search
حلقه سفید

فرآیند طراحی وب سایت نقاط عطف و جدول زمانی

اشتراک گذاری در :
انتشار : 1402/10/05
فرآیند طراحی وب سایت نقاط عطف و جدول زمانی

هر پروژه طراحی وب سایت باید با یک فرآیند طراحی شروع شود. داشتن یک فرآیند طراحی وب سایت در محل و تنظیم نقاط عطف طراحی وب سایت و جدول زمانی قبل از شروع به شما کمک می کند بر هر گونه سردرگمی و حواس پرتی در طول مسیر غلبه کنید.

برخی می گویند اولین برداشت از یک طراحی وب سایت بر اساس کیفیت خرید سایت است.

در دنیای رقابتی طراحی وب سایت، ساخت طراحی وب سایتی که از نظر بصری جذاب، کاربرپسند و به یاد ماندنی باشد، برای طراحان وب سایت کار دشواری است.

یک طراحی وب سایت عالی برای برجسته شدن نیاز به تحقیق، برنامه ریزی و کار پس زمینه دارد. از جمع آوری اطلاعات گرفته تا ایجاد محتوا و به روز نگه داشتن طراحی وب سایت شما – فرآیند طراحی وب سایت دارای مراحل بسیاری است که می توان آنها را به مراحل آسان قابل مدیریت تقسیم کرد.

هر پروژه طراحی وب سایت منحصر به فرد است، اما این اینفوگرافیک توسط Simple Square، نقاط عطف طراحی وب سایت و جدول زمانی که توسط اکثر طراحان وب سایت دنبال می شود را به طور دقیق خلاصه می کند:

نقاط عطف طراحی وب سایت باید با جدول زمانی که واقع بینانه و قابل انجام باشد، تقویت شود. فهرست کارها ممکن است در ابتدا ابتدایی به نظر برسند، اما برای تقسیم نقاط عطف به بخش‌های آسان ‌تر و کاربردی ‌تر ضروری هستند.

همچنین می توانید برای ارتقای دانش خود از بهترین دوره های آموزشی طراحی وب سایت کمک بگیرید.

بیایید نگاهی به انواع نقاط عطف برای فرآیند طراحی وب سایت بیندازیم:

1. تماس اولیه

این مرحله مستلزم ملاقات با مشتری و جمع آوری اطلاعات است. این بسیار مهم است زیرا طراح را ملزم می کند که نیازهای مشتری، شرکت، اهداف و مخاطبان هدف را درک کند.

طراحان وب سایت باید سوال بپرسند و بفهمند که مشتری چه چیزی می خواهد. این به صرفه جویی در زمان و کار در طول فرآیند طراحی وب سایت کمک می کند.

طراحان وب سایت همچنین ممکن است از مشتری بخواهند که یک نظرسنجی سریع انجام دهد تا بتوانید جزئیات بیشتری در مورد چشم انداز آنها جمع آوری کنید.

2. برنامه ریزی

مرحله برنامه ریزی یکی دیگر از مراحل مهم در نردبان است، زیرا آنچه در اینجا تصمیم گیری و ترسیم شده است، نقاط عطف و جدول زمانی را برای کل پروژه طراحی وب سایت تعیین می کند. این نیز مرحله ای است که نیاز به تعامل با مشتری و توجه همراه با آن به جزئیات دارد.

در این مرحله طراحان نقشه طراحی وب سایت را ایجاد می کنند و مطمئن می شوند که مشتری آن ها را بررسی و تایید کرده است. به محض اینکه نقشه طراحی وب سایت برای طراحی وب سایت جدید نهایی شد، طراحان وب سایت ممکن است تصمیم بگیرند که از چه فناوری هایی استفاده کنند و بعد از طراحی فریم های سیمی.

3. محتوا

در قلب هر طراحی وب سایت محتوای آن نهفته است. این چیزی است که کاربران شما را به خود جذب می کند و باعث می شود که آنها برای اطلاعات بیشتر بازگردند.

