search
حلقه سفید

عنوان و متادیتا توضیحات در وب سایت title and description meta

اشتراک گذاری در :
انتشار : 1399/11/19
عنوان و متادیتا توضیحات در وب سایت title and description meta

عنوان و توضیحات یک بخش کوتاه از کدعنوان و توضیحات یک بخش کوتاه از کد html وب سایت است که در بهینه سازی طراحی سایت بسیار موثر است. هر چند عنوان به اندازه ای که قبلا مهم بود، اکنون مهم نیست ولی همچنان ارزش خود را در سئو سایت حفظ کرده است. عنوان و توضیحات وب سایت مانند نام و توضیحات کوتاه و مختصر روی جلد کتاب ها است که به شما موضوع کتاب را قبل از خواندن آن بصورت کوتاه شرح می دهد.

تگ عنوانی که با کلمه کلیدی شروع شود بسیار مهم تر و موثرتر از عنوانی است که با کلمه کلیدی شروع نشود.

عنوان و توضیحات شرح کوچکی از موضوعی است که به کاربر ارائه می شود و موتورهای جستجو را در پاسخ به عبارت هایی که کاربران جستجو می کنند یاری می کند. شما عناوین و توضیحات وب سایت ها را روزانه در نتایج موتورهای جستجو مشاهده می کنید. کاربران موتورهای جستجو مانند گوگل بعد از جستجوی عبارت مورد نظر خود با لیستی از وب سایت ها مواجه می شوند، که کلید واژه مورد جستجوی آنها در این وب سایت ها وجود دارد. محتوای این لیست همان عنوان و توضیحات وب سایت ها است که کاربران با دیدن آن ترغیب می شوند که به آن سایت مراجعه کنند و یا از کنار آن عبور کنند.

استفاده از عنوان و توضیحات مناسب می تواند در درصد بازدید کنندگان سایت شما بسیار موثر باشد و کاربران بسیاری را به بازدید از سایت شما ترغیب کند. این باعث افزایش نرخ بازدید کنندگان سایت شما در تعداد نمایش نتایج سرچ گوگل شود که در رتبه بندی گوگل بسیار موثر است.

منبع :
محمدی
در سیستم سایت ساز شما از کجا می تونم title و description اضافه کنم
1399/11/19