search
حلقه سفید

مهارت ها و ابزارهایی که برای طراحی سایت کارآمد نیاز دارید

اشتراک گذاری در :
انتشار : 1402/10/11
مهارت ها و ابزارهایی که برای طراحی سایت کارآمد نیاز دارید

طراحی سایت و خرید سایت به مجموعه مهارت خاصی از طراح های وب سایت نیاز دارد. همچنین باید مطمئن شوید که ابزار مناسبی دارید تا بتوانید آخرین روند طراحی سایت را برای سال 2021 و سال های آینده برای طراحی سایت پیاده سازی کنید.

در این مقاله، به طور خلاصه به مهارت‌ها و ابزارهای مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک طراحی ‌سایت مورد نیاز که برای پروژه‌های خود دستمزد گزافی می‌گیرند، خواهیم پرداخت!

چه مهارت هایی برای طراحی سایت مدرن نیاز دارم؟

طراحی سایت مدرن به معنای دانستن نحوه کار با طرح های کامپوزیت مبتنی بر لایه برای استفاده از تأثیر انیمیشن اختلاف نظر، دانش اسکئومورفیسم و نومورفیسم برای جلوتر ماندن از منحنی است، درک عمیق و آشنایی با طرح های رنگی کاهش فشار چشم، و تمامی مهارت های زیر:

  • آشنایی با روندهای نوظهور و محبوب طراحی سایت
  • آشنایی با بهترین روش های طراحی سایت و نمونه سازی
  • چشم برای جزئیات در طراحی سایت
  • قدردانی از طرح های رنگی مدرن، رنگ سال پنتون و غیره در طراحی سایت
  • تجربه کار در پروژه های کوچک و بزرگ در طراحی سایت
  • آشنایی با مفاهیم تفکر طراحی سایت

اگر این مهارت های لازم را دارید، می توانید نسبت به همسالان خود حقوق بالایی دریافت کنید. همچنین به آگاه بودن از اخبار کمک می کند تا در مورد روش های جدید برای بهبود تجربه کاربر با طراحی سایت خود بیاموزید.

برای طراحی سایت کارآمد به چه ابزارهایی نیاز دارم؟

علاوه بر این، شما به ابزارهای مناسبی در طراحی سایت نیاز دارید که این قابلیت ها را برای طراحی سایت و نمونه سازی وب سایت خود حتی قبل از اینکه به مرحله توسعه برود، ارائه دهد. به یاد داشته باشید: به عنوان یک طراح UI و UX، باید بدانید که چگونه نمونه های اولیه تعاملی در طراحی سایت ایجاد کنید که شبیه به زندگی هستند، و باید با ابزارها و مهارت های مورد نیاز برای طراحی سایت کارآمد آشنا باشید.

بهترین ابزارها معمولاً برنامه های SaaS مبتنی بر ابر هستند تا بتوانید از هر جایی کار کنید. اینکه آیا اعضای تیم طراحی سایت شما از راه دور از خانه در نقاط مختلف شهر یا در سراسر جهان کار می کنند، یک نکته مهم است. با این حال، همانطور که خواهید دید، برخی از گزینه های دسکتاپ بسیار همکاری نیز وجود دارد. در اینجا برخی از بهترین ابزارها برای انبار نرم افزار طراحی سایت شما آورده شده است:

Mockitt از Wondershare از مهارت های توسعه نرم افزار گسترده این شرکت در فضای SaaS بهره می برد. به این ترتیب، Mockitt در فضای ابری میزبانی می شود و دسترسی به آن در هر مرورگر مدرن روی یک دستگاه متصل آسان است. این به کاربران انعطاف ‌پذیری می‌دهد تا با استفاده از شناسه Wondershare منحصربه‌فرد خود از هر نقطه به روشی امن به پلتفرم دسترسی داشته باشند. بهترین بخش این است که این شناسه در تمام محصولات دیگر Wondershare نیز کار می کند. بیایید به برخی از بهترین ویژگی‌های این برنامه طراحی سایت و نمونه ‌سازی اولیه UI/US خلاقانه و همه‌ کاره نگاه کنیم.

