search
حلقه سفید

طراحی وب سایت با هدف در ذهن

اشتراک گذاری در :
انتشار : 1401/05/03
طراحی وب سایت با هدف در ذهن

یک طراحی وب سایت چشم نواز که خوب به نظر می رسد عالی است. با این حال، باید بیشتر از ظاهر خوب انجام دهد.

یک طراحی وب سایت تجاری را با سی ثانیه اول ملاقات حضوری با شخصی مقایسه کنید. آن زمان است که تصور اولیه آنها از شما شکل می گیرد. طراحی وب سایت شما ممکن است حتی زمان کمتری داشته باشد مگر اینکه به عنوان یک رابط، عملکرد خود را با این عناصر ارتباط برقرار کند:

  • سهولت استفاده به قدری ساده که توسط مکانیک حواسشان پرت نمی شود.
  • احساس و عواطف مثبت در مورد تجارت را از بازدیدکننده طراحی وب سایت جلب کنید.
  • ارائه ظاهری جذاب و حرفه ای طراحی وب سایت ؛
  • در نگاه اول یک قالب طراحی وب سایت بسیار آسان ارائه دهید.
  • واضح است که اطلاعات مهم طراحی وب سایت را برچسب گذاری کنید.
  • اولین تصور مثبت از شیوه های تجاری شرکت خود در متن و گرافیک ایجاد کنید.

این عناصر طراحی وب سایت استراتژیک شما را در شناسایی اهدافتان راهنمایی می کنند و از آنها به عنوان راهنما برای دستیابی به اهداف تجاری که طراحی وب سایت شما را هدایت می کنند، استفاده می کنند.

پیاده سازی برنامه های طراحی وب سایت استراتژیک

این مراحل را در نظر بگیرید تا از طریق یک پروژه طراحی وب سایت طراحی شده استراتژیک فکر کنید.

اهداف مشتریان خود را در طراحی وب سایت مشخص کنید

شما باید اهداف مشتری طراحی وب سایت را به وضوح مشخص کنید و دقیقاً درک کنید که از شما انتظار می رود در ط طراحی وب سایت یا طراحی وب سایت مجدد آنها به چه چیزی برسید.

فقط پرسیدن از مشتری که اهداف طراحی وب سایت آنها چیست ممکن است اطلاعات کافی به شما بدهد. با این حال، معمولاً مشتری نمی تواند اهداف شرکت را با کلمات بیان کند.

زمان مورد نیاز را صرف بحث در مورد گزینه ها کنید. سبک و اهداف طراحی وب سایت آنها را بشناسید. سپس بر سر یک جهت و هدف روشن به توافق برسید.

طراحان طراحی وب سایت اغلب برای قرار دادن عملکرد بالاتر از هنر تلاش می کنند. شما می خواهید یک چیدمان بصری طراحی وب سایت جذاب و متعادل داشته باشید اما طراحی وب سایت یک هنر کاربردی است.

وظیفه فروش محصولات، انتقال اطلاعات، دسترسی به خدمات، سرگرمی و موارد دیگر باید در طراحی وب سایت یا طراحی وب سایت مجدد شما انجام شود. اهداف باید برای همه مشخص باشد، به خصوص هنگام طراحی وب سایت مجدد.

مخاطب خود را بشناسید

نحوه ظاهر و عملکرد طراحی وب سایت شما بستگی به این دارد که چه کسی و برای چه هدفی طراحی شده است. جمعیت شناسی حرفه، فناوری، جنسیت، سن، علایق مشترک و موارد دیگر بر انتخاب زیبایی شناسی و قابلیت استفاده شما تأثیر می گذارد.

یک طراحی وب سایت یادگیری اولیه برای کودکان پیش دبستانی بسیار متفاوت از یک انجمن در مورد پیری خواهد بود. قابلیت استفاده برای طراحی وب سایت ‌های بازی‌سازی هوشمند از نظر فناوری با یک طراحی وب سایت تجارت الکترونیک متفاوت است.

مخاطب بر جزئیات دیگری مانند اندازه و سبک فونت، استفاده از گرافیک و حتی انتخاب رنگ تأثیر می گذارد. در مورد همذات پنداری با مخاطبان خود وجدان باشید.

طراحی وب سایت درایوهای تصویر برند

طراحان طراحی وب سایت گرایش ‌ها و ایده‌ های جدید را دوست دارند و به راحتی می ‌توان آن‌ها را فریب داد.

اضافه کردن فلش و صدای صدای هیس برای برخی از طراحی وب سایت ها عالی است اما نه همه. طراحی وب سایت شما یک تصویر را پروژه می کند. مطمئن شوید که تصویر نشان دهنده برند است.