یک برنامه محتوای خوب، حضور و قابلیت استفاده طراحی وب سایت شما را افزایش می دهد و همچنین سرعت توسعه طراحی وب وب را افزایش می دهد. ایده خوبی است که قبل از رسیدن به چرخه طراحی بصری در مورد محتوا تصمیم بگیرید.

تمرکز، جالب، آموزنده و مفید بودن محتوای شما همگی به جذابیت آن می افزاید.

جدول زمانی این مرحله بسته به تعداد صفحات و اگر مشتری به سرعت تمام محتوای طراحی وب سایت را به طراح وب سایت ارائه کند، بسیار متفاوت است. اگر مشتری در ارائه تمام محتوا برای صفحات سریعاً عمل نکند، این روند کل طراحی وب سایت را کند می کند.

در اینجا آژانس دیجیتال bleech_ راهنمای گام به گامی را آماده کرده است که به شما و همتایانتان در تهیه محتوا برای طراحی وب سایت جدیدتان کمک می کند.

4. طراحی

هنگامی که چرخه طراحی بصری شروع می شود، طراح از محتوا و فریم های سیمی برای طراحی مدل های پیکسلی عالی برای مشتری استفاده می کند.

طراحان وب سایت یک صفحه فرود برای طراحی وب سایت و همچنین یک صفحه طراحی وب سایت داخلی ایجاد می کنند تا رنگ تقریباً دقیق، اندازه فونت و قرارگیری دقیق همه عناصر ناوبری و محتوا را نشان دهد. ابزارهای طراحی وب سایت زیادی برای آسان کردن این فرآیند برای شما وجود دارد.هنگامی که مشتری این فرصت را پیدا کرد که طرح های اولیه را بررسی کند، فرصتی برای ارائه بازخورد یا درخواست تغییرات دارد. سپس طراح روند تنظیم دقیق طرح را تا زمانی که مورد تایید مشتری قرار گیرد ادامه می دهد.

5. توسعه

با طرح‌ هایی که توسط مشتری تایید شده‌اند، زمان آن رسیده است که طراحی صفحات طراحی وب سایت را برجسته کنید، محتوای جدید ایجاد کنید و محتوای قدیمی را اصلاح کنید، ویدیوها، نمایش‌های اسلاید و سایر رسانه‌هایی که در طراحی وب ‌سایت ظاهر می‌شوند ایجاد کنید.

همچنین شامل کدنویسی، اعتبارسنجی، کراس پلتفرم و تست مرورگر است

در این مرحله، طراحان باید یک نصب دمو ایجاد کنند، تا مشتری بتواند صفحات طراحی وب سایت را در حین توسعه مشاهده کند و با آنها تعامل داشته باشد.

6. راه اندازی کنید

در اینجا روز بزرگ فرا می رسد!

در این مرحله، طراحان باید یک سری آزمایشات نهایی را انجام دهند تا مطمئن شوند که همه چیز کاربردی است. به محض اینکه طراحی وب سایت مورد آزمایش، بررسی و تایید همه دست اندرکاران پروژه قرار گرفت، زمان راه اندازی طراحی وب سایت برای بازدید عموم فرا رسیده است.

هنگامی که طراحی وب سایت را راه اندازی کردید، آن را برای بازخورد کاربران نظارت کنید و بر اساس آن تنظیمات را انجام دهید.

همیشه به یاد داشته باشید که یک طراحی وب سایت یک رسانه روان است که همیشه تغییر می کند. به روز نگه داشتن و نگهداری آن بسیار مهم است.

اگر به دنبال الهام بخشی برای تقویت پروژه طراحی وب سایت بعدی خود هستید، در اینجا می توانید 15 طرحی وب سایت آژانس دیجیتال قابل توجه از سراسر جهان را بیابید.