search
حلقه سفید

طراحی وب سایت برای مشتریان جعبه ابزار شما اینجاست

اشتراک گذاری در :
انتشار : 1400/12/26
طراحی وب سایت برای مشتریان جعبه ابزار شما اینجاست

 

وقتی نوبت به ساخت، نگهداری و ترویج یک طراحی وب سایت می رسد، زرادخانه ای از ابزارها در دسترس خلاقان وجود دارد. پیدا کردن ابزار مناسب اما داستان دیگری است. تا زمانی که ابزارهایی را پیدا کنید که نیازهای کسب و کار و مشتری شما را برآورده می کنند، اغلب می تواند یک مورد آزمون و خطا باشد.

در این مقاله، ما به 4 جنبه حیاتی یک طراحی وب‌ سایت – ایجاد، همکاری، عملکرد و امنیت – نگاه می‌کنیم و ابزارهای ضروری را بررسی می‌کنیم که می‌توانند به دیدگاه‌های مشتریان شما کمک کنند تا به زندگی و کارآمدتر برسید.

ایجاد طراحی وب سایت های پیشرفته برای هر مشتری

چه یک آژانس طراحی وب سایت با خدمات کامل یا طراح آزاد باشید، همه برای یک چیز تلاش می کنند: ایجاد طراحی وب سایت های خلاقانه و نوآورانه ای که فراتر از انتظارات مشتری باشد. برای این کار به یک پلتفرم کاملاً قابل تنظیم نیاز دارید. با Wix، نه تنها می توانید در مقیاس ایجاد کنید و روند توسعه طراحی وب سایت را تسریع کنید، بلکه به ویژگی های طراحی پیشرفته، عناصر بصری چشمگیر و فناوری ویدیویی نوآورانه دسترسی خواهید داشت.

برای کنترل طراحی مطلق، ویرایشگر X CSS پاسخگو را ارائه می دهد. شما می‌توانید موقعیت و رفتار دقیق هر عنصر را در هر نما با طرح ‌بندی‌های انعطاف‌ پذیر و شبکه‌ ای، تعاملات سفارشی و کنترل کامل نقطه شکست تعریف کنید.

وقتی برای اولین بار از ویرایشگر X وقتی برای اولین بار از ویرایشگر X استفاده کردیم، چیزی شبیه چیزی بود که همیشه می خواستیم. آندریا بولیو، مدیر خلاق و شریک موسس استودیو لاینار می‌گوید: «من آن را دوست دارم».

همکاری مشتری و تیم را تقویت کنید

اگر همه ‌گیری به شرکت‌ ها چیزی یاد داد، اهمیت ارتباط و همکاری است. کار از راه دور برای بسیاری یک چالش بوده است، اما با توسعه ابزارهای بیشتر و بیشتری برای از بین بردن موانع مجازی، طراحان طراحی وب سایت، توسعه دهندگان طراحی وب سایت و بازاریابان با موفقیت بیشتری نسبت به قبل با یکدیگر همکاری می کنند.

برای مثال، با مجموعه همکاری ویرایشگر X، تیم‌ها می‌توانند همزمان با ابزارهای مفیدی مانند ویرایش همزمان در یک طراحی وب سایت کار کنند. در همین حال، ابزارهای ارتباطی مانند اظهار نظر زنده و دریافت بازخورد به ساده‌سازی نحوه دریافت بازخورد از مشتریان و همکاران کمک می‌کنند.

مدیریت وظایف نیز ساده ‌تر است، چه روی 10 طراحی وب سایت کار می‌کنید یا در 100 طراحی وب سایت. نقش‌ها و مجوزها را اختصاص دهید، وظایف و یادآوری‌ها را پیگیری کنید و به‌روزرسانی‌ها را در یک پلتفرم نگه دارید.

تجارب کاربری عالی را تقویت کنید

ما نمی توانیم در مورد طراحی وب سایت بدون پوشش عملکرد صحبت کنیم. امروزه، اگر طراحی وب سایتی در عرض دو تا چهار ثانیه به طور کامل بارگذاری نشود، کاربران می توانند به سادگی بپرند. خوشبختانه، صنعت بر عملکرد تاکید کرده است و گزارش فناوری CWV گوگل بینش خوبی در مورد نحوه مقایسه پلت فرم های مختلف ارائه می دهد.

Wix نقش خود را در کمک به ناشران برای دستیابی به نمرات بالای CWV ایفا می کند. Wix به‌طور خودکار از به‌روزرسانی‌های طراحی وب سایت مراقبت می‌کند و تصاویر را دوباره قالب‌ بندی میکند و آنها را به WebP تبدیل می‌کند تا از دانلود سریع‌تر اطمینان حاصل کند. همچنین ابزارهایی را در داخل توسعه می‌دهد، به این معنی که برای افزونه‌هایی که اغلب بر عملکرد تأثیر منفی می‌گذارند، به توسعه‌ دهندگان طراحی وب سایت شخص ثالث وابسته نیست.

کاربران Wix می‌توانند از داشبورد سرعت طراحی وب سایت پلتفرم بازدید کنند تا متوجه شوند که طراحی وب سایت آنها چگونه است. مانند ابزارهای Google، PageSpeed Insights و Google Search Console، ارزیابی عملکرد طراحی وب سایت را بر اساس اندازه گیری واقعی کاربر ساده می کند.

از طراحی وب سایت های مشتری و داده های بازدیدکنندگان خود محافظت کنید

امنیت طراحی وب سایت برای بسیاری از مشاغل مهم است، و با توجه به تهدید هک، بدافزار و نرم افزارهای مخرب قابل درک است. اعتماد کامل به یک پلتفرم به شما امکان می دهد بر روی کاری که بهترین انجام می دهید تمرکز کنید: ساخت طراحی وب سایت های قدرتمند.

با Wix، هر طراحی وب سایتی دارای گواهینامه SSL است، رمزگذاری را فعال می‌کند و اطمینان حاصل می‌کند که احراز هویت و بررسی‌های راستی‌آزمایی درست انجام شده است. تراکنش‌ها توسط پروتکل TLS 1.2 یا بالاتر پشتیبانی می‌شوند و با ترافیک HTTPS در تمام طراحی وب سایت های تجارت الکترونیک رمزگذاری می‌شوند، بنابراین به مشتریان تضمین می‌شود که پرداخت امنی داشته باشند. طراحی وب سایت ها همچنین بر روی یک CDN جهانی میزبانی می شوند که حملات DDos را کاهش می دهد.

یک اکوسیستم دیجیتال را در یک پلتفرم دریافت کنید

 

در نهایت، هنگام ساخت طراحی وب سایت بعدی، مهم است که ابزارهای شما برای کار مناسب باشند. پلتفرم‌هایی که شامل راه‌ حل‌های ایجاد، کسب‌ وکار و تیم و مشتری هستند، به شما امکان می‌دهند کارآمدتر کار کنید، بهره‌ وری را افزایش دهید و سریع ‌تر رشد کنید.

Wix یک اکوسیستم دیجیتال کامل با قابلیت‌های ایجاد پیشرفته با پشتیبانی میزبانی امن و عملکرد قوی ارائه می‌کند. با پیوستن به برنامه شریک Wix، به مزایای انحصاری آژانس‌ها، از جمله سهم درآمد از طراحی وب سایت‌هایی که می‌سازید، پشتیبانی اختصاصی از یک مدیر موفقیت شریک، راه‌حل‌های سفارشی بسته به نیاز مشتریانتان، آموزش محصول سفارشی برای تیم خود و موارد دیگر دسترسی خواهید داشت.