اهداف جهت طراحی وب سایت را هدایت می کنند

شما گام های درستی برداشته اید و اهداف قابل دستیابی را تعیین کرده اید، جمعیت شناسی مخاطبان خود را مشخص کرده اید و دید روشنی از تصویر برند دارید. اکنون زمان همگام سازی استراتژی طراحی وب سایت با تصمیمات طراحی وب سایت است.

از کجا شروع کنیم؟ روی هدف اصلی ایجاد یا ایجاد مجدد طراحی وب سایت تمرکز کنید. این مثال از 3 مرحله اول از "افزایش شماره ثبت" به عنوان هدف استفاده می کند.

  • - متن «درباره ما» در صفحه «صفحه اصلی» طراحی وب سایت باید واضح، مختصر و عاری از اصطلاحات تخصصی باشد. تابع را توصیف کنید تا ابهام نداشته باشید.
  • شما می خواهید چشم بازدید کننده طراحی وب سایت را به دکمه یا پیوند ثبت نام جلب کنید. اگر از رنگ و کنتراست مناسب برند استفاده کنید، دکمه یا لینک فورا قابل مشاهده خواهد بود. بازدیدکنندگان طراحی وب سایت ‌ها احتمالاً برای یافتن مکانی برای ثبت نام وقت نمی ‌گذارند. از مهارت های طراحی وب سایت خود استفاده کنید تا توجه آنها بدون سردرگمی به صفر برسد.
  • فرآیند ثبت نام باید به سادگی نام و اطلاعات تماس باشد. آن را به پرسشنامه، نظرسنجی یا پرس و جو مالی تبدیل نکنید. آن را کوتاه و ساده نگه دارید، زیرا ممکن است افراد با دیدن یک فرم کشیده و طولانی ناامید شوند. این اطلاعات را می توان بر اساس نیاز و در صورت نیاز جمع آوری کرد.

این مراحل طراحی وب سایت شما را به سمت هدف تعیین شده افزایش ثبت نام هدایت می کند. این استراتژی جهت دادن تمرکز عناصر طراحی وب سایت به سمت هدف، صرف نظر از هدفی که شما می خواهید زیبایی شناسی و تمرکزی را داشته باشید که به بهترین وجه با برند و مخاطب مطابقت دارد، یکسان است.

اگر نام تجاری سرگرمی است، بر ایجاد یک تجربه احساسی با استفاده از شکل، تصویر و صدا تمرکز کنید.

اگر طراحی وب سایت به منظور اطلاع رسانی است، مطمئن شوید که استفاده و خواندن آن آسان است. شما می خواهید رابطی ایجاد کنید که حواس کاربر طراحی وب سایت را از محتوا منحرف نکند.

 

طراحی وب سایت برای مخاطب مناسب

همه ممکن است یک مشتری بالقوه باشند، اما یک مخاطب مناسب وجود دارد که متمایز است. این مخاطبان بیشتر تحت تأثیر محصولات یا خدماتی است که طراحی وب سایت شما تبلیغ می کند. روی جذب مخاطب مناسب تمرکز کنید.

همه چیز در مورد طراحی وب سایت از جمله تبلیغات دوره ای یا تبلیغات، طراحی وب سایت محصول، ظاهر کلی و احساس برای یک گروه هدف از افراد است.

یک طراحی وب سایت برای موتور سیکلت‌ ها ممکن است بزرگسالان بالای 20 تا 45 سال را هدف قرار دهد که 50000 دلار به بالا در سال درآمد دارند. این یک گروه بزرگ است و بله، دیگران خارج از این جمعیت، موتورسیکلت می خرند.

با این حال، آن گروه هدف شماست. از طرف دیگر، یک طراحی وب سایت لحاف‌سازی مخاطبین هدف کمتری از همه زنان با طیف سنی وسیع دارد.

موانع ثبت نام ضد تولید هستند

اگر فکر می کنید مشتریان تحت تاثیر نیاز به ارائه مشخصات مالی و شخصی کامل برای ثبت نام کاربران طراحی وب سایت شما قرار گرفته اند، در این صورت فقر شما در چشم است

مشتریان پولی دوست دارند تا جایی که ممکن است اطلاعات کمتری ارائه دهند تا زمانی که برای تحقیق در مورد محصولات و خدمات شما وقت داشته باشند. هرچه موانع بیشتری برای ثبت نام ایجاد کنید، سریع‌ تر روی آن کلیک کرده و به جای دیگری نگاه می‌کنند.

شواهدی وجود دارد که نشان می دهد هر چه تعداد فیلدهای کمتری در فرم ثبت نام وجود داشته باشد، احتمال ثبت نام افراد بیشتر می شود.

