search
حلقه سفید

طراحی سایت با وب اور و اقدامات اولیه سئو

اشتراک گذاری در :
انتشار : 1399/06/10
طراحی سایت با وب اور و اقدامات اولیه سئو

طراحی سایت با هر سیستم مدیریت محتوا، نیازمند اقدامات اولیه برای توسعه سئو وب سایت است. برای این منظور باید اقدامات خاصی صورت پذیرد. سایت های طراحی شده با سیستم مدیریت محتوای وب اور دارای تنظیمات خاصی است که توسط تیم فنی وب اور و با خود مشتری قابل انجام است تا توسئه سئو سیستم کاملا بهینه باشد.

1-عنوان و توضیحات:

عنوان و توضیحات وب سایت را از قسمت « وب سایت تنظیمات » وب سایت تنظیم نمایید. عنوان وب سایت در قسمت « عنوان در مرورگر » و توضیحات در قسمت « توضیحات » تنظیمات صفحه نخست وب سایت قرار دارد.

2-توضیحات صفحات:

تمامی صفحات ایجاد شده در طراحی سایت وب اور دارای توضیحات و عنوان هستند. برای تنظیم توضیحات و عنوان صفحات داخل، می توانید از بخش « برگه ها صفحه ها »، استفاده کنید. برای تنظیم عنوان از « عنوان صفحه » و برای تنظیم توضیحات از « توضیحات » استفاده کنید.

3-کلمات کلیدی:

از قسمت « محتوا مطالب صفحات » و از قسمت « محتوا پست خبر » می توانید برای مطالب صفحات و پست های خود کلمات کلیدی مشخص کنید. دقت نمایید که کلمات کلیدی که در این بخش وارد می کنید را با کلید Enter از یکدیگر جدا نمایید و دقت کنید تا کلمات کلیدی حتما در متن صفحه وب سایت شما موجود باشد. در صورتی که کلمه کلیدی در متن موجود نباشد، از طرف گوگل به شدت جریمه خواهید شد و ممکن است سایت شما را در نتیجه جستجو نمایش ندهد.

4-ابزار google webmastertools :

گوگل دارای ابزاری به نام وب مستر تولز است که با استفاده از آن می توانید سایت خود را به گوگل معرفی کنید. این ابزار علاوه بر افزودن وب سایت و معرفی دامنه وب سایت شما امکان معرفی نقشه سایت را نیز دارد. نقشه سایت شما در آدرس « sitemap.xml/نام دامنه شما » بصورت خودکار ایجاد می شود.

5-ابزارgoogle analytics

این ابزار در واقع یک پنل گزارش ساز است که گزارشات مختلفی از بازدیدکنندگان وب سایت شما در اختیار قرار می دهد. برای این کار می توانید سایت خود را به گوگل آنالاستیک معرفی کرده و اسکریپت آن را در قسمت نمایش، قسنت قالب سایت و در باکس بالایی قرار دهید. از فردای روزی که این کار را انحام دادید، می توانید از گزارشات آن استفاده نمایید.

منبع :