفه در این صنعت به شما ارائه می دهد.

قیمت: حدود 14885 دلار.

مدت زمان: حدود 2 ماه

سطح: مبتدی.

3Asia Dev Academy - سلانگور، مالزی

آکادمی توسعه طراحی وب سایت آسیا معتقد است که مطلقاً هر کسی می تواند در عرض سه ماه کدنویسی را یاد بگیرد، به همین دلیل هدف دوره توسعه طراحی وب سایت آنها این است که شما را در آن زمان به مهارت کامل در زمینه کدنویسی برساند!

آن ‌ها قول می ‌دهند که به شما کدنویسی را به واقعی‌ ترین شکل ممکن، در آزمایشگاه‌های تحت رهبری مربی آموزش دهند و حداکثر سه پروژه طراحی وب سایت واقعی را برای گنجاندن در مجموعه خود توسعه دهید.

قیمت: حدود 515 دلار

مدت زمان: 3 ماه (تمام وقت)، 6 ماه (پاره وقت)

سطح: مبتدی

دوره های طراحی وب سایت در بانکوک یک دوره توسعه طراحی وب سایت را برای توسعه دهندگان طراحی وب سایت فعلی ارائه می دهد که می خواهند دانش خود را افزایش دهند و برنامه درسی زبان ها و نرم افزارهای خود را گسترش دهند.

نکته مهم در مورد این دوره توسعه طراحی وب سایت این است که می توان آن را متناسب با اهداف یادگیری شخصی شما طراحی کرد، خواه Ruby on Rails، HTML5 یا Unix Fundamentals، فقط به آنها بگویید می خواهید به چه چیزی برسید و آنها اهداف شما را جمع آوری می کنند. برنامه مطالعه سفارشی!

قیمت: 12 ساعت آموزش خصوصی حدود 63 دلار هزینه دارد

مدت زمان: از 3 ساعت تا 3 ماه، بسته به چیزی که می خواهید یاد بگیرید

سطح: مبتدی

5. اسطرلاب ها - دبی، امارات

Bootcamp توسعه طراحی وب سایت Astrolab در دبی یک دوره دو هفته ای فشرده توسعه طراحی وب سایت است که شما را از روز اول در پایان قرار می دهد.

با یادگیری مهم‌ ترین زبان‌ ها و نرم‌ افزارهای مورد استفاده توسط توسعه ‌دهندگان طراحی وب سایت فول استک، این دوره توسعه طراحی وب سایت به شما یاد می‌ دهد که چگونه همه چیز را از طراحی وب سایت های تعاملی گرفته تا برنامه‌های تلفن همراه ترکیبی بسازید، علاوه بر این، نحوه دستیابی به حداقل نمونه اولیه محصول قابل اجرا و همچنین اصول اولیه مدیریت تولید!

قیمت: حدود 1110 دلار

مدت زمان: 2 ماه

سطح: مبتدی

نمونه سازی را امتحان کنید

اگر یک مبتدی در برنامه نویسی هستید و هنوز کاملاً مطمئن نیستید که توسعه طراحی وب سایت حوزه خاصی است که می خواهید وارد آن شوید، همیشه می توانید نمونه سازی طراحی وب سایت را به صورت رایگان با ابزار نمونه سازی ما امتحان کنید.

این نه تنها به شما کمک می‌ کند ساختارهای چیدمان معمولی و عملکرد یک طراحی وب سایت را احساس کنید، بلکه بینشی از کار طراحان UX طراحی وب سایت نیز به شما می‌دهد، که اغلب نمونه‌ های اولیه طراحی وب سایت هایی را که روی آن کار می‌کنید ایجاد می ‌کنند. .

خط پایین

دوره توسعه طراحی وب سایت مناسب برای شما به موقعیت شما بستگی دارد، اما خوشبختانه، برای همه، صرف نظر از سطح آنها، چیزی وجود دارد.

اگر به تازگی شروع به کار کرده اید، توصیه می کنیم کمی وقت بگذارید و در نظر بگیرید که در کدام زمینه از توسعه طراحی وب سایت می خواهید در آن تخصص داشته باشید: آیا می خواهید یک توسعه دهنده front-end، back-end یا full-stack طراحی وب سایت باشید؟ اگر مطمئن نیستید، گذراندن یک دوره مقدماتی سریع در هر زمینه قطعاً ضرری نخواهد داشت!

اگر قبلاً یک حرفه توسعه دارید، ما شما را تشویق می‌ کنیم که به یادگیری ادامه دهید. توسعه طراحی وب سایت یک حرفه عالی برای داشتن است، اما همچنین به سرعت در حال تغییر است و بنابراین مهم است که سعی کنید همیشه در بالای بازی خود بمانید.

در نهایت، توسعه طراحی وب سایت چه به عنوان یک سرگرمی و چه به عنوان یک حرفه تمام وقت انجام شود، دنیایی جذاب و پر از امکانات است و امیدواریم این دوره شما را در مسیری که می‌خواهید راهنمایی کند!