چرا آن را آسان نمی کنید؟

اگر یک نسخه آزمایشی رایگان ارائه می‌دهید، اگر مشتریان مجبور نباشند کارت اعتباری خود را به شما بدهند، احتمالاً آن تبلیغ را می ‌پذیرند. اگر سرویس مبتنی بر طراحی وب سایت است یا محصول قابل دانلود است، دیگر حتی به آدرس آنها نیاز ندارید.

شما به اطلاعاتی که برای ارائه یک محصول یا خدمات نیاز دارید نیاز دارید، اما بیش از آنچه لازم است درخواست نکنید و حتی باید مختصر باشد. خودتان آن را امتحان کنید و فرم های ثبت نام خود را تنظیم کنید.

آنها را به موارد ضروری ساده کنید و اگر برخی اطلاعات می توانند تا زمان دیگری صبر کنند، آن را در ثبت نام اولیه وارد نکنید. نظارت کنید تا ببینید آیا متوجه افزایش ترافیک در صفحه طراحی وب سایت ثبت نام خود شده اید یا خیر.

بازاریابی باعث تعامل و سرمایه گذاری می شود

قبل از ثبت نام، بازاریابی می آید. بازاریابی به مشتری بالقوه درباره پیچ و مهره های محصول یا خدمات می گوید. به سوالات مهم پاسخ می دهد. چیست؟ چه کار میکند؟ چرا من آن را می خواهم؟ چرا مال شما؟

شما این اطلاعات را به وضوح در دسترس قرار می دهید. مشتریان را مجبور نکنید طراحی وب سایت شما را برای یافتن جزئیات جستجو کنند.

آنها را درست در جایی قرار دهید که به راحتی متن و گرافیک را پیدا کرده و درک کنید. هزینه واقعی را به همراه نحوه و زمان صدور صورتحساب درج کنید.

اگر مردم در مورد آنچه می فروشید و اصطلاحی که تحت آن فعالیت می کنید، واضح باشند، احتمال بیشتری دارد که ثبت نام کنند.

موانع خرید را بردارید

بنابراین اغلب یک آزمایش رایگان تسلیم شدن به درخواست ویژگی را آسان ‌تر از خرید کردن می‌ کند. شما شروع به تعجب خواهید کرد که آیا ارائه دهنده SaaS واقعاً پول شما را می خواهد.

زمانی بود که فرآیند فروش جدا از اپلیکیشن بود. دیگر نه. این دو یکسان هستند و اپلیکیشن باید خودش را به اندازه همکاران فروش و طراحی وب سایت بازاریابی شما بفروشد.

تبدیل باید در هر برنامه با قابلیت درخواست و تکمیل فروش در هر زمان در طول دوره آزمایشی رایگان مهندسی شود.

پاداش حلقه های توسعه داخلی و خارجی است که به شبکه های اجتماعی، همکاران، توزیع کنندگان طراحی وب سایت ، شرکای تجاری می رسد. به طور خلاصه، کل حوزه نفوذ شما جایی که اپلیکیشن می تواند خودش را بفروشد.

پایان دادن به افکار

طراحی وب سایت استراتژیک عقل سلیم است. شما یک محصول یا خدمات را برای رفع نیاز خاصی طراحی می کنید و محصول هدف خود را برآورده می کند.

اگر از تله ‌های نادیده گرفتن اهداف خود اجتناب کنید، گرایش ‌های طراحی وب سایت جدیدی را انتخاب کنید که با هدفتان مناسب نیست، بخشی از طراحی وب سایت را به دلخواه خود به جای کاری که قرار است انجام دهد، شکل دهید.

شما می توانید با اعمال "چرا" برای هر عنصر طراحی وب سایت از این تله های طراحی وب سایت جلوگیری کنید.

  • -چرا برگه ‌ها را اینجا و دکمه ‌ها را انتخاب کردید؟
  • وقتی آن فونت طراحی وب سایت را انتخاب کردم دلیل من چه بود؟
  • چرا من در مورد نمادهای این صفحه طراحی وب سایت تصمیم گرفتم؟
  • این رنگ ها کاملاً کار می کنند زیرا؟
  • این طراحی وب سایت نماینده چه کسی خواهد بود؟
  • مخاطب هدف چیست؟
  • آیا زمینه مناسب با برند است؟
  • آیا این طراحی وب سایت هدف مورد نظر را در سطح بالایی برآورده می کند؟

در هر مرحله استدلال خود را مرور کنید تا طراحی وب سایت شما به هدف خود برسد و همچنان زیبا باشد.