  • کتابخانه‌های غنی از دارایی‌های پلتفرم خاص برای iOS، Android و وب سایت در طراحی سایت
  • ویجت‌های پویا، حالت‌های صفحه، و حرکات و جابجایی‌های گسترده با انیمیشن‌ها و جلوه‌ها در طراحی سایت
  • نمونه سازی سریع با استفاده از پیوند کشیدن و رها کردن برای ایجاد تعاملات پیچیده در طراحی سایت
  • پیش نمایش در زمان واقعی با بررسی زنده و اظهار نظر برای سایر ذینفعان در طراحی سایت
  • به اشتراک گذاری آسان پروژه با استفاده از URL های ایمن و مبتنی بر مجوز و کدهای QR در طراحی سایت
  • آماده برای بازرسی HTML و کد سبک برای توسعه دهندگان - انتقال صاف در طراحی سایت
  • گزینه های گسترده برای سیستم های طراحی سایت و کیت های UI برای دستگاه ها و پلت فرم های خاص در طراحی سایت

Wondershare Mockitt گسترده ترین طیف وسیعی از ویژگی ها را در این قیمت ارائه می دهد، که بسیار مقرون به صرفه تر از بسیاری از برنامه های دیگر طراحی سایت SaaS مانند Figma است. این باعث می شود که محصول برای چندین نوع کسب و کار جذاب باشد، از نمایشگاه های تک نفره گرفته تا شرکت های بزرگ در سطح سازمانی با تیم های طراحی سایت بزرگ که در سراسر جهان پخش شده اند. ماهیت مشترک این پلت فرم و ویژگی های بصری و آسان برای استفاده، آن را به یکی از بهترین ابزارهای طراحی سایت روی ابر امروز تبدیل کرده است.

یکی دیگر از ابزارهای عالی طراحی سایت Webflow است که در امتداد خطوط ASP.net اما با قابلیت های اضافی بسیار توسعه یافته است. ابزار Webflow Designer به شما امکان می دهد از عناصر جاوا اسکریپت، CSS و HTML5 در طراحی سایت خود استفاده کنید و ابزارهایی را برای ایجاد نمونه های اولیه بسیار واقعی در اختیار شما قرار می دهد. همچنین برای محتوای پویا که با پایگاه داده شما کار می کند بسیار مناسب است و آن را برای وب سایت های تجارت الکترونیک و غیره ایده آل می کند. چند ویژگی مهم:

ابزار جامع طراحی سایت، توسعه و استقرار وب سایت در طراحی سایت

پلت فرم میزبانی وب سایت ادغام شده با خدمات وب سایت آمازون AWS) و Fastly CDN) در طراحی سایت

مطابق با استانداردهای HTTPS/2 در طراحی سایت

کشیدن و رها کردن رابط بدون نیاز به دانش کدنویسی در طراحی سایت

نمونه اولیه وجود ندارد، اما یک سرور مرحله بندی برای آزمایش وب سایت شما وجود دارد

اگر می خواهید مستقیماً از طراحی سایت به توسعه وب سایت بروید، این ممکن است ابزاری برای شما باشد. ایده آل برای وب سایت های تجارت الکترونیک کوچکتر، وبلاگ ها، و غیره، و مقیاس پذیر برای نیازهای بزرگتر در طول زمان.

 

  • Wireframing پیچیده با اجزای گسترده آماده برای استفاده در طراحی سایت
  • ایده آل برای مدل های قاب وایرفریم و تست کاربر در طراحی سایت
  • ویرایش کشیدن و رها کردن در طراحی سایت
  • پیوند دادن به پایگاه های داده در طراحی سایت
  • مکانیزم بازخورد تعبیه شده در پلت فرم در طراحی سایت
  • تاریخچه نسخه - ایده آل برای نمونه سازی تکراری و سریع در طراحی سایت
  • نمونه های اولیه کلیکی در طراحی سایت

Balsamiq همه چیز در مورد آوردن سادگی به سناریوهای تعاملی پیچیده است. این به ذینفعان کمک می کند قابلیت های اصلی یک وب سایت یا برنامه را بدون هدر دادن پول برای توسعه نسخه های تکراری برای آزمایش و اعتبار سنجی ویژگی ارزیابی کنند. اگرچه یک پلت فرم طراحی سایت ایده‌آل برای نمونه‌های اولیه با وفاداری بالا نیست، اما ماهیت وب سایت را از نظر عملکرد به تصویر می‌کشد.

این یک مدل ترکیبی است که در آن برنامه های دسکتاپ در کنار نسخه وب سایت در دسترس هستند. همه پلتفرم‌ها از نظر طراحی سایت با یکدیگر همکاری دارند و UXPin یکی از حرفه‌ای‌ترین ابزارهای طراحی سایت UI/UX است. بهترین بخش این است که با استانداردهای رایج مطابقت دارد و عمیقاً با ویژگی‌های آماده کد که دائماً معرفی می‌شوند یکپارچه شده است. جریان‌های منطقی شرطی، متغیرها و حالت‌ها به شما امکان می‌دهند نمونه‌های اولیه واضحی ایجاد کنید که محصول واقعی را تقلید می‌کنند. ویژگی های کلیدی شامل موارد زیر است:

  • کتابخانه‌های دارایی گسترده که مختص پلتفرم هستند
  • تعاملات عمیق با گزینه های جریان متعدد
  • ادغام با Slack و Jira
  • به سرعت نمونه های اولیه تعاملی پیچیده ایجاد کنید
منبع :